Άρθρο 24: Επανασύσταση καταργηθέντων κλάδων και ειδικοτήτων και κατάταξη προσωπικού

1. α) Οι ειδικότητες και κλάδοι του προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που καταργήθηκαν με το άρθρο 82 του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ Α 167) επανασυστήνονται αυτοδίκαια από τη δημοσίευση του παρόντος, όπως και το σύνολο των κατεχόμενων από το προσωπικό αυτό οργανικών θέσεων.

 β) Επανασυστήνονται επίσης οι ειδικότητες και κλάδοι, όπως και το σύνολο των οργανικών και προσωποπαγών θέσεων μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου  διοικητικού προσωπικού των Πανεπιστημίων που καταργήθηκαν κατ’ εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 90 του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ Α 167).

γ) Επανασυστήνεται η ειδικότητα των Σχολικών Φυλάκων, όπως και οι θέσεις σχολικών φυλάκων που καταργήθηκαν δυνάμει του άρθρου 80 του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ Α 167).

2. Το προσωπικό της προηγούμενης παραγράφου, εφόσον δεν έχει μεταταχθεί/μεταφερθεί βάσει οριστικών πινάκων διάθεσης, δύναται να επανέλθει στις θέσεις τις οποίες κατείχε πριν τεθεί σε διαθεσιμότητα ή πριν λήξει η υπαλληλική του σχέση, εφόσον καταθέσει αίτηση που υποβάλλεται εντός δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος στη Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού του φορέα που υπηρετούσε. Οι υπάλληλοι αυτοί κατατάσσονται με πράξη του οικείου οργάνου διοίκησης στις ως άνω θέσεις με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα βάσει του ν.4172/2013 (ΦΕΚ Α 167).

3. Οι θέσεις κλάδου ΥΕ στις οποίες έχουν τοποθετηθεί υπάλληλοι της ειδικότητας των Σχολικών Φυλάκων κλάδου ΔΕ δυνάμει οριστικών πινάκων μετατρέπονται αυτοδίκαια σε προσωποπαγείς θέσεις κλάδου ΔΕ της ίδιας ειδικότητας.

  • 24 Μαρτίου 2015, 13:23 | Mαρία- σχολικός φύλακας

    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ ΟΨΙΝ ΣΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕ
    ΟΤΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΧΘΗΚΑΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΗΞΕΡΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ Ή ΤΟΥΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΑΝ .ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΔΙΑΣΥΡΜΟ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΣΟΥΜΜΕ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑΜΕ ΛΟΓΩ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ Ή ΑΧΡΗΣΤΙΑΣ ΜΑΣ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΙ ΕΞΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΣΑΝΟ.
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟ ΤΑ ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΓΚΑΙΡΩΝ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΟΥΤΕ ΕΙΧΑΝ ΕΤΟΙΜΑ ΧΑΡΤΙΑ ΝΑ «ΣΩΘΟΥΝ».
    ΑΛΛΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΩΝ ΛΟΓΩ ΜΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΤΑΙΟΥ ΤΗΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ.ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΑ.ΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ,ΟΝΤΑΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ,ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΙΑ ,ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ,ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ;
    ΕΝΩ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ… ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ 8ΜΗΝΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΛΠ.
    ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ;ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ.ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΕΡΑ…μηχανημα ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ .ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ 13-14 ΧΡΟΝΙΑ.ΑΠΛΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΕ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΗ -ΩΝΤΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ -ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ .ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ.ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΗΜΩΝ ΑΣ ΜΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΙ ΣΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΕΞΟΔΑ ΑΓΩΝΙΑ .ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΜΕΝΟΙ.ΜΕ ΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ,ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ .
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΒΙΩΣΑΜΕ ΑΝΕΡΓΟΙ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΝΩ… ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ 14 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΑΚΟΜΗ ΛΟΓΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ.
    ΚΑΙ ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ.
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΦΥΛΑΓΜΕΝΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΟΙΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ;ΣE ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ;
    ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ, ΣΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΛΥΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΙ ΣΑΣ.
    ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΣ…ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ… ,ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ…ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ ΟΠΟΙΟΣ ΑΦΗΣΕ ΑΦΥΛΑΧΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;;;ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΧΩΡΙΣ ΕΝΣΗΜΑ;;;ΕΠΙ 6ΧΡΟΝΙΑ;;;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΣΕ Ο,ΤΙ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΝΤΑΞΕΤΕ

  • 24 Μαρτίου 2015, 13:28 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ, ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ, ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΠΕΛΑΤΙΑΚΕΣ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΠΑΝΑΣΥΣΤΗΝΟΝΤΑΙ.
    ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΝ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΛΥΝΕ ΠΟΛΛΑ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

  • 24 Μαρτίου 2015, 13:19 | Μαρία Μαυρομμάτη

    Τι θα γίνει με την ειδικότητα Συντήρηση Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης των ΕΠΑ.Σ η οποία καταργήθηκε ως ειδικότητα εμμέσως αφού καταργήθηκε η ΕΠΑΣ αλλά οι εκπαιδευτικοί δεν είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα, υπάρχει πρόβλεψη για ένταξη και αυτής της ειδικότητας στα ΕΠΑ.Λ? ή έχει κάπου ξεχαστεί??

    Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (ΠΕ18.28) με την κατάργηση του διδακτικού τους αντικειμένου στις ΕΠΑ.Σ. και υπό το καθεστώς του φόβου της απόλυσης, αιτήθηκαν και μετατάχθηκαν σε διοικητικές θέσεις, υπάρχει πρόβλεψη για ακύρωση τις μετάταξης?

  • 24 Μαρτίου 2015, 11:47 | Ευτυχία Λέκκα

    1. Κατάργηση των διατάξεων που αφορούν στην κατάργηση θέσεων και διαθεσιμότητα του υπηρετούντος σε αυτές προσωπικού: α) της υποπαρ. Ζ.2, της παρ. Ζ, του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 , β) του άρθρου 90 του ν.4172/2013.
    Αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού στη δημόσια εκπαίδευση και στο δημόσιο τομέα γενικότερα βάσει τυπικών και ουσιαστικών προσόντων μέσα στα πλαίσια της δίκαιης και ισότιμης αντιμετώπισης των υπαλλήλων από τη Διοίκηση και την ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
    2. Άρθρο 23.
    α) Διευκρίνιση στα αναφερόμενα στην παρ. 4 εάν η επιλογή μεταξύ προηγούμενης θέσης και θέσης βάσει προσωρινών ή τελικών πινάκων διάθεσης ισχύει για τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα.
    Υπάρχει αντίφαση με τα οριζόμενα στην παρ.1, εδ. α του άρθρου 24για το είδος των θέσεων ( προσωποπαγείς ή οργανικές) που καταλαμβάνει το εκπαιδευτικό προσωπικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
    β) Προσθήκη εδ. β στην παρ. 3 του άρθρου 23: Δίνεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικό προσωπικό δευτεροβάθμιας εκπ/σης, το οποίο τέθηκε σε καθεστώς διαθεσιμότητας σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4172/2013, εθελοντικής μετακίνησης μέσω των διατάξεων του παρόντος σε θέση άλλου εκπαιδευτικού κλάδου εφόσον το προσωπικό αυτό κατά τη θέση του σε διαθεσιμότητα κατείχε και β΄τίτλο σπουδών, ο οποίος αντιστοιχεί σε κλάδο εκπαιδευτικών και στο εν λόγω προσωπικό είτε δε δόθηκε η δυνατότητα συμμετοχής στη διεκδίκηση θέσης άλλου εκπαιδευτικού κλάδου ή ειδικότητας μέσω της προηγηθείσας κινητικότητας είτε δεν ολοκληρώθηκε η σχετική διοικητική διαδικασία.
    3.Αναγνώριση του χρόνου της διαθεσιμότητας ως πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας , η οποία θα λαμβάνεται υπ’ όψιν για βαθμολογική και μισθολογική προαγωγή καθώς και για σύνταξη.
    4.Για τους 85 συναδέλφους οι οποίοι βρίσκονται σε ένα ιδιότυπο καθεστώς από 22/3/2014 ( δε μισθοδοτούνται από το ελληνικό δημόσιο χωρίς να έχει λυθεί η υπαλληλική τους σχέση) να θεωρηθεί ο χρόνος από 22/3/2014 ως χρόνος που διανύθηκε στη διαθεσιμότητα και αναγνώρισή του όχι μόνο μισθολογικά-βαθμολογικά αλλά και ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά.

  • 24 Μαρτίου 2015, 11:14 | Χρύσα Ζιούνα

    Κύριε Υπουργέ, είναι θετικό το ότι θέλετε να αποκαταστήσετε την αδικία που έγινε στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης. Μην ξεχνάτε όμως ότι δίνοντας το δικαίωμα σε κάποιους διαθέσιμους να επιλέξουν θέσεις της Κινητικότητας, είναι σαν να αποδεχόμαστε την μοριοδότηση του ΑΣΕΠ και τις θέσεις κινητικότητας που ανακοίνωσε. Αυτό δεν είναι καθολικά αποδεκτό και δίκαιο για ΟΛΟΥΣ τους Διαθέσιμους.

  • 24 Μαρτίου 2015, 10:56 | Χριστίνα Μανετα

    Συγχαρητήρια για την προσπαθεια αποκατάστασης των αδικιών. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα ήθελα να θιξω το θέμα της αδικίας στην περιπτωση των συντηρητών έργων τεχνης και αρχαιοτήτων ΠΕ 18.28 που δεν βγήκαν μεν σε διαθεσιμότητα αλλά που αντιμετωπίζουν τη δυσκολία να βρίσκονται στα ΕΠΑΛ χωρίς να έχουν ειδικότητα στην οποία να διδάξουν εφόσον καταργήθηκε όλος ο τομέας εφαρμοσμένων τεχνών. Κάποιοι ΠΕ 18.28 μάλιστα σαν λύση ανάγκης ζήτησαν και πήραν μετάταξη ενω άλλοι απόσπαση ενω στην πραγματικότητα θα επιθυμούσαν να ασκούν το εκπαιδευτικό έργο για το οποίο διορίστηκαν».

  • 24 Μαρτίου 2015, 10:30 | ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ

    Προτείνουμε να συμπεριληφθούν στο νομοσχέδιο διατάξεις σχετικά με τα παρακάτω:

    • Να καταργηθεί ο θεσμός της διαθεσιμότητας

    • Να επιλυθεί το θέμα της αναγνώρισης της διαθεσιμότητας για τους 85 εκπαιδευτικούς: Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν υπέβαλλαν αίτηση στις ανακοινώσεις του Υπουργείου ΔΜΗΔ και για τους οποίους δεν έχει εκδοθεί διαπιστωτική πράξη απόλυσης, να διατηρούν (από τις 22/3/14 μέχρι σήμερα) την ίδια υπηρεσιακή και μισθολογική κατάσταση με όσους έκαναν τις σχετικές αιτήσεις.
    • Να αναγνωριστεί πλήρως η υπηρεσία της διαθεσιμότητας: Ο χρόνος της διαθεσιμότητας να συνυπολογίζεται για κάθε υπηρεσιακή και μισθολογική μεταβολή (συμπεριλαμβανομένης και της αναδρομικής καταβολής των μισθολογικών απωλειών του 25%, που υποστήκαμε το χρονικό διάστημα της διαθεσιμότητας) και για όλα τα ασφαλιστικά συνταξιοδοτικά δικαιώματα των υπαλλήλων.

    • Οι εκπαιδευτικοί που πρόκειται να επανατοποθετηθούν στις οργανικές τους θέσεις, να τοποθετηθούν αυτόματα μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου στα σχολεία, ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος και να προετοιμαστεί έγκαιρα η λειτουργία των τομέων και ειδικοτήτων που θα επαναλειτουργήσουν στα ΕΠΑΛ

    • Να δοθεί η δυνατότητα επιστροφής, όσων ωθήθηκαν πρόωρα στη σύνταξη: Οι εκπαιδευτικοί που ωθήθηκαν στην σύνταξη χωρίς τη θέλησή τους μετά την τοποθέτησή τους σε διαθεσιμότητα, εφόσον δεν έχουν συμπληρώσει τα έτη για πλήρη σύνταξη, να έχουν τη δυνατότητα με αίτησή τους να επιστρέψουν στην εκπαίδευση αναστέλλοντας την σύνταξή τους, σε κενές οργανικές θέσεις των ΕΠΑΛ.

    ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΛΑΡΙΣΑΣ

  • 24 Μαρτίου 2015, 10:39 | βασιλεια

    ΣΟΦΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ !ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!!!

  • 24 Μαρτίου 2015, 09:42 | Κώστας

    Το άρθρο 24 παράγραφος 2 να τροποποιηθεί ως εξής:
    1. Το προσωπικό της προηγούμενης παραγράφου, εφόσον δεν έχει μεταταχθεί/μεταφερθεί βάσει οριστικών πινάκων διάθεσης, δύναται να επιλέξει τη διαδικασία πλήρωσης θέσεων με εθελοντική κινητικότητα ή να επανέλθει στις θέσεις τις οποίες κατείχε πριν τεθεί σε διαθεσιμότητα ή πριν λήξει η υπαλληλική του σχέση, εφόσον καταθέσει αίτηση που υποβάλλεται εντός δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος στη Διεύθυνση Προσωπικού/Διοικητικού του φορέα που υπηρετούσε. Οι υπάλληλοι αυτοί κατατάσσονται με πράξη του οικείου οργάνου διοίκησης στις ως άνω θέσεις με τον ίδιο βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο που κατείχαν κατά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα βάσει του ν.4172/2013 (ΦΕΚ Α 167).
    2. Η τροποποίηση του άρθρου κρίνεται αναγκαία για την αποσαφήνιση της συμμετοχής όλων των διαθέσιμων υπάλληλων στην εθελοντική κινητικότητα.

  • 24 Μαρτίου 2015, 00:25 | Μ. Γ.

    Καταργήθηκαν κλάδοι και ειδικότητες και από τη στιγμή που έπαψαν να λειτουργούν οι ΕΠΑΣ, ακόμα και εάν οι καθηγητές δεν βγήκαν σε διαθεσιμότητα. Φαντάζομαι και ελπίζω ότι και αυτές οι ειδικότητες θα επαναλειτουργήσουν στα ΕΠΑΛ…μιλώ για τους Τεχνικούς Συντήρησης Αρχ/των & Έργων Τέχνης που αιωρούνται ακόμα, παρότι είναι μια ειδικότητα με αυξημένη ζήτηση από μαθητές αλλά και από την αγορά εργασίας.
    Περιμένουμε να ενδυναμωθεί ο κλάδος των εφαρμοσμένων τεχνών και πάλι λοιπόν!

  • 23 Μαρτίου 2015, 23:21 | ΙΚΑΡΟΣ

    Επιτελους η αδικια θα αποκατασταθει και οι απολυμενοι θα γυρισουν πισω στη δουλεια τους σαν σχολικοι φυλακες.Ελπιζω να αφησουν και οσους επιθυμουν απο αυτους που μεταταχθηκαν βιαιος στα νοσοκομεια να γυρισουν πισω και αυτοι διοτι υπαρχει επανασυσταση θεσμου και ετσι πρεπει να υπαρχει επιλογη.Ουτος η αλλως και ο τελευταιος φυλακας λειπει αυτη τη στιγμη απο τον πιο ευαισθητο χωρο.Το χωρο της παιδειας.

  • 23 Μαρτίου 2015, 23:04 | Ελένη εκπ/κός σε διαθεσιμ’οτητα

    Κ. Υπουργέ
    Παρά τις κακοήθειες, παρακαλούμε συνεχίστε τις διαδικασίες επαναπρόσληψης μας, για να αρθεί εν μέρει η τεράστια αδικία, που δεχθήκαμε, χωρίς υπαιτιότητα μας με μεγάλο οικονομικό κόστος και ακόμη μεγαλύτερο ψυχολογικό και κοινωνικό.
    Οσον αφορά το νομοσχέδιο στο άρθρο 23 στην παράγραφο 3, δεν διευκρινίζεται σε ποιους αναφέρεται. Αν αφορά και τους εκπ/κούς έχω να επισημάνω μια επιπλέον αδικία, που έγινε σε κάποιους από εμάς, οι οποίοι ενώ είχαμε τα νόμιμα προσόντα, δεύτερο πτυχίο και ειδικότητα δεν δόθηκε στις προκηρύξεις καμιά θέση για την δεύτερη ειδικότητά μας, επομένως μας στερεί την δυνατότητα να συμμετάσχουμε. Θα πρέπει να συμπεριληφθεί άρθρο, που να μας δίνει την δυνατότητα συμμετοχής, διαφορετικά καταστρατηγείται η αρχή της ισονομίας , όπως έγινε και με τις προκηρύξεις 6, 8, και 10.
    Επίσης είναι δίκαιο να αναγνωρισθεί στους 85 συναδέλφους μας το δικαίωμα της αμοιβής για το χρονικό διάστημα, που δεν αμείβονταν .
    Ακόμα θα πρέπει να μας αναγνωρισθεί ο χρόνος διαθεσιμότητας στην βαθμολογική και μισθολογική μας εξέλιξη, επειδή βρεθήκαμε για μακρύ χρονικό διάστημα στην κατάσταση αυτή, χωρίς υπαιτιότητά μας και έχοντας αυξημένα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα.

  • 23 Μαρτίου 2015, 22:54 | ΓΙΩΤΑ ΚΑΙ ΕΦΗ

    Κ.Υπουργέ
    Είναι αυτονόητο ότι το Νομοσχέδιο καλώς διορθώνει την αδικία των απολυμένων συναδέλφων μας και αυτών που δουλεύουν με δικαστικές αποφάσεις.
    Το Νομοσχέδιο το οποίο θα κατατεθεί δεν αποκαθιστά όμως όλες τις αδικίες που έχουν γίνει.
    Δώστε δικαίωμα επιλογής στους σχολικούς φύλακες που εκβιαστικά μετατάχθηκαν στα Νοσοκομεία να επιστρέψουν αν θέλουν στις θέσεις που κατείχαν στα Σχολεία επί 13 συνεχή χρόνια .
    Επίσης μια άλλη μεγάλη αδικία που έγινε στο πρόσωπο μας είναι ο υποβιβασμός σε ΥΕ από ΔΕ ελπίζουμε αυτή η αδικία να αποκατασταθεί άμεσα.
    Παράλληλα πολλοί από εμάς που μεταχθήκαμε στα Νοσοκομεία έχουμε μεταφερθεί σε Νοσοκομεία που είναι πολύ μακριά από τον τόπο μόνιμης διαμονής μας, με αποτέλεσμα οικονομικής και οικογενειακής εξαθλίωσης.

  • 23 Μαρτίου 2015, 19:58 | ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ

    Επιτέλους να αποκατασταθεί η αδικία και να γυρίσουν όλοι οι συνάδελφοί μας στα σχολεία.
    Μπορεί ως Συντηρήτρια αρχαιοτήτων κ έργων τέχνης (ΠΕ 18.28) να μην είχα βγει σε διαθεσιμότητα, παρ`όλα αυτά η ειδικότητά μου στη ΕΠΑΣ καταργήθηκε μέσα σε μία νύχτα όπως όλες οι υπόλοιπες των εφαρμοσμένων τεχνών.
    Χαίρομαι που θα επαναλειτουργήσει η ειδικότητα στα ΕΠΑΛ και θα δώσει την ευκαιρία σε τόσους μαθητές που αγαπούν τον πολιτισμό της πατρίδας μας να μπορούν να την επιλέξουν ξανά!!!
    Χίλια μπράβο στον κο Κατρούγκαλο!

  • 23 Μαρτίου 2015, 15:51 | ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΑΡΗΒΑΣΙΛΗ

    Χαίρομαι ιδιάιτερα που γίνεται αποκατάσταση των αδικιών στην εκπαίδευση.
    Όμως έχετε ξεχάσει την λειτουργία της Ειδικότητας Συντήρησης Αρχαιοτήτων & Έργων Τέχνης (τομέας εφαρμοσμένων τεχνών). Η ειδικότητα υπήρχε στις σχολές ΕΠΑΣ και οι καθηγητές δεν βγήκαν σε διαθεσιμότητα.
    Θεωρώ ότι η λειτουργία της συγκεκριμένης ειδικότητας ειδικά στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα σημαντική ειδικά σε περιοχές με αρχαιολογικό ενδιαφέρον. Μάλιστα κατά την προσωπική μου άποψη θα έπρεπε να λειτουργήσει σε περισσότερα σχολεία- περιοχές.
    Μας ξεχάσατε?????? Στην προσπάθεια αποκατάστασης μίας αδικίας δημιουργείται μία νέα.Και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ18.28? Ξανά στην αγωνία?
    Ξεχάσατε την μοναδική ειδικότητα που είναι συυφασμένη με την ιστορία και τον πολιτισμό?

  • Πανελλαδική Ομοσπονδία Τριτέκνων
    Επικροτούμε την απόφασή σας για την αποκατάσταση των αδικιών που έχουν γίνει από τους μνημονιακούς νόμους. Παρακαλούμε μια βελτίωση της διατάξεως του άρθρου όσον αφορά την δυνατότητα οι σχολικοί φύλακες που απολύθηκαν ή μετακινήθηκαν,παρά την θέλησή τους,σε άλλες θέσεις να τους δωθεί η δυνατότητα έαν το θέλουν να επανέλθουν στην προηγούμενη θέση τους,ως σχολικοί φύλακες.Διάταξη που υπήρχε έως και την παραμονή της θέσεως του σχεδίου νόμου σε διαβούλευση(δημόσια σελίδα στο fb του βουλευτή του συριζα Αμανατιδη στις 17/3 https: //www.facebook.com/GiannisAmanatidi?fref=ts , Κοτσιφάκης Πρόεδρος της ΟΛΜΕ https://www.facebook.com/thekotsi/posts/10206223759695978?fref=nf
    ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fxenesglosses.eu%2F2015%2F03%2Fto-nomosxedio-pou-perilambanei-tin-ep%2F%23_Toc413864303&h=JAQF87hv1). Πιστεύουμε ότι θα γίνει αποδεκτή η πρότασή μας.

    Ο Πρόεδρος
    Σταύρος Πουρτουλίδης

  • 23 Μαρτίου 2015, 14:14 | Μ.Γ

    Για τούς 85 εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με τον ν 4172/13 και δεν υπέβαλαν αίτηση στις ανακοινώσεις του Υπ Διοικητικής Μεταρρύθμισης και για τούς οποίους
    1) δεν εκδόθηκε ποτέ διαπιστωτική πράξη απόλυσης 2) έγινε παράνομη διακοπή μισθοδοσίας από 23/3/2014 3) δεν είχαν τη δυνατότητα να λάβουν αποζημίωση απόλυσης 4) δεν είχαν τη δυνατότητα να μπουν στο ταμείο ανεργίας 5) δεν είχαν τη δυνατότητα να προσληφθούν σε άλλη δουλειά 6) δεν είχαν τη δυνατότητα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (λόγω μη καταβολής των εισφορών στο ταμείο) κ.α
    Παρακαλώ για όλους τούς παραπάνω λόγους πρέπει στο νομοσχέδιο να συμπεριληφθούν τα εξής Α) Το χρονικό διάστημα από 22-3-2014 μέχρι να γίνει η επαναπρόσληψη να αναγνωριστεί ως χρόνος διαθεσιμότητας και να συνυπολογίζεται για κάθε υπηρεσιακή , μισθολογική μεταβολή και ως συντάξιμος χρόνος Β) Να γίνει καταβολή των μισθών αναδρομικά από 22-3-2014

    ΜΟΝΟ με ΝΟΜΟ (και όχι δικαστικά) θα δοθεί οριστική και δίκαιη λύση για όλους

  • 23 Μαρτίου 2015, 12:58 | Π.Θ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΔΙΚΙΩΝ.
    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΣΤΕΝΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ Ή ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ).
    ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΥΨΗΛΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ 20.000 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΕΡΣΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΕΡΗΘΗΚΑΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝ.

  • 22 Μαρτίου 2015, 22:59 | vagelis

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΗΜΙΣΗ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΟ. Η΄ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ Η ΔΕΝ ΗΤΑΝ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.

  • 22 Μαρτίου 2015, 21:16 | YIANNIS

    Για την αποκατάσταση αδικιών ‘λέμε τώρα’, θα έπρεπε να προβλεφθεί μια γενικότερη διάταξη η οποία να περιλαμβάνει την άρση αναγκαστικής αλλαγής κλάδου π.χ (απο Γυμναστής σε Διοικητικός) η οποία επιβλήθηκε σε πολλούς Δ.Υ με αποτέλεσμα να εργάζονται σε τελείως άσχετα αντικείμενα.

    Παραδείγματα: Μηχανολόγος σε διοικητικός, καθ.φυσικής αγωγής σε διοικητικός, μαθηματικός σε διοικητικός, μουσικός σε διοικητικός και οι οποίοι εργάζονται σε άσχετα αντικείμενα όπως ενταλματοποίηση εμβασμάτων, η στις προμήθειες ενός οργανισμού, η ακόμη και ως αποθηκάριοι!!! ενώ αρχικά είχαν προσληφθεί στις ειδικότητες τους.

    Δηλαδή τα λάθος άτομα στις λάθος θέσεις (ζήτω η ημιμάθεια)για αυτό η δημόσια διοίκηση θα είναι πάντα ένα μπάχαλο!!!

  • 22 Μαρτίου 2015, 20:56 | ΜΑΡΙΑ Σ.

    ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ στις πρώτες υπηρεσίες τους και για όσους βρέθηκαν ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ πρώτοι με τον Ν.4093/12 ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΆΧΘΗΚΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.

  • 22 Μαρτίου 2015, 18:27 | Στέλλα

    Κύριε Κατρούγκαλε, όπως αντιλαμβανόμαστε από το νομοσχέδιό σας, πράγματι έχετε σκοπό να τηρήσετε τις προεκλογικές υποσχέσεις της κυβέρνησης και σας αξίζουν συγχαρητήρια.
    Επειδή όλο το προηγούμενο διάστημα βιώσαμε την αγωνία και την απελπισία των δικών μας ανθρώπων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα παρότι κάποιοι από αυτούς έχουν αναλάβει τη βαρειά ευθύνη της αποκλειστικής φροντίδας άρρωστων και ηλικιωμένων συγγενών μας και μάλιστα με δικαστική απόφαση, σας παρακαλούμε, έστω και τώρα και άσχετα από την πιθανή όποια θετική εξέλιξη, να φροντίσετε για τη νομοθετική ρύθμιση και την αποκατάσταση των δικαστικών συμπαραστατών.

  • 22 Μαρτίου 2015, 17:32 | Δημητρης

    Εάν δε δώσετε το δικαίωμα επιλογής στους σχολικούς φύλακες είναι σα να τους καταδικάζεται χωρίς να φταίνε πουθενά,ενώ αυτοί σας πίστεψαν.Θέλω να πιστεύω οτι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι : Σωστή,υλοποίηση,ρηξικέλευθων,ιδανικών,ζωογόνων,αποκαταστάσεων

  • 22 Μαρτίου 2015, 16:02 | spiros papa

    Συγχαρητηρια για την αποκατασταση της αδικιας που κανετε με αυτο το νομοσχεδιο, θα ηθελα και οι διοικητικοι των Αει να μπορουν να συμμετεχουν στην εθελοντικη κινητικοτητα.