• Σχόλιο του χρήστη 'Σταύρος Ευθυμίου' | 15 Νοεμβρίου 2021, 12:58

    Α) Το ποσοστό κτιριακών δαπανών για τα κλειστά parking θα πρέπει να αυξηθεί τουλάχιστον στο 80% επί του συνόλου των δαπανών, δεδομένου ότι πρόκειται για καθαρά κτιριακή εγκατάσταση με μηχανολογικό εξοπλισμό περιορισμένο (ανελκυστήρες, πυρασφάλεια) και ελάχιστο λοιπό εξοπλισμό. Β) Άρθρο 17 περ. 5 Να καταργηθεί διότι δημιουργείται ολιγοπώλιο. Δεν υφίσταται λόγος αποκλεισμού των οικονομολόγων που δεν είναι μέλη του Επιμελητηρίου, μηχανικών ή ακόμα και ιδιωτών άλλων ειδικοτήτων που έχουν την ικανότητα να καταθέσουν φάκελο στον Αναπτυξιακό Νόμο. Εάν ο σύμβουλος είναι ΕΜΠΑ, ακυρώνεται αυτομάτως η διακριτότητα ανάμεσα σε εξεταζόμενο και αξιολογητή. Επιπρόσθετα, υπάρχει πληθώρα εταιρειών που καταθέτουν μόνες τους φάκελο, χωρίς την συνδρομή συμβούλου. Γιατί θα πρέπει να αναγκαστούν να επωμιστούν επιπρόσθετα κόστη, ακόμα και εάν αυτά επιδοτούνται?