Άρθρο 6 Αξιοποίηση κτηριακών εγκαταστάσεων

 

Η παρ. 4 του άρθρου 12 του ν. 682/1977 αντικαθίσταται ως εξής:

«4. α) Οι κτιριακές εγκαταστάσεις και το σύνολο των λοιπών υποδομών των ιδιωτικών σχολείων μπορούν να αξιοποιούνται σε χρόνους εκτός διδακτικού ωραρίου ή και διδακτικών ημερών για την παροχή υπηρεσιών, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 3, εφόσον οι υπηρεσίες αυτές δεν αντίκεινται στη φύση της εκπαίδευσης και στον χαρακτήρα του σχολείου και εφόσον διασφαλίζεται η προσήκουσα παροχή υπηρεσιών γενικής εκπαίδευσης. Η άσκηση των ως άνω υπηρεσιών μπορεί να γίνεται από τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που έχουν άδεια λειτουργίας ιδιωτικών σχολείων. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις και το σύνολο των λοιπών υποδομών των ιδιωτικών σχολείων μπορούν να αξιοποιούνται σε χρόνους εκτός διδακτικών ημερών για τη διαμονή και φιλοξενία νέων έως είκοσι πέντε (25) ετών, καθώς και των συνοδών τους, με σκοπό τη διοργάνωση εκπαιδευτικών, ψυχαγωγικών ή αθλητικών δραστηριοτήτων και την παράλληλη παροχή καταλύματος σε αυτούς. Οι ως άνω δραστηριότητες και υπηρεσίες γνωστοποιούνται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
β) Για την εξυπηρέτηση των σκοπών της παρούσας, επιτρέπεται η απασχόληση των εργαζομένων, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 3. Η απασχόληση των εργαζομένων στις περιπτώσεις αυτές είναι νόμιμη και αμείβεται σύμφωνα με τις κοινές διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας, τηρουμένων και των διατάξεων περί χρονικών ορίων εργασίας.
γ) Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζονται οι όροι για τη διαμονή, η διαδικασία μετατροπής των κτιριακών υποδομών για τη διαμονή, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούνται και το χρονικό διάστημα της διαμονής.».

  • 16 Ιουλίου 2020, 12:57 | Δ.Σ. του Συλλόγου Καθηγητών της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας

    Είναι θεμιτή η αξιοποίηση των κτιριακών εγκαταστάσεων και το σύνολο των λοιπών υποδομών των ιδιωτικών σχολείων σε χρόνους εκτός διδακτικού ωραρίου ή και διδακτικών ημερών για την παροχή υπηρεσιών, εφόσον διασφαλίζεται η προσήκουσα παροχή υπηρεσιών γενικής εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση, όμως, δεν πρέπει να γίνεται σύνδεση της παραπαιδείας με την επίσημη εκπαίδευση (βλέπε σχόλιο του Άρθρου 3 παράγραφος 6).

  • 16 Ιουλίου 2020, 08:44 | Ελενη

    διαφωνω κάθετα με το περιεχόμενο του άρθρου 3 § 6

  • 15 Ιουλίου 2020, 19:22 | Kostas

    Τον Ιούλιο και Αύγουστο δεν πρέπει να λειτουργούν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα για να ξεκουράζονται οι βολεμένοι εκπαιδευτικοί – συνδικαλιστές. Τι θα κάνουν τα παιδιά τους η ελληνική οικογένεια , ποιος ασχολείται …

  • 15 Ιουλίου 2020, 18:30 | Ελπίδα Τσιγαρίδα

    Ως ιδιοκτήτρια κέντρου ξένων γλωσσών εκφράζω τη διαμαρτυρία μου για το σχέδιο ενίσχυσης των ιδιωτικών σχολείων και τη διεύρυνση του πεδίου δράσης τους αναφορικά με τις ξένες γλώσσες.
    Η συγκεντρωτική εκπαίδευση εξοβελίζει από την ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα τα κέντρα ξένων γλωσσών και οδηγεί στην εμπορευματοποίηση της γνώσης.
    Η κίνηση αυτή θέτει στο στόχαστρο επιχειρήσεις που προσφέρουν ποικιλοτρόπως εδώ και χρόνια στην οικονομία και την κοινωνία.
    Κοντολογίς σχέδιο εξόντωσης.

