Άρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτων

1. Το πέμπτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 18 του Ν.2190/94, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν. 3051/02 και την παρ. 4 του άρθρου 4 του Ν. 3320/05, αντικαθίσταται ως εξής:

«Ο βαθμός της ειδικής γραπτής εξέτασης ισχύει για δέκα (10) έτη από την έκδοση των αποτελεσμάτων και λαμβάνεται υπόψη με ρητή αναφορά στις εκάστοτε προκηρύξεις. Για τους υποψηφίους που τυχόν θα συμμετάσχουν σε δύο ή και περισσότερες εξετάσεις ισχύει ο βαθμός της τελευταίας εξέτασης.

Η διαδικασία της ειδικής γραπτής εξέτασης διενεργείται μία τουλάχιστον φορά κάθε δύο έτη. Δικαίωμα συμμετοχής σε αυτήν έχουν όσοι κατά την λήξη της προθεσμίας υποβολής αίτησης , κατέχουν βασικό τίτλο σπουδών τουλάχιστον δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η κλίμακα βαθμολογίας της εξέτασης αυτής είναι από τον μηδέν (0) έως το εκατό (100).»

2. Το τέταρτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 18 του Ν.2190/94, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν.3051/02, αντικαθίσταται ως εξής:

«Η βαθμολογία της ειδικής γραπτής δοκιμασίας πολλαπλασιάζεται με συντελεστή τέσσερα (4) και προσαυξάνει αντιστοίχως τη συνολική βαθμολογία του υποψηφίου.»

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 01:24 | Στάθης Κωνσταντινίδης

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΠΑΞΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ,
    ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 01:09 | Ζωή

    Είμαι πτυχιούχος Φιλοσοφικής Σχολής εδώ και δώδεκα χρόνια. Η ιστορία με τους απόφοιτους αυτών των σχολών έχει ως εξής.Εξαιτίας της συνεχούς υποβάθμισης τους θεωρείται σχεδόν υποχρεωτική η κατοχή ενός μεταπτυχιακού τίτλου μήπως και καταφέρεις κάτι. Στη συνέχεια το κυνήγι των σεμιναρίων του ΟΑΕΔ (τα οποία θυμηθήκατε τώρα ότι δε θα μετρήσουν). Τρέξε από εδώ, τρέξε από εκεί για συγκέντρωση μορίων.
    Τα τελευταία χρόνια προστέθηκε το ECDL. Απαραίτητο κι αυτό για όλους… Ξέχασα τις ξένες γλώσσες! Τουλάχιστον δύο σε άριστο επίπεδο. Τώρα το τεστ δεξιοτήτων. Τί άλλο μένει; Δεν μπορεί κάτι θα βρεθεί…Πότε θα δουλέψουμε εμείς; Πότε θα κάνουμε απόσβεση όλων αυτών των εξόδων; Γιατί τα χρόνια μας τα χάσαμε ανεπιστρεπτί έτσι κι αλλιώς… Πυρηνικούς επιστήμονες να ήθελε να προσλάβει κάποιος λίγοτερες απαιτήσεις θα είχε.
    Κοιτάξτε λίγο τί υπάρχει μέσα στο δημόσιο τώρα. Κοιτάχτε πόσοι δουλεύουν και με τι κριτήρια τους έχετε κατά καιρούς προσλάβει όλοι. Κι εκεί επικεντρώστε το έργο του εξορθολογισμού της δημόσιας διοίκησης που περιμένει από τους STAGIERS και τους συμβασιούχους να βγάλουν τη δουλειά.Όσο γαι το αν είναι όνειρο μας να γίνουμε δημόσιοι υπάλληλοι, δεν είναι. Απλά ο επαγγελματικός προσανατολισμός που μας δώσατε ήταν τόσο ελλιπής που δεν ξέραμε στα 18 μας ότι με την είσοδο μας σε τέτοιου τύπου σχολές υπογράφαμε την καταδίκη μας μιας και μόνη διέξοδος είναι το δημόσιο.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 01:10 | Χαράλαμπος

    Όσον αφορά το θέμα του τεστ ελπίζω να παραμείνει στο επίπεδο των γενικών γνώσεων και αντίληψης γιατί οι εξειδικευμένες ερωτήσεις και γνώσεις θα οδηγήσουν σε έξαρση των φροντιστηρίων.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 00:18 | Γεώργιος Κουκίας

    Όταν λέτε αξιοκρατία, πρέπει να το αποδείξετε με πράξεις και όχι με λόγια. Καταρχάς καλώς προσαυξάνεται το Τέστ Δεξιοτήτων.
    Αλλά θα πρέπει να κάνετε αλλαγή και στον τρόπο πριμοδότησης των γνώσεων Υπολογιστών.
    Αυτή την στιγμή κάποιος που έχει ECDL με 7 ενότητες πριμοδοτείται με τα ίδια μόρια που παίρνει κάποιος που έχει χαρτί γνώσεων για τις τρείς ενότητες που ζητούν οι προκηρύξεις.
    Γνωρίζω άριστα την χρήση όλων των εφαρμογών της Microsof, καθώς και πολλές άλλες εφαρμογές (μεταξύ αυτών oracle) και παρόλα αυτά μοριοδοτούμαι όσο ένας που γνωρίζει απλά να γράφει, σε υπολογιστή. Οι περισσότερες εφαρμογές βασίζονται σε βάσεις δεδομένων που σημαίνει ότι θα έπρεπε κάποιος να γνωρίζει τουλάχιστον την access.
    Όπως και με τις ξένες γλώσσες έτσι και στους Η/Υ υπάρχουν επίπεδα γνώσεων.
    Ευχαριστώ.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 00:48 | Γεώργιος Κουκίας

    Όταν λέτε αξιοκρατεία, πρέπει να το αποδείξετε με πράξεις και όχι με λόγια. Καταρχάς καλώς προσαυξάνεται το Τέστ Δεξιοτήτων.
    Αλλά θα πρέπει να κάνετε αλλαγή και στον τρόπο πριμοδότησης των γνώσεων Υπολογιστών.
    Αυτή την στιγμή κάποιος που έχει ECDL με 7 ενότητες πριμοδοτείται με τα ίδια μόρια που παίρνει κάποιος που έχει χαρτί γνώσεων για τις τρείς ενότητες που ζητούν οι προκηρύξεις.
    Γνωρίζω άριστα την χρήση όλων των εφαρμογών της Microsof, καθώς και πολλές άλλες εφαρμογές (μεταξύ αυτών oracle) και παρόλα αυτά μοριοδοτούμαι όσο ένας που γνωρίζει απλά να γράφει, σε υπολογιστή. Οι περισσότερες εφαρμογές βασίζονται σε βάσεις δεδομένων που σημαίνει ότι θα έπρεπε κάποιος να γνωρίζει τουλάχιστον την access.
    Όπως και με τις ξένες γλώσσες έτσι και στους Η/Υ υπάρχουν επίπεδα γνώσεων.
    Ευχαριστώ.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 23:12 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ, ΩΣΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΟΛΛΟΥΣ. ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.
    ΔΥΟ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΦΩΝΟΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΩΣΤΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 2ΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΗ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΚΟΠΟ, ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ. ΜΗ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΛΟΓΙΕΣ ΠΕΡΙ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΚΤΛ.,ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΩΤΗΤΩΝ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ Proficiency. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΕΞΙΣΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΗΑΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΟΣΦΛΗΘΕΙ.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 22:05 | Έφη

