• Σχόλιο του χρήστη 'T/N' | 10 Δεκεμβρίου 2015, 11:56

    Ανακάτεμα εκ νέου μιας σημαδεμένης τράπουλας, μονό με τον τίτλο ενός νομοσχεδίου δεν επιτυγχάνεται ο στόχος της διαφάνειας της αξιοκρατίας και της αποτελεσματικότητας αφού αν μπούμε στην ουσία των κριτήριων επιλογής θα δούμε ότι δικαίωμα εγγραφής στο μητρώο έχουν: • Όλοι αυτοί μου κατέχουν σήμερα Α (ή και Β βαθμό αφού με το νόμο Βενιζέλου για το δήθεν ενιαίο μισθολόγιο τιμωρήσαμε όλους όσους τόλμησαν να εισαχθούν στο δημόσιο με διαδικασίες ΑΣΕΠ -την μόνη αξιοκρατική διαδικασία-) που δεν έμπαιναν με αξιοκρατικές και « έχουν αποδείξει τις ικανότητες τους» στην πράξη από θέσεις ευθύνης που τους ανατέθηκαν επειδή ήταν κολλητοί με κομματικούς μηχανισμούς ας μπουν και στο μητρώο να αποσώσουν ότι απέμεινε • Όλοι αυτοί που έχουν δεύτερα, τρίτα πτυχία, μεταπτυχιακά ,διδακτορικά τις περισσότερες φορές άσχετα με το αντικείμενο της θέσης τους την απόκτηση των όποιων πλήρωνε το ελληνικό δημόσιο τόσο με το να λαμβάνουν εκπαιδευτική αδεία ( και κάποιος άλλος την έβγαζε τη δουλειά τους) όσο και με τον επιπλέον μισθό. • Όλοι αυτοί που μέχρι σήμερα κατείχαν θέσεις ευθύνης με απλή ανάθεση από Προϊστάμενο διεύθυνσης χωρίς κρίση ακόμη και από αυτά τα υπηρεσιακά συμβούλια που λειτουργούσαν όπως λειτουργούσαν να έχουν πλεονέκτημα έναντι άλλων που δεν ευνοήθηκαν από αιρετά πολιτικά πρόσωπα. • Οι απόφοιτοι τις σχολής δημοσιάς διοίκησης ???? επειδή σπούδαζαν ένα μισή χρόνο, τοποθετούνται στις υπηρεσίες με τη άμεση δυνατότητα να κριθούν για θέσεις ευθύνης και δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το πώς πρέπει να λειτουργεί ο ΔΥ το μόνο που γνωρίζουν είναι να βάζουν την ημερομηνία σύνταξης του σχεδίου έγγραφου και το περιεχομένου αυτού μπορεί κάλλιστα να είναι αντίθετο με τις νομοθετικές προβλέψεις. • Οι έχοντες συγγραφικό έργο – πολλές φορές ξεπερασμένο και καθόλου σχετικό με το αντικείμενο της θέσης- και συμμετοχή σε συνεδρία !!!!! υπερέχουν όσων δεν έχουν, αν είναι δυνατόν δεν επιλεγούμε διδάσκοντες σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ικανούς να στελεχώσουν την πάσχουσα δημόσια διοίκηση αναζητούμε.