Άρθρο 13: Λειτουργία και οργάνωση των ΚΕΔΥ

       1. Στις έδρες των Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων Νομών και Διαμερισμάτων ιδρύονται ΚΕΔΥ που αποτελούν αποκεντρωμένες δημόσιες υπηρεσίες και υπάγονται στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Σκοπός των ΚΕΔΥ είναι η προσφορά υπηρεσιών διάγνωσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών και κυρίως εκείνων που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και υποστήριξης, πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας. Τα ΚΕΔΥ αξιολογούνται ανά έτος για τη διαπίστωση του βαθμού επίτευξης των σκοπών τους.

 

     2. Στις Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις και Διαμερίσματα ιδρύονται τα παρακάτω ΚΕΔΥ:

 

      Α` Αθήνας με έδρα την Αθήνα , Β` Αθήνας με έδρα τη Νέα Ιωνία Αττικής, Γ` Αθήνας με έδρα το Αιγάλεω Αττικής, Δ` Αθήνας με έδρα τον Άλιμο Αττικής, Ανατ. Αττικής με έδρα το Κορωπί Αττικής, Δυτικής Αττικής με έδρα την Ελευσίνα, Α` Πειραιά με έδρα τον Πειραιά, Β` Πειραιά με έδρα τη Β` Διοικητική Περιφέρεια Πειραιά, Αιτωλοακαρνανίας με έδρα το Μεσολόγγι, Αρκαδίας με έδρα την Τρίπολη, Αργολίδας με έδρα το Ναύπλιο, Άρτας με έδρα την Άρτα, Αχαΐας με έδρα την Πάτρα, Βοιωτίας με έδρα τη Λιβαδειά, Γρεβενών με έδρα τα Γρεβενά, Δράμας με έδρα τη Δράμα, Δωδεκανήσου: α) Ρόδου με έδρα τη Ρόδο, β) Καλύμνου με έδρα την Κάλυμνο, γ) Κω με έδρα την Κω, Έβρου με έδρα την Αλεξανδρούπολη, Εύβοιας με έδρα τη Χαλκίδα, Ευρυτανίας με έδρα το Καρπενήσι, Ζακύνθου με έδρα τη Ζάκυνθο, Ηλείας με έδρα τον Πύργο, Ημαθίας με έδρα τη Βέροια, Ηρακλείου Κρήτης με έδρα το Ηράκλειο, Α` Θεσσαλονίκης με έδρα τη Θέρμη, Β` Θεσσαλονίκης με έδρα τη Σταυρούπολη, Θεσπρωτίας με έδρα την Ηγουμενίτσα, Ιωαννίνων με έδρα τα Ιωάννινα, Καβάλας με έδρα την Καβάλα, Καρδίτσας με έδρα την Καρδίτσα, Καστοριάς με έδρα την Καστοριά, Κέρκυρας με έδρα την Κέρκυρα, Κεφαλληνίας με έδρα το Αργοστόλι, Κιλκίς με έδρα το Κιλκίς, Κοζάνης με έδρα την Κοζάνη, Κορινθίας με έδρα την Κόρινθο, Κυκλάδων:

 

    α) Σύρου με έδρα τη Σύρο, β) Νάξου με έδρα τη Νάξο, Λακωνίας με έδρα τη Σπάρτη, Λάρισας με έδρα τη Λάρισα, Λασιθίου Κρήτης με έδρα τον Άγιο Νικόλαο, Λέσβου:

  α) Μυτιλήνης με έδρα τη Μυτιλήνη, β) Λήμνου με έδρα τη Μύρινα, Λευκάδας με έδρα τη Λευκάδα, Μαγνησίας με έδρα το Βόλο, Μεσσηνίας με έδρα την Καλαμάτα, Ξάνθης με έδρα την Ξάνθη, Πέλλας με έδρα την Έδεσσα, Πιερίας με έδρα την Κατερίνη, Πρέβεζας με έδρα την Πρέβεζα, Ρεθύμνου Κρήτης με έδρα το Ρέθυμνο, Ροδόπης με έδρα την Κομοτηνή, Σάμου με έδρα τη Σάμο, Σερρών με έδρα τις Σέρρες, Τρικάλων με έδρα τα Τρίκαλα, Φθιώτιδας με έδρα τη Λαμία, Φλώρινας με έδρα τη Φλώρινα, Φωκίδας με έδρα την Άμφισσα, Χαλκιδικής με έδρα τον Πολύγυρο, Χανίων με έδρα τα Χανιά και Χίου με έδρα τη Χίο. Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, ορίζονται ως ΚΕΔΔΥ Περιφέρειας τα Α` Αθήνας και Α` Θεσσαλονίκης αντίστοιχα.