    Κύριε Υπουργέ,

    Το τεστ δεξιοτήτων πρέπει να έχει μεγαλύτερο συντελεστή βαρύτητας, αφού αποτελεί ένα κοινό μέτρο σύγκρισης για όλους, ανεξάρτητα σχολής που τελείωσε ή επιστημονικής κατεύθυνσης. Τι να τον κάνω κάποιον με διδακτορικό και μεταπτυχιακό αν δεν έχει βασικές γνώσεις, αντίληψη και δεξιότητες επίλυσης απλών προβλημάτων( αυτό που πολύ σωστά ονομάζεται «κοινή λογική») και στο τεστ πατώνει.
    Το τεστ αυτό θα έπρεπε να επαναλαμβάνεται κάθε 3 ή 4 χρόνια, ώστε να μην εμπορευματοποιηθεί αφενός με φροντιστήρια κλπ και αφετέρου λόγω κόστους αφού το προηγούμενο στοίχισε πολλά εκατομμύρια ευρώ. Τέλος δεν θα ήταν σωστό όλοι αυτοί που θα ήθελαν να διεκδικήσουν πρόσληψη στο δημόσιο να είναι συνεχώς σε διαδικασία εξετάσεων.

    Για όσους ισχυρίζονται ότι μετρά όσο ένα διδακτορικό είναι παραπληνητικο αφού κανένας δεν έγραψε άριστα 100. Ελάχιστοι ήταν αυτοί που ξεπέρασαν το 85. ( Mέσος ορος του τεστ 54 σύμφωνα με το ΑΣΕΠ). Και το έδωσαν 110.000 άνθρωποι. Και υπήρχε τεράστια ενημέρωση απο εφημερίδες, τηλεόραση, σαιτ προσλήψεων κλπ.

    Ήταν εισήγηση του ίδιου του ΑΣΕΠ και μετά απο πολλές προσπάθειες του Συμβουλίου εφαρμόστηκε. Απο τα μοναδικά αξιοκρατικά μέτρα που εισηγήθηκε το ΑΣΕΠ και δέχθηκε η κυβέρνηση ΤΗς Ν.Δ.

    Κύριε Υπουργέ,
    Δεχτείτε τις εισηγήσεις των υπευθύνων του ΑΣΕΠ και ψηφίστε άμεσα το ν/σ ως έχει. Εδώ ο καθένας υποβάλλει προτάσεις ανάλογα με τα συμφέροντα του.

    Κινείστε στην σωστή κατεύθυνση. Μέινετε σταθεροί στην πορεία σας για το καλό της χώρας.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 21:19 | ΜΑΚΗΣ

    Η βαθμολογία για το τεστ δεξιοτήτων είναι υπερβολικά υψηλή, 400 μόρια όσα ένα διδακτορικό

    Το τεστ που δόθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση ήταν πανεύκολο, οι περισσοτεροι ΠΕ έγραψαν πάνω από 80, τα επόμενα τεστ πως θα διασφαλισθεί ότι θα είναι το ίδιο έυκολα για να θεωρήσουμε τη βαθμολογία αντικειμενική.

    ΠΡΟΤΑΣΗ

    1. ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    2. ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥς

    Τουλάχιστον 1 τεστ δεξιοτήτων ανά 2 χρόνια, το χρονικό διάστημα είναι τεράστιο, τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 21:06 | ΕΙΡΗΝΗ Τ

    ΑΦΟΡΑ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕ

    Λόγο τις μεγάλης διαφοροποιήσεις των βαθμών από λύκειο σε λυκειο (πχ στό Γενικό Λύκειο ο μέσος όρος βαθμολογίας των ατόμων που δεν εισαχθεισών στα ΤΕΙ και ΑΕΙ είναι περίπου 12-13, ΕΝΩ των ΤΕΛ και ΕΠΑΛ το 18-19.

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ

    Για αντικειμενικότητα, αντί του βαθμού ΛΥΚΕΙΟΥ να μπαίνουν μόνο τα μόρια του τεστ.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 20:59 | Αλεξανδρος

    Κατά την ανάγνωση του παρόντος άρθρου δημιουργείται δυστυχώς μια σύγχυση. Αρκετοί από τους συμμετέχοντες στην διαβούλευση έχουν αναφέρει στα σχόλια τους, πως δεν είναι δυνατό να εξομοιώνεται το διδακτορικό (400 μόρια σύμφωνα με την διαβούλευση), με την τρίωρη εξέταση του Τεστ Δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ (4Χ100μόρια μέγιστο =400). Και εδώ ακριβώς δημιουργείται η παρεξήγηση. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των συμμετεχόντων στο Τεστ ήταν το 50 (περίπου), άρα σύνολο μορίων 4×50=200. Κάποιος ο οποίος τα έχει πάει άριστα στο Τεστ, θα έχει μία διαφορά από τον μέσο όρο της τάξης των 200 μορίων το πολύ. Επομένως δεν υπάρχει καμία απολύτως εξομοίωση των μορίων από το Τεστ Δεξιοτήτων με τα μόρια ενός διδακτορικού. Το να καταφέρνει κάποιος να έχει 200 μόρια πλεονέκτημα (τα οποία προκύπτουν μέσω μίας αδιάβλητης διαδικασίας) το θεωρώ πολύ σωστό, και πιστεύω πως η πρόταση της δημόσιας διαβούλευσης είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Νομίζω πως κάποιος με διδακτορικό ή έστω και μεταπτυχιακό μόνο, δεν έχει να φοβάται πως θα γράψει σε ένα τεστ δεξιοτήτων κάτω από το μέσο όρο.

  • Κατά την γνώμη μου το επίπεδο των ανθρώπων που προσλαμβάνονται στο δημόσιο είναι σε γενικές γραμμές αξιόλογο.

    Το πρόβλημα ξεκινάει μετά τον διορισμό τους, όταν σε δύο τρία χρόνια έχουν μεταμορφωθεί σε άλλους ανθρώπους που δεν είναι ικανοί για τίποτα.

    Πρέπει να βρεθεί τρόπος να γίνεται συνεχής αξιολόγηση και ο υποβιβασμός ή η απόλυση να είναι πιθανότητα για όλους τους δημ. υπαλλήλους. Επίσης τα άξια και ικανά στελέχη πρέπει να εξελίσσονται μισθολογικά και όχι όλοι.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 19:40 | Κωνσταντίνος

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ…

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 19:53 | SOULA

    Ena didaktoriko mporei na diarkesei apo 4 evs 6 xronia kai dinei 400 moria. Den nomizv oti tha eprepe ena test deksiothtvn diarkeias 3 vrvn, na dinei tvn idio arithmo morivn.

    Epishs, kapoios mporei na einai arrvstos thn hmera tou test, kapoia gunaika mporei na exei gennhsei kai nomizv oti uparxoun kai alles tetoies periptvseis.