  • 15 Ιουλίου 2020, 16:18 | Καλογήρου Γεωργία – Λέτσιου Βασιλική

    Διαφωνούμε κάθετα με το περιεχόμενο του άρθρου 3 § 6 που αναφέρει ότι επιτρέπεται η συστέγαση ιδιωτικών σχολείων και ΚΞΓ.

  • 15 Ιουλίου 2020, 15:46 | Νίκος Αβδιμιώτης

    Διαφωνώ κάθετα με το περιεχόμενο του άρθρου 6 που αναφέρει ότι επιτρέπεται η συστέγαση ιδιωτικών σχολείων και ΚΞΓ.

  • 15 Ιουλίου 2020, 15:46 | Κυριακή Μαυρομιχάλη

    Διαφωνώ κάθετα με το σχέδιο νόμου που οδηγεί στον αφανισμό του κλάδου μας

  • 15 Ιουλίου 2020, 13:35 | Μάριος Χ.

    Συμφωνώ απολύτως με το άρθρο!
    Περισσότερες ευκαιρίες εργασίας για τους εκπαιδευτικούς. Οι εγκαταστάσεις θα μπορούν να αξιοποιηθούν και από άλλους φορείς εκπαίδευσης προς όφελος όλων!

  • 15 Ιουλίου 2020, 13:21 | ΜΑΝΘΟΣ Π

    Αγαπητη κυρια Κεραμεως,θελετε να κλεισετε ολα τα φροντιστηρια για να δωσετε τις δουλειες στους μεγαλους ομιλους προφανως.Μπορειτε να μου εξηγησετε τι σχεδιο εχετε για να αντιμετωπισετε τα λουκετα στα φροντιστηρια,που θα ερθουν με αυτη τη διαταξη,στο κοντινο μελλον?Γιατι δεν μας ειχατε ενημερωσει πριν τις εκλογες για αυτο?Καλη τυχη στις επομενες εκλογες.

  • 15 Ιουλίου 2020, 11:33 | ζ

    δίνεται μια ευκαιρία στην αξιοποίηση νομίμως των εγκαταστάσεων των εκπαιδευτηρίων σαν άλλες εκπαιδευτικές δομές. είναι κρίμα επενδύσεις εκατομμυρίων να κλείνουν περίπου στις 16:00 το μεσημέρι χωρίς καμία άλλη χρήση με κύριο κριτήριο την αξιοποίηση μόνο σαν σχολείο. να επιτραπεί λοιπόν η συστέγαση με κάθε άλλης μορφής εκπαιδευτικό φορέα και η χρήση του χώρου καθ΄ολη τη διάρκεια της ημέρας.

  • 15 Ιουλίου 2020, 11:09 | Ευαγγελία Σταματοπούλου

    Ως ιδιοκτήτρια ΚΞΓ, επένδυσα σε σπουδές, σε κτηριακές δομές,και συνεχώς τρέχω (και πληρώνω αδρά) προκειμένου να μπορώ να συνεχίσω να διδάσκω ξένες γλώσσες. Δεν πουλάω αθλητικές δραστηριότητες, δεν πουλάω ξενοδοχειακές υπηρεσίες, δεν είμαι σουπερμάρκετ…Τώρα δηλαδή θέλετε να με ακυρώσετε κι εμένα και τους χιλιάδες συναδέλφους μου που απασχολούν ακόμα περισσότερες χιλιάδες προσωπικό; Άσε που έτσι που το πάτε οι εκπαιδευτικοί του ιδιωτικού τομέα θα γίνουν τα παιδιά για όλες τις δουλειές και όλα τα θελήματα… Αν κρίνω από τη συμπεριφορά σας τους τελευταίους αρκετούς μήνες κυρία Υπουργέ, μάλλον δεν μας συμπαθείτε και δεν θέλετε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως κλάδος…

  • 15 Ιουλίου 2020, 11:06 | Κων/να Ρουμανά

    Απαράδεκτο μέτρο: μετατροπή των κτηριακών εγκαταστάσεων σε all inclusive επιχειρηματικές δομές

  • 15 Ιουλίου 2020, 02:04 | ΕΙΡΗΝΗ Ι.

