• Σχόλιο του χρήστη 'Θωμάς Χ.' | 12 Οκτωβρίου 2023, 12:12

    Από τις μεταβατικές διατάξεις καταλαβαίνει κάποιος ότι έχουμε μια κλασική περίπτωση νομοσχεδίου με το οποίο φτιαχνεις μια υποτίθεται πολύ καλή διαδικασία για επιλογή την οποία δεν εφαρμόζεις ποτέ γιατί απλά δεν θες(για να γίνει επιλογή με τέτοια διαδικασία θα περάσουν το ελάχιστο 2 χρόνια). Ταυτόχρονα όμως καταφέρνεις : Α) Ο κάθε Υπουργός να παρατείνει τη θητεια αυτών που έχει τοποθετήσει χωρίς καμία κρίση, μέχρι υποτίθεται να γίνει η επιλογή με το νέο σύστημα.Επίσης να βάζει κάποιον νέο διοικητή κατά το δοκούν μέχρι να γίνει η επιλογή. Β) Να διαγράφει το χρόνο θητειών των διοικητών υποδιοικητών κλπ που έχεις σήμερα (παράγραφος 5) ώστε να μπορούν να σύνεχίσουν ανενόχλητοι για μια οκταετία (4 + 4 έτη) επιπλέον. Γ) Να σταματήσεις όλες τις διαδικασίες επιλογής που είναι σε εξέλιξη και που είχαν προκηρυχθεί υποχρεωτικά λόγω λήξης της θητείας. Ταυτόχρονα σταματάς και κάθε δικαστική προσφυγή, αφού σταματάς όλες τις διαδικασίες και μηδενίζεις όλους τους χρόνους για υποχρεωτική προκήρυξη των θέσεων. Δ) Να καθυστερήσεις όσο μπορείς επιπλέον τις διαδικασίες προκήρυξης βάζοντας προαπαιτούμενες δύο πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου (παράγραφοι 3 και 4), διαδικασίες εξετάσεων κλπ. Γελάω με αυτούς που ασχολόνται με τα άρθρα του νομοσχεδίου για τη διαδικασία επιλογής, τη μοριοδότηση, τα κριτήρια, κλπ γιατί είναι άσχετοι από μηχανισμούς δημόσιας διοικησης και δεν κατανοούν το στόχο του νομοσχεδίου που σε καμία περίπτωση δεν είναι η αξιοκρατική επιλογή διοικήσεων, αλλά η μεταβατική επιλογή δικοιτών κατά το δοκούν της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας.