Άρθρο 11 Διοργάνωση εκθέσεων με ζώα συντροφιάς (σκύλοι, γάτες)

1. Το φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή η ένωση προσώπων που διοργανώνουν εκθέσεις ή εκδηλώσεις με ζώα συντροφιάς οφείλουν να εφοδιάζονται με σχετική άδεια, η οποία εκδίδεται από την αρμόδια κτηνιατρική υπηρεσία του οικείου δήμου και, όπου αυτή δεν έχει συσταθεί, από την κτηνιατρική υπηρεσία της οικείας περιφερειακής ενότητας. Ειδικά όσον αφορά στους σκύλους, οι εκδηλώσεις μπορεί να συνίστανται σε εκθέσεις μορφολογίας ή σε αθλητικούς αγώνες και αθλήματα που ορίζονται από την Διεθνή Κυνολογική Ομοσπονδία και διέπονται από τους κανόνες ευζωίας όπως ορίζονται στο άρθρο 2.
2. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης ή της εκδήλωσης, τα ζώα συντροφιάς βρίσκονται υπό την άμεση επίβλεψη του ιδιοκτήτη, κατόχου ή συνοδού τους, ο οποίος οφείλει να μην τους προξενεί φόβο ή πόνο. Ζώα συντροφιάς, που εκδηλώνουν χωρίς αιτία επιθετική συμπεριφορά προς τα άλλα ζώα ή τον άνθρωπο, φέρουν υποχρεωτικά φίμωτρο ή απομακρύνονται από την έκθεση ή την εκδήλωση. Η παρουσία κτηνιάτρου και επαγγελματία εκπαιδευτή σκύλων, μέλους νομίμως αναγνωρισμένου επαγγελματικού σωματείου εκπαιδευτών σκύλων είναι υποχρεωτική σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης ή της εκδήλωσης.
3. Τα ζώα συντροφιάς που συμμετέχουν σε εκθέσεις ή εκδηλώσεις πρέπει να έχουν σημανθεί και καταγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς και οι συνοδοί τους να φέρουν εκτυπωμένο και υπογεγραμμένο από τον κτηνίατρο αντίγραφο του ηλεκτρονικού βιβλιαρίου του ζώου ή το διαβατήριό τους, από το οποίο να προκύπτει ότι είναι εμβολιασμένα και ότι έχουν υποβληθεί σε πρόσφατη αποπαρασίτωση.
4. Απαγορεύεται η συμμετοχή ακρωτηριασμένων ζώων σε κάθε είδους εκθέσεις και εκδηλώσεις.

  • 20 Μαΐου 2021, 19:16 | ΧΙΛΙΑΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Σχολιάζω στο Άρθρο 11 τα εξής:

    Η ανεξαίρετη γενικότητα των υποχρεωτικών στειρώσεων του άρθρου 5, είναι σε πλήρη αντίθεση με το άρθρο 11, δεδομένου ότι βασική προϋπόθεση συμμετοχής σε Εκθέσεις και Αγώνες είναι ο σκύλος να έχει Pedigree FCI και να μην είναι στειρωμένος. Και τούτο, διότι όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με σκοπό την επιλογή των καταλληλότερων εκπροσώπων κάθε Φυλής για την διατήρηση και βελτίωσή τους. Έτσι, η χώρα μας θα είναι η ΠΡΩΤΗ και η ΜΟΝΗ επί συνόλου 99 χωρών-μελών της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) που θα εξαναγκαστεί όχι μόνο να μη διοργανώνει Εθνικές Κυνολογικές Εκδηλώσεις αλλά και να απόσχει εφεξής από κάθε Διεθνή Έκθεση Μορφολογίας, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κυναθλήματος και κάθε εν γένει διοργάνωση..

  • 20 Μαΐου 2021, 18:14 | ΙΑΚΩΒΟΥ Δ

    Σχολιάζω στο Άρθρο 11 τα εξής:

    Η ανεξαίρετη γενικότητα των υποχρεωτικών στειρώσεων του άρθρου 5, είναι σε πλήρη αντίθεση με το άρθρο 11, δεδομένου ότι βασική προϋπόθεση συμμετοχής σε Εκθέσεις και Αγώνες είναι ο σκύλος να έχει Pedigree FCI και να μην είναι στειρωμένος. Και τούτο, διότι όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με σκοπό την επιλογή των καταλληλότερων εκπροσώπων κάθε Φυλής για την διατήρηση και βελτίωσή τους. Έτσι, η χώρα μας θα είναι η ΠΡΩΤΗ και η ΜΟΝΗ επί συνόλου 99 χωρών-μελών της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) που θα εξαναγκαστεί όχι μόνο να μη διοργανώνει Εθνικές Κυνολογικές Εκδηλώσεις αλλά και να απόσχει εφεξής από κάθε Διεθνή Έκθεση Μορφολογίας, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κυναθλήματος και κάθε εν γένει διοργάνωση..

  • 20 Μαΐου 2021, 17:07 | ΑΧΑΙΚΟ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ «ΠΕΡΙΤΑΣ»

    ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
    Η Θέση μας ήταν πάντα σαφής και ξεκάθαρη υπέρ της ευζωίας και προστασίας των αδέσποτων ζώων και υπέρ ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διαχείρισής τους. Αυτό ήταν ανέκαθεν αρμοδιότητα της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και έτσι έπρεπε να παραμείνει, τόσο για την πολύχρονη εμπειρία διαχείρισης του θέματος των ζώων συντροφιάς όσο και για την τεχνογνωσία. Έχουμε ήδη εκφράσει την πλήρη αντίθεσή μας και έχουμε συνταχθεί με τους επιστημονικούς φορείς (Πανελλήνια Ένωση Κτηνιάτρων Δημοσίων Υπαλλήλων, Πανελλήνια Ομοσπονδία Γεωτεχνικών Δημοσίων Υπαλλήλων, Πανελλήνιο Κτηνιατρικό Σύλλογο, κτηνιατρικές σχολές, Γεωτεχνικό Επιμελητήριο) ως προς τη μεταφορά μέρους ή όλης της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας σε ένα αναρμόδιο υπουργείο , το υπουργείο Εσωτερικών. Εκτιμώ ότι η χώρα μας δεν έχει κανένα λόγο να αντιτάσσεται ή να διαφοροποιείται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τον Παγκόσμιο Οργανισμό για την Υγεία των Ζώων και την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
    Όσον αφορά στο σχέδιο νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση, δεν θα αναφερθώ στις θετικές διατάξεις για την προστασία των ζώων και ειδικά των αδέσποτων , με τις οποίες αλίμονο συμφωνούμε όλοι . Ωστόσο, είμαι κάθετα αντίθετη σε οποιαδήποτε μετατροπή του άρθρου 9 του Ν4039/12 , το οποίο διασφάλιζε την ευζωία των ζώων μέσω των δημόσιων φορέων, υπεύθυνα και συστηματικά, με την εποπτεία των υπηρεσιών τους. Η ανάθεση της διαχείρισης αδέσποτων ζώων σε ΜΚΟ και σωματεία και η παραμονή τους σε παράνομα ιδιωτικά καταφύγια, μόνο διαυγής και υπεύθυνη δεν είναι και παράλληλα ανοίγει παράθυρο στην παράνομη εκτροφή, διακίνηση και εμπορία των ζώων. Είναι απορίας άξια και αδιανόητη η διευκόλυνση της κερδοσκοπίας, μέσω της πρόφασης των – τιμολογημένων διαδικτυακών – υιοθεσιών των ζώων και εν συνεχεία της εξαφάνισης τους σε άλλες χώρες, οι οποίες ήδη έχουν προβλήματα με αδέσποτα ζώα και προβαίνουν σε ευθανασίες. Είναι αντιφατικό και οξύμωρο, τη στιγμή που η Ελλάδα θα έπρεπε να εναρμονίζει τη νομοθεσία της με την ευρωπαϊκή, να εκδίδει εφαρμοστικά μέτρα των νέων Ευρωπαϊκών Κανονισμών για την Υγεία των Ζώων (Καν. ΕΕ αριθ. 2016/429, 2019/2035) ώστε να ξεκαθαρίζονται όλα τα ζητήματα σχετικά με τις εμπορικού και μη εμπορικού χαρακτήρα μετακινήσεις ζώων συντροφιάς (εγκαταστάσεις, πιστοποιητικά κλπ), η αρμοδιότητα μετακινείται ξεκάρφωτη σε διοικητικό υπουργείο όπου όλοι γνωρίζουμε ότι μέχρι να οργανωθεί και να λειτουργήσει (εάν λειτουργήσει) θα χαθεί πολύτιμος χρόνος σε βάρος της προστασίας των ζώων και υπέρ του μαύρου εμπορίου εν γένει των ζώων συντροφιάς και της εκμετάλλευσης των αδεσπότων σκύλων και γατών.
    ΠΡΟΕΔΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

  • 20 Μαΐου 2021, 17:49 | ΜΑΡΙΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ορνιθολογίας (Π.Ο.Ο.)