    Εκμετάλλευση προσωπικού με την πρόφαση της δήθεν έξτρα αμοιβής, πολλές ώρες λίγα χρήματα, δουελιά και το καλοκαίρι!!! Μετατροπή σχολείων σε supermarkets που τα παρέχουν όλα και συμφέρουν και κίνδυνος απόλυσης ή αντικατάστασης σε περίπτωση απροθυμίας από μέρους των υπαρχόντων εκπαιδευτικών.

  • 15 Ιουλίου 2020, 00:40 | Γρηγόρης

    Το νομοσχέδιο είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Οι κτηριακές εγκαταστάσεις πρέπει να είναι ελέυθερες ως προς την χρήση από Συλλόγους, ΚΔΑΠ, Φροντιστηρίωβν ώστε να δημιουργούνται νεες θέσεις εργασίας.

  • 14 Ιουλίου 2020, 21:38 | ΛΙΑ

    Φροντιστήρια, κέντρα Ξένων Γλωσσών,ξενοδοχείο μέσα στο σχολείο? Καμμία φαντασία.. ξεχάσατε πλυντήριο ρούχων, κλινοσκέπασματων, ντισκοτέκ, τραπεζοσφαίριση και μίνι γκολφ με έγκριση της Υπουργού,super market, ανταλλακτήριο συναλλάγματος!!! ΓΙΑ πολύ Γέλιο!!! το τερματίσατε τελείως το θέμα!!

  • 14 Ιουλίου 2020, 21:05 | ΓΒ

    Εφόσον, στα προγράμματα εργάζονται εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας, οι αμοιβές τους θα πρέπει να καθορίζονται από την πολιτεία με ειδικές μισθολογικές διαδικασίες.

  • Διαφωνώ και διαμαρτύρομαιενάντια στο περιεχόμενο του άρθρου 3 § 6 που επιτρέπει τη συστέγαση ιδιωτικών σχολείων και ΚΞΓ.
    Το θεωρώ ανήθικο διότι αφαιρεί τη συνταγματικά κατοχυρωμένη ισότητα ευκαιριών στην αγορά.

    Δ/ντρια Σπουδών
    KESC Papalexiou.

  • 14 Ιουλίου 2020, 19:59 | Αντιγόνη Μελιδονιώτη

    Διαφωνώ κάθετα με το περιεχόμενο του άρθρου 3 § 6 που αναφέρει ότι επιτρέπεται η συστέγαση ιδιωτικών σχολείων και ΚΞΓ. Για μία ακόμη φορά απαξιώνεται τόσο το έργο, όσο και η συμβολή των μικρών ελεύθερων επαγγελματιών στην οικονομία του κράτους.
    Το ίδιο απαξιώνεται η εργασία του εκπαιδευτικού που απασχολείται σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, όπου με μαθηματική ακρίβεια θα μετατραπεί σε είλωτα υπό τον φόβο της απόλυσης.

  • 14 Ιουλίου 2020, 19:43 | Γιάννης

    Θετική η δυνατότητα ανάπτυξης νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η πιθανότητα συμπράξεων και συνεργασιών.

  • 14 Ιουλίου 2020, 15:22 | Φασουλη Μαγδαληνη

    Διαφωνώ κάθετα με τη συστέγαση ιδιωτικών σχολείων και ΚΞΓ

  • 14 Ιουλίου 2020, 14:47 | Γεώργιος Ακριβόπουλος

    Η παροχή προσθέτων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, είτε λέγεται πρόσθετη στήριξη μαθητών , είτε λέγεται φροντιστήριο,είτε λέγεται κέντρο ξένων γλωσσών συγκρούεται αναμφίβολα με τον σκοπό του ιδιωτικού σχολείου που ίσως είναι το να μην χρειάζονται όλα αυτά. Συμφέροντα που συγκρούονται λοιπον. Παράλληλα κινδυνεύει άλλος ένας κλάδος μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αυτος των κέντρων ξένων γλωσσών που αριθμεί χιλιάδες κέντρα και δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς.

