• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΑΝΝΗΣ' | 3 Μαΐου 2018, 09:17

    Άρθρο 10 Με το νέο νομοσχέδιο προβλέπεται ότι έχουν κώλυμμα και ασυμβίβαστο συν τοις άλλοις και Γενικοί γραμματείς δήμων, ειδικοί σύμβουλοι, επιστημονικοί και ειδικοί συνεργάτες, δικηγόροι με έμμισθη εντολή των δήμων, στους δήμους στους οποίους υπηρέτησαν κατά την προηγούμενη των εκλογών αυτοδιοικητική περίοδο. Αδιανόητο να αποκλείονται στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης έμπειρα σε θέματα της αρμοδιότητάς τους και πόσο μάλλον όταν τους θέτει χρονικά περιθώρια την προηγούμενη των εκλογών αυτοδιοικητική περίοδο όταν σε υπαλλήλους που έχουν διατελέσει προϊστάμενοι οργανικής μονάδας θέτει μικρότερο χρονικό περιθώριο προ της ημέρας των εκλογών. Μην ξεχνάμε πως επί το πλείστον σε δήμους μικρούς και ειδικά κάτω των είκοσι χιλιάδων κατοίκων οι ειδικοί – επιστημονικοί συνεργάτες – σύμβουλοι καλύπτουν τα κενά που υπάρχουν σε επιστημονικό προσωπικό και κάνουν περισσότερο δουλειά από πολλούς προϊσταμένους και υπαλλήλους και με το υπάρχον νομοσχέδιο δεν μπορεί να θέσουν υποψηφιότητα γιατί π.χ. προσλήφθηκε για ένα χρόνο ή και ένα μήνα ακόμη ένας ως ειδικός συνεργάτης μέσα στην αυτοδιοικητική περίοδο πριν την την ημέρα των εκλογών. Δηλαδή ένας ειδικός συνεργάτης π.χ. μπορεί να “επηρεάσει” περισσότερο το εκλογικό σώμα από τη θέση που κατέχει (χωρίς αποφασιστικές αρμοδιότητες αλλά συμβουλευτικές προς τα όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης) από έναν Προϊστάμενο οργανικής μονάδας;;;; Θεωρώ ότι θα πρέπει αν θέλουμε να υπάρχουν και έμπειρα στελέχη στη τοπική αυτοδιοίκηση να μην υπάρχει κώλυμμα και ασυμβίβαστο για τους Ειδικούς Συμβούλους και Ειδικούς – Επιστημονικούς Συνεργάτες η σε κάθε διαφορετική περίπτωση να θέτεται ένα μικρό χρονικό διάστημα π.χ 12 μήνες πριν την ημέρα των εκλογών και όχι αυτοδιοικητική περίοδο.