  • 20 Μαΐου 2021, 17:40 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Χ

    Η ανεξαίρετη γενικότητα των υποχρεωτικών στειρώσεων του άρθρου 5, είναι σε πλήρη αντίθεση με το άρθρο 11, δεδομένου ότι βασική προϋπόθεση συμμετοχής σε Εκθέσεις και Αγώνες είναι ο σκύλος να έχει Pedigree FCI και να μην είναι στειρωμένος. Και τούτο, διότι όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με σκοπό την επιλογή των καταλληλότερων εκπροσώπων κάθε Φυλής για την διατήρηση και βελτίωσή τους. Έτσι, η χώρα μας θα είναι η ΠΡΩΤΗ και η ΜΟΝΗ επί συνόλου 99 χωρών-μελών της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) που θα εξαναγκαστεί όχι μόνο να μη διοργανώνει Εθνικές Κυνολογικές Εκδηλώσεις αλλά και να απόσχει εφεξής από κάθε Διεθνή Έκθεση Μορφολογίας, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κυναθλήματος και κάθε εν γένει διοργάνωση..

  • 20 Μαΐου 2021, 17:52 | 3 kai o koykos

    .Αν είναι δυνατόν…το Νομοσχέδιο είναι ακόμα στην διαβούλευση και οι επιτήδειοι παίρνουν παράνομα TRACES και κάνουν παράνομες υιοθεσίες , που να ψηφιστεί κι’όλας..
    ΟΧΙ στο Νομοσχέδιο που εξυπηρετεί τους εκμεταλλευτές των αδέσποτων..

  • 20 Μαΐου 2021, 16:32 | ΙΩΑΝΝΑ ΛΑΓΟΓΙΑΝΝΗ

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 20 Μαΐου 2021, 15:16 | ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 20 Μαΐου 2021, 14:09 | Βηθλεέμ

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων
    Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.

  • 20 Μαΐου 2021, 14:31 | ΜΑΡΙΛΕΝΑ Φ.

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 20 Μαΐου 2021, 13:28 | ΚΩΣΤΑΣ Κ.

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 20 Μαΐου 2021, 13:29 | EΛΕΝΗ Κ.

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 20 Μαΐου 2021, 13:38 | ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟΣ

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 20 Μαΐου 2021, 10:11 | ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ

    Η ανεξαίρετη γενικότητα των υποχρεωτικών στειρώσεων του άρθρου 5, είναι σε πλήρη αντίθεση με το άρθρο 11, δεδομένου ότι βασική προϋπόθεση συμμετοχής σε Εκθέσεις και Αγώνες είναι ο σκύλος να έχει Pedigree FCI και να μην είναι στειρωμένος. Και τούτο, διότι όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με σκοπό την επιλογή των καταλληλότερων εκπροσώπων κάθε Φυλής για την διατήρηση και βελτίωσή τους. Έτσι, η χώρα μας θα είναι η ΠΡΩΤΗ και η ΜΟΝΗ επί συνόλου 99 χωρών-μελών της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) που θα εξαναγκαστεί όχι μόνο να μη διοργανώνει Εθνικές Κυνολογικές Εκδηλώσεις αλλά και να απόσχει εφεξής από κάθε Διεθνή Έκθεση Μορφολογίας, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κυναθλήματος και κάθε εν γένει διοργάνωση..

  • 20 Μαΐου 2021, 10:16 | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

    Η ανεξαίρετη γενικότητα των υποχρεωτικών στειρώσεων του άρθρου 5, είναι σε πλήρη αντίθεση με το άρθρο 11, δεδομένου ότι βασική προϋπόθεση συμμετοχής σε Εκθέσεις και Αγώνες είναι ο σκύλος να έχει Pedigree FCI και να μην είναι στειρωμένος. Και τούτο, διότι όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με σκοπό την επιλογή των καταλληλότερων εκπροσώπων κάθε Φυλής για την διατήρηση και βελτίωσή τους. Έτσι, η χώρα μας θα είναι η ΠΡΩΤΗ και η ΜΟΝΗ επί συνόλου 99 χωρών-μελών της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) που θα εξαναγκαστεί όχι μόνο να μη διοργανώνει Εθνικές Κυνολογικές Εκδηλώσεις αλλά και να απόσχει εφεξής από κάθε Διεθνή Έκθεση Μορφολογίας, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κυναθλήματος και κάθε εν γένει διοργάνωση..

  • 20 Μαΐου 2021, 07:53 | Τσούλη Μιχαέλα

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.

  • 20 Μαΐου 2021, 00:41 | Παντζογλου Παντελής

    Τα λόμπι όλα μαζί, κτηνοτρόφοι, κυνηγοί, εκτροφείς,έγιναν μια μάζα αυτοί που δημιουργούν εκατομμυρια αθώα ανυπεράσπιστα πλάσματα που υποφέρουν δεινοπαθουν εκεί έξω,παντού κυνηγόσκυλα φαντάσματα που μόλις χάλασαν τα εργαλεία πετάχτηκαν σαν σκουπίδια,παντού ζωάκια φαντάσματα κυνηγόσκυλα που βρίσκουμε σακατεμενα, ξεκοιλιασμενα, ακρωτηριασμένα, σκελετωμενα, άρρωστα,από κυνηγούς όλα αυτά βπιυ και να κοιτάξεις, φυσικά χωρίς τσιπ η αν έχουν όπως ορίζει ο κυνολογικος δεν είναι δηλωμένα ώστε να τα πετάνε τα Σιχαματα, αγοροπωλησια χιλιάδων κυνηγόσκυλων έναντι χιλιάδων ευρώ μαύρα, παράνομα μεταξύ τους,ζωάκια μια ζωή καταδικασμένα σε κλουβιά 1 επί 1 να είναι 20 μαζί, δεμένα σε βαρέλια,σε ταράτσες,σε μπαλκόνια,κυνηγοί που τα ζώα δεινοπαθουν και μέχρι να χαλάσουν και να πεταχτούν η να τα πυροβόλησουν,αυτοί είναι οι κυνηγοί,δείτε κυνηγόσκυλο με την ουρά στα σκέλια από τον φόβο και το ξύλο, τέρατα δολοφόνοι,μετά έχουμε τους κτηνοτρόφους φυσικά και αυτοί να πουλάνε χιλιάδες ευρώ κουτάβια,να τα έχουν δεμένα σε βαρέλια, μαντριά, αστειρωτα,χωρίς τσιπακι, δεμένα σε δέντρα,χιλιάδες κουτάβια να πετάνε σε κάδους ποτάμια,.στα οι έμποροι εκτροφείς που ήδη είναι παράνομοι και δεν υφίστανται,όλοι αυτοί δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα, λόμπι που δεν θέλουν ούτε στείρωση ούτε έλεγχο,θέλουν να συνεχισουν να βασανίζουν χιλιάδες ζωάκια,να δολοφονούν και να μην τιμωρούνται,να πουλάνε και να θησαυριζουν,αυτοί είναι που δημιουργούν εκατομμυρια αθώα ανυπεράσπιστα πλάσματα, στείρωση σε όλα τα ζωάκια να γίνουμε χώρα της προκοπής και όχι να είμαστε τριτοκοσμικ

  • 20 Μαΐου 2021, 00:41 | Βουρνάζου Εύη

    Προς ενημερωσή σας, κανένας σκύλος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να συμμετάσχει σε έκθεση μορφολογίας ΣΤΕΙΡΩΜΕΝΟΣ.