  • 14 Ιουλίου 2020, 14:27 | Κωνσταντίνα Π.

    Διαμαρτύρομαι κατά του σχεδίου νόμου ως προς τη συστέγαση ΚΞΓ με τα ιδιωτικά σχολεία. Ο νόμος είναι αθέμιτος και εμφανώς κατά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων όπου καλούνται να επωμιστούν όλα τα βάρη (οικονομικά και γραφειοκρατικά), προσφέροντας όμως συνεχόμενα και αγόγγυστα τα μέγιστα για τους μαθητές τους.
    Παρακαλώ για την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου!

  • 14 Ιουλίου 2020, 14:26 | Καλλιρρόη Κανελλέα

    Διαφωνώ κάθετα με την συστέγαση ιδιωτικών σχολείων και κέντρων ξένων γλωσσών διότι με αυτό τον τρόπο οδηγείτε έναν ολόκληρο κλάδο σε αφανισμό!

  • 14 Ιουλίου 2020, 13:47 | TERZI-CHIOTI GEORGINA

    Διαφωνώ κάθετα με το περιεχόμενο. Άνεργοι από το Μάρτη, η Κυβέρνηση μας χτυπά πισώπλατα.

  • Διαφωνούμε κάθετα με το περιεχόμενο του άρθρου 3 § 6 που αναφέρει ότι επιτρέπεται η συστέγαση ιδιωτικών σχολείων και ΚΞΓ.

    Ιδιοκτήτρια ΚΞΓ &
    Διευθύντρια Σπουδών
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ Ο.Ε.

  • 14 Ιουλίου 2020, 12:31 | Άννα Λεονταρίτη

    Ως ιδιοκτήτρια Κέντρου Ξένων Γλωσσών καταθέτω εδώ την άποψή μου ότι αυτή η απόφαση θα μας καταστρέψει. Τα ΚΞΓ έχουμε συμβάλλει στη μόρφωση των παιδιών της Ελλάδας στις ξένες γλώσσες ετοιμάζοντας τα να ανταγωνιστούν αξιοπρεπώς σε διεθνές τοπίο. Νιώθω ότι η τριαντάχρονη προσπάθεια μου να κρατήσω μια μικρομεσαία επιχείρηση θα πάει χαμένη από αυτόν τον νόμο που δεν σέβεται τον κλάδο μας.

  • 14 Ιουλίου 2020, 12:20 | Λάμπρος

    Καταρχάς είμαι ΥΠΈΡ του Εκσυγχρονισμού της ιδιωτικής εκπαίδευσης αλλά ΌΧΙ εις βάρος άλλων! Διαφωνώ πλήρως με την δυνατότητα συστέγασης όλων των ειδών φορέων εκπαίδευσης στα ιδιωτικά σχολεία. Ο κάθε «ΝΟΜΙΜΟΣ» χώρος πρέπει να έχει την δική του ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ και ΧΡΗΣΗ! Με την πρόταση λοιπόν αυτή δεν θα υπάρχει λόγος ύπαρξης των ΚΞΓ ή των Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης όταν όλα θα μπορούν να γίνονται στα Ιδιωτικά Σχολεία! Αυτό επίσης λέγεται και Αθέμιτος Ανταγωνισμός διότι το Ιδιωτικό Σχολείο έχει έτοιμο το μαθητολόγιο του οπότε θα κάνει χρήση αυτού για την εγγραφή μαθητή και στο δικό του ΚΞΓ. Συμφωνώ με κάποιες προηγούμενες απόψεις του στυλ,»το ιδιωτικό σχολείο μετατρέπεται σε all inclusive ή ότι η εκπαίδευση δεν είναι εμπόρευμα». Η κάθε ΝΟΜΙΜΗ άδεια που εκδίδεται πρέπει να είναι και του αυτού σκοπού!

  • 14 Ιουλίου 2020, 10:59 | Βασίλης

    Διαφαίνεται ότι τα ιδιωτικά σχολεία θα πιέζουν προς «οικιοθελή συμμετοχή» τους εργαζόμενους τους για την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων τους εκτός της περιόδου των μαθημάτων. Βέβαια πάνοντε με τον κίνδυνο της απόλυσης όταν δεν υπάρχει η αντίστοιχη προθυμία από τους ιδ. εκπαιδευτικούς. Αυτά είναι περισσότερο προβληματικά εάν συνδυαστούν με την 10ήμερη άδεια αναψυχής των ιδ. εκπαιδευτικών….

