• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΤΑΥΡΟΣ' | 12 Νοεμβρίου 2009, 21:24

    TEST ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. Η μοριοδότηση Χ 4 είναι άδικη και υπερβολική. Ειδικά γι’αυτούς που δε συμμετείχαν στον περυσινό διαγωνισμό (όχι με δική τους θέληση, π.χ σπουδές στο εξωτερικό) Εξισώνει σε επίπεδο μοριοδότησης τη διαδικασία απόκτησης διδακτορικού και αυτό φαντάζει εξωπραγματικό. Ενισχύει επίσης την παραπαιδεία και φυσικά στο μέλλον θα αμφισβητηθεί έντονα το αδιάβλητο της διαδικασίας, ένεκα εμπλοκής των φροντιστηρίων και υπονοιών για διαρροές προς αυτά. Ο συντελεστής βαρύτητας να περιορισθεί το πολύ σε 2 και όχι 4!! Άλλωστε πρόκειται για ένα απλό test γενικών γνώσεων και αόριστων δεξιοτήτων. Ένα πολύ καλό και εφικτό test δεξιοτήτων με βαθμολογία 85 μοριοδοτείται με 340 μόρια (85Χ4). Ισοδυναμεί δηλαδή με ένα Μεταπτυχιακό (200 μόρια) και δύο τίτλους γλωσσομάθειας επιπέδου PROFICIENCY (2X70). Αποθέωση της υπερβολής!!! Εφόσον όμως το αρμόδιο Υπουργείο επιμείνει να δίνει τόση βαρύτητα στο εν λόγω test θα πρέπει να δρομολογήσει την πραγματοποίησή του τουλάχιστον κάθε χρόνο. Πρώτη δε προτεραιότητα εκ μέρους του ΑΣΕΠ θα πρέπει να είναι η άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για το εν λόγω test.