  • 19 Μαΐου 2021, 22:04 | Χρυσανθη

    ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ

    ΑΡΘΡΟ 1
    Το Σωματείο Προστασίας Ζώων «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens» στηρίζει και επικροτεί το νέο νομοσχέδιο για τα ζώα συντροφιάς.
    Θεωρούμε ότι είναι μια θετική εξέλιξη και έχει σωστή κατεύθυνση για το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα μας με τα αδέσποτα και τις κακές μεθόδους και νοοτροπίες που τροφοδοτούν αυτήν την κατάσταση.
    Συγχαίρουμε τον κο Θοδωρή Λιβάνιο για το σχεδιασμό αυτού του νομοσχεδίου με σκοπό την ευζωία και την καλλιέργεια φιλοζωικής παιδείας, που αρμόζει σε έναν πολιτισμένο λαό.
    Ο πολιτισμός μιας χώρας φαίνεται από την συμπεριφορά του προς τα ζώα, τους ηλικιωμένους και άλλες ευπαθείς ομάδες.
    Ονειρευόμαστε μια μέρα να είμαστε περήφανοι για την χώρα στην οποία παλεύουμε και να μην ντρεπόμαστε όπως τώρα.
    Σε πνεύμα συνεργασίας και αισιοδοξίας, γιατί οι μεγάλες αλλαγές μόνο έτσι έρχονται, προτρέπουμε τους εθελοντές που κάθε μέρα παλεύουν με τα κενά και το περιθώριο αυθαιρεσιών που έχει αφήσει ο προηγούμενος νόμος και τους ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς, να σχολιάσουν στην διαβούλευση επι του προγράμματος ΑΡΓΟΣ.
    Όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε την μοίρα των εκατομμυρίων αδέσποτων.
    Το Δ.Σ. της «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens»

    ΑΡΘΡΟ 2
    Παρ. 11: η προϋπόθεση διατήρησης αδειοδοτημένου καταφυγίου για τους προσωρινούς ιδιοκτήτες είναι προβληματική και υπέρμετρα επιβαρυντική για φυσικά και νομικά πρόσωπα, τα οποία, στηριζόμενα σε ίδιους πόρους και δωρεές δε θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν. Ιδίως είναι υπέρμετρη επιβάρυνση για τα ιδιώτες, σωματεία και οργανώσεις που διασώζουν γάτες, ζώα που μπορούν να φιλοξενηθούν κάλλιστα σε μικρότερους χώρους (κατοικίες) όπου γίνεται ταυτόχρονα προσαρμογή τους ώστε να είναι έτοιμα για μελλοντική υιοθεσία. Προτείνουμε να τροποποιηθεί ως εξής: «Προσωρινός ιδιοκτήτης μπορεί να είναι δήμος ή φιλοζωικό σωματείο ή φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που έχει εγγραφεί στο Υπομητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων της παρ. 23 ή φυσικό πρόσωπο».
    Παρ. 11-12: να διευκρινιστεί αν ο προσωρινός ιδιοκτήτης μπορεί να είναι ταυτόχρονα ανάδοχος του ζώου συντροφιάς.

    ΑΡΘΡΟ 3
    Προτείνουμε τη δημιουργία ειδικού τμήματος Προστασίας Ζώων εντός της ΕΛΑΣ (όπως αντίστοιχα υπάρχει για περιπτώσεις πχ. ενδοοικογενειακής βίας) με κατάλληλη κατάρτιση και ευαισθητοποίηση των υπηρετούντων σε αυτό αστυνομικών.

    ΑΡΘΡΟ 4
    Στηρίζουμε τη δημιουργία του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς και την αλληλεπίδρασή του με όλα τα μητρώα του δημοσίου τομέα καθώς και αντίστοιχες βάσεις δεδομένων άλλων κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Παρ. 2: να προστεθεί το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας στους πιστοποιημένους χρήστες του ΕΜΖΣ. Η έλλειψη πρόσβασης θα ισοδυναμεί με αργοπορία στη διερεύνηση καταγγελιών που μπορεί να αποβεί μοιραία και συνολικά αδυναμία παροχής αποτελεσματικής προστασίας της ευζωίας των ζώων συντροφιάς.
    Παρ. 16: να διευκρινιστεί το ανώτατο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο πρέπει να δηλωθεί η εξαφάνιση του ζώου από τον αρμόδιο δήμο.

    ΑΡΘΡΟ 5
    Το σωματείο μας στηρίζει και επικροτεί την υποχρέωση στείρωσης δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς. Οι φιλόζωοι πολίτες, οι φιλόζωοι εθελοντές και τα μέλη των φιλοζωικών σωματείων γνωρίζουμε πολύ καλά πως μεγάλος αριθμός αδέσποτων, κακοποιημένων ή παρατημένων στη μοίρα τους ζώων συντροφιάς προέρχονται από γέννες δεσποζόμενων ζώων.
    Παρ. 1 (α) : προτείνουμε να μειωθεί ο χρόνος υποχρέωσης στείρωσης από έξι (6) μήνες από την απόκτηση, σε τρεις (3) μήνες από την απόκτηση του εφόσον το ζώο είναι άνω του ενός (1) έτους. Προτείνουμε επίσης, ειδικά για την περίπτωση απόκτησης γάτας κάτω του ενός (1) έτους, η στείρωση να λαμβάνει χώρα ως τη συμπλήρωση ενός (1) έτους.
    Το σωματείο μας κατανοεί την ανάγκη ύπαρξη μεταβατικής περιόδου για την έναρξη της εφαρμογής της συγκεκριμένης διάταξης, ωστόσο θεωρούμε πως η έναρξη εφαρμογής την 1.9.2023 είναι πολύ απομακρυσμένη, καταργώντας στην πράξη τους σκοπούς του νόμου. Προτείνουμε ως ημερομηνία έναρξης την 30.6.2022 και την έναρξη επιβολής προστίμου για την παράβαση της ως άνω υποχρέωσης αμέσως μετά το πέρας του χρονικού διαστήματος το οποίο ορίζεται ως ανώτατη προθεσμία για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση στείρωσης. Δηλαδή αν υιοθετηθεί η πρότασή μας ο χρόνος υποχρέωσης στείρωσης να είναι τρεις (3) μήνες από την απόκτηση, η έναρξη επιβολής προστίμου να ορίζεται την 1.10.2022, άλλως, αν ο χρόνος υποχρέωσης στείρωσης παραμείνει έξι (6) μήνες από την απόκτηση, τότε η έναρξη επιβολής προστίμου να ορίζεται την 1.1.2023.

    Παρ. 5: να προστεθεί η υποχρέωση του κτηνίατρου για ενημέρωση του ιδιοκτήτη δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς αναφορικά με την υποχρέωση στείρωσης και τοποθέτησης τσιπ. Επίσης να διευκρινιστεί σε ποιες ενέργειες θα πρέπει να προβαίνουν οι κτηνίατροι όταν διαπιστώνουν αφαίρεση του τσιπ και άρνηση του ιδιοκτήτη να προβεί στην τοποθέτηση νέου (πχ. σχετική ενημέρωση του ΕΜΖΣ).

