1. Για την ορθή λειτουργία του υπαίθριου εμπορίου και την ορθή παρακολούθηση των χορηγούμενων αδειών υπαίθριου εμπορίου, την ανανέωση των στοιχείων αυτών, των διενεργούμενων ελέγχων και την επιβολή και είσπραξη των προστίμων τηρείται ηλεκτρονική βάση δεδομένων. Ως ηλεκτρονική βάση, που θα χρησιμοποιηθεί, ορίζεται το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης (Ο.Π.Σ.Π.Α.), το οποίο υλοποιείται από τη Γενική Διεύθυνση Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και εποπτεύεται από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
2. Στο πληροφοριακό σύστημα για το υπαίθριο εμπόριο λειτουργεί ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία διαλειτουργεί με την ψηφιακή πλατφόρμα e-Καταναλωτής της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, στην οποία ο κάθε δραστηριοποιούμενος στην αγορά πωλητής εισάγει, κατά την περίοδο λειτουργίας της αγοράς, καθημερινά έως τις 8:00 π.μ., τα στοιχεία της παρ. 3. Η παράλειψη της ανωτέρω καταχώρησης επιφέρει πρόστιμο ύψους πεντακοσίων (500,00) ευρώ, κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις του παρόντος για τις κυρώσεις.
3. Στοιχεία που καταχωρούνται στην πλατφόρμα είναι τα εξής:
α) αριθμός θέσης πωλητή και
β) τιμή εκκίνησης και διαθέσιμη ποσότητα ανά προϊόν.
Η καταχώρηση αφορά νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα και νωπά είδη αλιείας και υδατοκαλλιέργειας.
Αρχική Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίουΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Άρθρο 41 Πληροφοριακό Σύστημα Υπαίθριου Εμπορίου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Άρθρο 41 Πληροφοριακό Σύστημα Υπαίθριου Εμπορίου
- 19 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΠΑΙΘΡΙΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Άρθρο 1 Ορισμοί
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Μορφές άσκησης υπαίθριου εμπορίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 3 Δραστηριοποιούμενοι ανά μορφή υπαίθριου εμπορίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 Χωρική δραστηριοποίησηΆρθρο 4 Χωρική δραστηριοποίηση
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 5 Αρμόδιες αρχές
- 7 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΑΓΟΡΩΝ Άρθρο 6 Επιλογή χώρου λειτουργίας υπαίθριων αγορών
- 13 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ Άρθρο 7 Ίδρυση, μετακίνηση, επέκταση και κατάργηση λαϊκών αγορών-Πρότυπες λαϊκές αγορές
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 8 Κανονισμός Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 9 Ωράριο λειτουργίας λαϊκών αγορών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 Έλεγχος της εύρυθμης λειτουργίας των λαϊκών αγορών
- 10 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓΟΡΩΝ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΩΝ-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ Άρθρο 11 Αγορές χειροτεχνών – καλλιτεχνών
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΩΝ ΑΓΟΡΩΝ Άρθρο 12 Κατηγορίες βραχυχρόνιων αγορών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13 Ίδρυση και λειτουργία βραχυχρόνιων αγορών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 14 Διάρκεια λειτουργίας των βραχυχρόνιων αγορών
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 15 Χορήγηση θέσεων σε βραχυχρόνιες αγορές
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 16 Αγορές Ειδικού Σκοπού και Εμποροπανηγύρεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 Συμμετοχή σε βραχυχρόνια αγορά ρακοσυλλεκτώνΆρθρο 17 Συμμετοχή σε βραχυχρόνια αγορά ρακοσυλλεκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΣΤΑΣΙΜΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Άρθρο 18 Καθορισμός θέσεων άσκησης υπαίθριου στάσιμου εμπορίουΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΣΤΑΣΙΜΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Άρθρο 18 Καθορισμός θέσεων άσκησης υπαίθριου στάσιμου εμπορίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Χορήγηση θέσεων άσκησης υπαίθριου στάσιμου εμπορίουΆρθρο 19 Χορήγηση θέσεων άσκησης υπαίθριου στάσιμου εμπορίου
