• Σχόλιο του χρήστη 'Panos' | 6 Μαρτίου 2022, 22:59

    Η προστασία του καταναλωτή σε συμβάσεις συμβόλαιου όπως είναι η κινητή τηλεφωνία ,πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας ,θα πρέπει να καταργηθεί η ποινή υπαναχώρησης της σύμβασης. Οι Εταιρείες θα πρέπει να έχουν δωρεάν τηλεφωνικο νούμερο επικοινωνίας για να μπορεί να ενημερώνεται ο καταναλωτής και χωρίς χρέωση. ***Επίσης θα πρέπει να προστατεύεται από τα πενταψήφια νούμερα από τις κινητές εταιρείες τηλέφωνιας ... Όπως 54018 ΑΜΑΖΕ Α.Ε. οπου χρεώνε το λογαριασμό μου χωρίς να κάνω καμία ενέργεια. Μετά από αλλεπάλληλες κρίσεις που περνάει η χώρα μας, τα διάφορα χρέη που υπάρχουν από τους καταναλωτές σε κινητές εταιρείες τηλεφωνίας, σε ΔΕΚΟ και ΔΕΗ κυρίως μετά το πέρας από πέντε χρόνια αδιναμιας αποπληρωμής νομίζω ότι πρέπει να διαγραφούν τα ποσά εως 1000€ ή 2.000 ευρώ και κατω. Πρέπει η οικονομία μας να κάνει ένα restart. Δεν έχουμε περάσει και λίγα δυστυχώς ως καταναλωτές από οικονομικής πλευράς με τόσες κρίσεις.