    ΑΡΘΡΟ 7

    Παρ. 1: προτείνουμε την τροποποίηση της διάταξης ως εξής: «Οι δήμοι υποχρεούνται να διαθέτουν ολοκληρωμένο επιχειρησιακό πρόγραμμα διαχείρισης των αδέσποτων ζώων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 3, το οποίο περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον (α) την περισυλλογή, (β) την παροχή κτηνιατρικής περίθαλψης, (γ) την ηλεκτρονική σήμανση και την καταγραφή στο ΕΜΖΣ, (δ) τη στείρωση (ε) τη φιλοξενία, (στ) την υιοθεσία τους, (ζ) την επανατοποθέτησή τους, όποτε αυτό κρίνεται δυνατό με βάση την κατάσταση του ζώου συντροφιάς και την καταλληλότητα του τόπου επανατοποθέτησης για την ευζωία του, τηρουμένης της διαδικασίας των στοιχείων (βαδ), (βαε) και (γ) της παραγράφου 5 του παρόντος.
    Παρ. 2: Σε σύμπνοια με το σύνολο του φιλοζωικού κόσμου της χώρας, ζητάμε οι Δήμοι να υποχρεούνται να συνεργάζονται με φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Προτείνουμε να αντικατασταθεί η λέξη «δύναται» από τη λέξη «οφείλει».
    Παρ. 3: προτείνουμε για τους δήμους με πληθυσμό μικρότερο των τριών χιλιάδων (3.000) κατοίκων, να προβλέπεται υποχρέωση συνεργασίας τους με έτερο Δήμο διατηρούντα δημοτικό καταφύγιο, ή συνεργασία τους με διαδημοτικό καταφύγιο.
    Παρ. 5 (βαγ): να διευκρινιστεί περαιτέρω ο όρος «ανίατη ασθένεια» και να προστεθεί πως σε κάθε περίπτωση απαιτείται να λαμβάνεται υπόψη η συνολική κλινική εικόνα του ζώου. Να απαιτείται σύνταξη κτηνιατρικής γνωμάτευσης όπου τεκμηριώνεται επαρκώς η πλήρης ανικανότητα του ζώου να αυτοσυντηρηθεί λόγω γήρατος ή αναπηρίας και οι λόγοι που η διατήρησή του στη ζωή θα ήταν πρόδηλα αντίθετη με τους κανόνες ευζωίας του.
    Προτείνουμε, πριν την τελική απόφαση της Επιτροπής του άρθρου 7 για υποβολή σε ευθανασία, να λαμβάνει χώρα ανοιχτή πρόσκληση του αρμόδιου Δήμου προς φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που έχουν έδρα στην Ελλάδα ή σε κράτος-μέλος της Ε.Ε. και είναι καταχωρημένες στο Μητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς ή σε αντίστοιχα μητρώα των χωρών όπου εδρεύουν για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για ανάληψη του ζώου και παροχής της απαραίτητης περίθαλψης και φροντίδας σε αυτό.
    Παρ. 5 (βαδ): να διευκρινιστεί αν οι Δήμοι υποχρεούνται να αναζητήσουν διαθέσιμες θέσεις σε καταφύγια, δημοτικά, διαδημοτικά ή μη δημοτικά, ευρισκόμενα στην επικράτεια άλλων Δήμων.
    Παρ. 5 (βαε): να διευκρινιστεί πως δεν επιτρέπεται η επανατοποθέτηση ζώων που χρήζουν κτηνιατρικής παρακολούθησης ή/και κτηνιατρικής περίθαλψης και φροντίδας.
    Παρ. 5 (γ): να διευκρινιστεί πως δεν επιτρέπεται η επαναφορά ζώων που χρήζουν κτηνιατρικής παρακολούθησης ή/και κτηνιατρικής περίθαλψης και φροντίδας.
    Παρ. 6: η προϋπόθεση διατήρησης αδειοδοτημένου καταφυγίου για τους προσωρινούς ιδιοκτήτες προκειμένου για την περισυλλογή και τη φιλοξενία αδέσποτου ζώου είναι προβληματική και υπέρμετρα επιβαρυντική για φυσικά και νομικά πρόσωπα, τα οποία, στηριζόμενα σε ίδιους πόρους και δωρεές δε θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν. Ιδίως είναι υπέρμετρη επιβάρυνση για τα ιδιώτες, σωματεία και οργανώσεις που διασώζουν γάτες, ζώα που μπορούν να φιλοξενηθούν κάλλιστα σε μικρότερους χώρους (κατοικίες) όπου γίνεται ταυτόχρονα προσαρμογή τους ώστε να είναι έτοιμα για μελλοντική υιοθεσία. Προτείνουμε να επιτρέπεται η περισυλλογή και η φιλοξενία αδέσποτου ζώου από εγγεγραμμένα στο μητρώο της παρ. 23 του άρθρου 2 φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, καθώς και από ιδιώτες, ανεξαρτήτως της διατήρησης αδειοδοτημένων καταφύγιων.
    Παρ. 9: να προστεθεί αρμοδιότητα της Επιτροπής της παρ. 7 για τη διενέργεια αυτοψίας στα δημοτικά και διαδημοτικά καταφύγια, καθώς και στα σημεία σίτισης των Δήμων και στα σημεία όπου υφίσταται πληθυσμός αδέσποτων ζώων συντροφιάς.

    ΑΡΘΡΟ 9
    Παρ. 4: Όπως γνωρίζει καλά ο φιλοζωικός κόσμος της χώρας, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από μη μονίμους κατοίκους Ελλάδας για υιοθεσία αδέσποτων ζώων συντροφιάς. Ζητούμε να διευκρινίζεται περαιτέρω και να είναι σαφής η διαδικασία υιοθεσίας αδέσποτου ζώου συντροφιάς από ενδιαφερόμενο νέο ιδιοκτήτη που δεν είναι μόνιμος κάτοικος Ελλάδας ή σε περίπτωση συνεργασίας με φιλοζωικό σωματείο ή φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που δεν έχει έδρα στην Ελλάδα, ιδίως ως προς τον τόπο υιοθεσίας, τον τρόπο καταχώρησης της υιοθεσίας στο ΕΜΖΣ και τη μετακίνησή του προς τη χώρα κατοικίας του νέου ιδιοκτήτη ή της έδρας του φιλοζωικού σωματείου ή της φιλοζωικής οργάνωσης.
    ΑΡΘΡΟ 12
    Παρ. 2 (α) : Η προϋπόθεση ύπαρξης ομόφωνης απόφασης της γενικής συνέλευσης των ιδιοκτητών υπήρχε και στον προϊσχύσαντα νόμο, ωστόσο κατά τα γενικώς ισχύοντα οι αποφάσεις της γενικής συνέλευσης των ιδιοκτητών λαμβάνονται με πλειοψηφία ή αυξημένη πλειοψηφία, αναλόγως των ειδικώς οριζόμενων στον κανονισμό της πολυκατοικίας. Προτείνουμε η σχετική διάταξη να παραπέμπει στον κανονισμό κάθε πολυκατοικίας για τη λήψη απόφασης αναφορικά με τη διαμονή ζώων στους κοινόχρηστους χώρους της πολυκατοικίας.
    Να μην επιτρέπεται η διαμονή ζώων συντροφιάς στην ταράτσα σε κάθε περίπτωση.
    Να διευκρινίζεται ότι απαγορεύεται η μόνιμη διαμονή ζώων συντροφιάς σε αποθήκη πολυκατοικίας.