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΠΛΑΝΟΔΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Άρθρο 20 Όροι και προϋποθέσεις άσκησης υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΑΓΟΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΕΤΟΙΜΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ (STREET FOOD MARKET) Άρθρο 21 Όροι λειτουργίας – Καθορισμός και διάθεση θέσεων – άδεια δραστηριοποίησης στην παρασκευή και πώληση έτοιμου φαγητού και ποτών επί του δρόμου (street food market)ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΑΓΟΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΕΤΟΙΜΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ (STREET FOOD MARKET) Άρθρο 21 Όροι λειτουργίας – Καθορισμός και διάθεση θέσεων – άδεια δραστηριοποίησης στην παρασκευή και πώληση έτοιμου φαγητού και ποτών επί του δρόμου (street food market)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΘΕΣΗ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΩΛΗΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Άρθρο 22 Θέση δραστηριοποίησης πωλητήΜΕΡΟΣ Γ΄ ΘΕΣΗ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΩΛΗΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Άρθρο 22 Θέση δραστηριοποίησης πωλητή
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23 Καθορισμός θέσεων δραστηριοποίησης
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 24 Προκήρυξη αδειών στο υπαίθριο εμπόριο – θέσεις δραστηριοποίησης και δικαίωμα πλανόδιας δραστηριοποίησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 25 Ειδικοί όροι για την προκήρυξη αδειών σε νέους πωλητές και χορήγησης δραστηριοποιήσεων σε νέους και υφιστάμενους πωλητές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Άρθρο 26 Δικαίωμα συμμετοχής στην προκήρυξηΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Άρθρο 26 Δικαίωμα συμμετοχής στην προκήρυξη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Όροι συμμετοχής σε προκήρυξη
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 28 Διαδικασία για τη χορήγηση αδειών σε νέους πωλητές και δραστηριοποιήσεων σε νέους και υφιστάμενους πωλητές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 29 Κριτήρια χορήγησης άδειας και θέσης δραστηριοποίησης και άδειας πλανόδιας δραστηριοποίησης
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 30 Δικαιολογητικά για τη χορήγηση και τη διατήρηση της άδειας για δραστηριοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΧΟΡΗΓΗΣΗ – ΑΝΑΝΕΩΣΗ – ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ – ΠΩΛΗΣΗ – ΑΠΩΛΕΙΑ – ΑΛΛΑΓΗ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣΗΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Άρθρο 31 Υφιστάμενες άδειες πωλητήΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΧΟΡΗΓΗΣΗ – ΑΝΑΝΕΩΣΗ – ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ – ΠΩΛΗΣΗ – ΑΠΩΛΕΙΑ – ΑΛΛΑΓΗ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣΗΣ – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Άρθρο 31 Υφιστάμενες άδειες πωλητή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 32 Ανανέωση άδειας δραστηριοποίησης πωλητών στο υπαίθριο εμπόριο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 Μεταβίβαση θέσης δραστηριοποίησης και δικαιώματος πλανόδιας δραστηριοποίησης παραγωγού πωλητή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 34 Μεταβίβαση άδειας και θέσης δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο επαγγελματία πωλητή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Μεταβίβαση και αλλαγή θέσης δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο –χωρική μεταβολή πλανόδιας δραστηριοποίησηςΆρθρο 35 Μεταβίβαση και αλλαγή θέσης δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο –χωρική μεταβολή πλανόδιας δραστηριοποίησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Όροι μεταβίβασης άδειας και θέσης δραστηριοποίησης και δικαιώματος πλανόδιας δραστηριοποίησης επαγγελματία πωλητήΆρθρο 36 Όροι μεταβίβασης άδειας και θέσης δραστηριοποίησης και δικαιώματος πλανόδιας δραστηριοποίησης επαγγελματία πωλητή
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 37 Απώλεια θέσης δραστηριοποίησης και δικαιώματος πλανόδιας δραστηριοποίησης – Ανάκληση άδειας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αναπλήρωση-υποβοήθηση πωλητή- πρόσληψη υπαλλήλου
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 39 Καθορισμός τελών δραστηριοποίησης πωλητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Απαλλαγή από τα τέληΆρθρο 40 Απαλλαγή από τα τέλη
