• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΡΟΥΤΠΕΓΛΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ' | 12 Ιουλίου 2016, 21:35

    Καταρχήν να σας ευχαριστήσω για τη δυνατότητα που δίνεται μέσω αυτής της διαδικασίας, οι άμεσα εμπλεκόμενοι ήτοι οι υπάλληλοι να εκφέρουν τις απόψεις τους για ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως αυτό της κινητικότητας τους. Είμαι υπάλληλος ΟΤΑ α’ βαθμού από το 1999, έγγαμη με ένα εξάχρονο κοριτσάκι. Την άνοιξη του 2014 έκανα μετάταξη από Δήμο του νομού Αττικής σε επαρχιακό Δήμο – 700 χιλ. μακριά (τόπο καταγωγής μου & παραμεθόριο δήμο) μέσω της ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας διότι λόγω οικονομικών συνθηκών (αγορά σπιτιού με δάνειο, άνεργος σύζυγος από το 2010) ήταν αδύνατη η διαμονή μας στην Αθήνα. Την ίδια ακριβώς χρονική περίοδο ο σύζυγός μου έπιασε δουλειά στο Δήμο Αθηναίων μετά από δικαστική απόφαση. Αποφασίσαμε να κάνουμε υπομονή δύο χρόνια έως ότου παρέλθουν τα δύο χρόνια δοκιμαστικής περιόδου. Η απόφαση όμως κατάταξης του Δημάρχου μετά τη λήψη της δικαστικής απόφασης εκδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2015 (το γεγονός το αφήνω ασχολίαστο – σχεδόν δύο χρόνια για να εκδοθεί μια διοικητική πράξη), και σε ερώτησή μου πότε ο σύζυγός μου δικαιούται να υποβάλλει αίτηση για μετάταξη σε παραμεθόριο Δήμο και λόγω συνυπηρέτησης , μου απάντησαν ότι η διετία ξεκινά από το Δεκέμβρη του 2015 και όχι από την ημέρα που άρχισε να εργάζεται στο Δήμο. Επίσης ο σύζυγός μου, σήμερα, έχει κληθεί να ορκιστεί στο Δήμο Αθηναίων λόγω διορισμού του μέσω ΑΣΕΠ, ο οποίος δημοσιεύθηκε στο 2011. Όταν κατέθεσε αίτηση στο διαγωνισμό του 2009 του Δήμου Αθηναίων, δεν ήταν καν άνεργος (εργαζόταν με σύμβαση μίσθωσης έργου στο Δήμο Αθηναίων), δεν είχαμε καν μνημόνιο, και υπέγραψε ότι θα παραμείνει σε περίπτωση διορισμού του στο Δήμο Αθηναίων 10 έτη προκειμένου να λάβει τα μορια εντοπιότητας. Είναι δυνατό να ζητούν κάτι τέτοιο τώρα, (δηλαδή να παραμείνει στο Δήμο Αθηναίων για 10 έτη), μετά από επτά χρόνια από τον διαγωνισμό και πέντε χρόνια μετά την δημοσίευση των οριστικών πινάκων επιτυχόντων ;;;;;;;;!!!!!! Θεωρώ ότι θα πρέπει στο άρθρο 13 παράγραφο 3 να συμπεριλάβετε κάποιες εξαιρέσεις: Α) Στην περίπτωση που κάποιος εργάζεται σε κάποιο φορέα μετά από δικαστική απόφαση δεν έχει νόημα η ύπαρξη της διετίας για υποβολή αίτησης μετάταξης . Ο νομοθέτης αποφάσισε ότι αυτός ο άνθρωπος που εργάζεται χρόνια στην συγκεκριμένη υπηρεσία καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες . Αν αυτό δεν είναι εφικτό, τουλάχιστον ο χρόνος της διετίας να αρχίζει να προσμετράτε από την ήμερα ανάληψης εργασίας μετά την απόφαση του Δικαστηρίου και όχι από την ημέρα έκδοσης της απόφασης κατάταξής του . Β) Στην περίπτωση που κάποιος διορίστηκε μέσω ΑΣΕΠ και δήλωσε ότι θα παραμείνει στο φορέα για 10 χρόνια προκειμένου να λάβει τα μόρια της εντοπιότητας και λόγω μνημονίου ο διορισμός πραγματοποιήθηκε μετά από πέντε χρόνια ή επτά, είναι δυνατόν να ισχύσει η δέσμευση αυτή;; Ξέρετε τι μπορεί μεσολάβησε μέσα σε αυτά τα χρόνια;;;; Σε αυτήν την περίπτωση θεωρώ ότι είναι δίκαιο , από τη στιγμή που ο υπάλληλος έλαβε τα μόρια της εντοπιότητας και διορίστηκε, αν είναι αδύνατο να παρακαμφθεί η υποχρέωση της 10ετούς παραμονής στον φορέα, να ισχύσει η δεκαετία αλλά από αυτή να αφαιρεθεί τουλάχιστον ο χρόνος που μεσολάβησε από την ημέρα δημοσίευσης του οριστικού πίνακα διοριστέων μέχρι την ημέρα ανάληψης υπηρεσίας, διότι το χρονικό αυτό διάστημα που μεσολάβησε, χάθηκε, χωρίς υπαιτιότητα του υπαλλήλου με ανυπολόγιστες πολλές φορές συνέπειες στην προσωπική και οικογενειακή του ζωή.