    Παρ. 3: Να προβλεφθεί ρητώς ότι σε περίπτωση έλλειψης όρου διατήρησης ζώων στον κανονισμό πολυκατοικίας, οι ένοικοι της πολυκατοικίας διατηρούν το δικαίωμα διατήρησης δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς με την επιφύλαξη των διατάξεων της παρ. 2 του παρόντος άρθρου.
    Να προβλεφθεί επίσης ρητώς ότι αλλαγές στον κανονισμό της πολυκατοικίας όσον αφορά τον μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων ζώων ανά διαμέρισμα ισχύουν μόνο για το μέλλον και για αποτροπή τυχόν περαιτέρω αύξησης του αριθμού των ήδη διαμενόντων ζώων συντροφιάς ανά διαμέρισμα. Η αντίθετη περίπτωση θα οδηγούσε σε ανατροπή μακροχρόνιων καταστάσεων και δυσανάλογο περιορισμό της ιδιοκτησίας και της προσωπικής ζωής ιδιοκτητών ή ενοίκων, που υπό το καθεστώς του προηγούμενου νόμου και ελλείψει σχετικού όρου στον κανονισμό της πολυκατοικίας τους διατηρούσαν πάνω από δύο (2) ζώα συντροφιάς στο διαμέρισμά τους.

    ΑΡΘΡΟ 16
    Παρ. 3: να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της σχετικής υποχρέωσης, ειδάλλως η συγκεκριμένη διάταξη καθίσταται ατελής.

    ΑΡΘΡΟ 20
    Παρ. 2: το Σωματείο μας εκφράζει την αντίθεσή του στην προσωρινή αφαίρεση του ζώου συντροφιάς και στη δυνατότητα επιστροφής του στον ιδιοκτήτη του, ύποπτο ή κατηγορούμενο για πράξεις καταδεικνύουσες σκληρή, βάναυση και επώδυνη μεταχείριση του ζώου, στη βάση της κάλυψης των εξόδων νοσηλείας και αποκατάστασής του από αυτόν. Η διάταξη αντιτίθεται στο συνολικό πνεύμα προστασίας που διατρέχει το παρόν νομοσχέδιο και θα πρέπει να απαλειφθεί.

    ΑΡΘΡΟ 21
    Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.
    ΑΡΘΡΟ 36
    Χαιρετίζουμε την πρόβλεψη για δημιουργία πενταψήφιου τηλεφωνικού αριθμού στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας για την αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων, καθώς και κάθε παράβασης του νόμου. Ωστόσο προτείνουμε την υποχρεωτική δημιουργία του αριθμού αναφοράς και την αντικατάσταση του όρου «δύναται» με τον όρο «δημιουργείται».

  • 19 Μαΐου 2021, 21:40 | 3 kai o koykos

    ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα με την Ο.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ
    ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ
    Εδώ και τώρα απόσυρση του Ν/Σ και επανάληψη των συζητήσεων μα τους καθείς αρμοδίους και όχι με τους άσχετους και επικίνδυνους

  • Διοργάνωση εκθέσεων με ζώα συντροφιάς (σκύλοι, γάτες)

    Στην παράγραφο ένα του ανωτέρω άρθρου θα πρέπει να προστεθεί και «Ο Ελληνικός Όμιλος Γάτας» για την διοργάνωση Διεθνών εκθέσεων Μορφολογίας.

    Στην παράγραφο τρία θα πρέπει να τροποποιηθεί/αφαιρεθεί η υποχρεωτική καταγραφή στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, μίας γάτας που λαμβάνει μέρος σε έκθεση μορφολογίας μιας και οι εκθέσεις είναι Διεθνείς και το πλήθος των συμμετεχόντων είναι αλλοδαποί υπήκοοί ιδιοκτήτες καθαρόαιμων γατιών.

    Επίσης θα πρέπει να γίνει μνεία και πρόβλεψη χρηματικής επιχορήγησης από το κράτος ή τους Δήμους, ώστε να μπορεί ο Ελληνικός Όμιλος Γάτας να προβαίνει σε σεμινάρια επιμόρφωσης και επιμόρφωσης ατόμων που είναι ιδιοκτήτες γατιών , επιμορφωτικών Ιατρικών και Μορφολογικών Σεμιναρίων και Διεθνείς εκθέσεις μορφολογίας , μιας και ο μη κερδοσκοπικός χαρακτήρας του Ομίλου και το πολύπλευρο φιλοζωικό του έργο δεν του δίνει την δυνατότητα να μπορέσει να καλύψει βασικές λειτουργικές του ανάγκες.

  • 19 Μαΐου 2021, 20:31 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ

    Παρά το ότι αν στειρωθουν οι καθαρόαιμοι σκύλοι δεν πρόκειται να γίνει καμία κυναθλητικη εκδήλωση στην Ελλάδα διότι οι Εκθέσεις μορφολογίας σκυλων αφορούν στην επιλογή των καλύτερων γεννητόρων – κάτι που με την υποχρεωτική στείρωση παύει να υφίσταται- θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι βάση των διεθνών κανονισμών εκθέσεων απαγορεύεται σε αυτές η συμμετοχή στειρωμενων-ακρωτηριασμενων σκυλων. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο επιβάλλεται -εκτος του κτηνιάτρου που η παρουσία του είναι επιβεβλημένη- και η παρουσία εγκεκριμένου εκπαιδευτή, ποιος θα είναι ο ρόλος του;Και οι όμιλοι της επαρχίας η των νησιών που θα βρίσκουν εκπαιδευτές πού αφιλοκερδώς θά παρέχουν τις υπηρεσίες τους;(εκτός και η παρουσία τους είναι επ αμοιβή οπότε αναλογιστείτε το τεράστιο κόστος που θα κληθούν οι όμιλοι να καλύψουν). Σε τέτοιες εκδηλώσεις ο σκύλος συνοδεύεται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή υπεύθυνο για αυτόν άτομο καί πάντα για να συμμετάσχει πρέπει να έχει πρώτα κοινωνικοποιηθεί έτσι ώστε να είναι σε απόλυτη αρμονία και επαφή με ανθρώπους καί άλλα σκυλιά. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκό προηγούμενο για παρουσία εκπαιδευτή σέ ανάλογες εκδηλώσεις καί δεν προβλέπεται από τούς κανονισμούς εκθέσεων της Διεθνούς Κυνολογικης ομοσπονδίας.

  • 19 Μαΐου 2021, 20:36 | ΚΩΝΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Παρά το ότι αν στειρωθουν οι καθαρόαιμοι σκύλοι δεν πρόκειται να γίνει καμία κυναθλητικη εκδήλωση στην Ελλάδα διότι οι Εκθέσεις μορφολογίας σκυλων αφορούν στην επιλογή των καλύτερων γεννητόρων – κάτι που με την υποχρεωτική στείρωση παύει να υφίσταται- θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι βάση των διεθνών κανονισμών εκθέσεων απαγορεύεται σε αυτές η συμμετοχή στειρωμενων-ακρωτηριασμενων σκυλων. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο επιβάλλεται -εκτος του κτηνιάτρου που η παρουσία του είναι επιβεβλημένη- και η παρουσία εγκεκριμένου εκπαιδευτή, ποιος θα είναι ο ρόλος του;Και οι όμιλοι της επαρχίας η των νησιών που θα βρίσκουν εκπαιδευτές πού αφιλοκερδώς θά παρέχουν τις υπηρεσίες τους;(εκτός και η παρουσία τους είναι επ αμοιβή οπότε αναλογιστείτε το τεράστιο κόστος που θα κληθούν οι όμιλοι να καλύψουν). Σε τέτοιες εκδηλώσεις ο σκύλος συνοδεύεται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή υπεύθυνο για αυτόν άτομο καί πάντα για να συμμετάσχει πρέπει να έχει πρώτα κοινωνικοποιηθεί έτσι ώστε να είναι σε απόλυτη αρμονία και επαφή με ανθρώπους καί άλλα σκυλιά. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκό προηγούμενο για παρουσία εκπαιδευτή σέ ανάλογες εκδηλώσεις καί δεν προβλέπεται από τούς κανονισμούς εκθέσεων της Διεθνούς Κυνολογικης ομοσπονδίας.

