• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΑ' | 19 Οκτωβρίου 2009, 19:30

    Για τον Προεδρο της Βουλης των Ελληνων, δεν εχει ληφθει μεριμνα. Να επαναξετασθεί ο κυβισμος των 1400 cc, διοτι για τις μεγαλες πολεις και ειδικά για τον Νομο Αττικής, θα απαιτουνται μεγαλυτερα ποσα για το service και τη συντηρηση τους και μεσα σε μια 5ετια το ιδιο οχημα θα κοστιζει το διπλασιο της αρχικης αγορας του. Οι εταιρειες εμποριας αναταλλακτικών καιροφυλακτουν. Επισης, εαν μελετησετε προσεκτικα το κοστος προμηθειας οχηματων μεσα στην 5ετια με τη μεθοδο του leasing, σας λεω οτι θα ειναι πολυ μεγαλυτερο απο την αγορα οχηματων μεσω του ελευθερου εμποριου. Οι εταιρειες leasing θα προσφερουν αυτοκινητα για τις υπηρεσιες του Δημοσιου σε μεγαλυτερες τιμες απο τις ιδιωτικες επιχειρησεις. Για τις ιδιωτικες επιχειρησεις το κοστος εκπιπτει φορολογικα για το Δημοσιο οχι. Επίσης να σκεφτειτε οτι, τα οχηματα θα οδηγούνται απο ανευθυνους οδηγους του Δημοσιου, οι οποιοι δεν ενδιαφερονται για τη σωστη συντηρηση και ορθη αξιοποιηση τους. Για τους παραπανω λογους προτεινω ο κυβισμος των οχηματων που προκειται να προμηθευεται το Ελληνικο Δημοσιο να ειναι ανω των 1.600 cc και απο το ελευθερο εμποριο με τη μεθοδο του κανονισμου προμηθεών του Δημοσιου, αρκει να βελτιωθει ο ηδη υπαρχων κανονισμος και να θεσπισθει το ενιαιο μητρωο προμηθευτων του Δημοσιου.