• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Μαυράκης' | 20 Οκτωβρίου 2009, 21:01

    Η διατύπωση του νόμου αφήνει παραθυράκι να μην υπάρξει ουσιαστική αλλαγή προς την αειφόρο λογική. Όταν αναφέρει ότι «Κατά την προμήθεια-αντικατάσταση των οχημάτων, η επιλογή θα γίνεται ανάμεσα σε μοντέλα τριών (3) εταιρειών τουλάχιστον. Αν αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί, η αντικατάσταση των υπαρχόντων αυτοκινήτων μπορεί να γίνεται με αυτοκίνητα τελευταίας γενιάς αντιρρυπαντικής τεχνολογίας χαμηλών ρύπων, τα οποία στην περίπτωση των αυτοκινήτων 1600 cc εκπέμπουν CO2 που κυμαίνεται στα 150-160 gr/km και των 1400 cc εκπέμπουν CO2 που κυμαίνεται στα 140-150 gr/km.» δίνει το άλλοθι να μην αλλάξει τίποτα κάτω από το πρόσχημα των πολλαπλών επιλογών μεταξύ εταιρειών. Επικαλούμενοι το θεμιτό, οι προδιαγραφές μιας προκήρυξης να μην είναι φωτογραφία μιας εταιρείας, κινδυνεύουμε να χάσουμε τον στόχο πού είναι η ανατροπή της υφιστάμενης κατάστασης του βενζινοκίνητου στόλου αυτοκινήτων. Εάν πολλές εταιρείες εμποδίζουν με την πολιτική τους την αντικατάσταση των βενζινοκίνητων από τα ηλεκτρικά, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να εγκλωβιστούμε στην πολιτική τους. Οι αποφάσεις που οδηγούν στην αειφόρο ανάπτυξη πρέπει να είναι πρωτοποριακές, δημιουργούν μια νέα αρχή. Πρακτικά το πρόβλημα δεν είναι οι λίγες εταιρείες που διαθέτουν τεχνολογία ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όταν οι άλλοι διαπιστώσουν ότι η αγορά τους προσπερνά τότε θα τρέξουν να καλύψουν το κενό και στον επόμενο διαγωνισμό οι δυνατότητες επιλογών θα είναι μεταξύ πολλών εταιρειών αλλά για προμήθεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Προτείνω τη διαγραφή της παραγράφου με έντονα γράμματα και τον περιορισμό της διάταξης στην κατεύθυνση προμήθειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μόνον.