  • 19 Μαΐου 2021, 20:31 | ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Η ανεξαίρετη γενικότητα των υποχρεωτικών στειρώσεων του άρθρου 5, είναι σε πλήρη αντίθεση με το άρθρο 11, δεδομένου ότι βασική προϋπόθεση συμμετοχής σε Εκθέσεις και Αγώνες είναι ο σκύλος να έχει Pedigree FCI και να μην είναι στειρωμένος. Και τούτο, διότι όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με σκοπό την επιλογή των καταλληλότερων εκπροσώπων κάθε Φυλής για την διατήρηση και βελτίωσή τους. Έτσι, η χώρα μας θα είναι η ΠΡΩΤΗ και η ΜΟΝΗ επί συνόλου 99 χωρών-μελών της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) που θα εξαναγκαστεί όχι μόνο να μη διοργανώνει Εθνικές Κυνολογικές Εκδηλώσεις αλλά και να απόσχει εφεξής από κάθε Διεθνή Έκθεση Μορφολογίας, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κυναθλήματος και κάθε εν γένει διοργάνωση..

  • 19 Μαΐου 2021, 17:37 | ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ

    Πως είναι δυνατόν να βγαίνει ένα Νομοσχέδιο στη Διαβούλευση ενώ δεν υπάρχει ακόμα η απόφαση του ΣΤΕ και μάλιστα είναι γραμμένο από ένα Υπουργείο το οποίο δεν έχει καμία μα καμία αρμοδιότητα?

  • 19 Μαΐου 2021, 17:11 | Γιαννης Χριστοφοράκης

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 19 Μαΐου 2021, 16:24 | ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

    Η ανεξαίρετη γενικότητα των υποχρεωτικών στειρώσεων του άρθρου 5, είναι σε πλήρη αντίθεση με το άρθρο 11, δεδομένου ότι βασική προϋπόθεση συμμετοχής σε Εκθέσεις και Αγώνες είναι ο σκύλος να έχει Pedigree FCI και να μην είναι στειρωμένος. Και τούτο, διότι όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με σκοπό την επιλογή των καταλληλότερων εκπροσώπων κάθε Φυλής για την διατήρηση και βελτίωσή τους. Έτσι, η χώρα μας θα είναι η ΠΡΩΤΗ και η ΜΟΝΗ επί συνόλου 99 χωρών-μελών της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) που θα εξαναγκαστεί όχι μόνο να μη διοργανώνει Εθνικές Κυνολογικές Εκδηλώσεις αλλά και να απόσχει εφεξής από κάθε Διεθνή Έκθεση Μορφολογίας, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κυναθλήματος και κάθε εν γένει διοργάνωση..

  • 19 Μαΐου 2021, 15:55 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

    Αιτούμαστε και θεωρούμε απαραίτητη την συμμετοχή του Κυνολογικού Ομίλου Ελλάδος (ΚΟΕ) ως κατεξοχήν αρμόδιου φορέα και μοναδικού εκπροσώπου στην Ελλάδα, της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI), στην Ειδική Επιτροπή Παρακολούθησης του Νόμου και στην Επιτροπή που θα πρέπει να οριστεί για την Αδειοδότηση των Ερασιτεχνών Εκτροφέων

  • 19 Μαΐου 2021, 15:10 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

    Παρά το ότι αν στειρωθουν οι καθαρόαιμοι σκύλοι δεν πρόκειται να γίνει καμία κυναθλητικη εκδήλωση στην Ελλάδα διότι οι Εκθέσεις μορφολογίας σκυλων αφορούν στην επιλογή των καλύτερων γεννητόρων – κάτι που με την υποχρεωτική στείρωση παύει να υφίσταται- θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι βάση των διεθνών κανονισμών εκθέσεων απαγορεύεται σε αυτές η συμμετοχή στειρωμενων-ακρωτηριασμενων σκυλων. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο επιβάλλεται -εκτος του κτηνιάτρου που η παρουσία του είναι επιβεβλημένη- και η παρουσία εγκεκριμένου εκπαιδευτή, ποιος θα είναι ο ρόλος του;Και οι όμιλοι της επαρχίας η των νησιών που θα βρίσκουν εκπαιδευτές πού αφιλοκερδώς θά παρέχουν τις υπηρεσίες τους;(εκτός και η παρουσία τους είναι επ αμοιβή οπότε αναλογιστείτε το τεράστιο κόστος που θα κληθούν οι όμιλοι να καλύψουν). Σε τέτοιες εκδηλώσεις ο σκύλος συνοδεύεται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή υπεύθυνο για αυτόν άτομο καί πάντα για να συμμετάσχει πρέπει να έχει πρώτα κοινωνικοποιηθεί έτσι ώστε να είναι σε απόλυτη αρμονία και επαφή με ανθρώπους καί άλλα σκυλιά. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκό προηγούμενο για παρουσία εκπαιδευτή σέ ανάλογες εκδηλώσεις καί δεν προβλέπεται από τούς κανονισμούς εκθέσεων της Διεθνούς Κυνολογικης ομοσπονδίας.

  • 19 Μαΐου 2021, 15:55 | ΣΟΦΙΑ ΚΩΝΣΤΑ

    Παρά το ότι αν στειρωθουν οι καθαρόαιμοι σκύλοι δεν πρόκειται να γίνει καμία κυναθλητικη εκδήλωση στην Ελλάδα διότι οι Εκθέσεις μορφολογίας σκυλων αφορούν στην επιλογή των καλύτερων γεννητόρων – κάτι που με την υποχρεωτική στείρωση παύει να υφίσταται- θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι βάση των διεθνών κανονισμών εκθέσεων απαγορεύεται σε αυτές η συμμετοχή στειρωμενων-ακρωτηριασμενων σκυλων. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο επιβάλλεται -εκτος του κτηνιάτρου που η παρουσία του είναι επιβεβλημένη- και η παρουσία εγκεκριμένου εκπαιδευτή, ποιος θα είναι ο ρόλος του;Και οι όμιλοι της επαρχίας η των νησιών που θα βρίσκουν εκπαιδευτές πού αφιλοκερδώς θά παρέχουν τις υπηρεσίες τους;(εκτός και η παρουσία τους είναι επ αμοιβή οπότε αναλογιστείτε το τεράστιο κόστος που θα κληθούν οι όμιλοι να καλύψουν). Σε τέτοιες εκδηλώσεις ο σκύλος συνοδεύεται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή υπεύθυνο για αυτόν άτομο καί πάντα για να συμμετάσχει πρέπει να έχει πρώτα κοινωνικοποιηθεί έτσι ώστε να είναι σε απόλυτη αρμονία και επαφή με ανθρώπους καί άλλα σκυλιά. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκό προηγούμενο για παρουσία εκπαιδευτή σέ ανάλογες εκδηλώσεις καί δεν προβλέπεται από τούς κανονισμούς εκθέσεων της Διεθνούς Κυνολογικης ομοσπονδίας.

