Δημόσια Διαβούλευση για το ηλεκτρονικό σύστημα υγρών καυσίμων

Έχοντας υπόψη:

Τον Ν. 3784/09 και ειδικότερα το άρθρο 31 παρ. 7, σύμφωνα με το οποίο προβλέπεται η έκδοση ΚΥΑ καθορισμού προδιαγραφών και ρύθμισης θεμάτων εγκατάστασης ειδικών συστημάτων παρακολούθησης εισροών-εκροών στις δεξαμενές των πρατηρίων υγρών καυσίμων συνδεόμενων με φορολογικό ηλεκτρονικό μηχανισμό

AΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Τα συστήματα παρακολούθησης εισροών-εκροών που προορίζονται για τοποθέτηση στα πρατήρια υγρών καυσίμων βάσει του αρθ. 31 παρ. 7 του Ν. 3784/09, πρέπει να είναι σύμφωνα με τις απαιτήσεις που αναφέρονται στο συνημμένο Παράρτημα.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΙΣΡΟΩΝ-ΕΚΡΟΩΝ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός είναι η διασφάλιση της νόμιμης και εύρυθμης λειτουργίας των πρατηρίων υγρών καυσίμων, μέσω αξιόπιστης παρακολούθησης εισροών – εκροών και αντίστοιχα έκδοσης νομίμων φορολογικών παραστατικών στοιχείων κατά την πώληση.

Επί μέρους στόχοι για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού, είναι:

• Ορθή μέτρηση του εισερχομένου και εξερχομένου καυσίμου στα στάδια της παραλαβής και της πώλησης αντίστοιχα

• Παρακολούθηση, καταγραφή και σύγκριση (ισοζύγιο) των εξερχομένων από τις αντλίες, με τους εναπομένοντες όγκους καυσίμων εντός των δεξαμενών κατά τη λειτουργία του πρατηρίου σε πραγματικό χρόνο

• Πρόληψη και έγκαιρη ειδοποίηση έναντι διαρροών, ανθρώπινου σφάλματος, αστοχίας υλικού ή λανθασμένου προγραμματισμού

• Οποιοδήποτε άλλο στοιχείο επεξεργασίας της λαμβανομένης πληροφορίας (λογιστικό, απεικονιστικό κλπ.) που θα μπορούσε να προσφέρει στη βελτίωση της ολικής λειτουργίας του πρατηρίου

ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

A. ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΡΟΩΝ, το οποίο περιλαμβάνει τον μηχανισμό μέτρησης στάθμης και θερμοκρασίας και παρεπόμενα μέρη αυτού

B. ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΡΟΩΝ, το οποίο περιλαμβάνει ελεγκτές (CONTROLLERS) συλλογής και αποστολής δεδομένων των εκροών

Γ. ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (ΚΟΝΣΟΛΑ) ελέγχου και επεξεργασίας δεδομένων εισροών-εκροών

Δ. ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΥΠΟΙΚ/ΓΓΠΣ μέσω συγκέντρωσης και μετάδοσης των δεδομένων εισροών-εκροών από την κεντρική μονάδα (κονσόλα).

  • 31 Μαρτίου 2010, 21:23 | ΓΑΒΡΙΗΛ

    ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ME ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ.
    ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΤΕ, ΑΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΑΣ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΜΑΣ, ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΥΣ ΧΑΙΔΕΥΕΤΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥΣ…KAI ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ ΠΩΣ ΠΑΤΕ ΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΨΕΤΕ» ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ «ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ,ΚΑΙ ΚΑΝΑΚΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΒΕΝΖΙΝΑΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ «ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ» ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ «ΦΥΣΙΚΗ» ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΩ ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ Ο ΚΑΥΣΙΜΟ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΙΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
    ΑΝ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ 2009 ΠΡΙΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΑΠΟ ΜΑΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΕΠΕΣΕ ΣΤΑ 65 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ, Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΠΩΛΕΙΤΟ ΣΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣ 1,31 ΕΥΡΩ ΤΟ ΛΙΤΡΟ. ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ….
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΙ.
    ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ STRESS MANAGEMENT.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 26 Μαρτίου 2010, 20:00 | Γιώργος Τ.

