• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ' | 14 Ιουλίου 2015, 13:59

    Στην επικοινωνία με το κοινό περιλαμβάνεται και η εξυπηρέτηση άλλων υπηρεσιών ή μελετητών? Θεωρώ ότι ο καλύτερος αξιολογητής είναι ο εξυπηρετούμενος-συνεργαζόμενος. Εντός των υπηρεσιών οι σχέσεις Πορϊσταμένων-Υφισταμένων, εξαρτώνται από πολλά προσωπικά και μη κριτήρια και σε καμμία περίπτωση η κρίση των Προϊσταμέων δεν είναι αντικειμενική. Η Γενική Συνέλευση Δ/νσης θα αξιολογεί στελέχη κάποιου τμήματος που δεν γνωρίζει το αντικείμενό τους, το φόρτο και τις διαδικασίες που πρέπει να εφαρμόσουν για την περαίωση των υποθέσεων που τους ανατίθενται? Είναι άδικο, ανέφικτο και βασίζεται στις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των στελεχών της Δ/νσης. Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας,ότι η κοινωνία και πολύ περισσότερο η δημόσια διοίκηση δεν είναι αγγελικά πλασμένη!!! Δεν πρέπει ο κάθε υπάλληλος να "προσκυνάει" για να έχει καλή αξιολόγηση!