Άρθρο 3 – Έκταση εφαρμογής

1. Στο Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας (ΕΣΚ) υπάγονται οι πολιτικοί διοικητικοί υπάλληλοι, μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που υπηρετούν σε υπηρεσίες, κεντρικές και περιφερειακές, του Δημοσίου, των Ανεξάρτητων Αρχών, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) α΄ και β΄ βαθμού και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (ΝΠΔΔ), καθώς και των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου (ΝΠΙΔ) που ανήκουν στο κράτος κατά την έννοια της επίτευξης κρατικού ή αυτοδιοικητικού σκοπού, εποπτείας, διορισμού και ελέγχου της πλειοψηφίας της Διοίκησής τους ή επιχορηγούνται τακτικά σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις από κρατικούς πόρους κατά πενήντα τοις εκατό (50%) τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους.
2. Οι Ανεξάρτητες Αρχές συμμετέχουν στο ΕΣΚ για την κάλυψη θέσεών τους με μετάταξη ή απόσπαση διατηρώντας τις διαδικασίες επιλογής που προβλέπουν οι οικείες διατάξεις.
3. Διατάξεις που ρυθμίζουν θέματα μετάταξης και απόσπασης των υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών παραμένουν σε ισχύ. Ειδικά όσον αφορά τη μετάταξη υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών σε φορείς της παραγράφου 1 εφαρμόζονται οι διατάξεις του παρόντος, τηρουμένης της προϋπόθεσης της σύμφωνης γνώμης του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Υπουργείου Εξωτερικών της παραγράφου 4 του άρθρου 8 του ν. 3566/2007 (Α΄117).
4. Από τις διατάξεις του παρόντος εξαιρούνται οι δικαστικοί υπάλληλοι και οι υπάλληλοι όλων των κλάδων των νοσηλευτικών ιδρυμάτων του ΕΣΥ και του ΕΚΑΒ, πλην των διοικητικών υπαλλήλων και των υπάλληλων ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων, οι οποίοι μετά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα μεταφέρθηκαν σε θέσεις Βοηθητικού Υγειονομικού Προσωπικού σε νοσοκομεία.
5. Στις διατάξεις του παρόντος υπάγονται οι υπάλληλοι ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων, οι οποίοι μετά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα μεταφέρθηκαν σε θέσεις κατηγορίας ΥΕ Βοηθητικού Υγειονομικού προσωπικού σε νοσοκομεία.
6. Τακτικοί υπάλληλοι του ευρύτερου δημόσιου τομέα που δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1, δύνανται να αποσπαστούν σε φορείς της παραγράφου 1 μόνο μέσω του ΕΣΚ.
7. Ειδικές κατηγορίες υπαλλήλων, οι οποίοι έχουν δικαίωμα μετάταξης ή απόσπασης σε διοικητικές θέσεις δύνανται να μεταταγούν ή να αποσπαστούν σε φορείς της παραγράφου 1, μόνο μέσω του ΕΣΚ.

  • 8 Ιουλίου 2016, 08:36 | Μελίνα Δικ.Υπ.

    Οι δικαστικοί υπάλληλοι μόνιμα εξαιρούμαστε από όλες τις ευεργετικές διατάξεις των νόμων για τη δημόσια διοικηση (βλ. αναγνώριση προυπηρεσίας, μοριοδότηση για θέσεις ευθύνης κτλ). Αυτό επιτέλους πρέπει να σταματήσει.Η ΟΔΥΕ και οι πρωτοβάθμιες ενώσεις έχουν καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια να μπλοκάρουν όλες τις σημαντικές αλλαγές στον Κώδικα Δικαστικών Υπαλλήλων,προκειμένου να επωφελούνται οι ΔΕ στα δικαστήρια. Δώστε μας τη δυνατότητα σε όσους θεωρούμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε ακόμα στη δημόσια διοίκηση τη δυνατότητα να αιτηθούμε την μετακίνησή μας. Από τη στιγμή που ως ΠΕ είμαστε ανεπιθύμητοι κάπου αλλού θα φανούμε πιο χρήσιμοι. Και ας το καταλάβει πλέον και το Υπουργείο Δικαιοσύνης, ότι δεν πάει άλλο πλέον με αυτή την κατάσταση στα Δικαστήρια!

  • 8 Ιουλίου 2016, 08:38 | Μανώλης

    Δυνατότητα και στους Μηχανικούς που υπηρετούν στο ΕΣΥ (νοσοκομεία, ΕΚΑΒ) συμμετοχής στην διαδικασία κινητικότητας! Ο κλάδος διοικητικοί υπάλληλοι είναι ΑΟΡΙΣΤΟΣ όταν υπάρχουν κλάδοι Μηχανικών, Τεχνικού, Πληροφορικης κλπ.

  • 8 Ιουλίου 2016, 07:37 | Μανώλης

    Επιτέλους εφαρμογή της εργασιακής ισότητας.
    Εμείς που έτυχε να διοριστουμε με ως Μηχανικοί σε ένα Νοσηλευτικό Ιδρυμα θα παραμείνουμε για πάντα δέσμιοι και φυλακισμένοι μακριά από την οικογενεια μας????

  • 8 Ιουλίου 2016, 07:54 | Μανώλης

    Γιατί δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη και για τους άλλους κλάδους του ΕΣΥ?
    Δεν θα έπρεπε εκτός των διοικητικών υπαλλήλων να έχουν δικαίωμα μετάταξης και οι τεχνικοί υπάλληλοι (κλάδοι Π.Ε και Τ.Ε Μηχανικών όπως και Δ.Ε Τεχνικού)?
    Γιατί αυτοί να μένουν εγκλωβισμένοι και καταδικασμένοι για πάντα σε ένα ιδρυμα???

  • 7 Ιουλίου 2016, 22:47 | Δήμητρα Κιούση

    Γιατί εφαρμόζετε δύο μέτρα και δύο σταθμά;
    Διοικητικές ανάγκες και κενά υπάρχουν στην πλειοψηφία των υπηρεσιών. Στα πλαίσια της κινητικότητας λοιπόν, είναι ανεπίτρεπτο να εξαιρεθούν οι Διοικητικοί γραμματείς ΙΔΑΧ δικαστηρίων, εφόσον το επιθυμούν.
    Η κινητικότητα των υπαλλήλων οι οποίοι την αιτούνται, μπορεί να αποτελέσει κίνητρο για μεγαλύτερη αποδοτικότητα στο νέο εργασιακό περιβάλλον, μεταξύ άλλων.
    ΟΧΙ στον αποκλεισμό ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΙΔΑΧ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ από την κινητικότητα.

