Άρθρο 28 Διαδικασία για τη χορήγηση αδειών σε νέους πωλητές και δραστηριοποιήσεων σε νέους και υφιστάμενους πωλητές

1. Οι άδειες δραστηριοποίησης στις λαϊκές αγορές, το στάσιμο και το πλανόδιο εμπόριο, παραγωγού και επαγγελματία πωλητή χορηγούνται μέσω προκήρυξης, με μοριοδότηση των κριτηρίων του άρθρου 29. Τα κριτήρια αποδίδουν κατ’ ανώτατο όριο 100 μόρια, σύμφωνα με τα Παραρτήματα 1 και 2.
2. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, η θέση δραστηριοποίησης και το δικαίωμα πλανόδιας δραστηριοποίησης, χορηγούνται ως εξής:
α) Παραγωγός πωλητής: Κριτήριο για τη χορήγηση αποτελεί το εκκαθαριστικό σημείωμα του τελευταίου οικονομικού έτους με τον μεγαλύτερο κύκλο εργασιών (τζίρος).
β) Επαγγελματίας πωλητής: Κριτήριο για τη χορήγηση αποτελεί η υψηλότερη οικονομική προσφορά.
Για τη διαπίστωση της πλήρωσης των κριτηρίων των περ. α’ και β’, η αρχή έκδοσης της προκήρυξης καλεί τους υποψήφιους είτε να υποβάλλουν εκκαθαριστικό σημείωμα του τελευταίου οικονομικού έτους (παραγωγός πωλητής) είτε να υποβάλλουν οικονομική προσφορά (επαγγελματίας πωλητής), σύμφωνα με τους όρους που η ίδια θα καθορίσει.

3. Για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς και τις Κοιν.Σ.ΕΠ. παραγωγικού σκοπού, οι θέσεις χορηγούνται σύμφωνα με το άρθρο 26. Σε περίπτωση που οι αιτήσεις υπερβαίνουν τον αριθμό των θέσεων, οι θέσεις χορηγούνται σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης του φορέα λειτουργίας.

4. Με απόφαση του φορέα που εκδίδει την προκήρυξη συγκροτούνται πενταμελής επιτροπή αξιολόγησης αιτήσεων συμμετοχής, δικαιολογητικών και οικονομικής προσφοράς και τριμελής επιτροπή εξέτασης ενστάσεων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 26.
5. Οι υποψήφιοι παραγωγοί και επαγγελματίες πωλητές υποβάλλουν στην αρμόδια αρχή, σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης, την αίτηση και τα δικαιολογητικά του άρθρου 30.
6. Η άδεια με την αντίστοιχη θέση δραστηριοποίησης χειροτεχνών–καλλιτεχνών χορηγείται μέσω προκήρυξης, με μοριοδότηση κριτηρίων, που υποβάλλονται στην αρμόδια αρχή από τον ενδιαφερόμενο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις παρ. 4 και 5 του άρθρου 11, καθώς και τους όρους της προκήρυξης. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η θέση χορηγείται σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης του φορέα.
Για τις Κοιν.ΣΕΠ. οι άδειες με τις αντίστοιχες θέσεις δραστηριοποίησης χορηγούνται μόνο κατόπιν αξιολόγησης της οικονομικής προσφοράς.
7. Η θέση δραστηριοποίησης πωλητών στις βραχυχρόνιες αγορές του άρθρου 12, χορηγείται μέσω προκήρυξης, βάσει ελέγχου δικαιολογητικών που υποβάλλονται στην αρμόδια αρχή από τον ενδιαφερόμενο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 13 έως 15, καθώς και τους όρους της προκήρυξης.
8. Κατά των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης των δικαιολογητικών και της οικονομικής προσφοράς χωρεί ένσταση ενώπιον της επιτροπής ενστάσεων. Η προθεσμία ένστασης λήγει δεκαπέντε (15) ημέρες μετά την ανάρτηση των σχετικών πινάκων στον διαδικτυακό τόπο της αρμόδιας αρχής έκδοσης της προκήρυξης. Η απόφαση επί της ένστασης εκδίδεται από την ανωτέρω αρχή, μετά από εισήγηση της επιτροπής, εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την υποβολή της. Κατά της απόφασης αυτής ασκείται προσφυγή ενώπιον των διοικητικών δικαστηρίων.
9. Μετά το πέρας της εξέτασης των τυχόν ενστάσεων και την έκδοση απόφασης, η αρμόδια αρχή έκδοσης της προκήρυξης χορηγεί στους επιλεγέντες θέση άσκησης δραστηριοποίησης (λαϊκές αγορές, αγορές χειροτεχνών-καλλιτεχνών, βραχυχρόνιες αγορές, στάσιμο εμπόριο) και πλανόδια δραστηριοποίηση (πλανόδιο εμπόριο), εκδίδοντας σχετική άδεια στην οποία αναφέρονται τα στοιχεία της υπουργικής απόφασης της παρ. 6 άρθρου 53, και ενημερώνει το πληροφοριακό σύστημα Ο.Π.Σ.Π.Α..
10. Σε υφιστάμενους και σε νέους κατόχους οι οποίοι απέκτησαν την άδεια με τις διατάξεις του παρόντος, οι θέσεις δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο και την πλανόδια δραστηριοποίηση, χορηγούνται με προκήρυξη από τους αρμόδιους φορείς λειτουργίας, με μοριοδότηση των κριτηρίων του άρθρου 29. Οι υποψήφιοι υποβάλλουν σχετική αίτηση με τα στοιχεία της άδειάς τους. Σε περίπτωση προσθήκης προϊόντων πώλησης ή επικαιροποίησης, οι πωλητές οφείλουν να συνυποβάλλουν μαζί με την αίτηση τα αντίστοιχα δικαιολογητικά.
Για τη διαδικασία χορήγησης ισχύουν κατ’ αντιστοιχία τα οριζόμενα στις παρ. 4, 8 και 9.

