• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνιος ΄Ικουτας' | 12 Ιανουαρίου 2010, 14:21

    Αφού λοιπόν παραδεχόμαστε οτι η άσκηση αναπτυξιακής πολιτικής προϋποθέτει αυρύτερες ενότητες και λαμβάνοντες, επιτέλους,υπ όψιν ότι Ελλαδα δεν ειναι μονο η χερσαία αλλά και η νησιωτική θα πρέπει και για λόγους εξωτερικής πολιτικής αλλά και ευρωπαϊκά γεωγραφικά αλλά και θεματικά αναπτηξιακά ,και για πολλούς ακόμα λόγους,να λυθούν τα συγκοινωνιακά προβλήματα,ενώ για το Αιγαίο να εφαρμοστει παράλληλα το μεταφορικό ισοδύναμο, οι θαλάσσιες και εναέριες συγκοινωνίες αντιστοιχες των χερσαίων με το Αιγαίο σε δύο δυνατές περιφέρειες (την Κρήτη μια και τα λοιπά όλα μια ) γιατι διαφορετικά τι τρεις τι τέσσερεις τι αλλάζει αν παραμείνουν ώς έχουν??? Το ίδιο και για τους πρωτοβάθμιους Ο.Τ.Α τι 4 τι 10 ??? το ζητούμενο ειναι τα μεγάλα νησιά ενας και τα συμπλέγματα μικρών γειτονικών νήσων ένας δήμος !! Για δέ την άσκηση πολιτικής της καθαρά τοπικής καθημερινοτητας πρέπει να παραμείνουν οι σημερινοί σχηματισμοί σε ρόλους τοπικών συμβουλίων !! Πρϋποθέτουν όλα τα παραπάνω ενισχυση αρμοδιοτήτων όντως με ευρωπαικές προδιαγραφές με αλάλογους απαιτούμενους ίδιους πόρους βασικά και μή !!!ΕΣΠΑ ,ΘΗΣΕΑΣ, ΦΠΑ και ελεγχόμενη την αυτοκέφαλη οικονομική δυνατότητα τους έκαστος δήμος και περιφέρεια !