Αρχική Ρύθμιση των Χρεών Υπερχρεωμένων ΚαταναλωτώνΆρθρο 2. Διαδικασία εξωδικαστικού συμβιβασμούΣχόλιο του χρήστη Κώστας Καρής | 28 Οκτωβρίου 2009, 11:19
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι τράπεζες θα πρέπει να ειδοποιήσουν, σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, μια Κεντρική Κρατική Υπηρεσία (ΚΚΥ) για το ποιοι χρωστάνε, πόσα χρωστάνε και ΠΩΣ τα χρωστάνε. Αφού αφαιρεθούν όλες οι καταχρηστικές χρεώσεις, τότε να ειδοποιούνται οι οφειλέτες και οι τράπεζες από την ΚΚΥ και να τους προτείνεται διακανονισμός με την εγγύηση του Κράτους. Μετά την εξόφληση, θα πρέπει να γίνεται αυτόματη διαγραφή από τον Τειρεσία. Η φορολογική δήλωση από μόνη της ΔΕΝ αποδεικνύει ΟΛΑ τα έξοδα που έχει ένας φορολογούμενος. Θα μπορούσαν βέβαια οι ίδιες οι τράπεζες να ειδοποιήσουν τους οφειλέτες και να προτείνουν διακανονισμό, αλλά ακόμη και έτσι θα πρέπει να υπάρξει μία ΚΚΥ, όπου να μπορεί να απευθυνθεί κάποιος. Πρέπει πάση θυσία να διαφυλαχθούν, με ρήτρες, τα προσωπικά δεδομένα των οφειλετών, έτσι ώστε να μην διασυρθούν.