• Σχόλιο του χρήστη 'Δήμος Χλωπτσιούδης' | 10 Δεκεμβρίου 2010, 18:39

    Ένα βασικό ζήτημα προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή του η πρόταση αυτή είναι η διασφάλιση του πολίτη ότι οι ιδιωτικές εταιρείες δε θα υποκλέπτουν προσωπικά στοιχεία. Η νομική κατοχύρωση περί προστασίας προσωπικών δεδομένων δε σημαίνει τίποτα, αφού μόνο μετά την ανακάλυψη της πηγής μπορεί κάποιος να προσφύγει στις αρμόδιες αρχές. Παράλληλα, πρέπει να υπάρχει μέριμνα ώστε ο πολίτης να μπορεί μέσα σε λίγα λεπτά να παραλαμβάνει την κάρτα του κατά την έκδοσή της -όπως ισχύει πια με τις ταυτότητες. Αναλόγως θα πρέπει να αντικαθίσταται εύκολα σε περίπτωση κλοπής ή καταστροφής. Σημαντική, επίσης, η διασφάλιση -εφόσον γίνεται λόγος και για ψηφιακή ταυτότητα- για την αποφυγή υποκλοπής της "ταυτότητας" και της "υπογραφής". Πόσο γρήγορα θα αντιδράσει ένας ανεκπαίδευτος δημοσιοϋπαλληλικός μηχανισμός; Ο αριθμός πόσο θα απέχει από τα αριθμητικά προσωπικά δεδομένα; Θα πρέπει να αποκλείεται κάθε αναφορά σε πραγματικά νούμερα του κατόχου της κάρτας. Ένα τυχαίο νούμερο ή η χρήση του υπάρχοντος ΑΦΜ ή του αριθμού της ΑΤ.