1. Αποσκοπεί στην καταμέτρηση των εισερχόμενων ποσοτήτων μέσω μέτρησης της στάθμης του καυσίμου.
2. Αποτελείται από μηχανισμό μέτρησης της στάθμης και της θερμοκρασίας του καυσίμου εντός της δεξαμενής του πρατηρίου, ο οποίος συνδέεται με κατάλληλο ελεγκτή συλλογής και επεξεργασίας των δεδομένων μετρήσεων. Ο μηχανισμός αποτελείται από μια μεταλλική ράβδο (magnetostrictive ή άλλη ενδεχομένως μέθοδο μέτρησης στάθμης)
3. Απαιτήσεις μηχανισμού
α) Διακριτική ικανότητα: ≤ 0,1 mm
β) Μέγιστο επιτρεπτό σφάλμα σε όλη την κλίμακα μέτρησης: 1mm.
γ) Ικανός αριθμός αισθητήρων (τουλάχιστον 5) για τη μέτρηση της μέσης θερμοκρασίας του καυσίμου εντός της δεξαμενής
δ) Μέγιστο επιτρεπτό σφάλμα ένδειξης μέσης θερμοκρασίας: +/-0,50C.
3. Το σύστημα μέτρησης στάθμης θα φέρει σήμανση CE, σε συμμόρφωση με την οδηγία 94/9/EC και εν γένει όλες τις κοινοτικές οδηγίες που το αφορούν [2004/108/EC (EMC), 2006/ 95/EC (LVD) κ.α], και σήμανση εx σύμφωνα με τις EC ATEX GUIDELINES, 3rd Edition – June 2009 και θα συνοδεύεται από σχετική δήλωση συμμόρφωσης του κατασκευαστή.
4. Οι αναφερόμενες υπό 2 α), β) και δ) απαιτήσεις (διακριτική ικανότητα και μέγιστα επιτρεπτά σφάλματα στάθμης και θερμοκρασίας) πιστοποιούνται με πιστοποιητικό δοκιμής/διακρίβωσης διαπιστευμένου εργαστηρίου ή κοινοποιημένου φορέα της Ε.Ε. ή πιστοποιητικό εξέτασης τύπου Εθνικού Μετρολογικού φορέα χώρας της ΕΕ