  • 29 Απριλίου 2021, 15:37 | Σύλλογος Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Γ’ Πειραιά

    Όχι στους Πλειστηριασμούς Θέσεων στους Επαγγελματίες
    πωλητές ούτε στην Σύγκριση Εκκαθαριστικών
    για τους Παραγωγούς.
    Να γίνεται κλήρωση παρουσία των ενδιαφερόμενων πωλητών.

  • 29 Απριλίου 2021, 12:44 | Σύλλογος Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Δ’ Αθηνών

    Όχι στους Πλειστηριασμούς Θέσεων στους Επαγγελματίες
    πωλητές ούτε στην Σύγκριση Εκκαθαριστικών
    για τους Παραγωγούς.
    Να γίνεται κλήρωση παρουσία των ενδιαφερόμενων πωλητών.

  • 29 Απριλίου 2021, 12:47 | Σύλλογος Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Στ’ Αθηνών

    Όχι στους Πλειστηριασμούς Θέσεων στους Επαγγελματίες
    πωλητές ούτε στην Σύγκριση Εκκαθαριστικών
    για τους Παραγωγούς.
    Να γίνεται κλήρωση παρουσία των ενδιαφερόμενων πωλητών.

  • 29 Απριλίου 2021, 12:48 | Σύλλογος Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Α’ Πειραιά

    Όχι στους Πλειστηριασμούς Θέσεων στους Επαγγελματίες
    πωλητές ούτε στην Σύγκριση Εκκαθαριστικών
    για τους Παραγωγούς.
    Να γίνεται κλήρωση παρουσία των ενδιαφερόμενων πωλητών.

  • 29 Απριλίου 2021, 12:37 | Ομοσπονδία Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Θεσσαλίας

    Όχι στους Πλειστηριασμούς Θέσεων στους Επαγγελματίες
    πωλητές ούτε στην Σύγκριση Εκκαθαριστικών
    για τους Παραγωγούς.
    Να γίνεται κλήρωση παρουσία των ενδιαφερόμενων πωλητών.

  • 29 Απριλίου 2021, 09:29 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΝΤΕΡΑΚΗ

    ΠΑΡ.4
    Να διευκρινιστεί ότι δεν αφορά τις εμποροπανηγύρεις, διότι η οικονομική προσφορά παραπέμπει σε δημοπρασία. Είναι αντίφαση σύμφωνα με τα οριζόμενα στο αρ. 13 παρ. 1 και 2 και με το αρ. 39 παρ. 2.
    Παρ. 7
    Χρειαζόμαστε περαιτέρω διευκρινήσεις.
    Παρ. 8
    Η οικονομική προσφορά παραπέμπει σε δημοπρασία. Είναι αντίθετη με το αρ. 13 παρ. 1 και 2 και το αρ. 39 παρ. 2

  • 29 Απριλίου 2021, 00:40 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

    Όχι στο κριτήριο του εκκαθαριστικού σημειώματος για την χορήγηση θέσεως. Τα κριτήρια πρέπει να είναι κοινωνικά. Οι οικονομικές προσφορές δεν έχουν καμία θέση στις λαϊκές αγορές μικροί παραγωγοί και μεγαλοπαραγωγοί είμαστε όλοι ίσοι και δεν χωράει σύγκριση στη τσέπη του καθενός μας για μπορέσει να έχει μια θέση στη λαϊκή!

  • 28 Απριλίου 2021, 22:53 | Γιώργος Ηλίας

    Όχι στους πλειστηριασμούς θέσεων στους επαγγελματίες.
    Όχι στη σύγκριση εκκαθαριστικών στους παραγωγούς.
    Σε περίπτωση ισοβαθμίας να γίνεται κλήρωση.

  • 28 Απριλίου 2021, 16:24 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΝΤΕΡΑΚΗ

    παρ. 4 Να διευκρινιστεί ότι δεν αφορά τις εμποροπανηγύρεις διότι η οικονομική προσφορά παραπέμπει σε δημοπρασία. Είναι σε αντίφαση σύμφωνα με τα οριζόμενα στο αρ. 13 παρ. 1 και 2 και το αρ. 39 παρ. 2.
    παρ. 7
    Χρειάζονται διευκρινίσεις. Εξαιρεί τις εμποροπανηγύρεις;
    παρ. 8
    Η οικονομική προσφορά παραπέμπει σε δημοπρασία. Είναι αντίθετη με τα αρ. 13 παρ. 1 και 2 και 39 παρ. 2

  • 28 Απριλίου 2021, 14:47 | Δανιήλογλου Χρήστος

    Όχι στους Πλειστηριασμούς Θέσεων στους Επαγγελματίες πωλητές ούτε στην Σύγκριση Εκκαθαριστικών για τους Παραγωγούς.
    Να γίνεται κλήρωση παρουσία των ενδιαφερόμενων πωλητών.

  • Στην παρ.8 ορίζεται ότι «Κατά των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης των δικαιολογητικών και της οικονομικής προσφοράς χωρεί ένσταση ενώπιον της επιτροπής ενστάσεων. Η προθεσμία ένστασης λήγει δεκαπέντε (15) ημέρες μετά την ανάρτηση των σχετικών πινάκων στον διαδικτυακό τόπο της αρμόδιας αρχής έκδοσης της προκήρυξης..», ενώ στην παρ. 7 του άρθρου 25 αναφέρεται ότι η ένσταση υποβάλλεται στον φορέα της προκήρυξης εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων.

  • 28 Απριλίου 2021, 13:04 | ΕΝΩΣΗ ΜΙΚΡΟΠΩΛΗΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ, ΕΙΔΩΝ ΕΝΔΥΣΗΣ, ΥΠΟΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ «ΓΟΡΔΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ»