  • 7 Ιουλίου 2016, 19:28 | ΘΕΟΔΩΡΟΥ Γ

    Θα πρέπει στην κινητικότητα να υπάγονται και τα ΝΠΙΔ που είναι φορείς της Γενικής Κυβέρνησης

  • 7 Ιουλίου 2016, 16:42 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΡΑΖΟΥ

    Με τον 4093/2012 βρέθηκα από τον Δήμο Αθηναίων να υπηρετώ στο Υποθηκοφυλακείο Νεάπολης Λασιθίου Κρήτης, μια υπηρεσία που θα έπρεπε να στελεχώνεται με ανθρώπους που έχουν πτυχίο νομικής, προσόν το οποίο δεν διαθέτω, αλλά που το ΑΣΕΠ αγνόησε και θεώρησε τα υπόλοιπα προσόντα μου υπέρ αρκετά ώστε να στείλει έναν διοικητικό υπάλληλο στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Τα τελευταία 3 χρόνια περιμένω να τελειώσει η εξορία μου σαν οικονομικός μετανάστης μέσα στην ίδια μου τη χώρα και να ζητήσω μετάταξη για να γυρίσω στον τόπο μου, δεν μπορώ να καταλάβω πως μου αποκλείεται το δικαίωμα να μπω στη κινητικότητα και με εξαναγκάζετε να παραμείνω μακριά από το σπίτι μου.

  • 7 Ιουλίου 2016, 16:48 | Μαρια οικονομακη

    Είναι άδικος ο αποκλεισμός δικαστικών γραμματέων ιδαχ απο την κινητικότηα

  • 7 Ιουλίου 2016, 16:00 | ΖΙΑΚΗ

    Για ποιο λογο εξαιρουνται της διαδικασιας οι δικαστικοι υπαλληλοι;
    Ζητουμε ΑΜΕΣΑ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ του εμμισθου υποθηκοφυλακειου Κατερινης, οπου σε λιγους μηνες 2 υπαλληλοι καλουνται να εξυπηρετησουν ολοκληρο το νομο Πιεριας και εν οψει κτηματογραφησης η υπηρεσια αδυνατει να λειτουργησει αποτελεσματικα για τον πολιτη

  • 7 Ιουλίου 2016, 15:22 | Αργύρης Στακιάς

    Να λαμβάνεται υπόψιν η οικογενειακή κατάσταση του υπαλλήλου.Ιδιαίτερα οι πολύτεκνοι υπάλληλοι ως αιμοδότες αντίθετοι προς τον δημογραφικό κατήφορο της χώρας μας, δεν θα πρέπει να μετακινούνται από τον τόπο συμφερόντων τους.Προστασία σε κάθε οικογένεια αλλά ιδιαίτερα στην πολύτεκνη.

  • 7 Ιουλίου 2016, 14:49 | ΑΧΙΛΛΕΑΣ

    Το 2011 βάσει του νόμου που αφορούσε την εξυγιανση των αστικών συγκοινωνιων μεταφέρθηκα στο Διοικητικο Πρωτοδικειο Αθηνών με εθελοντική μετάταξη. Ειμαι ΙΔΑΧ και τοποθετήθηκα σε προσωποπαγη θέση η οποια υφίσταται για οσο καιρό υπάρχει και ο υπάλληλος και καταργείται μετά την για οποιοδήποτε λόγο αποχώρησή του.Μετα απο αίτηση ακύρωσης του Συλλογου Δικαστικων Υπαλληλλων Πειραιά που ζητουσε την ακύρωση της μεταφοράς υπαλλήλων ΙΔΑΧ στα δικαστήρια της χώρας με την αιτιολογία οτι βάσει του αρθρου 92 του Συντάγματος ο δικαστικος υπάλληλος ειναι μόνιμος, εκδοθηκε σχετική οριστική απόφαση του ΣΤΕ με την οποία έγινε δεκτή η αίτηση ακύρωσης και έγινε δεκτή η τοποθέτηση υπαλλήλων ΙΔΑΧ απο κινητικότητα στα δικαστήρια όχι όμως ως δικαστικών υπαλλήλων αλλά ως πολιτικών υπαλλήλων που εκτελούν βοηθητικά έργο ως προς το έργο των δικαστικών υπαλλήλων. Απορροια αυτού του γεγονότος είναι οτι δεν μπορώ να εκτελω χρέη γραμματέα έδρας και θα παραμείνω οιονει στασιμος βαθμολογικα. Παρακαλώ όπως υπάρξει προβλεψη και για την συμμετοχή της σχετικής κατηγορίας υπαληλλων εφόσον δεν είμαστες Δικαστικοι Υπαλληλοι στην κινητικότητα. Ευχαριστω πολυ!

  • 7 Ιουλίου 2016, 13:05 | aggelos

    Oπωσδήποτε πρέπει να δίνεται σε κατόχους αντίστοιχων πτυχίων η δυνατότητα να μεταταγούν στην εκπαίδευση. Το ίδιο πρέπει να ισχύσει και για τους υπαλλήλους αυξημένων προσόντων που υπηρετούν σε διοικητικές θέσεις (π.χ. να γίνουν ΕΔΙΠ σε ΑΕΙ) στο βαθμό που μπορούν να προσφέρουν

  • 7 Ιουλίου 2016, 13:41 | Σταματης Σ

    Λετε οτι
    «4. Από τις διατάξεις του παρόντος εξαιρούνται οι δικαστικοί υπάλληλοι και οι υπάλληλοι όλων των κλάδων των νοσηλευτικών ιδρυμάτων του ΕΣΥ και του ΕΚΑΒ, πλην των διοικητικών υπαλλήλων και των υπάλληλων ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων, οι οποίοι μετά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα μεταφέρθηκαν σε θέσεις Βοηθητικού Υγειονομικού Προσωπικού σε νοσοκομεία.
    5. Στις διατάξεις του παρόντος υπάγονται οι υπάλληλοι ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων, οι οποίοι μετά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα μεταφέρθηκαν σε θέσεις κατηγορίας ΥΕ Βοηθητικού Υγειονομικού προσωπικού σε νοσοκομεία.
    6. Τακτικοί υπάλληλοι του ευρύτερου δημόσιου τομέα που δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1, δύνανται να αποσπαστούν σε φορείς της παραγράφου 1 μόνο μέσω του ΕΣΚ.
    7. Ειδικές κατηγορίες υπαλλήλων, οι οποίοι έχουν δικαίωμα μετάταξης ή απόσπασης σε διοικητικές θέσεις δύνανται να μεταταγούν ή να αποσπαστούν σε φορείς της παραγράφου 1, μόνο μέσω του ΕΣΚ.»

    αρα καποιοι υπαλληλοι οπως πολύ σωστα γραφτηκε απο αλλους σχολιαστές , θα ειναι μια ζωη καταδικαδικασμενοι ? πχ Υπαλληλοι Νοσλευτικων Ιδρυματων ? Επειδη ετυχε να διοριστουν σε Νοσοκομεια? Δηλαδη ειναι καταραμενοι ?

    Αυτη ειναι η αρχη τις ισης μεταχειρισης μεταξυ των υπαλληλων του Κρατους? ?

    Εχετε σκεφτει οτι με αυτη την διάταξη δεν θα θελει να διοριστει κανενας σε Νοσηλευτικο ιδρυμα– Νοσοκομειο επειδη δεν προκειται να αναβαθμιστει ποτε ή να παει σε αλλη υπηρεσια ( να μετακινηθεί)? ακομα και αποκτησει ενα τιτλο σπουδων διαφορετικο απο αυτον που προβλέπεται στους οργανισμους των Νοσοκομείων ?

  • 7 Ιουλίου 2016, 12:56 | ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ
    Πάρτε υπαλλήλους από όπου θέλετε και τοποθετήστε τους στο Υποθηκοφυλακείο Κατερίνης (Υπουργείο Δικαιοσύνης), το οποίο ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ σε λίγους μήνες καθώς δεν θα υπάρχουν υπάλληλοι για να δουλεύουν σε αυτό.

  • 7 Ιουλίου 2016, 12:50 | Νίκος M.

    Σε οργανικές θέσεις του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, υπηρετούν αρκετοί υπάλληλοι διοικητικού κλάδου,που έχουν διοριστεί με άλλες διατάξεις,εκτός εκπαίδευσης για βιοποριστικούς λόγους,οι οποίοι είναι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών.
    Πρόταση:Να επιτραπεί στους διοικητικούς αυτούς υπαλλήλους,εφόσον το επιθυμούν,να μεταταγούν,μέσω κινητικότητας,σε εκπαιδευτικούς κλάδους και να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση.
    Για την παιδαγωγική κατάρτιση-επιμόρφωση,πριν την ανάληψη των εκπαιδευτικών τους καθηκόντων, θα πρέπει να προβλέπεται η παρακολούθηση ειδικού προγράμματος σπουδών, τουλάχιστον εξαμηνιαίας διάρκειας.
    1)Προτίθεται το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Αποκέντρωσηςνα εξετάσει, να διερευνήσει αυτή την προαναφερόμενη πρόταση και να νομοθετήσει προς αυτή την κατεύθυνση;
    2)Προτίθεται το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Αποκέντρωσης, να συνεργαστεί με το Υπουργείο Παιδείας,Έρευνας και Θρησκευμάτων για να καταστεί και νομοθετικά εφικτή,με τη συμπλήρωση- τροποποίηση της υφιστάμενης νομοθεσίας(δεν υπάρχει η σχετική δυνατότητα,ενώ προβλέπεται το αντίστροφο)η μετάταξη των υπαλλήλων διοικητικού κλάδου, που είναι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών, σε εκπαιδευτικούς κλάδους, στα πλαίσια της επικείμενης νομοθέτησης της κινητικότητας των υπαλλήλων;

  • 7 Ιουλίου 2016, 11:26 | Mania

    Οι γραμματείς των δικαστηρίων θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο μέτρο της κινητικότητας. Ειδικά, για τους υπαλλήλους ΙΔΑΧ των Δικαστηρίων που προέρχονται από την κινητικότητα του Ν. 4093/2012 θεωρείται άδικος ο εγκλωβισμός τους και ο αποκλεισμός τους από τη διαδικασία.

  • 7 Ιουλίου 2016, 11:10 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Τελικά θα πρέπει να επιλέξετε α)δημόσιο με ενιαίους κανόνες για όλους σε όλα τα επίπεδα ή β) δημόσιο με κατηγορίες υπαλλήλων και ειδικούς κανόνες για κάθε κατηγορία. Όταν πρόκειται για το κόστος των υπαλλήλων επιλέγουμε ενιαίο μισθολόγιο για όλους όταν όμως πρόκειται για διαδικασίες κινητικότητας αφορά μόνο ομάδες υπαλλήλων….θα περίμενε κανείς μιας και υπάρχει ενιαίο μισθολόγιο να υπάρχει και ενιαία αντιμετώπιση σχετικά με την κινητικότητα σε αυτούς που εφαρμόζεται το ενιαίο μισθολογιο. Και αφού το παρόν νομοσχέδιο εξαιρεί υπαλλήλους θα πρέπει να τους εξαιρέσει και απο το ενιαίο μισθολόγιο μίας και κάτι ΄΄ειδικό΄΄ υπάρχει γιαυτούς για να μη τους περιλαμβάνει.

  • 7 Ιουλίου 2016, 11:22 | Τσατσαράκη Ερωφίλη

    Να μην εξαιρούνται οι δικαστικοί υπάλληλοι. Γιατί πρέπει να μένουν δέσμιοι μιας υπηρεσίας εάν οι ίδιοι θέλουν να μετακινηθούν, ειδικά στην περίπτωση που προσλήφθηκαν μετά από διαθεσιμότητα. Να δοθεί και σε αυτούς το δικαίωμα της κινητικότητας

  • 7 Ιουλίου 2016, 11:52 | ΘΕΟΦΑΝΑΚΗ ΟΥΡΑΝΙΑ

    ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

    ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ;
    OI ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ -ΓΡΑΜΜΑΤΕΊΣ και δη οι ΙΔΑΧ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ -ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ εξαιρούνται από την κινητικότητα και συνεχίζει η υπαγωγή τους στο μειονεκτικό (πλέον) καθεστώς της διαφορετικότητας, ενώ αποτελούν διοικητικό προσωπικό.

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:53 | Γιώργος

    Θεωρώ πως στην έκταση εφαρμογής του νόμου θα έπρεπε να μην εξαιρεθεί κανένας δημόσιος λειτουργός…ένας υπαλληλος ο οποίος προσφέρει, προσφέρει στο ελληνικό δημόσιο απο την οποια θέση κατέχει. Τα περί ειδικών υπαλληλικων κωδικων δεν πρέπει να αποτελούν για ακόμα μια φορά εμπόδιο στην μετακίνηση των υπαλλήλων!
    Πχ οι εκπαιδευτικοί δυςτυχως νοούνται ειδική κατηγορία υπαλλήλων. Αδιανόητο να μην μπορεί να αξιοποιηθεί αυτή η δεξαμενή προσωπικού προς εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος με μετάταξη ή απόσπαση σε διοικητική θέση..
    Ονειρεύομαι ένα δημόσιο όπου όλοι οι υπάλληλοι θα υπάγονται σε έναν υπαλληλικό κώδικα..

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:22 | ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ

    Eίμαι μία από τους 2000 περίπου υπαλλήλους ιδαχ – θύματα της διαθεσιμότητας και της αναγκαστικής κινητικότητας του 4093/2012 και μία από τους 250 που τελικά με τον νόμο αυτό κατέληξαν το 2013 στα δικαστήρια έχοντας ως δεύτερη εναλλακτική την απόλυση. Βρισκόμαστε 3 χρόνια μετά και αναφέρω ενδεικτικά ότι:
    1) Aκόμα μας αντιμετωπίζουν ως «ξένο σώμα» αφού μάλιστα μέχρι πριν μερικούς μήνες δεν μας είχαν καν εντάξει στον κώδικά τους
    2) Μας διαχωρίζουν από τους μόνιμους δικαστικούς υπαλλήλους, αφού ακόμα και η ειδικότητα μας είναι «διοικητικοί γραμματείς» και όχι «δικαστικοί γραμματείς»
    3) Μεροληπτούν εις βάρος μας σε όλους τους τομείς και σε όλα τα επίπεδα, παρά το γεγονός ότι όλοι οι ιδαχ είμαστε υπάλληλοι αυξημένων τυπικών προσόντων
    4) Ουδέποτε μας έχει παρασχεθεί κανενός είδους επίσημη εκπαίδευση ή επιμόρφωση που να δικαιολογεί την παραμονή μας στα δικαστήρια λόγω «εξειδίκευσης»
    5) Απλά διοικητικά μας θέματα χρονίζουν αδικαιολόγητα, όπως π.χ. η εφαρμογή του νέου μισθολογίου που για τους μόνιμους δικαστικούς εφαρμόστηκε από τον Φεβρουάριο 2016 ενώ για τους «ιδαχ της κινητικότητας» δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα εδώ και 6 μήνες
    6) Ο Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων ουδεμία ουσιαστική διαφορά έχει από τον αντίστοιχο των δημοσίων υπαλλήλων, σε πολλά μάλιστα σημεία παραπέμπει σε προεδρικά διατάγματα τα οποία ποτέ δεν εκδόθηκαν και στη θέση τους εφαρμόζονται τα προεδρικά διατάγματα που ισχύουν για τους δημόσιους υπαλλήλους
    Για όλους τους παραπάνω λόγους, θεωρώ ότι είναι πραγματικά άδικο ειδικά για τους 250 υπαλλήλους ιδαχ των δικαστηρίων που προέρχονται από την κινητικότητα του 4093/2012, να μην τους δοθεί η δυνατότητα και η ευκαιρία να επιλέξουν ένα υγιέστερο εργασιακό μέλλον στα πλαίσια της ισονομίας και της αξιοκρατίας.

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:55 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    Οι εργαζόμενοι στο ΕΣΥ που το 2013 υποχρεωθήκαμε να υποβληθούμε σε καθεστώς διαθεσιμότητας – κινητικότητας με τηγ κατάργηση των οργανικών μας θέσεων και τη μετάταξη σε άλλα νοσοκομεία, θα θέλαμε να μπορούμε να συμπεριληφθούμε στη συγκεκριμένη διαδικασία – όπως και οι σχολικοί φύλακες – . Προκειμένου να μη δημιουργηθούν περαιτέρω προβλήματα υποστελέχωσης, θα πρότεινα να δινόταν η δυνατότητα για κινητικότητα των εν λόγω εργαζομένων μεταξύ υπηρεσιών και δομών που υπάγονται στο ΕΣΥ. Σε όλα τα Νοσοκομεία, Κέντρα υγείας και Δομές του Υπουργείου Υγείας υπάρχουν ανάγκες, και σε πολλές περιπτώσεις η κάλυψη τους απαιτεί εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο αν και διαθέτει την απαιτούμενη εξειδίκευση, έχει βρεθεί λόγω της κινητικότητας σε πλαίσια διαφορετικού επαγγελματικού ενδιαφέροντος. (π.χ. εγώ εργάζομαι σε Αντικαρκινικό Νοσοκομείο, ενώ έχω εκπαίδευση σε θέματα οικογένειας και παιδιού και θα μπορούσα να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην Ιατροπαιδαγωγική Μονάδα ενός Κέντρου Ψυχικής Υγείας.Αν και έχω ζητήσει τη μετάταξη μου σε συγκεκριμένο πλαίσιο, υπάρχει άρνηση λόγω του ότι δεν έχει παρέλθει 5ετία από τη μετάταξη μου, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό το καθεστώς του Ν.4172/2013.)

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:57 | χρυσουλα

    μετάταξη ως ΕΕΠ/ΕΔΙΠ σε ΑΕΙ

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:02 | χρυσουλα

    δυνατότητα μετάταξης σε ΑΕΙ, ως ΕΕΠ/ΕΔΙΠ για κατόχους διδακτορικού, όπως έγινε με τους εκπαιδευτικούς.

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:20 | χρυσουλα

    δυνατότητα μετάταξης σε ΑΕΙ, ως ΕΕΠ/ΕΔΙΠ για κατόχους διδακτορικού, όπως έφινε με τους εκπαιδευτικούς.

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:55 | χρυσουλα

    μετάταξη σε θέση ΕΕΠ/ΕΔΙΠ, για κατόχους διδακτορικού, όπως έγινε με τους εκπαιδευτικούς

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:45 | χρυσουλα

    Θεωρώ ότι στην διαδικασία της κινητικότητας θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα μετάταξης υπαλλήλων με αυξημένα προσόντα (κάτοχοι διδακτορικού, κλπ), από τη δημόσια διοίκηση και τους ΟΤΑ στα ΑΕΙ, ως ΕΕΠ/ΕΔΙΠ, όπως έγινε αντίστοιχα με τους εκπαιδευτικούς. Οι ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό των ΑΕΙ είναι τεράστιες, θα μπορούσαν να μεταταχθούν οι ανωτέρω υπάλληλοι.Εξάλλου η αίτηση είναι προαιρετική, όποιος θεωρεί ότι έχει να προσφέρει περισσότερα στην έρευνα και την διδασκαλία , ας του δοθεί η ευκαιρία να το κάνει.

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:43 | ΗΛΙΑΣ

    Γιατί εξαιρούνται από τις διατάξεις όλοι οι υπάλληλοι των Νοσοκομείων. Λόγω οικονομικών και οικογενειακών προβλημάτων θα έπρεπε να συμπεριληφθούν και αυτοί και να υπάρχει μέριμνα για κινητικότητα κυρίως από μεγάλα αστικά κέντρα τα οποία έχουν πολλά Νοσοκομεία προς επαρχιακά Νοσοκομεία τα οποία έχουν τρομερές ελλείψεις. Επίσης θα πρέπει να δοθεί μέριμνα στις αιτήσεις από κέντρα υγείας σε Νοσοκομεία γιατί είναι πολλοί συνάδελφοι που θέλουν να φύγουν από τα κέντρα υγείας που ΚΑΘΟΝΤΑΙ και να έρθουν στα Νοσοκομεία.

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:34 | χρυσουλα

    Θεωρώ ότι στην διαδικασία της κινητικότητας θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα μετάταξης υπαλλήλων με αυξημένα προσόντα (κάτοχοι διδακτορικού, κλπ), από τη δημόσια διοίκηση και τους ΟΤΑ στα ΑΕΙ, ως ΕΕΠ/ΕΔΙΠ, όπως έγινε αντίστοιχα με τους εκπαιδευτικούς. Οι ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό των ΑΕΙ είναι τεράστιες, θα μπορούσαν να μεταταχθούν οι ανωτέρω υπάλληλοι.

  • 7 Ιουλίου 2016, 08:18 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    Στο άρθρο 3, παρ. 4 και 5 υπάρχει μία ασάφεια σχετικά με τους σχολικού φύλακες που μεταφέρθηκαν στα Νοσοκομεία. Ποιοι εξαιρούνται τελικά;; Οι σχολικοί φύλακες μεταφέρθηκαν αρχικά στα Νοσοκομεία ως ΥΕ Βοηθητικό Υγειονομικό Προσωπικό και κατόπιν κατετάγησαν σε κατηγορία ΔΕ Βοηθητικό Υγειονομικό Προσωπικό. Τι ακριβώς θα ισχύσει;;;

  • 7 Ιουλίου 2016, 07:21 | ΜΠΑΜΠΗΣ

    ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΕΝΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΤΥΧΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ(ΚΥΡΙΩΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ) ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

  • 7 Ιουλίου 2016, 07:15 | Βέτα Γ.

    Θα πρέπει να ενταχθούν σαφώς και ρητώς οι εργαζόμενοι σε εταιρίες του ευρύτερου δημοσίου τομέα, οι οποίες αν και δεν εχπιχορηγούνται τακτικώς από το κρατικό προυπολογισμό, αναφέρονται ως φορείς της γενικής κυβέρνησης και στις οποίες προσλήφθηκαν οι εν λόγω υπάλληλοι με τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ.

  • 7 Ιουλίου 2016, 07:55 | ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΥ

    Υπάρχουν πάρα πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν πτυχία του εκπαιδευτικού κλάδου π.χ. φιλόλογοι , μαθηματικοί κ.α και βρίσκονται σε διοικητικές θέσεις ,σε διάφορες υπηρεσίες.Θεωρώ ότι και σε αυτούς τους υπαλλήλους, εφόσον κατέχουν κατάλληλη επιστημονική κατάρτιση ,θα πρέπει να δίνεται από την πολιτεία η δυνατότητα να μπορούν να μεταταγούν στην εκπαίδευση με τα τόσα κενά που υπάρχουν.

  • 7 Ιουλίου 2016, 07:12 | Giannis L.

    Θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι Ανώνυμες εταιρίες του Δημοσίου

  • 7 Ιουλίου 2016, 07:33 | Αθανάσιος

    Παρακαλούμε όπως συμπεριληφθεί και η δυνατότητα μετάταξης δημοσίου υπαλλήλου σε κενές θέσης της εκπαίδευσης (Αθμιας ή Βθμιας)εφόσον κατέχει τα προσόντα εκπαιδευτικού (αντίστοιχο πτυχίο της θέσης, παιδαγωγική επάρκεια, επιτυχή συμμετοχή σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ)

  • 7 Ιουλίου 2016, 01:22 | ΜΑΝΩΛΗΣ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ ΠΕΡΙΟΧΗ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ η ΣΤΗ ΚΑΣΟ η ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ?ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΦΕΛΟΣ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΗΣ?Ο Ν.2266/94 ΑΡΘΡΟ 9 ΠΑΡ 1 ΚΑΙ 22 ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ(ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ,ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ κ.λ.π.)ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ.ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ Ν.2266/94 ΑΡΘΡΟ 9 ΠΑΡ 1 ΚΑΙ 22 ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟΥ ΠΕΡΙΟΧΗΣ(ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΕΚ).ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ,ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΕΧΟΥΝ?ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 1998.ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ?ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΧΕΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ π.χ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΓΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΛΛΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ?ΒΑΛΤΕ ΠΛΑΦΟΝ ΤΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΓΕΙ.ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΧΕΙ π.χ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ η ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΗΜΟ η ΕΧΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΔΕ ΟΔΗΓΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ η ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΟΦΟΡΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΕ?ΓΙΑΤΙ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ?ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΎΕΤΑΙ?ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ.ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ.ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ(ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ-ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ Κ.Λ.Π.)

  • 7 Ιουλίου 2016, 01:06 | Νατάσα Ιωαννίδου

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ, με όλο το σημασιολογικό φορτίο της λέξης «αδικία», να εξαιρεθούν και από εδώ οι δικαστικοί υπάλληλοι, εν ονόματι μιας σχεδόν θεόπεμπτης και πάντως σίγουρα παρωχημένης παράδοσης περί ιδιαιτερότητας της εργασίας τους, που τελικά αποτελεί πλέον μάλλον τροχοπέδη και Καιάδα για την καλυτέρευση των συνθηκών εργασίας τους. Ο εκσυγχρονισμός του Κώδικα Δικαστικών Υπαλλήλων, που αποτελεί ένα μάλλον σύγχρονο απολίθωμα, θα συνέβαλλε -μαζί φυσικά με άλλες ταυτόχρονες γενναίες ενέργειες- στην σταδιακή εξάλειψη της γενικώς παραδεδεγμένης δυστοκίας ως προς την απόδοση δικαιοσύνης (ταχύτητα κλπ) στον τόπο, βασικό προαπαιτούμενο, κατά τη γνώμη μου, για να βγει η χώρα από το τέλμα που έχει περιέλθει. Πρέπει να υπάρξει άμεσα εναρμόνιση με την κατάσταση των λοιπών δημοσίων υπαλλήλων και των δικαστικών υπαλλήλων σε όλα τα εργασιακά τους ζητήματα, ιδιαίτερα αυτά που εκσυγχρονίζουν, για λόγους ισονομίας αλλά και εξάλειψης αγκυλώσεων που συμβάλουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στην εικόνα που έχει σήμερα το σύστημα απόδοσης δικαιοσύνης στην Ελλάδα.

    Νατάσα Ιωαννίδου

    Δικαστική Υπάλληλος

    Εθνολόγος – Δρ.Κοινωνικής Ανθρωπολογίας & Ιστορίας

  • 7 Ιουλίου 2016, 00:29 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Με ποια αιτιολογία εξαιρούνται οι υπάληλοι κλάδων του ΕΣΥ; Θα υπάρξει κάποια πρόβλεψη για αυτούς; Αυτή την στιγμή γίνονται αιτήσεις μετάταξης στις ΥΠε και η διαδικασίες κινούνται εκτός των διαδικασιών που εισάγει το ΕΣΚ. Θέλω να πως πως αφού υπάρχουν και στο ΕΣΎ τα ίδια θέματα με τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα γιατί να μην επιλυθούν με τον ίδιο διαφανή τρόπο.

  • 6 Ιουλίου 2016, 23:22 | Βασίλης Β.

    Δεν είναι απόλυτα σαφές εάν θα μπορούν να ενταχθούν στην κινητικότητα υπάλληλοι των σωμάτων ασφαλείας. Υπάρχουν ένστολοι που κατέχουν διάφορα πτυχία πανεπιστημίου καθώς και μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών. Θεωρώ ότι και σε αυτούς τους υπαλλήλους με υψηλή επιστημονική κατάρτιση θα πρέπει να δίνετε από την πολιτεία η δυνατότητα να συμμετέχουν στην διαγωνιστική διαδικασία για την κάλυψη κενής θέσεις στο αντικείμενο σπουδών τους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
    Πιστεύω ότι αυτή η παρατήρηση θα βοηθήσει πολύπλευρα στην αναβάθμιση του ελληνικού δημοσίου αλλά ταυτόχρονα και των σωμάτων ασφαλείας. Η πρόβλεψη αυτή θα δώσει κίνητρο σε πολλούς ενστόλους να επιδιώξουν την περαιτέρω επιστημονική τους εξέλιξη.

    Ευελπιστώ η πρότασή μου να αποτελέσει αντικείμενο προβληματισμού.

  • 6 Ιουλίου 2016, 23:48 | stavros

    1. Ποιός ο λόγος να επαναλαμβάνεται και στην επόμενη παράγραφο (5) το τελευταίο εδάφ. της παρ. 4 «…υπαλλήλων ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων, οι οποίοι μετά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα μεταφέρθηκαν σε θέσεις Βοηθητικού Υγειονομικού Προσωπικού σε νοσοκομεία…»?
    Λάθος από βιασύνη?

    2. Συμφωνώ με τον 6 Ιουλίου 2016, 17:53 | Γιάννης Γ.
    Επαναλαμβάνω: «…Απαράδεκτη η εξαίρεση των δικαστικών υπαλλήλων και των υπαλλήλων νοσηλευτικών ιδρυμάτων. Δημιουργεί υπαλλήλους πολλών ταχυτήτων και πολλαπλών δυνατοτήτων. Δηλαδή ο υπαλληλος που έτυχε να διοριστεί σε νοσηλευτικό ίδρυμα θα είναι σε δυσμενέστερη θέση από υπάλληλο που έχει τα ίδια προσόντα αλλά έτυχε να έχει διοριστεί σε άλλο φορέα. Ο ένας θα μπορεί να αλλάξει την υπηρεσιακή του εξέλιξη μετακινούμενος , ενώ ο άλλος θα μείνει για πάντα εκεί που αρχιά διορίστηκε…».
    Μην ξεχνάτε ότι ειδικά τα Νοσοκομεία, αποτελούν ένα εργασιακό χώρο, όπου εκκρεμούν συνεχώς πολυάριθμα αιτήματα για κινητικότητα, για πολλαπλούς λόγους που εκφεύγουν της παρούσας να αναλυθούν περαιτέρω!
    Ως γνωστόν, όσοι ζητούν να αποχωρήσουν από κάποιον φορέα, δεν το κάνουν ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ούτε ΑΠΟ ΒΙΤΣΙΟ! Υποχρεώνονται να το ζητήσουν για σοβαρούς προσωπικούς ή οικογενειακούς λόγους!
    Άς μην υποτιμάμε το γεγονός, ότι με την εκδήλωση της πρόθεσης για μετακίνηση, υπάρχει μία de facto διάσπαση της σχέσης με το περιβάλλον εργασίας, υπό την ευρύτερη έννοια (συνάδελφοι, προιστάμενοι, αντικείμενο, στόχοι φορέα κλπ.).
    Είναι ευνόητο, μια καλή υπηρεσία ανθρώπινου δυναμικού να θεωρεί τους προαναφερομένους υπαλλήλους ως χαμηλής αποδοτικότητας και παραγωγικότητας (δηλ. «καμμένους»), με συνέπεια να μην υπάρχουν ούτε οι προσδοκίες ότι θα διεκπεραιώσουν αποτελεσματικά, ποιοτικά και έγκαιρα το έργο που προβλέπεται από τις αρμοδιότητές τους, ούτε η απαραίτητη εμπιστοσύνη προκειμένου να τους ανατεθούν οι ανάλογες ευθύνες.
    Εάν όντως προτίθεστε να επιλύσετε αυτό το οξύ και φλέγον πρόβλημα, τόσο προς όφελος των εργαζομένων όσο και προς όφελος των ιδίων των υπηρεσιών, τότε θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα για κινητικότητα και στους εργαζόμενους όλων των κλάδων και κατηγοριών στα Νοσοκομεία, υπό την προυπόθεση βεβαίως να υπάρχουν κενές θέσεις σε άλλες υπηρεσίες που θα πρέπει να καλυφθούν. Απλά, θα πρέπει παράλληλα να προβλεφθεί κάποια εξαιρετική διάταξη, σύμφωνα με την οποία οι οργανικές θέσεις στα Νοσοκομεία δεν θα καταργούνται μετά την μετακίνηση των ως άνω υπαλλήλων. Έτσι τα κενά στα Νοσοκομεία θα έχουν προσωρινό χαρακτήρα, καθόσον όλες οι νέες προσλήψεις, όταν και όποτε υπάρχει δυνατότητα προγραμματισμού τους, να κατανέμονται ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ στους φορείς από τους οποίους υπάρχουν οι περισσότερες αποχωρήσεις!

    3. Τέλος, θεωρώ αδιανόητο να αποκλείεται η δυνατότητα μετάταξης σε ανώτερη κατηγορία και άλλο κλάδο του ιδίου ή άλλου φορέα, υπαλλήλων των Νοσοκομείων ή των δικαστικών υπηρεσιών. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι εξ αυτών, κατά τον χρόνο της υπηρεσίας τους επένδυσαν σε χρόνο και πόρους, προκειμένου να αποκτήσουν νέες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες, ακόμη και σε νέα επιστημονικά αντικείμενα. Όλα αυτά βέβαια, θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν από την Δημόσια Διοίκηση προς όφελος των πολιτών. Εκτός των άλλων, με την παραπάνω αβλεψία, παρεμποδίζεται η υπηρεσιακή εξέλιξη των ως άνω εργαζομένων, οι οποίοι εμμέσως «τιμωρούνται» για τα κίνητρα και το ενδιαφέρον που επέδειξαν για την απόκτηση νέας γνώσης, κατά κανόνα στερούμενοι τον ελεύθερο χρόνο τους.

  • 6 Ιουλίου 2016, 22:08 | Σταματης Σ

    αρθρο 3 παρ 4
    Απο τις διατάξεις του παρόντος εξαιρούνται οι δικαστικοί υπάλληλοι και οι υπάλληλοι όλων των κλάδων των νοσηλευτικών ιδρυμάτων του ΕΣΥ και του ΕΚΑΒ, πλην των διοικητικών υπαλλήλων και των υπάλληλων ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων, οι οποίοι μετά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα μεταφέρθηκαν σε θέσεις Βοηθητικού Υγειονομικού Προσωπικού σε νοσοκομεία. »

    θα ηθελα να τονισω το εξής :
    Σε πολλα οργανομματα νοσοκομείων αναφερονται σε αρθρο οι ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ και συγκριμενη παραγραφο οι «ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙ−
    ΑΣ, ΤΟΥ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ» , στην συγκεκριμενη παραγραφο υπαρχουν θεσεις ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ
    Κλάδος ΠΕ Διοικητικού − Οικονομικού
    Κλάδος ΠΕ Πληροφορικής , Κλάδος ΠΕ Στατιστικής , Κλάδος ΠΕ Μηχανικών , στην κατηγορια ΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕ
    Κλάδος ΤΕ Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας , Κλάδος ΤΕ Λογιστικής, Κλάδος ΤΕ Πληροφορικής , ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕ
    Κλάδος ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων Ο κλάδος αυτός περιλαμβάνει τις ειδικότητες: Διοικητικού – Λογιστικού, Εισπρακτόρων, Αποθηκαρίων, Δα−
    κτυλογράφων. Η κατανομή των θέσεων στις ειδικότητες γίνεται κάθε φορά με την απόφαση προκήρυξης αυτών.
    Κλάδος ΔΕ Τηλεφωνητών , Κλάδο ΔΕ Γενικών Καθηκόντων Ο κλάδος αυτός περιλαμβάνει τις ειδικότητες: Προ−
    σωπικού ασφαλείας, Επιμέλειας Κήπων, Κοπτριών− Ραπτριών – Γαζωτριών, Αποθηκαρίων και άλλες συναφείς
    ειδικότητες. Η κατανομή των θέσεων στις ειδικότητες γίνεται κάθε φορά με την απόφαση προκήρυξης αυτών.

    ολες αυτές οι ειδικοτητες συμφωνα με οργανοργαμμα Νοσοκομειου ανηκουν στην διοικητικη υπηρεσια. Αρα μπορουν να να συμμετασχουν στην κινητικοτητα ή θα πρπει να ειναι η ειδικοτητα τους αυτή καθαυτη ΠΕ , ΤΕ ή Διοικητικου -Λογιστικου ?

  • 6 Ιουλίου 2016, 22:54 | Κωστας Τ

    Με τους υπαλλήλους που ήρθαν στις δικαστικές υπηρεσίες με τους νόμους της διαθεσιμότητας – κινητικότητας και έχουν την ειδικότητα διοικητικοί γραμματείς και όχι δικαστικοι υπάλληλοι,τι θα γίνει;Θα μπορούν να μετέχουν στην διαδικασία της κινητικότητας;

  • 6 Ιουλίου 2016, 21:29 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΑΦΕΣ ΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΧΤΟΥΝ Η ΑΠΟΣΠΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΥΠΟΘ/ΚΕΙΑ), ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΙΘΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ.
    ΔΕΚΤΟ ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. ΟΜΩΣ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΔΙΚΑΣΙΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

  • 6 Ιουλίου 2016, 20:41 | ΜΗΛΙΩΝΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    Θεωρω χρησιμο η κινητικοτητα να αφορα και τους υπαλληλους των διαφορων ειδικοτητων των νοσοκομειων.Ετσι,απο οικειοθελη μεταταξη υπαλληλων που ενδιαφερονται, θα βοηθηθει το ΕΣΥ με την καλυψη θεσεων σε μη περιζητητα δημοσια ιδρυματα και νοσοκομεια που αναστεναζουν απο την ελλειψη προσωπικου. θεωρω επισης αδικο να μην εχουν την δυνατοτητα της κινητικοτητας οι συγκεκριμενοι υπαλληλοι,γεγονος που αντιτειθεται στην αρχη της ισοτητας μεταξυ των δημοσιων υπαλληλων.Ισως θα επρεπε να το δειτε.Ευχαριστω.

  • 6 Ιουλίου 2016, 20:57 | Κων/νος Καράμπελας

    Να συμπεριληφθούν και οι δικαστικές υπηρεσίες στο νόμο και να ενταχθούν και οι δικαστικοί υπάλληλοι στο ενιαίο σύστημα κινητικότητας με κατάργηση του άρθρου 3 παρ. 4 του νομοσχεδίου και συγκεκριμένα του εδαφίου «Από τις διατάξεις του παρόντος εξαιρούνται οι δικαστικοί υπάλληλοι» καθώς η εξαίρεσή τους από τη δυνατότητα κινητικότητας όπως οι λοιποί υπάλληλοι του δημοσίου, συνιστά δυσμενή διακριτική μεταχείριση σε βάρος τους και παραβίαση της αρχής της ισότητας αφού τα ίσα πρέπει να κρίνονται όμοια καθώς δεν προβλέπονται «ειδικά προσόντα» και προϋποθέσεις για την πρόσληψη των δικαστικών υπαλλήλων που να τους καθιστούν κάτι «άλλο» και διαφορετικό ώστε να τυγχάνουν ειδικής μεταχείρισης και μάλιστα δυσμενούς αφού κανένα πλεονέκτημα δεν έχουν για την διαφορετικότητα αυτή που τους προσδίδει το Σύνταγμα και ο Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων.

    Επισημαίνω ότι οι δικαστικοί υπάλληλοι εξαιρούνται και από τη δυνατότητα ένταξής τους στο νέο μητρώο στελεχών της δημόσιας διοίκησης.

    Ο διακριτός Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων και τα ειδικά άρθρα του Συντάγματος για τους δικαστικούς υπαλλήλους υπάρχουν για να ενδυναμώνουν την υπηρεσιακή τους κατάσταση ενώ οι εξαιρέσεις που συνεχώς νομοθετούνται, αποδυναμώνουν άδικα και αδικαιολόγητα την υπηρεσιακή τους κατάσταση.

    Αντιλαμβάνομαι ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μια μεταρρυθμιστική προσπάθεια αλλά δεν κατανοώ τους λόγους για τους οποίου οι δικαστικοί υπάλληλοι εξαιρούνται από αυτήν και συνεχίζει η υπαγωγή τους στο μειονεκτικό (πλέον) καθεστώς της διαφορετικότητας.

    Οι παραπάνω προτάσεις είναι φυσικά προσωπικές.

    Κων/νος Καράμπελας
    Δικαστικός Υπάλληλος
    Απόφοιτος ΕΣΔΔ, Νομικής (ΑΠΘ),
    Πολιτικών Επιστημών (ΜΔΕ Παντείου Παν/ου)

  • 6 Ιουλίου 2016, 19:57 | Γιάννης Φακίνος

    Πιστεύω ότι θα έπρεπε να περιλαμβάνονται στο πεδίο εφαρμογής και οι Ανώνυμες Εταιρείες του Δημοσίου ιδιαίτερα αυτές που χρηματοδοτούνται αποκλειστικά από το κράτος .

  • 6 Ιουλίου 2016, 18:27 | Δικαστικός Υπάλληλος

    Με ποιά αιτιολογία εξαιρούμαι από την κινητικότητα? Η Δημόσια Διοίκηση θεωρεί εκ των προτέρων ότι δεν έχω ικανότητες να προσφέρω σε άλλο τομέα, σύμφωνα με τα όποια προσόντα μου? Προσφέρω όμοιες υπηρεσίες (διοικητικές, ελεγκτικές)με τους υπόλοιπους υπαλλήλους του Κράτους. Γιατί μου στερείτε την λήψη ικανοποίησης από την επαγγελματική σταδιοδρομία? Το πιθανό επιχείρημα της ύπαρξης κενών θέσεων στον τομέα της δικαιοσύνης είναι σαρθρό. Κενά πλέον υπάρχουν παντού. Από την άλλη δεν είμαστε εξειδικευμένοι υπάλληλοι όπως το ιατρικό προσωπικό, ή τα σώματα ασφαλείας και οι καθηγητές. Οι δικαστικοί υπάλληλοι δεν πρέπει να συγχέονται με τους δικαστικούς λειτουργούς. Είναι υπάλληλοι του Ελληνικού Κράτους, όπως και οι υπόλοιποι με το ίδιο μισθολόγιο, εισαγωγή μέσω ΑΣΕΠ κλπ κλπ. Τα περί ΄Κώδικα Δικαστικών Υπαλλήλων΄ είναι απλά νομικά τερτίπια. Απλά πράγματα, ίδιοι κανόνες για όλους. Ευχαριστώ

  • 6 Ιουλίου 2016, 17:55 | Σπ.

    Ορθώς, οι διοικητικοί υπάλληλοι των νοσηλευτικών ιδρυμάτων πρέπει να αντιμετωπίζονται ισάξια και ισόνομα, με τους υπόλοιπους διοικητικούς υπαλλήλους των άλλων φορέων, σε αντίθεση με τις πλήρως αντισυνταγματικές διατάξεις του αρ. 71 του Ν. 3918/2011, που ισχύουν εδώ και μια 5ετία και οι οποίες απαγόρευαν τη συμμετοχή των διοικητικών υπαλλήλων των νοσοκομείων στις προσκλήσεις για μετάταξη (αρ. 71 Ν.3528/2007-Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας). Συνεπώς, στο πλαίσιο της ισονομίας, των ίσων ευκαιριών και της αξιοκρατίας πρέπει να δίνεται η δυνατότητα και στους διοικητικούς υπαλλήλους των νοσηλευτικών ιδρυμάτων του ΕΣΥ να μπορούν να συμμετέχουν στις διαδικασίες της κινητικότητας, όπως οι υπόλοιποι διοικητικοί δημόσιοι υπάλληλοι. Ελπίζοντας ότι η παράμετρος αυτή θα διατηρηθεί μέχρι και τη δημοσίευση του νόμου σε ΦΕΚ.

  • 6 Ιουλίου 2016, 17:53 | Γιάννης Γ.

    Απαράδεκτη η εξαίρεση των δικαστικών υπαλλήλων και των υπαλλήλων νοσηλευτικών ιδρυμάτων.

    Δημιουργεί υπαλλήλους πολλών ταχυτήτων και πολλαπλών δυνατοτήτων.

    Δηλαδή ο υπαλληλος που έτυχε να διοριστεί σε νοσηλευτικό ίδρυμα θα είναι σε δυσμενέστερη θέση από υπάλληλο που έχει τα ίδια προσόντα αλλά έτυχε να έχει διοριστεί σε άλλο φορέα. Ο ένας θα μπορεί να αλλάξει την υπηρεσιακή του εξέλιξη μετακινούμενος , ενώ ο άλλος θα μείνει για πάντα εκεί που αρχιά διορίστηκε.

  • 6 Ιουλίου 2016, 17:28 | Γιάννης Γ.

    Δεν είναι σωστό να διατηρούνται οι οικείες διατάξεις για την περίπτωση των Ανεξαρτήτων Αρχών.
    Δηλαδή αν μια Ανεξάρτητη Αρχή προβλέπει συνέντευξη για τν πρόσληψη προσωπικού να μπορεί να επιβάλλει συνέντευξη και για την κινητικότητα;
    Έτσι δεν υφίσταται ισότητα μεταξύ των μετακινούμενων, που υποτίθεται είναι από τις βασικές αρχές του συστήματος.