    Είμαι σύμφωνος με το μέτρο για την τοποθέτηση συστήματος εισροών –εκροών στα μεγάλα Πρατήρια βενζίνης. Είμαι ιδιοκτήτης ενός μικρού πρατηρίου στην επαρχία. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω εκτός από το κόστος του συστήματος που υπολογίζεται σε 35-40.00 ευρώ, αφορά στην ύπαρξη παλαιών δεξαμενών που θα πρέπει να αντικατασταθούν. Καταλαβαίνετε ότι δεν αναφέρομαι για πρατήριο σε μια μεγάλη πόλη που έχει μεγάλα έσοδα αλλά για ένα μικρό κατάστημα που με τα βίας βγάζει τα έξοδά του. Όταν από την προηγούμενη κυβέρνηση είχε ανακοινωθεί το μέτρο είχε αναφερθεί ότι θα υπάρξει χρηματοδότηση μέσω του ΕΣΠΑ (Δ’ ΚΠΣ). Θα υπάρξει επιχορήγηση;

    Πιστεύω ότι τα μικρά πρατήρια θα πρέπει είτε να εξαιρεθούν από την εφαρμογή του μέτρου ή να επιδοτηθούν για τυχόν αλλαγές που θα πρέπει να κάνουν.

    Επίσης, όπως γράφει κάποιος φίλος (γνώστης της κατάστασης) σε παλιότερο post, …. “η εταιρία που προμηθεύει καύσιμα το πρατήριο θα προσφερθεί να τον «βοηθήσει» στην επένδυση ίσως με κάποιο νέο συμβόλαιο, με αναπροσαρμογή βεβαίως των τιμών που θα αγοράζει και θα πουλάει το πρατήριο. Αυτό είναι μεγάλο θέμα και ο βασικός λόγος που παρατηρούνται απίστευτες διαφορές στις τιμές από πρατήριο σε πρατήριο.” Άποψη μου είναι ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί σε μικρά πρατήρια με περιορισμένους όγκους πώλησης καυσίμων. Σε αυτά τα πρατήρια οι τιμές που θα πρέπει να πουλάει ο βενζινοπώλης θα είναι τόσο υψηλές – αποτρεπτικές, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να σταθεί στον ανταγωνισμό. Ακόμη, η εταιρία δεν θα είναι σύμφωνη στο να «επενδύσει» σε ένα σημείο με μικρές καταναλώσεις. Αρα λουκέτο.

    Εύχομαι η παρούσα κυβέρνηση στην σημερινή κρίσιμη για την πορεία του τόπου συγκυρία, να εξετάσει προσεκτικά όλες τις παραμέτρους και να λάβει υπόψη ότι η εφαρμογή του μέτρου δεν μπορεί να γίνει χωρίς κάποια επιχορήγηση (ειδικά για τους μικρούς).

  • 26 Μαρτίου 2010, 14:54 | ΓΙΩΡΓΟΣ Γ.

    ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ?

  • 23 Μαρτίου 2010, 23:46 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΑΙΣΧΟΣ !!!!

    ΠΛΑΦΟΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ!!!

    1.50 η μέση τιμή σε νομό και 1.52 το πλαφόν???

    ΝΤΡΟΠΗ!!!

  • 23 Μαρτίου 2010, 09:20 | Πέγκυ Καλλιανιώτη

    Μία λέξη τα λέει όλα «ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ».

    Όταν θα αρχίσετε να βάζετε στη φυλακή τα λαμόγια τότε η Ελλάδα θα συνέλθει οικονομικά και ηθικά.

    Όταν θα αρχίσετε να τιμωρείτε παραδειγματικά τους δημοσίους υπαλλήλους
    που τα παίρνουν καθ’ οιανδήποτε τρόπο, και να χάνουν τη δουλειά τους
    ανεπιστρεπτή τότε η Ελλάδα θα συνέλθει οικονομικά και ηθικά.

