• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Ν.' | 19 Οκτωβρίου 2009, 21:24

    Το θέμα δέν είναι μόνο με τα κρατικά αυτοκίνητα. Ακόμη μεγαλύτερο κόστος απο αυτό της προμήθειας και συντήρησης των αυτοκινήτων είναι το κόστος των οδηγών. Και δέν αναφέρομαι στα οχήματα των υπουργών και των βουλευτών. Εδώ το φαινόμενο είναι γενικευμένο. Για παράδειγμα. Πηγαίνει ο υπάλληλος της πολεοδομίας για μιά αυτοψία: Θέλει και οδηγό για το κρατικό αυτοκίνητο. Μα ποιός είναι τέλος πάντων ο υπάλληλος; Ο πρόεδρος της δημοκρατίας και δέν μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητο μόνος του; Πάλι καλά που δέν παίρνει και δεύτερο συνοδό για να του ανοίγει την πόρτα. Ολα αυτά σε ενα χρεωκοπημένο κράτος. Δείτε πόσοι οδηγοί είναι διορισμένοι σε κάθε υπηρεσία και περιμένουν μέχρι να κινηθεί το δημόσιο όχημα και θα φρίξετε.