  • 14 Ιουλίου 2020, 09:54 | Βραδέλη Μαρία

    Διαφωνώ κάθετα με το περιεχόμενο του άρθρου 6 που αναφέρει ότι επιτρέπεται η συστέγαση ιδιωτικών σχολείων και ΚΞΓ.

  • 14 Ιουλίου 2020, 05:05 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Φ.

    Κρίμα! Οι μαθητές πελάτες και οι εκπαιδευτικοί είλωτες.

  • 14 Ιουλίου 2020, 05:04 | ΖΩΗ Σ.

    Από τη στιγμή που θα υπάρχει ο φόβος της απόλυσης ή της μείωσης του ωραρίου του ο Εκπαιδευτικός θα απασχολείται δια της βίας και «εθελοντικά». Απαράδεκτο!

  • 14 Ιουλίου 2020, 05:04 | ΔΗΜΟΥ Γ.

    Συγχαρητήρια! Το Υπουργείο αντιλαμβάνεται την Εκπαίδευση ως εμπόρευμα!

  • 14 Ιουλίου 2020, 05:03 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΩ Γ.

    Μπράβο! Δίνεται τη δυνατότητα στους Σχολάρχες να κάνουν τα Σχολεία «Οίκους Εμπορίου».
    Τι άλλο θα δούμε πιά!

  • 14 Ιουλίου 2020, 05:02 | ΤΖΕΝΗ ΚΩΣΤΟΥΣΗ

    Το Ιδιωτικό Σχολείο χάνει τον παιδαγωγικό του ρόλο και μετατρέπεται σε Super market.

  • 13 Ιουλίου 2020, 16:57 | Δημήτρης Κ

    Ιδιωτικές εγκαταστάσεις είναι και τα ιδιωτικά σχολεία στις οποίες οι ιδιοκτήτες έχουν επενδύσει πολλά κεφάλαια! Επιτέλους να ισχύσουν κι εδώ οι νόμοι της ελεύθερης αγοράς, όπως σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο! Και περισσότερες υπηρεσίες και ευκαιρίες εργασίας…

  • 13 Ιουλίου 2020, 15:56 | Θεοδωρακόπουλος Κων/νος

    Για μια ακόμη φορά διαπιστώνουμε ότι όχι μόνο αγνοείτε παντελώς τον Κλάδο μας ΚΞΓ αλλά επιπλέον
    προωθείτε διατάξεις που αποβαίνουν καταστροφικές για τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών.
    Θεωρούμε άκρως απαράδεκτο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ΚΞΓ που ανήκουν στην ραχοκοκκαλιά
    της εθνικής οικονομίας και έχουν προσφέρει τα μέγιστα στην ελληνική κοινωνία, να παραδίδονται στα
    συμφέροντα των μεγάλων ιδιωτικών σχολείων.
    Η κίνησή σας αυτή, σε συνδυασμό τόσο με τη μάστιγα των μαύρων ιδιαιτέρων μαθημάτων και των
    παράνομων οικοδιδασκαλείων, για τα οποία επανειλημμένως σας έχουμε προτείνει εφικτές λύσεις τις οποίες
    έχετε αγνοήσει, όσο και με την επιβολή των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας των ΚΞΓ λόγω Covid-19
    αποτελεί ταφόπλακα για την ύπαρξή μας. Να αποσυρθεί ως απαράδεκτο!

  • 13 Ιουλίου 2020, 15:09 | Παλληκαράς Ιωάννης

    Αυτή θα είναι και η καταστροφή της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Τα εκπαιδευτήρια δεν είναι Super Market να τα κάνουν όλα και να συμφέρουν. Τα ΚΞΓ ως έχουν απασχολούν χιλιάδες εργαζομένους (εκπαιδευτικούς και Διοικητικό Προσωπικό) τους οποίους το Σχέδιο Νόμου ωθεί άμεσα στην ανεργία

  • 13 Ιουλίου 2020, 14:32 | Anastasios Beikos

    I totally disagree. A language tutorial school is that. We teach languages. Don’t mix the two.