    Αρ. Πρωτ. Ένωσης 368/28-04-2021

    Άρθρο 28 παρ.2 « Σε περίπτωση ισοβαθμίας, η θέση δραστηριοποίησης και το δικαίωμα πλανόδιας δραστηριοποίησης, χορηγούνται ως εξής:
    α) Παραγωγός πωλητής: Κριτήριο για τη χορήγηση αποτελεί το εκκαθαριστικό σημείωμα του τελευταίου οικονομικού έτους με τον μεγαλύτερο κύκλο εργασιών (τζίρος).
    β) Επαγγελματίας πωλητής: Κριτήριο για τη χορήγηση αποτελεί η υψηλότερη οικονομική προσφορά».
    Κριτήριο δηλαδή για τον παραγωγό πωλητή αποτελεί το εκκαθαριστικό σημείωμα του τελευταίου οικονομικού έτους με το μεγαλύτερο κύκλο εργασιών –τζίρο. Τι είδους κριτήριο είναι αυτό. Δηλαδή εάν κάποιος έχει μικρότερη καλλιεργήσιμη γη από κάποιον άλλον και κατά λογική συνέπεια μικρότερο κύκλο εργασιών θα αποκλείεται; Θα αποκλείεται ακόμα και αν κατ΄αναλογία έχει καλύτερη στρεμματική απόδοση από αυτό με το μεγαλύτερο τζίρο. Ποια είναι η λογική του κριτηρίου αυτού;Δηλαδή αν εγώ παράγω πέντε στρέμματα με πρότυπες καλλιέργειες, με άριστα προϊόντα με στρεμματική απόδοση μεγαλύτερη και ποιοτικότερη από τον άλλο που έχει 20 στρέμματα χωρίς τα δικά μου ποιοτικά χαρακτηριστικά αλλά θα έχει ελαφρώς μεγαλύτερο τζίρο θα με αποκλείει ; Ωραία λογική !
    Να τροποποιηθεί και να γίνεται με κλήρωση.
    Επίσης το εδ. 2 της παρ. 2 του άρθρου 28 προβλέπει για τους επαγγελματίες πωλητές την οικονομική προσφορά. Επαναλαμβάνουμε και πάλι με κάθε τόνο ότι η λέξη οικονομική προσφορά δεν μπορεί να έχει θέση στο χώρο της Λαϊκής Αγοράς.Τα μόνο κριτήρια θα πρέπει να είναι κοινωνικά και ως έσχατη επιλογή το κριτήριο της κλήρωσης. Επιπλέον ο νομοθέτης θα πρέπει να διαχωρίσει σαφώς τη διαδικασία χορήγησης θέσης σε υφιστάμενους αδειούχους από τη χορήγηση θέσης με νέα άδεια. Από το πλέγμα των διατάξεων του άρθρου 28 παρ. 2 εδ. β και των διατάξεων του άρθρου 29 παρ. 3 γίνεται σαφές ότι κριτήριο για να διεκδικήσει ένας υφιστάμενος πωλητής νέα θέση είναι οι μέρες που δεν έχει λαϊκή. Δηλαδή λαμβάνει ένα μόριο για κάθε ημέρα που δεν έχει εργασία, όπως προκύπτει και από το Παράρτημα 3. Συνεπώς για τον επαγγελματία πωλητή αυτό το μοναδικό ένα μόριο θα οδηγεί σε πολλαπλές ισοβαθμίες και η θέση να κατακυρώνεται στον πλειοδότη πωλητή σύμφωνα με την παρ. 2 εδ. β του άρθρου 28., γεγονός απαράδεκτο και μη αποδεκτό από εμάς τους ανθρώπους των Λαϊκών Αγορών. Δεν μπορεί να είναι κριτήριο η οικονομική προσφορά. Δεν το αποδεχόμαστε. Επιμένουμε στη θέσπιση κοινωνικών κριτηρίων και σε περίπτωση ισοβαθμίας την κλήρωση.

  • 28 Απριλίου 2021, 10:37 | Μόσχος Παντελής

    Όχι στους Πλειστηριασμούς Θέσεων στους Επαγγελματίες
    πωλητές ούτε στην Σύγκριση Εκκαθαριστικών
    για τους Παραγωγούς.
    Να γίνεται κλήρωση παρουσία των ενδιαφερόμενων πωλητών.

  • Όχι στους Πλειστηριασμούς Θέσεων στους Επαγγελματίες
    πωλητές ούτε στην Σύγκριση Εκκαθαριστικών
    για τους Παραγωγούς.
    Να γίνεται κλήρωση παρουσία των ενδιαφερόμενων πωλητών.

