• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Τ.' | 26 Μαρτίου 2010, 20:00

    Είμαι σύμφωνος με το μέτρο για την τοποθέτηση συστήματος εισροών –εκροών στα μεγάλα Πρατήρια βενζίνης. Είμαι ιδιοκτήτης ενός μικρού πρατηρίου στην επαρχία. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω εκτός από το κόστος του συστήματος που υπολογίζεται σε 35-40.00 ευρώ, αφορά στην ύπαρξη παλαιών δεξαμενών που θα πρέπει να αντικατασταθούν. Καταλαβαίνετε ότι δεν αναφέρομαι για πρατήριο σε μια μεγάλη πόλη που έχει μεγάλα έσοδα αλλά για ένα μικρό κατάστημα που με τα βίας βγάζει τα έξοδά του. Όταν από την προηγούμενη κυβέρνηση είχε ανακοινωθεί το μέτρο είχε αναφερθεί ότι θα υπάρξει χρηματοδότηση μέσω του ΕΣΠΑ (Δ' ΚΠΣ). Θα υπάρξει επιχορήγηση; Πιστεύω ότι τα μικρά πρατήρια θα πρέπει είτε να εξαιρεθούν από την εφαρμογή του μέτρου ή να επιδοτηθούν για τυχόν αλλαγές που θα πρέπει να κάνουν. Επίσης, όπως γράφει κάποιος φίλος (γνώστης της κατάστασης) σε παλιότερο post, …. “η εταιρία που προμηθεύει καύσιμα το πρατήριο θα προσφερθεί να τον «βοηθήσει» στην επένδυση ίσως με κάποιο νέο συμβόλαιο, με αναπροσαρμογή βεβαίως των τιμών που θα αγοράζει και θα πουλάει το πρατήριο. Αυτό είναι μεγάλο θέμα και ο βασικός λόγος που παρατηρούνται απίστευτες διαφορές στις τιμές από πρατήριο σε πρατήριο.” Άποψη μου είναι ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί σε μικρά πρατήρια με περιορισμένους όγκους πώλησης καυσίμων. Σε αυτά τα πρατήρια οι τιμές που θα πρέπει να πουλάει ο βενζινοπώλης θα είναι τόσο υψηλές – αποτρεπτικές, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να σταθεί στον ανταγωνισμό. Ακόμη, η εταιρία δεν θα είναι σύμφωνη στο να «επενδύσει» σε ένα σημείο με μικρές καταναλώσεις. Αρα λουκέτο. Εύχομαι η παρούσα κυβέρνηση στην σημερινή κρίσιμη για την πορεία του τόπου συγκυρία, να εξετάσει προσεκτικά όλες τις παραμέτρους και να λάβει υπόψη ότι η εφαρμογή του μέτρου δεν μπορεί να γίνει χωρίς κάποια επιχορήγηση (ειδικά για τους μικρούς).