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Άρθρο 41 Πληροφοριακό Σύστημα Υπαίθριου Εμπορίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42 Χρήστες Πληροφοριακού Συστήματος – Υποβολή και αυτεπάγγελτη αναζήτηση δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΕΛΕΓΧΟΙ – ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ – ΚΥΡΩΣΕΙΣ Άρθρο 43 Φορείς ελέγχουΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΕΛΕΓΧΟΙ – ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ – ΚΥΡΩΣΕΙΣ Άρθρο 43 Φορείς ελέγχου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Υποχρεώσεις και καθήκοντα ελεγκτώνΆρθρο 44 Υποχρεώσεις και καθήκοντα ελεγκτών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 Υποχρεώσεις ελεγχόμενωνΆρθρο 45 Υποχρεώσεις ελεγχόμενων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 Διαδικασία ελέγχωνΆρθρο 46 Διαδικασία ελέγχων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 47 Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Διαδικασία είσπραξης των διοικητικών προστίμωνΆρθρο 48 Διαδικασία είσπραξης των διοικητικών προστίμων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Ποινικές κυρώσειςΆρθρο 49 Ποινικές κυρώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50 Διοικητική και δικαστική προστασία
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Άρθρο 51 Υπαίθριες ψυχαγωγικές δραστηριότητες
- 34 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 53 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 54 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ΄ Ισχύς Άρθρο 55 ΙσχύςΜΕΡΟΣ Δ΄ Ισχύς Άρθρο 55 Ισχύς
- 10 ΣχόλιαΠ Α Ρ Α Ρ Τ Η Μ Α Τ Α
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Απριλίου 2021, 21:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Απριλίου 2021, 21:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
14 Σχόλια 333 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14302 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
παράγραφος 2
Όχι στην Αποστολή E-Mail στην πλατφόρμα
Ε-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εφόσον μόνο τα Super Market
που κάνουν πάνω από 90.000.000 τζίρο υποχρεούνται
στην ενημέρωση της πλατφόρμας μετά τις 30/06/2021.
παράγραφος 2
Όχι στην Αποστολή E-Mail στην πλατφόρμα
Ε-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εφόσον μόνο τα Super Market
που κάνουν πάνω από 90.000.000 τζίρο υποχρεούνται
στην ενημέρωση της πλατφόρμας μετά τις 30/06/2021.
παράγραφος 2
Όχι στην Αποστολή E-Mail στην πλατφόρμα
Ε-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εφόσον μόνο τα Super Market
που κάνουν πάνω από 90.000.000 τζίρο υποχρεούνται
στην ενημέρωση της πλατφόρμας μετά τις 30/06/2021.
παράγραφος 2
Όχι στην Αποστολή E-Mail στην πλατφόρμα
Ε-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εφόσον μόνο τα Super Market
που κάνουν πάνω από 90.000.000 τζίρο υποχρεούνται
στην ενημέρωση της πλατφόρμας μετά τις 30/06/2021.
παράγραφος 2
Όχι στην Αποστολή E-Mail στην πλατφόρμα
Ε-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εφόσον μόνο τα Super Market
που κάνουν πάνω από 90.000.000 τζίρο υποχρεούνται
στην ενημέρωση της πλατφόρμας μετά τις 30/06/2021.
Όχι στην Αποστολή E-Mail στην πλατφόρμα
Ε-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εφόσον μόνο τα Super Market
που κάνουν πάνω από 90.000.000 τζίρο υποχρεούνται
στην ενημέρωση της πλατφόρμας μετά τις 30/06/2021. Να διαγραφεί!
παράγραφος 2
Όχι στην Αποστολή E-Mail στην πλατφόρμα
Ε-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εφόσον μόνο τα Super Market
που κάνουν πάνω από 90.000.000 τζίρο υποχρεούνται
στην ενημέρωση της πλατφόρμας μετά τις 30/06/2021
Αρ. Πρωτ. Ένωσης 368/28-04-2021
Άρθρο 41 : Είναι απαράδεκτο να εξομοιώνετε τους μικρούς παραγωγούς του μόχθου και τους μικρούς εμπόρους νωπών λαχανικών και φρούτων με τις μεγάλες Υπεραγορές τροφίμων – μεγάλα σούπερ μάρκετ και τις πολυεθνικές εταιρίες με συνολικό ετήσιο κύκλο εργασιών τα 90.000.000 ευρώ και να απαιτείτε από εμάς τη συμμετοχή στο πληροφοριακό σύστημα του e- katanalotis. Συγκεκριμένα στον προσφάτως ψηφισθέντα νόμο 4796/2021 αναφέρεται : «Επιβάλλεται υποχρέωση στις επιχειρήσεις υπεραγορών τροφίμων που ασκούν δραστηριότητες λιανικής πώλησης («super markets»), των οποίων ο συνολικός ετήσιος κύκλος εργασιών ξεπερνάει τα ενενήντα εκατομμύρια (90.000.000) ευρώ ετησίως, να ενημερώνουν καθημερινά την ηλεκτρονική πλατφόρμα e-Καταναλωτής της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με τις ημερήσιες τιμές των προϊόντων, καθώς και με τα δεδομένα που προσδιορίζονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα ..