  • 27 Απριλίου 2021, 12:59 | ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ & ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ

    Κριτήριο δηλαδή για τον παραγωγό πωλητή αποτελεί το εκκαθαριστικό σημείωμα του τελευταίου οικονομικού έτους με το μεγαλύτερο κύκλο εργασιών –τζίρο. Τι είδους κριτήριο είναι αυτό. Δηλαδή εάν κάποιος έχει μικρότερη καλλιεργήσιμη γη από κάποιον άλλον και κατά λογική συνέπεια μικρότερο κύκλο εργασιών θα αποκλείεται; Θα αποκλείεται ακόμα και αν κατ΄αναλογία έχει καλύτερη στρεμματική απόδοση από αυτό με το μεγαλύτερο τζίρο. Ποια είναι η λογική του κριτηρίου αυτού;Δηλαδή αν εγώ παράγω πέντε στρέμματα με πρότυπες καλλιέργειες, με άριστα προϊόντα με στρεμματική απόδοση μεγαλύτερη και ποιοτικότερη από τον άλλο που έχει 20 στρέμματα χωρίς τα δικά μου ποιοτικά χαρακτηριστικά αλλά θα έχει ελαφρώς μεγαλύτερο τζίρο θα με αποκλείει ; Ωραία λογική !
    Να τροποποιηθεί και να γίνεται με κλήρωση.
    Επίσης το εδ. 2 της παρ. 2 του άρθρου 28 προβλέπει για τους επαγγελματίες πωλητές την οικονομική προσφορά. Επαναλαμβάνουμε και πάλι με κάθε τόνο ότι η λέξη οικονομική προσφορά δεν μπορεί να έχει θέση στο χώρο της Λαϊκής Αγοράς.Τα μόνο κριτήρια θα πρέπει να είναι κοινωνικά και ως έσχατη επιλογή το κριτήριο της κλήρωσης. Επιπλέον ο νομοθέτης θα πρέπει να διαχωρίσει σαφώς τη διαδικασία χορήγησης θέσης σε υφιστάμενους αδειούχους από τη χορήγηση θέσης με νέα άδεια. Από το πλέγμα των διατάξεων του άρθρου 28 παρ. 2 εδ. β και των διατάξεων του άρθρου 29 παρ. 3 γίνεται σαφές ότι κριτήριο για να διεκδικήσει ένας υφιστάμενος πωλητής νέα θέση είναι οι μέρες που δεν έχει λαϊκή. Δηλαδή λαμβάνει ένα μόριο για κάθε ημέρα που δεν έχει εργασία, όπως προκύπτει και από το Παράρτημα 3. Συνεπώς για τον επαγγελματία πωλητή αυτό το μοναδικό ένα α οδηγεί σε πολλαπλές ισοβαθμίες και η θέση να κατακυρώνεται στον πλειοδότη πωλητή σύμφωνα με την παρ. 2 εδ. β του άρθρου 28., γεγονός απαράδεκτο και μη αποδεκτό από εμάς τους ανθρώπους των Λαϊκών Αγορών. Δεν μπορεί να είναι κριτήριο η οικονομική προσφορά. Δεν το αποδεχόμαστε. Επιμένουμε στη θέσπιση κοινωνικών κριτηρίων και σε περίπτωση ισοβαθμίας την κλήρωση.

  • 23 Απριλίου 2021, 11:04 | ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΛΑΪΚΏΝ ΑΓΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Η ΟΜΟΝΟΙΑ

    Στην παρ.2 εδ.β είναι απολύτως αναγκαίο να διαγραφεί η οικονομική προσφορά ως κριτήριο χορήγησης της θέσης και να αντικατασταθεί από την διαδικασία της κλήρωσης μεταξύ ισοψηφισάντων, η οποία απένειμε δικαιοσύνη και ίσες ευκαιρίες στους πωλητές επί σειρά δεκαετιών

  • 22 Απριλίου 2021, 13:41 | ΛΑΖΑΡΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ Λ.Α. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Η ΟΜΟΝΟΙΑ

