• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Κληρόπουλος' | 3 Μαΐου 2021, 19:29

    Φρονώ ότι η τηλεργασία στα πλαίσια του πλήρους εκσυγχρονισμού της Δημόσιας Διοίκησης , θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά αποδεκτή από την υπηρεσία, και μάλιστα χωρίς κανέναν απολύτως περιορισμό , (ιδίως χρονικό ή ημερολογιακό πλαφόν) , ύστερα από σχετικό αίτημα του εργαζομένου , έστω και με τυχόν αναγκαία ύπαρξη ποσόστωσης στο σκέλος που αφορά τον μέγιστο αριθμό τηλεργαζομένων ανά υπηρεσία , καθόσον , μόνο έτσι θα αποκτήσει κίνητρο , και θα μυηθεί όλο και περισσότερο , το προσωπικό των δημοσίων υπηρεσιών αλλά και οι πολίτες στην χρήση των νέων τεχνολογιών , προς όφελος των ιδίων και του Ελληνικού Κράτους , εάν βέβαια θέλουμε να μιλάμε , για μία σύγχρονη Δημόσια Διοίκηση , η οποία θα αποτελεί την αιχμή του δόρατος στην μηχανογραφική λειτουργία και εξέλιξη - εκσυγχρονισμό του συνόλου των δημοσίων υπηρεσιών της ελληνικής επικράτειας. Οι θυρίδες εξυπηρέτησης του κοινού και κατ` επέκταση οι επισκέψεις του τελευταίου δια της φυσικής παρουσίας στης Δημόσιες Υπηρεσίες , πρέπει να απαραιτήτως να καταργηθούν οριστικά και αμετάκλητα , και να αντικατασταθούν στο σύνολο τους από υπηρεσίες ψηφιακής εξυπηρέτησης του και της τηλεργασίας , προς όφελος της πλήρους ψηφιοποίησης καθώς και της βέλτιστης ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Ελληνικού Κράτους , με ότι επιπρόσθετα ελεγκτικά , οικονομικά , φυσικά αλλά και περιβαλλοντικά οφέλη (εξ αιτίας της διακοπής - αποτροπής των μετακινήσεων των διοικούμενων στις δημόσιες υπηρεσίες) εξασφαλίζει παραλλήλως η απόφαση αυτή.