 

    3.Σε όλα τα ανωτέρω ΚΕΔΥ τοποθετείται και υπηρετεί το εξής Εκπαιδευτικό Προσωπικό ΕΠ),  ΕΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό (ΔΠ):

 

     ΠΕ60.50 ή ΠΕ61 – Νηπιαγωγών

     ΠΕ70.50 ή ΠΕ71 – Δασκάλων

     ΠΕ02.50 – Φιλολόγων

     ΠΕ03.50  – Μαθηματικών

       ΠΕ23 – Ψυχολόγων

     ΠΕ30 – Κοινωνικών Λειτουργών

     ΔΕ – Διοικητικών

 

 

      Οι οργανικές θέσεις του ν. 2817/2000 άρθρο 2 παράγραφος 4, όπως ισχύει, μεταφέρονται στα ΚΕΔΥ του παρόντος άρθρου και το ΕΠ, το ΕΕΠ και το ΔΠ τοποθετείται στα αντίστοιχα ΚΕΔΥ.

 

      Στα ΚΕΔΥ τοποθετούνται με απόσπαση, μετάθεση, πρόσληψη, διορισμό μόνο ειδικότητες που μετέχουν στις διαγνωστικές ομάδες. Επίσης μπορούν να τοποθετηθούν κατά περίπτωση με απόσπαση ή με μετάθεση στις αντίστοιχες κενές οργανικές θέσεις, οι ειδικότητες ΠΕ21, ΠΕ26, ΠΕ29, ΠΕ28, ΠΕ31, ΠΕ24, ΠΕ35. Οι ειδικότητες αυτές εφόσον τοποθετηθούν, συμπληρώνουν το ωράριό τους με απόφαση περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης με υποστηρικτικό έργο στις ΣΜΕΕ και τις ΕΔΕΑΥ εντός της περιφέρειας. Παραμένουν στη θέση τους όσοι κλάδοι υπηρετούν ήδη στα ΚΕΔΥ με οργανική θέση.

 

      4.  Για την επιλογή Προϊσταμένων με  τετραετή θητεία των ΚΕΔΥ, το ΚΥΣΕΕΠ συνεδριάζει υπό την προεδρία του Προέδρου του ΚΥΣΕΕΠ, αναπληρούμενο από τον Αντιπρόεδρο του ίδιου Συμβουλίου, τη συμμετοχή ενός συμβούλου ειδικής εκπαίδευσης, αναπληρούμενο από άλλον σύμβουλο ειδικής εκπαίδευσης, τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Ειδικής Εκπαίδευσης, αναπληρούμενο από τον αναπληρωτή Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και τα δύο αιρετά μέλη ΕΕΠ αναπληρούμενα από τα αναπληρωματικά αιρετά μέλη ΕΕΠ. Με υπουργική απόφαση που θα εκδοθεί αμέσως μετά την δημοσίευση του παρόντος νόμου θα καθοριστούν τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις επιλογής Προϊσταμένων των ΚΕΔΥ με θητεία μετά από εισήγηση της Διεύθυνσης Ειδικής Εκπαίδευσης.

       Δεν μπορεί να μετέχει στην διαδικασία πλήρωσης θέσεως προϊσταμένου του ΚΕΔΥ, κλάδος που δεν μετέχει στη διαγνωστική επιτροπή εκτός και αν υπηρετεί με οργανική θέση σε αυτό. Ως κριτήρια θα ορίζονται επιστημονικά-παιδαγωγικά, υπηρεσιακά (προϋπηρεσία, διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία, συμμετοχή σε συμβούλια) και η προσωπικότητα-γενική συγκρότηση του υποψηφίου.

 

       Όταν δεν καλύπτονται οι θέσεις με επιλογή από το ΚΥΣΕΕΠ, ορίζεται αναπληρωτής προϊστάμενος με διετή θητεία από τον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης, με πρόταση του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΠΥΣΕΕΠ), ύστερα από προκήρυξη ενδιαφέροντος.