    Η διάταξη του άρθρου 28 παρ 2 εδ β σε συνδυασμό με το άρθρο 29 παρ 3 και το παράρτημα 3Α οδηγεί στα ακόλουθα συμπεράσματα;
    Τα κριτήρια μοριοδότησης για να διεκδικήσουν οι υφιστάμενοι σήμερα πωλητές νέες θέσεις είναι για τους επαγγελματίες μόνο οι ημέρες που δεν έχουν λαϊκή αγορά ,δηλαδή ένα μόριο για κάθε ημέρα μη εργασίας σύμφωνα μες το παράρτημα 3Α, το οποίο ισχύει και για τους παραγωγούς μαζί με την εντοπιότητα των κυρίως καλλιεργειών τους που αποδίδει άλλα δέκα μόρια.Κατά συνέπεια ειδικά για τους επαγγελματίες το ένα και μοναδικό κριτήριο μοριοδότησης καθιστά ΒΕΒΑΙΑ την ύπαρξη πολλαπλών ισοβαθμιών κατά τη διεκδίκηση μιας θέσης με άμεσο επακόλουθο η θέση να κατακυρώνεται κατά το άρθρο 28παρ 2εδβ στον πλειοδότη πωλητή,δηλαδή σε αυτόν με την υψηλότερη οικονομική προσφορά.Δυστυχώς η ανεπάρκεια κι άλλων κριτηρίων μοριοδότησης ,όπως πχ η παλαιότητα της άδειας,καθιστούν την μοριοδότηση απλά μια προδικασία ,αφού η ισοβαθμίες πολλών είναι δεδομένες, και η θέση θα κρίνεται από το ποιος θα προσφέρει το μεγαλύτερο αντίτιμο.Η μοριοδότηση έχει νόημα ως διαδικασία ΜΟΝΟ για τη χορήγηση νέων αδειών, όπου τα κριτήρια είναι πολλά και το σύνολο των συγκεντρωθέντων μορίων μπορεί να έχει μεγάλες διακυμάνσεις.Για τις τωρινές άδειες η μοριοδότηση αποτελεί απλώς ένα ωραίο περιτύλιγμα για να κρύψει από τα μάτια του αδαή αναγνώστη το γεγονός ότι οι τις θέσεις θα παίρνουν όσοι προσφέρουν τα μεγαλύτερο αντίτιμο καθώς οι ισοβαθμίες είναι δεδομένες.Γενικά ο νομοθέτης θα πρέπει με σαφήνεια να διαχωρίσει τη διαδικασία χορήγησης θέσης σε υφιστάμενες άδειες από αυτή για τη χορήγηση νέας άδειας με θέσεις.

  • 19 Απριλίου 2021, 14:22 | Ομοσπονδία Συλλόγων Επαγγελματιών και Παραγωγών Πωλητών Λαϊκών Αγορών Μακεδονίας Θράκης Θεσσαλίας

    Να διαγραφεί :
    α) κριτήρια για τις χορήγηση αποτελεί το εκκαθαριστικό σημείωμα . . . . . με τον μεγαλύτερο κύκλο εργασιών τζίρος και στο β) να διαγραφεί η υψηλότερα οικονομική προσφορά και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις να γίνετε κλήρωση ενώπιον των δύο ενδιαφερόμενων πωλητών, κλήρωση η οποία προβλέπεται ούτως ή άλλως ως διαδικασία για τη χορήγηση θέσεως στο στάσιμο εμπόριο (άρ. 29 παρ. 2 εδ.γ)

  • 17 Απριλίου 2021, 22:34 | διαμαντης γιωργος

    α) Παραγωγός πωλητής: Κριτήριο για τη χορήγηση αποτελεί το εκκαθαριστικό σημείωμα του τελευταίου οικονομικού έτους με τον μεγαλύτερο κύκλο εργασιών (τζίρος).AYTO ειναι αδικο ! ενας μικρος παραγωγος εχει μικρο τζιρο σε σχεση μ εναν παραγωγο που εχει πολλα στρεμματα χωραφια ή θερμοκηποια ,ετσι ευνοειται ο μεγαλοπαραγωγος