Επισύρει διοικητικό πρόστιμο ύψους από χίλια (1.000) έως εκατό χιλιάδες (100.000) ευρώ η μη υποβολή ή η υποβολή ανακριβούς δήλωσης, ανάλογα με τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης και κατά περίπτωση.»
Με την ίδια λογική του Υπουργείου, εμείς με τζίρους 10, 20 ή 30 ή 50 χιλιάδων ευρώ δεν θα πρέπει να εξομοιωθούμε και να αντιμετωπισθούμε με τους ίδιους όρους με τις επιχειρήσεις που έχουν κύκλο εργασιών κάτω από 90.000.000 ευρώ ; Ποια η λογική του Υπουργείου και ποια ίση μεταχείριση ;
Θα πρέπει να καταλάβετε ότι οι λαϊκές αγορές εργάζονται με συγκεκριμένο και συνειδητοποιημένο καταναλωτικό κοινό το οποίο γνωρίζει πολύ καλά για πιο λόγο προσέρχεται στη Λαϊκή Αγορά και μάλιστα είναι και απόλυτα ικανοποιημένο (οράτε πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Καταναλωτή). Ο καταναλωτής προσέρχεται για την άριστη ποιότητα των προϊόντων μας, εκ προοιμίου γνωρίζει τις καλύτερες τιμές μας, έρχεται πολλές φορές για εμάς που μας γνωρίζει, έρχεται για να διασκεδάσει, να επικοινωνήσει, να κάνει τη βόλτα του. Κανείς δεν θα μπει να συγκρίνει στο e καταναλωτής όπως λανθασμένα νομίζετε και τι νομίζετε ότι θα επιτύχετε πέρα από την επιπλέον επιβάρυνσή μας.
Μας κάνατε τη χάρη να μετατοπίσετε την ώρα ανάρτησης από τις 7 το πρωί στις 8 το πρωί !!! Προφανώς δεν το γνωρίζετε και ίσως δεν σας ενδιαφέρει και πολύ ότι τις ώρες εκείνες το χειμώνα στην Κοζάνη ή στην Καστοριά επί παραδείγματι, ο αέρας λυσσομανά, ή βρέχει ή χιονίζει και η θερμοκρασία είναι -5 τουλάχιστον. Οι περισσότεροι από εμάς για να προετοιμαστούν και να φτάσουν για να στήσουν πάγκο στο χώρο της λαικής, έχουν ξυπνήσει 2-3 ή και τέσσερις ώρες νωρίτερα, δηλαδή στις 4 τα ξημερώματα ανάλογα από πού είναι και πόσο μακριά είναι η λαική. Πολλοί από εμάς διαθέτουν μεγάλο αριθμό κωδικών, τα οποία είναι αδύνατο να καταχωρηθούν άμεσα και με ευκολία και απαιτούν πολύ χρόνο και εξειδίκευση και γνώσεις στο χειρισμό ηλεκτρονικών μέσων, τις οποίες και δεν διαθέτουμε, ούτε και έχουμε υπαλλήλους για τέτοιου είδους εργασίες. Τόσο εμείς όσο και οι υπάλληλοί μας χαμηλής μόρφωσης και χειρωνάκτες είμαστε. Δεν έχουμε τη δυνατότητα που έχει ένα σουπερ μάρκετ ενδεχομένως. Αυτό για εμάς προϋποθέτει ένα επιπλέον δυσανάλογο κόστος τόσο για την πληρωμή κάποιου υπαλλήλου ή προσώπου που γνωρίζει (π.χ. λογιστής) όπως και την αγορά σύγχρονου ψηφιακού ηλεκτρονικού μέσου. Αναρωτιόμαστε αν το ίδιο υποχρεούται να κάνει ένα κατάστημα του στεγασμένου εμπορίου κάθε μέρα πριν το άνοιγμά του ; (ένα κατάστημα με εσώρουχα, ένα κατάστημα ψιλικών, ένα κατάστημα υποδημάτων κλπ). Θα πρέπει επιτέλους να κατανοήσετε ότι το κοινό που απευθύνεται στις λαϊκές αγορές είναι συγκεκριμένο και ουδόλως ενδιαφέρεται για την πλατφόρμα e-Kαταναλωτής και φυσικά ουδέποτε θα ενδιαφερθεί. Γνωρίζει πολύ καλά πως και γιατί έρχεται και ψωνίζει στη λαϊκή αγορά. Τι εξυπηρετεί το μέτρο αυτό;
Προτείνουμε την άμεση απόσυρσή του από το Νομοσχέδιο.
