• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΨΙΜΑΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ' | 19 Οκτωβρίου 2009, 20:29

    Πολύ σωστός Νόμος. Έχω μόνο να προτείνω τα εξής: α) ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο Πρωθυπουργός καιο Πρόεδρος της Βουλής καλο θα είναι να έχουν θωρακισμένο όχημα( μεσαίου κυβισμου BMW 3.20D AUDI A4 2.0TDI τα οποία έχουν χαμηλούς ρύπους) β) καλές λύσεις ειναι και τα υβριδικά HONDA INSIGHT 1300cc & TOYOTA PRIUSIII 1800cc (για τους υπόλοιπους αξιωματούχους) τα οποία εχούν πολύ χαμηλούς ρύπους και εχουν και την δυνατότητα να κινούνται μόνο ηλεκτρικά.γ) σημαντικό ρόλο παίζει και η αξιοπιστία των οχημάτων. 'Ολες οι υπηρεσιες πρέπει να έχουν οχήματα τα οποία δεν θα παρουσιάζουν συχνές βλάβες (KIA CEED 1.4&1.6 HYUNDAI i30 1.4&1.6 HONDA CIVIC 1.4 VTEC και τα υβριδικά). δ) τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ τα οποία θα χρησιμοποιούνται για επιχειρησιακή χρήση (οχι για μετακινήσεις αξιωματικών ) θα πρέπει να έχουν αρκετή ισχύ αλλα και παράλληλα χαμηλη κατανάλωση και αξιοπιστία.( SKODA OCTAVIA 5 1.8TSI, HONDA CIVIC 1.8 VTEC, TOYOTA AVENSIS 1.8 & OPEL ASTRA 2010 1.4T) ε) οι υπηρεσίες που χρειάζονται τζιπ Πυροσβεστική , Δασική υπηρεσία κτλ πρέπει αυτα να έχουν και τις ανάλογες ικανότητες σε δύσβατα εδάφη( LAND ROVER FREELANDER 2.2TD4, SUZUKI GRAND VITARA 1.9DDIS &NISSAN XTRAIL 2.0D) και καλυτερα να ειναι diesel όπως τα ανωτέρω και ε) οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να επιλεχθούν με βάση τη χρήση. Χρειάζονται μοτ/τες που να είναι εύχρηστες και εύελικτες. Η ΕΛ.ΑΣ καλό ειναι να έχει διαφόρων τύπων (STREET, ON-OFF) ανάλογα με την περιοχή και την χρήση. (YAMAHA FZ1 FAZER, TDM 900, HONDA CBF 1000&600, SUZUKI GSX 650F, GSF1250, VSTROM 650 & HONDA TRANSALP 700) επειδη δεν εκπέμπουν πολούς ρύπους δεν χρειάζεται περιορισμός στα 200cc. Επίσης οι ανωτέρω μοτ/τες μπορούν χρησιμοποηθούν για οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία. Κλείνοντας καλό είναι να γίνεται έλεγχος στους οδηγούς των ανωτέρω οχημάτων, όσον αφορά την σωστή χρήση των οχημάτων καθώς και στα συνεργεία για να μην υπερχρεώνουν τις τιμές των ανταλακτικών και των εργασιών SERVICE.