 

      Ο χρόνος υπηρεσίας των υπηρετούντων εκπαιδευτικών ΕΕ στα ΚΕΔΥ μοριοδοτείται ως διδακτική εμπειρία σε ΣΜΕΕ. Ο προϊστάμενος του ΚΕΔΥ ασκεί καθοδηγητικό έργο και έχει τις διοικητικές και πειθαρχικές αρμοδιότητες για το προσωπικό που υπηρετεί οργανικά σε αυτό. Αν ο προϊστάμενος κατέχει οργανική θέση στο ΚΕΔΥ, όπου τοποθετείται, τότε αναπληρώνεται στα καθήκοντα της ειδικότητας του. Τον προϊστάμενο κωλυόμενο ή απόντα αναπληρώνει εκπαιδευτικός ή μέλος του ΕΕΠ, ο οποίος ορίζεται με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης από τους  υπηρετούντες οργανικά στο ΚΕΔΥ, ύστερα από εισήγηση του ΠΥΣΕΕΠ.

 

      5. Τα ΚΕΔΥ συνεργάζονται με  τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα.

 

       6. Το ΕΕΠ κάθε ΚΕΔΥ που λειτουργεί στην έδρα της Περιφέρειας προσφέρει τις υπηρεσίες του και στα ΚΕΔΥ των Νομών που ανήκουν στην Περιφέρεια.

 

       7. Σε περιπτώσεις απομακρυσμένων, δυσπρόσιτων και νησιωτικών περιοχών καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση που θα κριθεί αναγκαίο, ο οικείος Περιφερειακός Διευθυντής μπορεί να συνάπτει συμβάσεις έργου με ιδιώτες της ειδικότητας ΠΕ24 και ΠΕ35 σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

 

      8. Κατά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στα ΚΕΔΥ λαμβάνεται μέριμνα να μην τοποθετούνται δύο εκπαιδευτικοί με την ίδια εξειδίκευση στην ΕΕ στο ίδιο ΚΕΔΥ, ώστε να επιτυγχάνεται η κάλυψη όλων των κατηγοριών ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Ο χρόνος της απόσπασης των εκπαιδευτικών και των μελών του ΕΕΠ στα ΚΕΔΥ υπολογίζεται ότι έχει διανυθεί στην οργανική τους θέση.

 9. Στα ΚΕΔΥ, εφ’ όσον δεν υπάρχει μόνιμο προσωπικό, μπορούν να τοποθετούνται ως προϊστάμενοι με τις προϋποθέσεις που ορίζει ο παρών νόμος και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΕ,  προσωρινά για τις ανάγκες της υπηρεσίας και μόνο μέχρι την πλήρωση των κενών με μόνιμο προσωπικό.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:15 | Ραφτοπούλου Σπυριδούλα-Μαρία

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:59 | Νίκη Ραφτοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:40 | Anastasia

    ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:35 | Βασιλική Νίκου

    Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:25 | Αθηνά Χαλάτση

    Η εισαγωγή της ειδικότητας του θεατρολόγου (πτυχιούχου Τμήματος Θεατρικών Σπουδών-ΠΕ 32.50) στην Ειδική Αγωγή/Εκπαίδευση αποτελεί επιτακτική ανάγκη στο πλαίσιο της επιταγής μιας διεπιστημονικής θεραπευτικής/διαφοροδιαγνωστικής προσέγγισης με έμφαση στην άμεση βιωματική έκφραση, στη θεραπευτική παρεμβαση διά της τέχνης, αλλά και στη διάγνωση βάσει, μεταξύ άλλων, των εφαρμογών/μεθόδων της δραματοθεραπείας.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:24 | ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΙΚΟΥΛΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:24 | ΕΙΡΗΝΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:21 | Τσιακυρούδη Σοφία

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:20 | δερμετζιδου

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:19 | ΤΣΟΜΠΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:15 | ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:14 | ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΔΑΚΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:52 | Κωνσταντινος

    Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ του μοναδικου συλλογου Ειδικης Αγωγης που ασχολήθηκε με όλα τα αρθρα του νομοσχεδιου

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:50 | ΙΟΥΛΙΑ ΤΖΑΜΠΑΖΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:45 | Ε. ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
    http://www.satea.gr

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:14 | Εφη

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:04 | ΕΛΕΝΗ ΔΕΛΛΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:49 | Καλύβα Αικατερίνη

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:37 | ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:57 | Σέβη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:21 | Εύα Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:16 | Ηλίας

