• Σχόλιο του χρήστη 'Νικος Κωστής' | 22 Οκτωβρίου 2009, 12:13

    Το κλειδωμα της συναλλαγής μεταξύ του συναλλασόμενου αυτοκινήτου και του παρτηριου είναι απαράιτητο για την αποφυγή χρηματικών απωλειών κατά τον ανεφοδιασμό. Δηλαδή πρέπει το όχημα να ανεφοδιάζεται χωρίς την παρέμβαση κανενός για την έκδοση τιμολογίου και χωρίς την δυνατότητα αλλοίωσης των αναγραφομένων στοιχέιον σε αυτό. Πρέπει ακόμα κάθε υπηρεσία να έχει έγγραφες αναγορές αδιάβλητες για τον ανεφοδιασμώ των οχημάτων έτσι ώστε να παρακολουθεί το κόστος ανεφοδιασμών. Κάτι τέτοιο θα μείωνε δραστικά το κόστος λειτουργίας των κρατικών οχημάτων. Η ΔΕΗ χρησιμοποιεί κάτι τέτοιο σε ένα μέρος του στόλου της με αποδεδειγμένο κέρδος από τα κάυσιμα γύρω στα 25% !!!!!!!! Ασ το ψάξουν λίγο οι αρμόδιοι αξίζει τον κόπο και θα βγάλει από μεγάλο πονοκέφαλο την κυβερνηση και απο μεγαλύτερο έξοδο εμας τους πολίτες.