    Den nomizv oti tha prepei h tuxh mas kai h eisagogh mas sto dhmosio na einai thema tuxhs, alla na basizetai sth douleia-prouphresia kai tis spoudes kapoiou.

    Nai sto test deksiothtvn alla me mikrotero suntelesth.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 18:39 | anna

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΕΣΤ. ΑΝ ΙΣΧΥΕ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΓΝΩΡΙΣΕΙ!!!

    ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ? ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΙΣΧΥΡΙΣΤΟΥΝ (ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ) ΟΤΙ ΕΑΝ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣEI ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ χ4, ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ, ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ!!! ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΙΣΧΥΡΙΣΤΟΥΝ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΕΣΤ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ.

    ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΤΑ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΟ ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕΧΡΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ.

    ΠΩΣ ΘΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΤΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ.!!!

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 18:51 | ΛΟΥΚΑΣ

    Θεωρω οτι το τεστ δεξιοτητων αποτελει το αξιοκρατικοτερο κριτηριο σε συγκριση με ολα τα αλλα(πτυχιο, μεταπτυχιακο κλπ), εφοσον βεβαια διασφαλιστει το αδιαβλητο του.
    Απορω και εγω με την φοβια που εχουν αναπτυξει οι περισοτεροι «διδακτορες»-«αριστοι της χωρας» σε αυτη την συζητηση, και τελικα καταληγω στο συμπερασμα πως:
    ειτε προκειται για ατομα αβουλα και χωρις αυτοπεποιθηση που ισως λογω της πνευματικης τους μονομερειας και πολυ διαβασματος εχουν ξεχασει βασικες γνωσεις του δημοτικου
    ειτε απλα για εγωιστες, που τρεφονται απο μια ψευτικη κατασταση υπεροχης εναντι ολων των αλλων υποβιβαζοντας τις ερωτησεις ενος τεστ.
    Η απαντηση σε ολες τις σαχλες δικαιολογιες μπορει να δοθει απο την φραση του Αλεξανδρου Παπαδιαμαντη «ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΧΙ ΕΓΓΡΑΜΑΤΟΥΣ».
    Το τεστ αυτο λοιπον αποτελει ενα δειγμα κατα ποσο καποιος ειναι μορφωμενος και οχι εγγραματος.
    Εχω συναντησει πολλους τετοιους εγγραματους που δεν ξερουν να κανουν μια διαιρεση η μια απλη μεθοδο των τριων, θεματα που περιειχε το τεστ δεξιοτητων.
    Προχωροντας μαλιστα παραπερα, θα προτεινα μειωση των συντελεστων μεταπτυχιακου-διδακτορικου και αυξηση των μοριων προυπηρεσιας, στηριζομενος στις ρησεις δυο μεγαλων αρχαιων:
    «Αποβαινει δ’επιστημη και τεχνη δια της εμπειριας τοις ανθρωποις» (Αριστοτελης) και
    «Κατ’εμπειρια την επιστημην κτασθαι» (πλατωνας)
    Για οποιον μεταπτυχιακο δεν καταλαβε…θα πω και κατι που ελεγε η γιαγια μου «θεωρια διχως πραξη, ειναι χωρις αξονα αμαξι»Με λιγα λογια βγαζοντας εξω την αμορφωτη γιαγια μου, οι δυο απο τους μεγαλυτερους αρχαιους ελληνες λενε πως μεγαλυτερη αξια εχει η πειρα!
    Τι να κανω λοιπον εναν με τρια διδακτορικα αν δεν εχει δουλεψει ποτε στη ζωη του και δεν ξερει την πρωτευουσα της ελλαδας.
    Παντως δεν τσουβαλιαζω τους παντες υπαρχουν και αξιοι αλλα ελαχιστοι, που μαλλον δεν ασχολυνται και καθολου.
    Ενας ταπεινος σπουδαστης των ΤΕΙ
    που ο μπαμπας του δεν ειχε να τον στειλει για μεταπτυχιακο.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 18:32 | Ιοαννις Φωτεινος

    Πρόκειται να γίνει τροποποίηση ώστε τα γραπτά Τεστ Δεξιοτήτων να διεξάγονται και στα ελληνικά προξενεία;
    Από όσο γνωρίζω διεξάγονται μόνο στην Ελλάδα, πράγμα που για εμάς τους Έλληνες του εξωτερικού, κάνει δυσκολη η και αδύνατη τη συμμετοχή.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 18:39 | vicky

    Το τεστ δεξιοτήτων απ΄όσο γνωρίζω δεν υφίσταται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως για παράδειγμα στη Γερμανία. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το λόγο που θα θα πρέπει να προσμετράται στη μοιοδότηση θέσεων ΠΕ, όπου υπάρχουν υποψήφιοι-κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων. Το τεστ αυτό φαίνεται να απαξιώνει τους πανεπιστημιακούς τίτλους και όλα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Προτείνω την κατάργησή του για τις θέσεις ΠΕ.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 17:11 | ΔημήτρηςΔ.

    Καταρχήν θέλω να συγχαρώ όσους σκέφτηκαν και δημιούργησαν τον συγκεκριμένο χώρο για δημόσια διαβούλευση. Ελπίζω και εύχομαι με τη σειρά μου να αποτελέσει μια αρχή για περισσότερη δημοκρατία και όχι μια ακόμη προσπάθεια να ρίξουμε στάχτυ στα μάτια του κόσμου και να κερδίσουμε και πάλι εντυπώσεις.

    Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που μπορεί να με βλάψει η πιθανότητα να γράψει κάποιος ένα τεστ και να λάβει επιπλέον μόρια τη στιγμή που και εγώ μπορώ με την ίδια ευκολία να λάβω μέρος στον ίδιο διαγωνισμό και να ανεβάσω τα μόρια μου ακόμη περισσότερο; Το μεταπτυχιακό το έκανα όχι επειδή προέρχομαι από εύπορη οικογένεια ούτε επειδή είχα τα «κονέ», αλλά επειδή το άξιζα! Και κουράστηκα πολύ για να το κάνω! Κανείς δε μπορεί να μου το αμφισβητήσει αυτό και δεν φοβάμαι να συναγωνιστώ με κανένα είτε ΔΕ είτε ΤΕ είτε ΠΕ σε διαγωνισμό απλής λογικής και βασικών γνώσεων.