  • 13 Ιουλίου 2020, 12:11 | Κατερίνα Γλέζου

    Δίνοντας τη δυνατότητα λειτουργίας κέντρων ξένων γλωσσών, κέντρων μελέτης και φροντιστηρίων εντός των ιδιωτικών σχολείων, συνδέεται άμεσα η παραπαιδεία με την επίσημη εκπαίδευση με κίνδυνο την υποβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης εντός των σχολείων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η πελατεία αυτών των παράλληλων δομών. Το σχολείο μετατρέπεται σε «Οίκο εμπορίου», οι εκπαιδευτικοί σε ανελεύθερους, δειλούς και κακοπληρωμένους υπάλληλους δεύτερης/τρίτης κατηγορίας, ενώ οι μαθητές και οι γονείς τους σε πελάτες.

  • 12 Ιουλίου 2020, 17:23 | Δημήτρης

    Κι εδώ το Υπουργείο εκχωρεί ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας που ονομάζεται » Εκπαίδευση» στους μεγάλους παίκτες, ό, τι συνέβη και με την έλευση των μεγάλων σούπερ μάρκετ στην ελληνική αγορά σε βάρος των μικρότερων. Και μάλιστα με τους ίδιους πλέον κανόνες εργασίας για τους εκπαιδευτικούς, καθώς αντιλαμβάνεται την εκπαίδευση ως εμπόρευμα. Κρίμα!

  • 12 Ιουλίου 2020, 13:59 | Liana

    Θα παρέχονται όλες οι υπηρεσίες έναντι ενός πινακίου φακής!

  • 12 Ιουλίου 2020, 12:24 | Στέλιος

    χωρίς τη διάταξη αυτή, πρακτικά ήταν αδύνατη η προσφορά πρόσθετων υπηρεσιών από τα σχολεία, αφού θα ήταν μη ανταγωνιστικά σε ανάλογες υπηρεσίες προσφερόμενες από άλλους φορείς όπως συλλόγους, δήμους, γυμναστήρια κλπ.. το καθεστώς που είχε θεσμοθετηθεί ήταν ανεφάρμοστο και στόχο είχε να απαγορέψει ουσιαστικά την αξιοποίηση των υποδομών των ιδιωτικών σχολείων εκτός σχολικής λειτουργίας. Θα μπορούσε το ίδιο να γίνει και με τα δημόσια σχολεία. Να φιλοξενούν ανάλογες δράσεις με ευθύνη των δήμων αλλά και άλλων μην κρατικών φορέων όπου το κράτος θα μπορούσε να παραχωρεί τα σχολεία.

  • 12 Ιουλίου 2020, 09:30 | ΟΙΕΛΕ

    Στο άρθρ. 6 ΣχΝ, περί αξιοποίησης κτηριακών εγκαταστάσεων, δίνεται μονομερής δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να απασχολούν προσωπικό και το καλοκαίρι για την αξιοποίηση των κτιριακών εγκαταστάσεων για φιλοξενία, ψυχαγωγικές δραστηριότητες κλπ. Μεγάλος κίνδυνος το ζήτημα της άδειας αναψυχής, δεδομένου ότι στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς προβλέπονται μόλις 10 ημέρες, λόγω της θερινής διακοπής λειτουργίας! Κι εδώ ισχύουν όσα προαναφέρθηκαν στο άρθρο 3. Θα απασχολείται δια της βίας και «εθελοντικά» το υπάρχον προσωπικό, όπως άλλωστε συνέβαινε και την περίοδο Αρβανιτόπουλου.

  • 11 Ιουλίου 2020, 21:44 | ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

    ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΚΡΑΙΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
    ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΩΘΗΤΕΣ ΤΟΥ.
    ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΩΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.
    ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΟΤΙ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΙΣΟΤΙΜΟ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.

