• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Μπιρμπίλης' | 10 Ιανουαρίου 2011, 12:42

    >η ηλεκτρονική λειτουργία της Διοίκησης, όπως το Σύνταγμα ορίζει, >βασίζεται σε ένα κανονιστικό πλαίσιο που καθιστά δικαίωμα και όχι >υποχρέωση για τον πολίτη την επιλογή της ηλεκτρονικής επικοινωνίας >με τους δημόσιους φορείς Θα έπρεπε να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ η ηλεκτρονική πρόσβαση (δεν έχουμε το περιθώριο να πληρώνουμε ενοίκια κτιρίων, να προκαλούμε μποτιλιάρισμα στο κέντρο των πόλεων από αυτούς που τρέχουν στις δημόσιες υπηρεσίες ή να καλιεργούμε τις δοσοληψίες και τα χρήματα κάτω από το τραπέζι για γρηγορόσημο). Να υπάρχουν τα ΚΕΠ για αυτούς που είναι ηλεκτρονικά αναλφάβητοι - όσοι πάλι είναι ηλεκτρονικά φοβικοί πρόβλημα τους, ο κόσμος έχει ήδη προχωρήσει και χωρίς αυτούς. Όπως και να έχει οι δημόσιες υπηρεσίες θα πρέπει να δουλεύουν με το ίδιο ηλεκτρονικό σύστημα και ΟΥΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ των αιτημάτων, δηλαδή να μην μπορεί να προωθηθεί (ή να είναι πολύ δύσκολο και να δημοσιεύεται π.χ. στο ΔΙ@ΥΓΕΙΑ η παράκαμψη) μια υπόθεση αν πας από κοντά και καταθέσεις το κατιτίς σου στον υπάλληλο ή προϊστάμενο.