• Σχόλιο του χρήστη 'Αθανάσιος Σκορδάς' | 11 Ιανουαρίου 2011, 22:11

    Θα πρέπει να δημιουργηθεί μία ιστοσελίδα (στα πρότυπα της αντίστοιχης για τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες στις οδούς), στην οποία να μπορεί ο πολίτης να αναφέρει τις παρατηρήσεις του για την κατάσταση των δρόμων. Την ιστοσελίδα αυτή θα πρέπει να τη διαχειρίζεται κάποιος αρμόδιος φορέας που θα πρέπει να δημιουργηθεί, και να σταματήσει ο κατακερματισμός των αρμοδιοτήτων (π.χ. στη Θεσσαλονίκη αυτό μπορεί να το χειριστεί το νέο Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), του οποίου βέβαια οι αρμοδιότητες θα πρέπει να διευρυνθούν και η Πολιτεία να εξασφαλίσει τους ανάλογους πόρους. Το ΣΑΣΘ θα πρέπει να καταγράφει όλες τις παρατηρήσεις των πολιτών και των φορέων για τις ατέλειες και τις κακοτεχνίες των οδών (λακούβες, παράνομες διαφημίσεις, χαλασμένοι σηματοδότες, εγκαταλελειμμένα οχήματα, τρακαρισμένες μπάρες, φθαρμένες πινακίδες, καμμένες λάμπες φωτισμού της οδού κλπ.), των μέσων μεταφοράς και των εν γένει υποδομών της πόλης που αφορούν την κινητικότητα. Θα πρέπει οι πολίτες να απευθύνονται μόνο σε μία αρχή και να μην χάνονται στην πολυνομία και στους δαιδαλώδεις διαδρόμους της ελληνικής γραφειοκρατίας (δεν μπορούν να γνωρίζουν αν η συντήρηση συγκεκριμένης οδού ανήκει στο Δήμο, στη Νομαρχία ή στην Περιφέρεια)! Μέσω τηλεφώνου ή μέσω ιστοσελίδας να μπορούν να δίνουν στοιχεία (περιγραφή, θέση, ενδεχομένως φωτογραφία, επισήμανση σε χάρτη Google κλπ.). Και να λαμβάνουν ενημέρωση για την πορεία αποκατάστασης του προβλήματος (follow up).