  • 11 Ιουλίου 2020, 19:21 | Σελέκος Δημήτρης

    Σε συνδυασμό με τα άρθρα 3 6 και 10 το ιδιωτικό σχολείο μετατρέπεται σε «Ναό Εμπορίου», χάνει τον παιδαγωγικό του ρόλο για να μετατραπεί σε all inclusive σούπερ μάρκετ. Οι μαθητές πελάτες και οι εκπαιδευτικοί είλωτες.

  • 11 Ιουλίου 2020, 18:43 | Anna Kourdi

    Έως τώρα στη συνείδηση όλων μας έχει καταγραφεί ο όρος «παραπαιδεία» με τρόπο με τον οποίο γενικώς διαφωνώ. Κάθε υπουργός Παιδείας τον τελευταίο μισό αιώνα δεσμευόταν και εργαζόταν (;) για την παροχή εκπαίδευσης που δεν θα είχε ανάγκη άλλων ενισχύσεων. Πρώτη, νομίζω, φορά έρχεται νόμος που εντάσσει και νομιμοποιεί την «συγχώνευση»…

  • 10 Ιουλίου 2020, 16:53 | Panos

    Το (β) του άρθρου 6 είναι προς την σωστή κατεύθυνση, καθώς αποκαθιστά τις συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού ανάμεσα στα απογευματινά τμήματα των σχολείων και τα αντίστοιχα των υπόλοιπων δομών που παρέχουν αντίστοιχο έργο, όπως φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, Κέντρα Ξένων Γλωσσών, Αθλητικούς και Πολιτιστικούς Συλλόγους. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η ίση αμοιβή για εργασία ίσης αξίας ανάμεσα στους εργαζόμενους των μεν και των δε.

    Επιπρόσθετα, αυτό γίνεται σύμφωνα με τους μισθούς που έχουν καθοριστεί από την ΕΓΣΣΕ που είναι προϊόν διαπραγμάτευσης μεταξύ των κοινωνικών εταίρων και αντικατοπτρίζει, κατά το δυνατό, την πραγματική μισθοδοτική δυνατότητα της αγοράς και όχι το πλασματικό όριο του Ενιαίου Μισθολογίου.

  • 10 Ιουλίου 2020, 15:29 | K.Π.

    Δεν υπάρχει παρ. 5 του αρ. 3 που παραπέμπει η διάταξη του άρθρου αυτό. «β) Για την εξυπηρέτηση των σκοπών της παρούσας, επιτρέπεται η απασχόληση των εργαζομένων, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 3. Η απασχόληση των εργαζομένων στις περιπτώσεις αυτές είναι νόμιμη και αμείβεται σύμφωνα με τις κοινές διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας, τηρουμένων και των διατάξεων περί χρονικών ορίων εργασίας.»

  • 10 Ιουλίου 2020, 15:21 | Λεοπόλδος Αυγερινός

    Οι εκπαιδευτικοί υπό τον φόβο της απόλυσης ή της μείωσης του ωραρίου τους θα μετατραπούν σε είλωτες. Απαράδεκτο.

  • 10 Ιουλίου 2020, 04:18 | Βασίλης Ασημάκης

    Παραβίαση του Άρθρου 22 του Συντάγματος

    Με το β) του άρθρου 6 δημιουργείται απασχόληση Εκπαιδευτικών με ωράριο και αμοιβή Γενικού Υπαλλήλου, δηλαδή 40 60λεπτες ώρες εβδομαδιαίως και 650 ευρω μηνιαίως, γεγονός που παραβιάζει το δικαίωμα του εργαζομένου γιστην ίση αμοιβή για εργασία ίσης αξίας σε σχεση με τον συγκρίσιμο εργαζόμενο, που είναι ο καθηγητής του δημοσίου σχολείου. Είναι η ίδια διάκριση που παραβιάζει εδώ και δεκαετίες τα δικαιώματα όσον αφορά καθεστώς όρων αμοιβής και εργασιας των Εκπαιδευτικών που απασχολουνται σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, κέντρα ξένων γλωσσών, κέντρα μελέτης και λοιπές δομές ιδι τικως απασχολούμενων Εκπαιδευτικών, μιας και όλοι αυτοί επίσης απασχολουνται επίσης με βασικό μηνιαίο μισθό και πολλοί από αυτούς με 40ωρο εβδομαδιαίας απασχόλησης.