  • 19 Μαΐου 2021, 15:21 | ΜΠΕΡΤΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Αιτούμαστε και θεωρούμε απαραίτητη την συμμετοχή του Κυνολογικού Ομίλου Ελλάδος (ΚΟΕ) ως κατεξοχήν αρμόδιου φορέα και μοναδικού εκπροσώπου στην Ελλάδα, της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI), στην Ειδική Επιτροπή Παρακολούθησης του Νόμου και στην Επιτροπή που θα πρέπει να οριστεί για την Αδειοδότηση των Ερασιτεχνών Εκτροφέων

  • 19 Μαΐου 2021, 15:41 | ΜΠΕΡΤΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Παρά το ότι αν στειρωθουν οι καθαρόαιμοι σκύλοι δεν πρόκειται να γίνει καμία κυναθλητικη εκδήλωση στην Ελλάδα διότι οι Εκθέσεις μορφολογίας σκυλων αφορούν στην επιλογή των καλύτερων γεννητόρων – κάτι που με την υποχρεωτική στείρωση παύει να υφίσταται- θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι βάση των διεθνών κανονισμών εκθέσεων απαγορεύεται σε αυτές η συμμετοχή στειρωμενων-ακρωτηριασμενων σκυλων. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο επιβάλλεται -εκτος του κτηνιάτρου που η παρουσία του είναι επιβεβλημένη- και η παρουσία εγκεκριμένου εκπαιδευτή, ποιος θα είναι ο ρόλος του;Και οι όμιλοι της επαρχίας η των νησιών που θα βρίσκουν εκπαιδευτές πού αφιλοκερδώς θά παρέχουν τις υπηρεσίες τους;(εκτός και η παρουσία τους είναι επ αμοιβή οπότε αναλογιστείτε το τεράστιο κόστος που θα κληθούν οι όμιλοι να καλύψουν). Σε τέτοιες εκδηλώσεις ο σκύλος συνοδεύεται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή υπεύθυνο για αυτόν άτομο καί πάντα για να συμμετάσχει πρέπει να έχει πρώτα κοινωνικοποιηθεί έτσι ώστε να είναι σε απόλυτη αρμονία και επαφή με ανθρώπους καί άλλα σκυλιά. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκό προηγούμενο για παρουσία εκπαιδευτή σέ ανάλογες εκδηλώσεις καί δεν προβλέπεται από τούς κανονισμούς εκθέσεων της Διεθνούς Κυνολογικης ομοσπονδίας.

  • 19 Μαΐου 2021, 15:39 | ΜΑΡΙΑ ΒΟΥΤΣΙΝΟΥ

    Παρά το ότι αν στειρωθουν οι καθαρόαιμοι σκύλοι δεν πρόκειται να γίνει καμία κυναθλητικη εκδήλωση στην Ελλάδα διότι οι Εκθέσεις μορφολογίας σκυλων αφορούν στην επιλογή των καλύτερων γεννητόρων – κάτι που με την υποχρεωτική στείρωση παύει να υφίσταται- θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι βάση των διεθνών κανονισμών εκθέσεων απαγορεύεται σε αυτές η συμμετοχή στειρωμενων-ακρωτηριασμενων σκυλων. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο επιβάλλεται -εκτος του κτηνιάτρου που η παρουσία του είναι επιβεβλημένη- και η παρουσία εγκεκριμένου εκπαιδευτή, ποιος θα είναι ο ρόλος του;Και οι όμιλοι της επαρχίας η των νησιών που θα βρίσκουν εκπαιδευτές πού αφιλοκερδώς θά παρέχουν τις υπηρεσίες τους;(εκτός και η παρουσία τους είναι επ αμοιβή οπότε αναλογιστείτε το τεράστιο κόστος που θα κληθούν οι όμιλοι να καλύψουν). Σε τέτοιες εκδηλώσεις ο σκύλος συνοδεύεται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή υπεύθυνο για αυτόν άτομο καί πάντα για να συμμετάσχει πρέπει να έχει πρώτα κοινωνικοποιηθεί έτσι ώστε να είναι σε απόλυτη αρμονία και επαφή με ανθρώπους καί άλλα σκυλιά. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκό προηγούμενο για παρουσία εκπαιδευτή σέ ανάλογες εκδηλώσεις καί δεν προβλέπεται από τούς κανονισμούς εκθέσεων της Διεθνούς Κυνολογικης ομοσπονδίας.

  • 19 Μαΐου 2021, 15:30 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

    Παρά το ότι αν στειρωθουν οι καθαρόαιμοι σκύλοι δεν πρόκειται να γίνει καμία κυναθλητικη εκδήλωση στην Ελλάδα διότι οι Εκθέσεις μορφολογίας σκυλων αφορούν στην επιλογή των καλύτερων γεννητόρων – κάτι που με την υποχρεωτική στείρωση παύει να υφίσταται- θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι βάση των διεθνών κανονισμών εκθέσεων απαγορεύεται σε αυτές η συμμετοχή στειρωμενων-ακρωτηριασμενων σκυλων. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο επιβάλλεται -εκτος του κτηνιάτρου που η παρουσία του είναι επιβεβλημένη- και η παρουσία εγκεκριμένου εκπαιδευτή, ποιος θα είναι ο ρόλος του;Και οι όμιλοι της επαρχίας η των νησιών που θα βρίσκουν εκπαιδευτές πού αφιλοκερδώς θά παρέχουν τις υπηρεσίες τους;(εκτός και η παρουσία τους είναι επ αμοιβή οπότε αναλογιστείτε το τεράστιο κόστος που θα κληθούν οι όμιλοι να καλύψουν). Σε τέτοιες εκδηλώσεις ο σκύλος συνοδεύεται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή υπεύθυνο για αυτόν άτομο καί πάντα για να συμμετάσχει πρέπει να έχει πρώτα κοινωνικοποιηθεί έτσι ώστε να είναι σε απόλυτη αρμονία και επαφή με ανθρώπους καί άλλα σκυλιά. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκό προηγούμενο για παρουσία εκπαιδευτή σέ ανάλογες εκδηλώσεις καί δεν προβλέπεται από τούς κανονισμούς εκθέσεων της Διεθνούς Κυνολογικης ομοσπονδίας.

  • 19 Μαΐου 2021, 14:38 | Τζένη

    Συμφωνω με τις θεσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδιας
    Στείλατε Σήμερα στις 11:25 π.μ.
    https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.opengov.gr%2Fypes%2F%3Fp%3D7914%26fbclid%3DIwAR0oOVoqJVWEXMScK0GQ0X0RQMpGj2s7Qj7Z1pjXv8muLUHWCBLvYiHFllE&h=AT0ssX5GDiVSgsE9wXRdvj8mxPohEM26u5TErb7jlJ0T9UnizujSw5PDi_t3Yn0XeYZ8YDik9Cfs_5zYjqzUAS-t6f_FZeA3IMPICuMKVKUArWVIveqMlMkJGtBXzgxi-bcPBQ

  • 19 Μαΐου 2021, 14:02 | Σοφία Αλεβιζάκη

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

  • 19 Μαΐου 2021, 14:29 | ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΙΦΤΗΣ

    Παρά το ότι αν στειρωθουν οι καθαρόαιμοι σκύλοι δεν πρόκειται να γίνει καμ TVία κυναθλητικη εκδήλωση στην Ελλάδα διότι οι Εκθέσεις μορφολογίας σκυλων αφορούν στην επιλογή των καλύτερων γεννητόρων – κάτι που με την υποχρεωτική στείρωση παύει να υφίσταται- θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι βάση των διεθνών κανονισμών εκθέσεων απαγορεύεται σε αυτές η συμμετοχή στειρωμενων-ακρωτηριασμενων σκυλων. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο επιβάλλεται -εκτος του κτηνιάτρου που η παρουσία του είναι επιβεβλημένη- και η παρουσία εγκεκριμένου εκπαιδευτή, ποιος θα είναι ο ρόλος του;Και οι όμιλοι της επαρχίας η των νησιών που θα βρίσκουν εκπαιδευτές πού αφιλοκερδώς θά παρέχουν τις υπηρεσίες τους;(εκτός και η παρουσία τους είναι επ αμοιβή οπότε αναλογιστείτε το τεράστιο κόστος που θα κληθούν οι όμιλοι να καλύψουν). Σε τέτοιες εκδηλώσεις ο σκύλος συνοδεύεται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή υπεύθυνο για αυτόν άτομο καί πάντα για να συμμετάσχει πρέπει να έχει πρώτα κοινωνικοποιηθεί έτσι ώστε να είναι σε απόλυτη αρμονία και επαφή με ανθρώπους καί άλλα σκυλιά. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκό προηγούμενο για παρουσία εκπαιδευτή σέ ανάλογες εκδηλώσεις καί δεν προβλέπεται από τούς κανονισμούς εκθέσεων της Διεθνούς Κυνολογικης ομοσπονδίας.