παράγραφος 2
Όχι στην Αποστολή E-Mail στην πλατφόρμα
Ε-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εφόσον μόνο τα Super Market
που κάνουν πάνω από 90.000.000 τζίρο υποχρεούνται
στην ενημέρωση της πλατφόρμας μετά τις 30/06/2021
Βάσει ισονομίας και ισότητας είναι αδιανότητο να επιβάλλεται στους πωλητές λαϊκών αγορών, δηλαδή σε ανθρώπους χωρίς κατάρτιση ή ακόμα και πρόσβαση σε ηλεκτρονικές εφαρμογές, η ηλεκτρονική καταχώρηση των ποσοτήτων και των τιμών σε καθημερινή βάση. Τέτοια υποχρέωση έχουν σήμερα μόνον οι μεγάλες υπεραγορές και καμία άλλη επαγγελματική δραστηριότητα. Η επιβολή μιας τέτοιας ρύθμισης θα έχει ως αποτέλεσμα την αποθάρρυνση των εν λόγω επαγγελματιών από την άσκησή του επαγγέλματός τους.
παράγραφος 2
Όχι στην Αποστολή E-Mail στην πλατφόρμα
Ε-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εφόσον μόνο τα Super Market
που κάνουν πάνω από 90.000.000 τζίρο υποχρεούνται
στην ενημέρωση της πλατφόρμας μετά τις 30/06/2021
Είναι απαράδεκτο να εξομοιώνετε τους μικρούς παραγωγούς του μόχθου και τους μικρούς εμπόρους νωπών λαχανικών και φρούτων με τις μεγάλες Υπεραγορές τροφίμων – μεγάλα σούπερ μάρκετ και τις πολυεθνικές εταιρίες με συνολικό ετήσιο κύκλο εργασιών τα 90.000.000 ευρώ και να απαιτείτε από εμάς τη συμμετοχή στο πληροφοριακό σύστημα του e- katanalotis. Συγκεκριμένα στον προσφάτως ψηφισθέντα νόμο 4796/2021 αναφέρεται : «Επιβάλλεται υποχρέωση στις επιχειρήσεις υπεραγορών τροφίμων που ασκούν δραστηριότητες λιανικής πώλησης («super markets»), των οποίων ο συνολικός ετήσιος κύκλος εργασιών ξεπερνάει τα ενενήντα εκατομμύρια (90.000.000) ευρώ ετησίως, να ενημερώνουν καθημερινά την ηλεκτρονική πλατφόρμα e-Καταναλωτής της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με τις ημερήσιες τιμές των προϊόντων, καθώς και με τα δεδομένα που προσδιορίζονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα .
Επισύρει διοικητικό πρόστιμο ύψους από χίλια (1.000) έως εκατό χιλιάδες (100.000) ευρώ η μη υποβολή ή η υποβολή ανακριβούς δήλωσης, ανάλογα με τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης και κατά περίπτωση.»