    Ειπώθηκε πως δεν είναι δυνατόν να δίνουμε συνέχεια εξετάσεις. Λογικό, για αυτό δεν είναι υποχρεωτική η όλη διαδικασία. Αλλά θα πρέπει πιστεύω να αναζητήσουμε τους λόγους για τους οποίους δεν θέλουν οι «οι πιο σπουδαγμένοι» να λάβουν μέρος σε αυτό τον διαγωνισμό. Βαριούνται;;Δεν αντέχουν τον συναγωνισμό; Δεν θέλουν άλλες εξετάσεις; Μα μια ζωή εξετάσεις δεν δίνουμε είτε αυτό αφορά τη σχέση μας είτε την οικογένεια μας είτε την δουλειά μας; Ή μήπως είμαστε τόσο σνόμπ που θέλουμε να προσληφθούμε επειδή στο μυαλό μας είμαστε οι καλύτεροι;

    Προσωπική εκτίμηση πάντως ότι τα δέκα έτη είναι υπερβολικά, αν και σου δίνουν την ευκαιρία να δίνεις συνέχεια και να βελτιώνεσαι. Όσον αφορά τον συντελεστή, αν είναι δυνατόν αυξήστε τον κιόλας. Χάρη κάνετε στους πιο μορφωμένους και δεν εννοώ αυτούς που έχουν απλά γνώσεις. Αυτά και ζητώ συγνώμη που καταχράστηκα τόσο μεγάλο χώρο για να εκφράσω τις απόψεις μου.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 17:58 | Παναγιώτης

    Εγώ πάλι, που είμαι αρχαιολόγος, δεν μπορώ να καταλάβω, γιατι να μπει ως κριτήριο της πρόσληψής μου, ενας διαγώνισμός που οι συντριπτικά περισσότερες ερωτήσεις του δεν έχουν καμμια σχέση με το επάγγελμά μου. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορει κάποιος (και αναφέρομαι σε προηγούμενο συνάδελφο) που έχει φάει τουλάχιστον 4 χρόνια από τη ζωή του για διδακτορικό, να παίρνει τα ίδια μόρια με κάποιον που έγραψε άριστα σε ένα διαγωνισμό στυλ τηλεπαιχνιδιού, γενικών (και αορίστων) γνώσεων. Όχι, δεν κατέχω κάποιο διδακτορικο, ούτε κάποιο μεταπτυχιακό τίτλο, αλλά σκεφτομαι να προσπαθήσω. Ίσως το ίδιο θα έπρεπε να κάνετε και σεις αγαπητέ συνάδελφε.
    Σαφώς βέβαια θα συμφωνήσω με την άποψη, ότι ΚΑΚΩΣ μετρούν και υπολογίζονται ΜΟΝΟ τα 5 πρώτα έτη για την προυπηρεσία. Δηλαδή αν εχεις δουλέψει 10-15 είσαι ο άτυχος της υπόθεσης!!!! ΕΛΕΟΣ!!!

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 17:41 | sofia

    TO TEST ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΙΣΩΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ(ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ-ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ), ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΧ. ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΗ ΘΕΣΗ.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 17:04 | ANNA

    Κ. Υπουργέ δώστε λιγότερα μόρια στο Τέστ Δεξιοτήτων το πολύ μέχρι 200! Δεν γίνεται η βαθμολογία ατόμων που είτε μπόρεσαν είτε είχαν καθαρο μυαλό την μέρα της τρίωρης εξέτασης του Τεστ να ξεπερνούν παιδιά που έχουν σοβαρούς τίτλους σπουδών!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αυτο ονομάζεται ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 16:13 | Ε.Χ.

    κ. Υπουργέ,

    Ιδού η αλήθεια!!!!!

    «Αν το τέστ δεξιοτήτων δεν θα μετράει σε προκηρύξεις για θέσεις ΠΕ, γιατί τότε συμμετείχαμε και χάσαμε μια Κυριακή σε ηλίθιες εξετάσεις?
    Είμαι 18 χρόνια συμβασιούχος στο ΥΠΠΟΤ, γιατί μετράει μόνο η προυπηρεσία 5 χρόνων? Πως θα πάρω μόρια για να συναγωνιστώ έναν με 2 διαδακτορικά? Η εμπειρία στο συγκεκριμένο έργο μετράει ή ο αριθμός των μεταπτυχιακών-διδακτορικών? Το νομοσχέδιο δεν είναι δίκαιο για τους παλιούς, ευνοεί όσους είχαν την οικονομική ευχέρεια να κάνουν διδακτορικά.»

    Τι άλλο πρέπει να γράψουν για να ακυρωθεί το τεστ δεξιοτήτων?!!!!!!!

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 16:15 | Ε.Χ.

    κ. Υπουργέ,

    Αυτοί που σήμερα, με τόση άνεση υποβαθμίζουν τα πτυχία, τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά, και τα κατατάσσουν άλλες φορές ως αναξιοκρατικά, άλλες ως «εύκολα», «λίγα», δεν καταλαβαίνεται οτι έμμεσα αμφισβητούν και τα δικά σας πτυχία? (εννοώ των πολιτικών, των ανθρώπων των τεχνών και των γραμμάτων, των κοινωνικών λειτουργών?). Δηλαδή τι θέλουν? Οι άνθρωποι των τεχνών και των γραμμάτων, οι πολιτικοί άρχοντες, οι ανώτεροι δικαστικοί, οι Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι, αντί βάση του βιογραφικού τους, των πτυχίων τους, των εμπειριών τους, να επιλέγονται με τεστ, ώστε να αποδεικνύεται κάθε φορά η γνώση τους?

    Έλεος πια. Δώστε ένα τέλος στην απαξίωση.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 16:01 | Γιαννης Αντ.

    Προσωπικά πιστεύω οτι τα κριτήρια του ΑΣΕΠ πρέπει να είναι κάτι περισσότερο απο άλλη μια απλή τρίωρη εξέταση. Ηδη έχω κουραστεί αρκετά και έχω δόσει άπειρες φορές εξετάσεις στην ζωή μου. Οι γνώσεις τον ξένων γλωσσών, ο βαθμός πτυχίου, το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό, ακόμη και η πενταετής επαγγελματική εμπειρία είναι προσόντα τα οποία αποκτούνται με την πάροδο του χρόνου και οχι σε ενα τρίωρο όσο διαρκεί το τεστ δεξιοτήτων. Έτσι δεν μπορεί κάποιος που έχει αφοσιωθεί στην έρευνα για 4 τουλάχιστον έτη που απαιτεί ένας διδακτορικός τίτλος (εγώ προσωπικά δεν κατέχω τέτοιο τίτλο) να εξισωθεί με κάποιον που έχει επιτύχει άριστη βαθμολογία στο τέστ δεξιοτήτων. Δεν μπορεί να κριθεί το μέλλον απο αυτό το τρίωρο της εξέτασης. Εξάλλου σε τέτοιες εξετάσεις υπάρχει πάντα ο παράγοντας του άγχους και της τύχης. Δεν νομίζω οτι είναι αντιπροσωπευτικό το τεστ δεξιοτήτων. Φυσικά και δεν θα προτείνω να καταργηθεί, αλλά πιστεύω οτι ο συντελεστής επι 4 είναι υπερβολικός. Τουλάχιστον επι 2 νομίζω οτι θα έδινε λιγότερο βάρος στον παράγοντα τύχη. Τόσο καιρό προσπαθεί η εκάστοτε κυβέρνηση να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ώστε να μην κρίνονται οι μαθητές απο 3-4 μέρες εξετάσεων (όπως στην δική μου περίπτωση στις δέσμες). Ας μην μετατρέψουμε τον διορισμό σε θέσεις δημοσίου σε ένα νεο στυλ Πανελληνίων Εξετάσεων, έγραψες-διορίστηκες!!

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 16:16 | ΘΩΜΑΣ

    ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ.ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ,ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΤΛ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ,ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΑΜΟΙΦΘΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΜΠΕΛΙΑ ΤΟΥ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ,ΟΙ ΙΚΑΝΟΙ,ΟΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΖΗΤΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΑΛΛΩΣΤΕ : ΚΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ!!!

  • Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

    ξεκινώντας αυτή την επιστολή μου θα ήθελα να σας δώσω και εγώ τα εύσημα μου για το ρηξικέλευθο αυτό κείμενο της νομοθετικής πρωτοβουλίας. Είμαι ΠΕ Δασολόγος με μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης,γνώστρια 3 ξένων γλωσσών και κάτοχος ECDL.Σχετικά με το νομοσχέδιο θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής:
    1. Ίσως η συνάφεια του μεταπτυχιακού τίτλου θα έπρεπε σε ορισμένες περιπτώσεις αν όχι να διατηρηθεί,να προστεθούν ορισμένες δικλείδες. Επί παραδείγματι, αν ένας ΠΕ Δασολόγος έκανε ένα μεταπτυχιακό στην Ιστορία Τέχνης γιατί τον ενδιέφερε ως άνθρωπο τότε αυτός ο μεταπτυχιακός τίτλος δε θεωρώ ότι τον εξειδικεύει ως επιστήμονα Δασολόγο.
    2. Όλοι εμείς που δώσαμε το τέστ δεξιοτήτων την προηγούμενη χρονιά, έχει ήδη περάσει ένας χρόνος χωρίς να το αξιοποιήσουμε ούτε μία φορά τουλάχιστον σε προκυρήξεις του δικού μου του κλάδου.Η βαθμολογία που ελάβαμε θα ισχύει όπως αναφέρεται στις σχετικές διατάξεις και για εμάς για 10 έτη? Ο βαθμός που πήραμε θα προσμετρήσει σε επόμενη προκύρηξη που θα ζητηθεί το τεστ πολλαπλασιαζόμενος με το συντελεστή 4? Αυτό που θα ήθελα εγώ είναι να μην ακυρωθεί η βαθμολογία του ήδη διενηργηθέντος τεστ γιατί νομίζω ότι εγώ και χιλιάδες άλλοι δεν αντέχουμε να κοντεύουμε τα 30 και να καθόμαστε στα θρανία και να δίνουμε ακόμη εξετάσεις.

    Με τιμή
    Ελένη Κατσιρώδη

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 16:33 | Γιώργος

    Εφόσον δεν καθιερώνονται γραπτές εξετάσεις από μηδενική βάση θα πρέπει ο συντελεστής στο τεστ δεξιοτήτων να είναι πολύ μεγαλύτερος πχ επί 10.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 15:37 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    Πρώτα – πρώτα να συγχαρώ την προσπάθεια να διορθωθούν τα κακώς κείμενα σ΄ αυτόν τον τόπο.
    Θέλω μόνο να επισημάνω ότι όσον αφορά το τεστ δεξιοτήτων είναι πολύ ορθά τοποθετημένο. Οι ερωτήσεις που όπως διάβασα προτείνεται να είναι πάνω στο αντικείμενο της ειδικότητας, δεν έχει νόημα. Αυτές οι ερωτήσεις είναι για να πάρουν το πτυχίο τους οι υποψήφιοι. Δηλαδή τι προτείνεται; να ξαναβαθμολογηθούν οι υποψήφιοι πάνω στο πόσο καλά γνωρίζουν το αντικείμενό τους; γιατί δεν είναι σωστό το πτυχίο τους; Το τεστ γνώσεων και δεξιοτήτων είναι αυτό που λέει: γνώσεων γενικώς και δεξιοτήτων κι είναι απαραίτητο για έναν που θέλει να γίνει ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ με την κυριολεκτική έννοια του όρου που δεν θα πρέπει να την ξεχνάει η κατηγορία αυτή των εργαζομένων. Και σε αυτή τη βάση, οπωσδήποτε έχει σημασία να ξέρει ο δημόσιος υπάλληλος π.χ. τη διαφορά ανάμεσα στην Προεδρική και Προεδρευομένη Δημοκρατία, πόσους Πηνειούς ποταμούς έχει η Ελλάδα, από ποια Τρίκαλα τηλεφωνεί ο πολίτης που ζητάει πληροφορίες για το Νομό και την ευρύτερη Περιφέρειά του κλπ. Τώρα αν κάποιος είναι και λίγο πιο εύστροφος από κάποιον άλλο και πιο παρατηρητικός χαλάλι του, ας πάρει και τις παραπάνω μονάδες του. Τους χρειαζόμαστε κι αυτούς στον Δημόσιο Τομέα.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 15:11 | ΑΜΙΧΑΛΗΣ

    Κατά την γνώμη μου όλες οι δουλειές δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις και επομένως το τεστ δεξιοτήτων περιπλέκει παρά λύνει προβλήματα.
    Αυτό το μέτρο ανήκει στην κατηγορία των εξετάσεων και πάλι εξετάσεις και πάλι εξετάσεις και πάλι εξετάσεις και φροντιστήρια και πάλι φροντιστήρια και πάλι φροντιστήρια …..
    Αυτό δημιουργεί κατά την γνώμη μου ανασφάλεια και πολλά άλλα μείον.
    Ενας νέος που θα κάνει το τεστ στα 20 και στα 29 της ηλικίας του θα έχει τις ίδιες δεξιότητες ? Ένας νέος που σε αυτό το μεσοδιάστημα θα έχει εμπειρίες και παραστασεις εργασίας ή που θα αποκτήσει τυχόν νέα πτυχία θα έχει τις ίδιες δεξιότητες ?
    Νομίζω ότι περιπλέκουμε τα πράγματα χωρίς λόγο .
    Σας ευχαριστώ

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 15:39 | Παρασκευή Χρ.

    Απαράδεκτη η συνέχιση του «ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ». Δεν μπορεί άνθρωποι με μεταπτυχιακά, διδακτορικά και ανώτατες σπουδές να αναγκάζονται να υποστούν και άλλη γραπτή δοκιμασία, και αν αρνηθούν να συμμετάσχουν, τα μόρια που συγκέντρωσαν με κόπο σε πενταετίες ολόκληρες, να συγκεντρώνονται από άλλους μέσα σε τρεις ώρες. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.Θα πρέπει άμεσα ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 15:21 | Γεωργία

    Θα ήθελα να εκφράσω ότι αποτελεί ευχάριστη έκπληξη η συμμετοχή μας σε αυτή την διαβούλευση στην νομοθετική πρωτοβουλία «Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠ» που ελπίζω να μην είναι, όπως πολλά άλλα, για τα «μάτια του κόσμου».
    Με δεδομένο ότι αποτελούμαστε από μια γενιά νέων που οι «άριστοι» με βάση τα κριτήρια τυπικών προσόντων, είναι κάτι συνηθισμένο, θεωρώ υποχρέωση μου να παρουσιάσω εν ολίγοις το πλαίσιο δημιουργίας του, η παρακάτω περιγραφή αφορά τους μικρομεσαίους-για την άρχουσα τάξη το μέλλον ήταν προδεδιαγραμένο και ευοίωνο:
    1. όταν ήμασταν μαθητές μας λέγανε διαβάστε πάρτε πτυχίο για να βρείτε μια καλή δουλειά. Οι γονείς μας, με στερήσεις μας πήγαν φροντιστήριο, μάθαμε και λίγα αγγλικά.
    Συμπέρασμα 1: εάν δεν πηγαίναμε φροντιστήριο, η πλειοψηφία από τους σημερινούς πτυχιούχους δεν θα είχε την δυνατότητα να δώσει εισαγωγικές εξετάσεις, δεν θα είχε πτυχίο κοκ. Ως ανήλικοι ήδη αντιμετωπίζουμε την ανεπάρκεια του κράτους να μας παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα παιδείας.
    2. Τα καταφέραμε, είμαστε στο πανεπιστήμιο… αλλά δεν χρειάζεσαι ένα μεταπτυχιακό; Ελλάδα ή εξωτερικό; Μάλλον Ελλάδα γιατί εξωτερικό είναι το κόστος μεγάλο (για εμάς τους μικρομεσαίους). Και Proficiency; Και ομολογώ ότι ναι μεν η δύναμη της γνώσης μας κάνει να θέλουμε να εμβαθύνουμε περισσότερο στο γνωστικό αντικείμενο που μας ενδιαφέρει αλλά θέλουμε και να ζήσουμε.
    Συμπέρασμα 2: τελικά θέλει ακόμη περισσότερη προσπάθεια η διαδρομή προς την ανεύρεση αξιοπρεπούς εργασίας που μπορεί να εξασφαλίζει μια ποιοτική ζωή.
    3. Πήραμε πτυχίο, proficiency.. Κάναμε και το μεταπτυχιακό…που θέλει χρόνο και έχει και κόστος. Νιώθουμε καλά σε επιστημονικό επίπεδο και ικανοί, με όρεξη για προσφορά. Αλλά το δημόσιο ζητάει ecdl, test δεξιοτήτων…. σε λίγο καιρό θα κάνουν και διαγωνισμό χορού και θα δίνουν μόρια. Είναι προφανές ότι τα περισσότερα από αυτά που ζητούνται στον ΑΣΕΠ ενισχύουν τον ιδιωτικό τομέα (φροντιστήρια πληροφορικής, τεστ δεξιοτήτων, ξένων γλωσσών). Κανείς δεν θα είχε αντίρρηση για όλα αυτά εάν το ελληνικό σύστημα παιδείας τα πρόσφερε ΔΩΡΕΑΝ σε όλους.. αλλά ξέχασα «Δωρεάν Γεύμα» δεν υπάρχει σε αυτή την χώρα.
    Συμπέρασμα 3: όσο κι αν πιστεύεις ότι καλύπτεις τα «τυπικά» προσόντα όλο και κάτι καινούριο θα εμφανίζεται για να το αναιρεί αυτό. Το ίδιο το σύστημα έχει βρει μηχανισμούς αυτοαναίρεσης. Όσον για την αξιοπρεπή ζωή, ένα όνειρο απατηλό…
    4. Και κάποιοι συνέχισαν για την απόκτηση διδακτορικού τίτλου. Η απόκτηση του απαιτεί αφοσίωση τουλάχιστον 3 χρόνια. Και τώρα κάποιος, προφανώς ανίδεος, ισοδυναμεί αυτή την προσπάθεια με 3 ώρες τεστ δεξιοτήτων. Είμαστε σοβαροί; Και σε απάντηση προς όσους λένε ότι το διδακτορικό μπορεί να αποκτηθεί δια της αλληλογραφίας απαντώ ότι μπορούν να αναπτυχθούν μηχανισμοί αξιολόγησης του όπως για παράδειγμα ανακοινώσεις σε συνέδρια, άρθρα σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά κτλ.
    Συμπέρασμα 4: Σε αυτή την χώρα πάντα το εύκολο θα νικάει το δύσκολο και ο πονηρός τον εργατικό.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 14:29 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Β.

    ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ (ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ;)

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΥΤΥΧΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΤΥΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΠΙΕΖΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΗΜΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΟ ΣΑΦΩΣ ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΙ 200 Η 400 ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΗΜΕΡΑ; ΤΟ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΟΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΠΟΣΟΥ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ; ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΓΝΩΣΗ;

    ΤΗ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ 1 ΩΡΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΕΝΩ ΓΙΑ TO METAΠTYXIAKO ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΕΝΑ Η ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ;

    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΑ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΦΑΣΜΑ ΓΝΩΣΗΣ;

    ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΕΙ ΜΕ ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΜΕΝΗ ΛΟΓΙΚΗ;
    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ KAI ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ;

    ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΜΑΖΕΥΕΙ ΜΟΡΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΦΥΔΑΤΩΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 14:22 | Δημήτρης

    κ.Υπουργέ,

    Βαδίζετε σε πολύ καλό δρόμο,σχετικά με το θεσμό του Τεστ Δεξιοτήτων
    Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ. ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΚΛΙΜΑΚΑ.ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ.
    Νομίζω όμως, ότι πρέπει η μοριοδότηση να ισχύει για τις αντίστοιχες κατηγορίες εκπαίδευσης.Όσοι,δηλαδή,δηλώσουν ότι είναι κάτοχοι πτυχίου Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης να λαμβάνουν τη σχετική μοριοδότηση του Τεστ σε αντίστοιχες θέσεις της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας και όχι σε άλλες π.χ. σε προκηρυσσόμενες θέσεις ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

    Με τιμή

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 14:48 | Γ. Γκορβας

    Είναι δυνατόν κυριοι και κυρίες που σχολιάζετε να λέτε λαικίστικα πως ενα διδακτορικό ειναι ίσο με ενα τεστ δεξιοτήτων;
    Εκτός αν αυτος που εχει διδακτορικό βαρεθεί να πάει να δωσει τεστ δεξιοτήτων και ο α΄λλος γραψει 100.
    Η λογική λεει οτι θα γραψουν περιπου το ιδιο και αυτος που εχει διδακτορικο και αυτος χωρις διδακτορικο οποτε παλι 400 μορια πανω θα είναι.Αντε πανω κατω 50 μορια.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 13:25 | Χ. Ι.

    Βάλτε τεστ για διορισμό στο δημόσιο. Δεν κατάλαβα. Γιατί δηλαδή σας πειράζει το τεστ. Μην μπει και κανένας στο δημόσιο χωρίς σπουδές? Τι θα τις κάνετε τόσες σπουδές στο Δημόσιο. Λες και δεν ξέρουμε οτι μία δουλίτσα θέλει ο δημόσιος υπάλληλος να βγάλει το ψωμί του. Τι τα θέλει τα πολλά πτυχία?

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 13:26 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ζ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ..

    ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙ 4 ΚΑΙ ΑΡΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ 400 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ (ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟΣΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ Η ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΤΟΣΟ)

    ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΕΠΙ 3 ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΕΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 12:24 | Μάριος Πελεκάνος

    Θεώρω πολύ δίκαιο το μέτρο για την αύξηση της μοριοδότησης του τεστ δεξιοτήτων και και την παράταση ισχυος του (10 έτη). Πρέπει το τεστ να μετράει σε όλους τους διαγωνισμούς του Δημοσίου καθώς πρόκειται για μια γραπτή δοκιμασία όλων των υποψηφίων επι ίσοις όροις όπου αξιολογείται η γνώση και η κριτική ικανότητα. Άλλωστε το μέτρο είναι ευνοïκο για όσους συγκέντρωσαν χαμηλή βαθμολογία αφού δεν στερείται το δικαίωμα επανεξέτασης για όσους το επιθυμούν, όταν στο σχολείο,στις πανελλήνιες εξετάσεις και εν μέρει στις πανεπιστημιακές σπουδές τέτοιο δικαίωμα δεν υπάρχει.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 11:26 | ΠΑΥΛΟΥ ΑΝΝΑ

    Νομίζω ότι θα πρέπει να ισχύει ο καλύτερος βαθμός σε όσες φορές επιθυμεί να δώσει ο υποψήφιος. Διότι λόγω άγχους, ταλαιπωρίας λόγω αργοπορημένης μετάδοσης των θεμάτων της εξέτασης(όπως και έγινε πέρυσι με 3ώρες καθυστέρηση!!!) ο καθένας δύσκολα μπορεί να σκεφτεί ειδικά σε θέματα επίλυσης μαθηματικών,κατανόησης κειμένου,κλπ.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 11:19 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ

    ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ STAGERS ΜΕ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. ΘΕΩΡΩ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΟΥΝ ΟΙ STAGERS ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ. Μ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΗΚΕ ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 11:55 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥ

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ.ΓΙ`ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΤΟΥ.ΜΙΑ ΑΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΣΤ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΑΝΑΙΡΕΣΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΕΞΑΛΛΟΥ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ!
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ 10ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 11:21 | Παπαδακη Ελλη

    Το τεστ δεξιοτητων πρεπει να μετρησει και με το παραπανω γιατι βλεπω οτι οσοι δεν γραψαν καλα η δεν δωσαν σημασια οταν επρεπε να δηλωσουν συμμετοχη τωρα θελουν να καταργηθει… Αν οντως ειναι καποιου μορφωτικου επιπεδου ας δωσουν στο επομενο και να μην προσπαθουν να χασουν τα μορια τους οσοι τα πηγαν καλα..

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 11:31 | Χάρης Μπασδέκης

    Διάβασα στο φύλο της εφημερίδας ¨Νέα¨ της Πέμπτης 12/11/2009 ότι σκέπτεστε να αυξήσετε το συντελεστή πολλαπλασιασμού του βαθμού του τεστ δεξιοτήτων επί 4 και συνεπώς το άριστα να ισούται με 400 μόρια. Με λίγα λόγια σκέφτεστε να εξισώσετε την τύχη μιας στιγμής ενός οποιουδήποτε εξεταζομένου (μη ξεχνάμε ότι τα θέματα ήταν πολλαπλής επιλογής) που ενδέχεται να είναι απλά απόφοιτος Λυκείου με ένα διδακτορικό τίτλο. Εμμέσως πλην σαφώς λέτε στους διδάκτορες ότι τα 30 χρόνια συνεχούς διαβάσματος (από την παιδική τους ηλικία μέχρι τα 30 και ακόμα περισσότερο) προκειμένου να φτάσουν στο απόγειο της γνώσης και τα πέντε τουλάχιστον έτη συνεχούς ερευνητικής και μελετητικής προσπάθειας ότι η αξία τους ισούται με 3 ώρες γραπτής εξέτασης αναμφιβόλου επιπέδου γνώσεων. Εκτός και αν θεωρείτε ότι η άγνοια ή η γνώση για το ότι ο πρωθυπουργός της Κίνας επισκέφτηκε την Ελλάδα μια βδομάδα πριν την εξέταση του τεστ αρκεί να σου προσφέρει ή να σου στερήσει μια εργασιακή θέση (χρησιμοποίησα για παράδειγμα τυχαία μια από τις πολλές παρεμφερείς ερωτήσεις που συμπεριλαμβάνονταν στο εν λόγω τεστ). Τα 400 μόρια που σκέπτεστε να πριμοδοτήσετε το άριστα στο τεστ δεξιοτήτων είναι τα διπλάσια μόρια ενός μεταπτυχιακού, ενώ παράλληλα σκέπτεστε να καταργήσετε εντελώς και τη μοριοδότηση του δεύτερου μεταπτυχιακού. Συνεπώς δημιουργείται μια πολύ μεγάλη αντίφαση. Από τη μια θέλουμε να αναβαθμίσουμε το προσωπικό του Δημοσίου τομέα με πολύ ικανά στελκέχη και από την άλλη καταργούμε το 2ο μετατυχιακό και εξισώνουμε το τεστ δεξιοτήτων με ένα διδακτορικό. Θεωρώ πως αυτό θα έπρεπε να προσεχθεί περισσότερα.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 11:30 | E.X.

    κ. Υπουργέ,

    Ιδού η αλήθεια!!!!!

    «Αν το τέστ δεξιοτήτων δεν θα μετράει σε προκηρύξεις για θέσεις ΠΕ, γιατί τότε συμμετείχαμε και χάσαμε μια Κυριακή σε ηλίθιες εξετάσεις?
    Είμαι 18 χρόνια συμβασιούχος στο ΥΠΠΟΤ, γιατί μετράει μόνο η προυπηρεσία 5 χρόνων? Πως θα πάρω μόρια για να συναγωνιστώ έναν με 2 διαδακτορικά? Η εμπειρία στο συγκεκριμένο έργο μετράει ή ο αριθμός των μεταπτυχιακών-διδακτορικών? Το νομοσχέδιο δεν είναι δίκαιο για τους παλιούς, ευνοεί όσους είχαν την οικονομική ευχέρεια να κάνουν διδακτορικά.»

    Τι άλλο πρέπει να γράψουν για να ακυρωθεί το τεστ δεξιοτήτων?!!!!!!!

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 10:10 | E.X.

    κ. Υπουργέ,

    Αυτοί που σήμερα, με τόση άνεση υποβαθμίζουν τα πτυχία, τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά, και τα κατατάσσουν άλλες φορές ως αναξιοκρατικά, άλλες ως «εύκολα», «λίγα», δεν καταλαβαίνεται οτι έμμεσα αμφισβητούν και τα δικά σας πτυχία? (εννοώ των πολιτικών, των ανθρώπων των τεχνών και των γραμμάτων, των κοινωνικών λειτουργών?). Δηλαδή τι θέλουν? Οι άνθρωποι των τεχνών και των γραμμάτων, οι πολιτικοί άρχοντες, οι ανώτεροι δικαστικοί, οι Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι, αντί βάση του βιογραφικού τους, των πτυχίων τους, των εμπειριών τους, να επιλέγονται με τεστ, ώστε να αποδεικνύεται κάθε φορά η γνώση τους?

    Έλεος πια. Δώστε ένα τέλος στην απαξίωση.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 10:57 | TASOS

    Καλημέρα,

    Συγχαρητήρια για τον συντελεστή στο Τεστ Δεξιοτήτων…
    Πραγματικά απορώ…Δεν έχω διαβάσει ίσως το πλέον απλό…
    Θα το εκφράσω με παράδειγμα για να γίνει πλήρως κατανοητό….
    Παράδειγμα…
    Κάτοχος διδακτορικού………………………..400 μόρια
    Βαθμός κατόχου διδακτορικού στο Τεστ έστω 80(χ4)=320 μόρια
    Σύνολο…………………………………….720 μόρια

    Μη κάτοχος διδακτορικού…………………….. 0 μόρια
    Βαθμός μη κατόχου διδακτορικού…………85(χ4)=340 μόρια
    Σύνολο…………………………………….340 μόρια

    Αν κι ο διδακτόρικος έγραψε χειρότερα, έχει 380 μόρια παραπάνω…
    Βλέπει κανείς οποιαδήποτε μορφής εξίσωση…
    Αν και θεωρητικά θα γράψει καλύτερα ο διδακτορικός…
    ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ…ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Συγχαρητήρια και πάλι για την εισαγωγή του Τεστ ως κριτήριο πρόσληψης…

    ΥΓ : Όλοι όσοι δεν το έδωσαν πολύ απλά : α)είτε αδιαφόρησαν, β) είτε δεν ανοίγουν εφημερίδα, διαδίκτυο, τηλεόραση (τα οποία συνεχώς ενημέρωναν για το τεστ και τη βαρύτητά του για το δημόσιο), οπότε δεν είναι άξιοι για δημόσιοι λειτουργοί…Ας το δώσουν, για να κατανοήσουν καλύτερα το παραπάνω παράδειγμα…

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 10:09 | Μαρία

    Κύριε Υπουργέ,
    συμφωνω απολύτως με τη σκέψη να μοριοδοτήσετε επιπλέον τους κατόχους μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων αλλά πρέπει να λάβετε υπόψην σας οτί πολλές σχολές εδώ στην Ελλάδα δεν διαθέτουν μεταπτυχιακά προγράμματα και φυσικά ούτε λόγος για διδακτορικά.Για εμάς λοιπόν που έχουμε σπουδάσει αλλά καμία σχολή δεν μας δέχεται για μεταπτυχιακό και δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να βγούμε στο εξωτερικό, το τεστ δεξιοτήτων είναι μία καλή ευκαιρία να αποδείξουμε ότι έχουμε γνώσεις και να μοριοδοτηθούμε. Αν θέλουμε να μιλάμε για ισονομία και αξιοκρατία πρέπει να δίνετε η ευκαιρία σε σπουδαστές ΟΛΩΝ των ΑΕΙ και ΤΕΙ να καταθέτουν τα χαρτιά τους για μεταπτυχιακά και όχι μόνο σε σπουδαστές ορισμένων κλάδων και ειδικοτήτων.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 10:40 | ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Καλημέρα Κύριε Υπουργέ,

    θα ήθελα να εκφράσω τη στήριξη μου στα νέα μέτρα για τη διαδικασία των προσλήψεων στο δημόσιο τομέα. Είμαι Οικονομολόγος με μεταπτυχιακό στη Διεθνή Χρηματοδότηση. Ζω στην πόλη της Δράμας. Θεωρώ ότι ο γραπτός διαγωνισμός καίτοι χρονοβόρος στην υλοποίηση του είναι η δικαιότερη διαδικασία πρόσληψης.
    Θα ήθελα να σας ρωτήσω με ποιο τρόπο θα εφαρμοστεί ο νέος πολυμορφικός διαγωνισμός προσλήψεων,δηλαδή συνδυασμός γραπτού διαγωνισμού και μορίων όπως διατυπωνόταν στο πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ,ή θα διατηρηθεί το υπάρχον status quo με ξεχωριστές διαδικασίες πρόσληψης στους γραπτούς και στους διαγωνισμούς με σειρά προτεραιότητας. όλοι όσοι θέλουμε ένα αξιοκρατικό και ένα λειτουργικό κράτος στηρίζουμε τις προτάσεις σας.

    Με τιμή,

    Ιωαννίδης Παναγιώτης,

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 08:54 | Κωνσταντία Αμοιρίδου

    Αν το τέστ δεξιοτήτων δεν θα μετράει σε προκηρύξεις για θέσεις ΠΕ, γιατί τότε συμμετείχαμε και χάσαμε μια Κυριακή σε ηλίθιες εξετάσεις?
    Είμαι 18 χρόνια συμβασιούχος στο ΥΠΠΟΤ, γιατί μετράει μόνο η προυπηρεσία 5 χρόνων? Πως θα πάρω μόρια για να συναγωνιστώ έναν με 2 διαδακτορικά? Η εμπειρία στο συγκεκριμένο έργο μετράει ή ο αριθμός των μεταπτυχιακών-διδακτορικών? Το νομοσχέδιο δεν είναι δίκαιο για τους παλιούς, ευνοεί όσους είχαν την οικονομική ευχέρεια να κάνουν διδακτορικά.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 04:29 | chris mylonas

    Θέμα: Τεστ Δεξιοτήτων και Διορισμός Εκπαιδευτικών

    Κύριε Υπουργέ,
    Πέραν των πολλών συγχαρητηρίων, που σαφώς αξίζετε, για τις τομές που επιχειρούνται από τη νέα Κυβέρνηση αναφορικά με το καθεστώς προσλήψεων στο δημόσιο τομέα της χώρας, θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα: Δεδομένου ότι το Τεστ Δεξιοτήτων αποτελεί ένα χρήσιμο «εργαλείο» αξιολόγησης των γενικών γνώσεων για τους υποψήφιους λειτουργούς στο δημόσιο τομέα της χώρας, δε θα ήταν λογικό και αναμενόμενο να αποτελεί ένα σημαντικό κριτήριο κατάταξης και για τους υποψήφιους λειτουργούς της δημόσιας εκπαίδευσης, πέραν της βαθμολογίας που λαμβάνουν στον μάλλον υπέρμετρα εξειδικευμένο Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους Εκπαιδευτικούς; Δε νομίζετε πως πρωτίστως οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι είναι κυρίαρχοι φορείς μετάδοσης γνώσεων στους νέους ανθρώπους, οφείλουν να έχουν μια γενικότερη παιδεία, η οποία πιστοποιείται εν μέρει από το ιδιαίτερα αξιόλογο και επιτυχώς στοχευμένο Τεστ Γνώσεων και Δεξιοτήτων;
    Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και καλή δύναμη στο έργο σας.

  • 16 Νοεμβρίου 2009, 03:17 | Δομινίκη Κ.

    Τέλος στο προτεκτοράτο των αιώνιων post σπουδαστών!!!

    Υπάρχει καριέρα για εσάς, τους απανταχού intellectuals, στην έρευνα, στα πανεπιστήμια του εξωτερικού, του εσωτερικού… Τόσα χρόνια, άεργοι, σας χρηματοδοτούσαν οι γονείς σας, τώρα απαιτείτε να περνάτε πλησίστιοι στον δημόσιο τομέα, άνευ εξετάσεων…Κομπάζετε ότι σας ανήκει κιόλας…

    Δημοκρατία σημαίνει συνύπαρξη, σημαίνει αμοιβαία υποχώρηση…Όλοι στην ίδια γραμμή εκκίνησης να στήνονται…Ήδη εσείς θα είσθε 10 μέτρα μπροστά, αλήθεια, πώς τολμάτε και διαμαρτύρεσθε???

    Ανυπερθέτως, γραπτοί διαγωνισμοί!!! Ίσες ευκαιρίες για όλους, πλούσιους και φτωχούς !!!