  • 19 Μαΐου 2021, 14:09 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

    Παρά το ότι αν στειρωθουν οι καθαρόαιμοι σκύλοι δεν πρόκειται να γίνει καμ TVία κυναθλητικη εκδήλωση στην Ελλάδα διότι οι Εκθέσεις μορφολογίας σκυλων αφορούν στην επιλογή των καλύτερων γεννητόρων – κάτι που με την υποχρεωτική στείρωση παύει να υφίσταται- θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι βάση των διεθνών κανονισμών εκθέσεων απαγορεύεται σε αυτές η συμμετοχή στειρωμενων-ακρωτηριασμενων σκυλων. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο επιβάλλεται -εκτος του κτηνιάτρου που η παρουσία του είναι επιβεβλημένη- και η παρουσία εγκεκριμένου εκπαιδευτή, ποιος θα είναι ο ρόλος του;Και οι όμιλοι της επαρχίας η των νησιών που θα βρίσκουν εκπαιδευτές πού αφιλοκερδώς θά παρέχουν τις υπηρεσίες τους;(εκτός και η παρουσία τους είναι επ αμοιβή οπότε αναλογιστείτε το τεράστιο κόστος που θα κληθούν οι όμιλοι να καλύψουν). Σε τέτοιες εκδηλώσεις ο σκύλος συνοδεύεται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή υπεύθυνο για αυτόν άτομο καί πάντα για να συμμετάσχει πρέπει να έχει πρώτα κοινωνικοποιηθεί έτσι ώστε να είναι σε απόλυτη αρμονία και επαφή με ανθρώπους καί άλλα σκυλιά. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκό προηγούμενο για παρουσία εκπαιδευτή σέ ανάλογες εκδηλώσεις καί δεν προβλέπεται από τούς κανονισμούς εκθέσεων της Διεθνούς Κυνολογικης ομοσπονδίας.

  • 19 Μαΐου 2021, 12:46 | Μανολης Γραμματικακης

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 19 Μαΐου 2021, 12:28 | Γιαννης Μαραγκακης

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 19 Μαΐου 2021, 12:10 | Νικολαος Ανετάκης

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 19 Μαΐου 2021, 12:35 | ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

    Η ανεξαίρετη γενικότητα των υποχρεωτικών στειρώσεων του άρθρου 5, είναι σε πλήρη αντίθεση με το άρθρο 11, δεδομένου ότι βασική προϋπόθεση συμμετοχής σε Εκθέσεις και Αγώνες είναι ο σκύλος να έχει Pedigree FCI και να μην είναι στειρωμένος. Και τούτο, διότι όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με σκοπό την επιλογή των καταλληλότερων εκπροσώπων κάθε Φυλής για την διατήρηση και βελτίωσή τους. Έτσι, η χώρα μας θα είναι η ΠΡΩΤΗ και η ΜΟΝΗ επί συνόλου 99 χωρών-μελών της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) που θα εξαναγκαστεί όχι μόνο να μη διοργανώνει Εθνικές Κυνολογικές Εκδηλώσεις αλλά και να απόσχει εφεξής από κάθε Διεθνή Έκθεση Μορφολογίας, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κυναθλήματος και κάθε εν γένει διοργάνωση..

  • 19 Μαΐου 2021, 12:24 | Κοντοστέργιου Χαριτίνη

    Άρθρο 11 παράγραφος 4
    Θα πρέπει να προβλεφθούν στο νομοσχέδιο οι περιπτώσεις ζώων που έχουν υποστεί κάποια χειρουργική επέμβαση λόγω ατυχήματος ή θέματος υγείας και αν υπάρχει το ανάλογο επικυρωμένο χαρτί από τον κτηνίατρο, να μη συντρέχει λόγος αποκλεισμού του από τις εκδηλώσεις.

  • 19 Μαΐου 2021, 12:45 | Σταυρούλα Κάντζου

    Βλέπω κάποια σχόλια που στην καλύτερη περίπτωση είναι από άσχετους, αλλιώς έχουν καθαρά σκοπό να διαβάλουν τον θεσμό των εκθέσεων μορφολογίας. Ο σκοπός των εκθέσεων αυτών είναι να λάβει ο σκύλος από τον ειδικό (τον κριτή) μια κρίση, βάση του προτύπου της φυλής. Δεν είναι καλλιστεία, δεν πωλούνται σκύλοι σε αυτές, δεν υπάρχουν χρηματικά βραβεία, και δεν βγάζει κανείς χρήματα από τις εκθέσεις. (Όσο για το αν τα βασανίζουμε που τα πάμε στις εκθέσεις, τα περισσότερα σκυλιά μόλις δουν ότι μεταφέρουμε στο αυτοκίνητο τον εξοπλισμό που παίρνουμε σε αυτές, περιμένουν στην πόρτα με μεγάλη ανυπομονησία.)

  • 19 Μαΐου 2021, 12:21 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΟΥΣΜΑΝΗΣ

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 19 Μαΐου 2021, 11:38 | ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Η ανεξαίρετη γενικότητα των υποχρεωτικών στειρώσεων του άρθρου 5, είναι σε πλήρη αντίθεση με το άρθρο 11, δεδομένου ότι βασική προϋπόθεση συμμετοχής σε Εκθέσεις και Αγώνες είναι ο σκύλος να έχει Pedigree FCI και να μην είναι στειρωμένος. Και τούτο, διότι όλες οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με σκοπό την επιλογή των καταλληλότερων εκπροσώπων κάθε Φυλής για την διατήρηση και βελτίωσή τους. Έτσι, η χώρα μας θα είναι η ΠΡΩΤΗ και η ΜΟΝΗ επί συνόλου 99 χωρών-μελών της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) που θα εξαναγκαστεί όχι μόνο να μη διοργανώνει Εθνικές Κυνολογικές Εκδηλώσεις αλλά και να απόσχει εφεξής από κάθε Διεθνή Έκθεση Μορφολογίας, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κυναθλήματος και κάθε εν γένει διοργάνωση..

  • 19 Μαΐου 2021, 10:26 | Αρτεμης Κοκολάκης

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 19 Μαΐου 2021, 09:47 | Λαμπράκης Γιώργος

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 19 Μαΐου 2021, 09:31 | Γιάννης Ταμπακάκης

    Ουσιαστικά το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης ακυρώνει αυτόματα το Άρθρο 11 καθώς είναι αδύνατον να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε έκθεση, εκδήλωση ή αγώνας με τους κανονισμούς της Διεθνούς Κυνολογικής Ομοσπονδίας όπου δεν γίνεται δεκτή συμμετοχή στειρωμένων ζώων. Άρα οι κανονισμοί της διεθνούς Κυνολογικής ομοσπονδίας και κατ’ επέκταση το Αρθρο11 είναι σε πλήρη αντίθεση με το Άρθρο 5

  • 19 Μαΐου 2021, 09:47 | Κωσταντίνος Μπόνιας

    Η διοργάνωση εκθέσεων και αγώνων για σκυλιά είναι καταστατικός όρος σε όλα τα κυνοφιλικά σωματεία και κυνηγετικούς συλλόγους. Κατά συνέπεια η έκδοση άδειας από την κτηνιατρική υπηρεσία του τόπου κάθε ομίλου ή συλλόγου είναι επαρκής για την διεξαγωγή τους και οφείλουν όλοι να σέβονται και να ακολουθούν. Η υποχρέωση για διεξαγωγή εκθέσεων που θα ακολουθούν τις επιταγές συγκεκριμένου ιδιωτικού πρωτοβάθμιου σωματείου, είναι αντισυνταγματική και προσκρούει στο δικαίωμα του κάθε ομίλου και ιδιοκτήτη, να ανήκει όπου ο ίδιος θεωρεί δόκιμο. Κάτι για το οποίο έχουμε προσφύγει στο συμβούλιο της επικρατείας και περιμένουμε την εκδίκαση της υπόθεσης. Επομένως δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από την αδειοδότηση της οικείας κτηνιατρικής υπηρεσίας.