Άρθρο 17: Σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων

1. Ως σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων νοούνται εγκαταστάσεις που είναι κατάλληλες να εξυπηρετούν τις ανάγκες οργανωμένης άφιξης και αναχώρησης οχημάτων που εκτελούν δημόσιες υπεραστικές επιβατικές μεταφορές, αναμονής, επιβίβασης, μετεπιβίβασης αποβίβασης και εν γένει εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, φόρτωσης, μεταφόρτωσης εκφόρτωσης και φύλαξης αποσκευών και κάθε άλλης συναφούς λειτουργίας.
2. Για την ίδρυση και λειτουργία σταθμών υπεραστικών λεωφορείων απαιτείται άδεια της αρμόδιας αρχής, που χορηγείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
3. Οι σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα όλες τις υπεραστικές γραμμές του δικτύου δημοσίων οδικών μεταφορών επιβατών.

  • 17 Απριλίου 2013, 21:00 | Μαρια Κορφιατη

    Επίτέλους! Οι σταθμοί υπεραστικών μας δεν ανήκουν σε καμμία κατηγορία κατάταξης. Είναι σε κακη κατασταση.Ας προχωρήσουμε όμως. Είναι ολοι μεσα στην πόλη των Αθηνών. Επρεπε να είναι τουλάχιστον20-30 χιλ.από την είσοδο της πόλης.Η έκταση θα έπρεπε να είναι ΄πάνω από 500 στρέμματα ώστε να υπάρχουν γραφεία, αποθήκες, πλυντήρια αυτοκινήτων,εστιατόρια, επιβατών,ακόμα και χώροι συνεργείων.Γιατίόχι και κάποια ξενοδοχεία, ή χώροι αναψυχήςγια παραμονή και σίτιση σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίου ή καθυστέρησης άφιξης ή αναχώρησης. Να υπάρχει πρόσβαση εύκολη με ολα τα μέσα έστω και μέσω διαφορετικών μέσων Μετρο,προαστιακος, τραίνο,συγκοινωνία αστική.Δεν είναι ανάγκη να υπάρχει ένα μεσο μεταφοράς ας αλλάζουν οι επιβάτες. Χρειάζεται όμως συντονισμός και υπευθυνότητα των υπηρεσιών.Και βέβαια δεν συζητάμε για την παροχή υπηρεσιών με σύγχρονες μεθόδους για όλες τις παροχές. επίσης δεν συζητάμε για τον τομέα καθαριότητος.