    Στην παράγραφο 3 προβλέπεται όπως και μέχρι σήμερα μία οργανική θέση ανά ΚΕΔΥ κλάδου ΔΕ Διοικητικών. Άποψή μου είναι ότι θα πρέπει να συσταθούν κατά περίπτωση οργανικές θέσεις ΠΕ Διοικητικών (όπου υπάρξει διοικητικός γραμματέας με πτυχίο ΑΕΙ η οργανική θέση να μετατραπεί σε οργανική ΠΕ Διοικητικού). Από το Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2/1Γ/2004 από τον οπόιο και προσελήφθησαν οι γραμματείς των ΚΕΔΥ προέκυψε η πλειοψηφία των διορισθέντων διοικητικών στα ΚΕΔΥ να είναι κάτοχοι πτυχίου ΠΕ, το οποίο έχουν την δυνατότητα να αναγνωρίσουν σε λιγότερο από 2 μήνες, δηλαδή τον Ιανουάριο του 2015 και εφόσον δεν υπάρχει οργανική στα ΚΕΔΥ θα εξαναγκαστούν σε μετάθεση σε άλλη υπηρεσία, με αποτέλεσμα τα ΚΕΔΥ να μείνουν ακάλυπτα στις διοικητικές θέσεις.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 15:50 | Πεγιά Ραφαέλα

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 14:57 | Κατερίνα Σαρακατσιάνου

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 14:12 | ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΙΩΑΝΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ..!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:28 | ΤΣΙΝΙΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:21 | ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:45 | ΣΟΦΙΑ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:44 | Δέσποινα Τζιόλα – Δασκάλα Ειδικής Αγωγής Π.Ε 71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:09 | ΚΙΖΙΡΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:57 | B.Z

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:53 | Τόκα Δήμητρα

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:43 | Κωνσταντινα θ.

    Στηρίζω τις θέσεις ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:36 | Πετρούλα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:11 | Ποτουριδης Γιώργος

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:07 | ΣΟΦΙΑ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α !!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 10:08 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ Χ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α !

    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 10:02 | Μαρία Τ.

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 09:38 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΝΤΖΑΡΗ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 09:18 | Μαρία

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 23:27 | ΒΑΣΩ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 22:44 | Παυλάκος Μαυροειδής

    Άρθρο 13: Λειτουργία και οργάνωση των ΚΕΔΔΥ
    Σελ 28
    προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε “” και διαγραφή φράσης που είναι μέσα σε []. Ο αριθμός δίπλα στα “” και τις [] είναι δείκτης που αντιστοιχεί σε σύντομο σχόλιο τεκμηρίωσης που ακολουθεί.

    3. Σε όλα τα ανωτέρω ΚΕΔΔΥ τοποθετείται και υπηρετεί το εξής Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΠ), ΕΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό (ΔΠ):

    ΠΕ60.50 ή ΠΕ61 – Νηπιαγωγών
    ΠΕ70.50 ή ΠΕ71 – Δασκάλων
    ΠΕ02.50 – Φιλολόγων
    ΠΕ03.50 – Μαθηματικών
    “ΠΕ04.01.50 – Φυσικών”1
    “ΠΕ04.02.50 – Χημικών”1
    “ΠΕ04.03.50 – Φυσιογνώστες”1
    “ΠΕ04.04.50 – Βιολόγων”1
    “ΠΕ04.05.50 – Γεωλόγων”1
    “ΠΕ05.50 – Γαλλικών”1
    “ΠΕ06.50 – Αγγλικών”1
    “ΠΕ07.50 – Γερμανικών”1
    ΠΕ23 – Ψυχολόγων
    ΠΕ30 – Κοινωνικών Λειτουργών
    ΔΕ – Διοικητικών

    Σύντομη Τεκμηρίωση
    (οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο)
    1 Η επαναφορά των ειδικοτήτων αυτών στα ΚΕΔΥ θα μετριάσει προβλήματα που παρουσιάζονται στη στελέχωση τους.
    Είναι ειδικότητες που μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των ΚΕΔΔΥ στις διαγνώσεις που αφορούν μαθητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 20:01 | Γκουγκουστάμος Χρήστος-ΚΕΔΔΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

    Οι Διοικητικοί Γραμματείς των ΚΕΔΔΥ που διορίστηκαν με το γραπτό διαγωγνισμό 2/1Γ/2004 του ΑΣΕΠ σαν Δ.Ε. είναι όλοι κάτοχοι πτυχίου ΑΕΙ και στις 29/1/2015 συμπληρώνουν οκτώ (8) έτη υπηρεσίας στο Δημόσιο και αποκτούν το δικαίωμα μετάταξης σε ανώτερη κατηγορία.
    Όμως επειδή δεν υπάρχει στο οργανόγραμμα των ΚΕΔΔΥ θέση ΠΕ Διοικητικού προτίθενται να ζητήσουν μετάθεση σε άλλες υπηρεσίες προκειμένου να μεταταχθούν εκεί σε ανώτερη κατηγορία και ταυτόχρονα να μη χάσουν την οργανική τους θέση, πράγμα που θα συμβεί αν παραμείνουν στα ΚΕΔΔΥ.
    Επειδή λοιπόν τα ΚΕΔΔΥ θα μείνουν χωρίς Διοικητικούς (πράγμα που θα δημιουργήσει πολλά επιπλέον προβλήματα στα ήδη υπολειτουργούντα ΚΕΔΔΥ), προτείνουμε να γίνει αλλαγή στο οργανόγραμμα των ΚΕΔΔΥ και να προβλέπεται θέση ΔΕ ή ΠΕ Διοικητικού.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 11:09 | ΑΘΗΝΑ ΠΛΙΤΣΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 14:15 | Σεφέρογλου Ελένη

    Στηρίζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ

  • Οι αλλαγές κινούνται στη σωστή κατεύθυνση.
    Προτεινόμενες αλλαγές:
    1. Στο νέο σχέδιο νόμου, ο σχολικός σύμβουλος ειδικής αγωγής έχει στην παιδαγωγική του καθοδήγηση τα αντίστοιχα ΚΕΔΥ. Προτείνουμε να δημιουργηθεί μια διαρκής επιστημονική επιτροπή σε επίπεδο Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, η οποία να έχει την επιστημονική καθοδήγηση και εποπτεία των ΚΕΔΥ.
    2. Να διευκρινιστεί με μεγαλύτερη σαφήνεια η σχέση ΚΕΔΥ-ΕΔΕΑΥ.

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 00:21 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Είναι αδιανόητο να πετάτε από την αξιολογητική διαδικασία τους ειδικούς για επικοινωνία και κίνηση.Η σωστή διάγνωση είναι το πρώτο και σημαντικότερο για όλη τη μετέπειτα πορεία ενός παιδιού. Δε νοείται σωστή διάγνωση χωρίς την αξιολόγηση της επικοινωνίας και κινητικότητας ενός παιδιού, χωρίς τη διεπιστημονική προσέγγιση μιας δυσκολίας. Από τότε που λειτούργησε η διεπιστημονικότητα και σταμάτησε η πανεπιστημοσύνη έχετε υπόψη σας το ρυθμό ανάπτυξης ελληνικών διεπιστημονικών ερευνών;Έχετε σκεφτεί την αξία όλων αυτών των εργασιών σε μία χώρα που το 2000 έβγαλε τους πρώτους αποφοίτους λογοθεραπείας όταν στο εξωτερικό η συγκεκριμένη επιστήμη ανθούσε δεκαετίες πριν;Αλλά ξέχασα θα τους καλούν από τα γειτονικά σχολεία..Σας προσκαλώ να βρείτε όχι τα σχολεία που έχουν μόνιμους λόγο,έργο,κτλ.αλλά τα σχολεία που έχουν συσταθεί οργανικές θέσεις γι΄αυτές τις ειδικότητες.Κι αναφέρομαι στα ειδικά σχολεία… Θα σας θυμάμαι λοιπόν σαν το υπουργό που αφαίρεσε από το κάθε ελληνόπουλο το δικαίωμα να λάβει δωρεάν μια σωστή διάγνωση αφού το δικαίωμα στη δωρεάν θεραπεία το έχουν στερήσει κάποιοι πριν από εσάς…

  • 11 Δεκεμβρίου 2014, 17:44 | ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 17:46 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!

  • 8 Δεκεμβρίου 2014, 22:04 | Βασίλειος Γρηγορίου

    Πιστεύω πως στο ΚΕΔΥ πρέπει να τοποθετείται και να υπηρετεί και ο κλάδος των καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, ΠΕ-11.50, όπως στο παρελθόν για τους παρακάτω λόγους:
    1. Όταν χρειάζεται να γίνει αξιολόγηση σε παιδί με κινητικά προβλήματα.
    2. Σε περίπτωση διάγνωσης δυσλεξίας είναι απαραίτητη η γνώμη του καθώς ανιχνεύει χαρακτηριστικά όπως ο καθρεπτισμός, πλευρίωση, προσανατολισμός στο χωροχρόνο κλπ.
    3. Λειτουργεί συμπληρωματικά όσον αφορά την ψυχοκινητική αξιολόγηση καθώς είναι ο καταλληλότερος για την προσέγγιση του μαθητή, όσον αφορά τα ενδιαφέροντα του.
    4. Είναι αυτός που η λέξη «παιχνίδι» γίνεται ένα εργαλείο στα χέρια του το οποίο χρησιμοποιεί προκειμένου να συμπληρώσει και να αναβαθμίσει τη συνολική αξιολόγηση του μαθητή.
    Ευχαριστώ.