• Σχόλιο του χρήστη 'Ευάγγελος ΄Λιάσκος' | 25 Οκτωβρίου 2009, 15:26

    Ενώ συμφωνώ με την γενικότερη πρωτοβουλία καθορισμού & περιορισμού της χρήσης δημόσιων οχημάτων από κρατικούς λειτουργούς,είμαι κάθετα αντίθετος στην χρήση των κυβικών του κινητήρα ως μέτρου καθορισμού των επιτρεπτών μοντέλων. Ο κυβισμός στρεβλώνει την ελληνική αγορά αυτοκινήτου, και το κράτος συνεχίζει να επικροτεί την μέθοδο αυτή. Δεν υπάρχει επιχείρημα γιατί ένα αυτοκίνητο 1600 κκ είναι κατάλληλο ενώ ένα άλλο πχ 1800 κκ , αλλά με καλύτερη κατανάλωση, ή ρύπους, και ασφαλέστερο και με καλύτερη αξία αγοράς ή/και μεταπώλησης, κλπ κλπ δεν είναι. Συνεπώς, αν ο προβληματισμός είναι σχετικός με την ρύπανση που προκαλούν ή με το κόστος αγοράς/λειτουργίας, αυτοί οι παράγοντες θα έπρεπε να υπάρχουν στο νομοσχέδιο, και όχι τα κκ.. Επιπροσθέτως, θεωρώ υποκριτικό η πολιτεία να δίνει τόσες εξουσίες και σημασία στον Προθυπουργό, Υπουργούς, Βουλευτές κλπ, αλλά να μην την απασχολεί η ασφάλεια και προστασία τους. Τί θα γίνει εαν ο Πρωυπουργός, ο Υπ. Άμυνας, κλπ εμπλακούν σε αυτοκινητιστικό ατύχημα με τα 'σαράβαλα' που θα κυκλοφορούν? Θα ξαναέχουμε επανάληψη του Herfield και Ωνασείου, με την κάμερες κατασκηνωμένες επί εβδομάδες απ'έξω. Αυτό θέλουμε ως κοινωνία? Οσο δημοκρατικοί και οικολόγοι και αν θέλουμε να παρουσιαζόμαστε, η προγματικότητα είναι πώς όχι. Αν τους εκτιμούμε και τους θεωρούμε σημαντικούς για την ομαλή λειτουγία του πολιτεύματος, θα πρέπει να τους προστατεύουμε παρέχοντάς τους το αντικειμενικά ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ όχημα -που προφανώς δεν είναι των 1600 κκ... Ευχαριστώ.