• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΚΗΣ' | 8 Ιουλίου 2015, 20:19

    Στη παράγραφο 9, αναφέρεται πως "Κάθε αξιολογητής υποχρεούται να συντάσσει εκθέσεις αξιολόγησης για όλους τους υπαλλήλους αρμοδιότητας του, εφόσον προΐστατο αυτών κατά το προηγούμενο έτος για πέντε (5) τουλάχιστον μήνες". Σε περιπτώσεις όπου ένας υπάλληλος μετακινήθηκε μεταξύ 2 τμημάτων/διευθύνσεων στη μέση του έτους, θα πρέπει και οι 2 προϊστάμενοί του να κάνουν ξεχωριστή αξιολόγηση ή ενιαία; Ή μήπως θα πρέπει να κάνει μόνο ένας και άρα να γίνει αντί για 5 μήνες τουλάχιστον έξι; Επιπλέον θα ήταν χρήσιμο να ενταχθεί επιτέλους και η αξιολόγηση προϊσταμένων από τους υφισταμένους τους.