Με την ίδια λογική του Υπουργείου, εμείς με τζίρους 10, 20 ή 30 ή 50 χιλιάδων ευρώ δεν θα πρέπει να εξομοιωθούμε και να αντιμετωπισθούμε με τους ίδιους όρους με τις επιχειρήσεις που έχουν κύκλο εργασιών κάτω από 90.000.000 ευρώ ; Ποια η λογική του Υπουργείου και ποια ίση μεταχείριση ;
Θα πρέπει να καταλάβετε ότι οι λαϊκές αγορές εργάζονται με συγκεκριμένο και συνειδητοποιημένο καταναλωτικό κοινό το οποίο γνωρίζει πολύ καλά για πιο λόγο προσέρχεται στη Λαϊκή Αγορά και μάλιστα είναι και απόλυτα ικανοποιημένο (οράτε πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Καταναλωτή). Ο καταναλωτής προσέρχεται για την άριστη ποιότητα των προϊόντων μας, εκ προοιμίου γνωρίζει τις καλύτερες τιμές μας, έρχεται πολλές φορές για εμάς που μας γνωρίζει, έρχεται για να διασκεδάσει, να επικοινωνήσει, να κάνει τη βόλτα του. Κανείς δεν θα μπει να συγκρίνει στο e καταναλωτής όπως λανθασμένα νομίζετε και τι νομίζετε ότι θα επιτύχετε πέρα από την επιπλέον επιβάρυνσή μας.
Πολλοί από εμάς διαθέτουν μεγάλο αριθμό κωδικών, τα οποία είναι αδύνατο να καταχωρηθούν άμεσα και με ευκολία και απαιτούν πολύ χρόνο και εξειδίκευση και γνώσεις στο χειρισμό ηλεκτρονικών μέσων, τις οποίες και δεν διαθέτουμε, ούτε και έχουμε υπαλλήλους για τέτοιου είδους εργασίες. Τόσο εμείς όσο και οι υπάλληλοί μας χαμηλής μόρφωσης και χειρωνάκτες είμαστε. Δεν έχουμε τη δυνατότητα που έχει ένα σουπερ μάρκετ ενδεχομένως. Αυτό για εμάς προϋποθέτει ένα επιπλέον δυσανάλογο κόστος τόσο για την πληρωμή κάποιου υπαλλήλου ή προσώπου που γνωρίζει (π.χ. λογιστής) όπως και την αγορά σύγχρονου ψηφιακού ηλεκτρονικού μέσου. Αναρωτιόμαστε αν το ίδιο υποχρεούται να κάνει ένα κατάστημα του στεγασμένου εμπορίου κάθε μέρα πριν το άνοιγμά του ; (ένα κατάστημα με εσώρουχα, ένα κατάστημα ψιλικών, ένα κατάστημα υποδημάτων κλπ). Θα πρέπει επιτέλους να κατανοήσετε ότι το κοινό που απευθύνεται στις λαϊκές αγορές είναι συγκεκριμένο και ουδόλως ενδιαφέρεται για την πλατφόρμα e-Kαταναλωτής και φυσικά ουδέποτε θα ενδιαφερθεί. Γνωρίζει πολύ καλά πως και γιατί έρχεται και ψωνίζει στη λαϊκή αγορά. Τι εξυπηρετεί το μέτρο αυτό;
Προτείνουμε την άμεση απόσυρσή του από το Νομοσχέδιο.
Σύμφωνα με το άρθρο 16 της από 30.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου υποχρέωση ανάρτησης τιμών έχουν οι επιχειρήσεις που λειτουργούν καταστήματα υπεραγορών τροφίμων (super market) και ο συνολικός ετήσιος κύκλος εργασιών τους το έτος 2018 υπερέβαινε τα ενενήντα εκατομμύρια (90.000.000) ευρώ ετησίως. Αν διαβάζω καλά το συγκεκριμένο άρθρο λέει 90.000.000 ευρώ τζίρο.
Πως είναι δυνατόν να βάζετε στην ίδια μοίρα έναν πωλητή λαϊκών αγορών που έχει μερικές χιλιάδες ευρώ τον χρόνο τζίρο με επιχειρήσεις που έχουν 90.000.000 τζίρο και εκατοντάδες άτομα προσωπικό;;
Οι περισσότεροι είμαστε μόνοι στον πάγκο ή έχουμε ένα συγγενικό πρόσωπο που μας βοηθάει. Αυτό που ζητάτε είναι αδύνατο να γίνει.
ειναι αδυνατον να ζητατε στις 8πμ ωρα ηλεκτρονικη ενημερωση οταν υπαρχει Συγκεντρωτικο Δελτιο Αποστολης για τον ελενχο.Δεν εχουμε τις συσκευες ουτε τις γνωσεις για κατι τετοιο.ΕΛΕΟΣ.