    Η μαγική λέξη και πράξη είναι «ΤΙΜΩΡΙΑ»

  • 21 Μαρτίου 2010, 22:25 | ΓΙΩΓΡΟΣ Μ

    ΧΘΕΣ ΠΗΓΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΒΕΝΖΙΝΑ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ 1,599 ΕΥΡΩ ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΙ ΤΟΥ, ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΜΙΑ ΣΦΡΑΓΙΔΑ, ΕΓΡΑΨΕ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ!
    ΕΜΕΙΝΑ ΑΦΩΝΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΩ. ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΙ ΧΑΛΙ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΕΜΑΘΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΔΟΤΟΙ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΒΑΝΑΥΣΑ.ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΓΑΣΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΑΝΕΞΑΙΡΑΙΤΩΣ. ΣΤΟΥΣ ΒΕΝΖΙΝΑΔΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΝ ΠΟΣΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΤΡΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΚΛΕΒΕΙ. ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΑΝΤΛΙΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΛΙΤΡΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ. ΔΕΜ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΙΣ ΗΛΙΘΕΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.

  • 21 Μαρτίου 2010, 16:26 | Χρήστος Σ.

    Και αποδείξεις εάν εκδίδουν, μέτρο που θεωρώ αναγκαίο αλλά όχι και ικανό, εάν δεν υπάρχουν συστηματικοί και αδιάβλητοι έλεγχοι αποθεμάτων δεν θα είναι αποτελεσματικό το μέτρο ως προς την διακίνηση παράνομων ποσοτήτων καυσίμων. Το πρόβλημα σ’αυτήν την χώρα είναι όχι η ύπαρξη νόμων και διαδικασιών αλλά η εφαρμογή τους και εκεί η Διοίκηση είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ή ΕΝΟΧΗ (μέχρι σήμερα τουλάχιστον)!
    Στα δε νησιά θεωρώ εκ των ουκ άνευ την εφαρμογή plafon.

  • 19 Μαρτίου 2010, 16:46 | ΣΤΕΛΙΟΣ

    ΣΑΣ ΨΙΦΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ, ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ, ΤΟ ΔΩΣΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,ΠΑΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΦΟΡΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΠΟΥ ΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΠΕΚΤΙΣΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ,ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΔΥΝΑΤΗΤΕ ΝΑ ΕΛΕΝΞΕΤΕ ΤΟΝ ΑΝΗΦΟΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΣΕ ΟΣΟΥΝ ΑΙΣΧΡΟΚΑΙΡΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΞΕΤΕ,ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΝΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΕΡΑΝ ΑΠΟ ΚΑΣΤΑΝΑΔΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ,ΔΙΟΤΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ, ΚΑΙ ΝΟΘΕΥΜΕΝΗ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ.ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ ΤΥΡΕΣΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.ΜΠΛΑΦΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ 1.00 ΕΥΡΟ.
    ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑΑΑΑΑ,ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΣΤΙΣ Ε Κ Λ Ο Γ Ε Σ ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΠΑΛΙ.

    Κ ΑΙ Τ Ο Τ Ε;;;;;; ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ.

  • 19 Μαρτίου 2010, 11:15 | ΝΑΣΙΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Μοιάζει με ανέκδοτο, αλλά είναι αληθινό….
    Στην Μόνιμη επιτροπή περιβάλλοντος της Βουλής, κατατέθηκαν στοιχεία ότι:
    καταναλώνουμε κατα κεφαλήν 3 φορές μεγαλύτερη ενέργεια για ΘΕΡΜΑΝΣΗ απο την ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ..!!!!!
    Και οι σοφοί μας…κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι φταίνε τα κουφώματα μόνον.
    Και ότι δεν γίνεται νοθεία-αποχρωματισμός-παράνομη χρήση-σπατάλη στο πετρέλαιο θέρμανσης.
    Η Φινλανδία έχει υπερδιπλάσια θερμαντική περίοδο απο την Ελλάδα, έχει ολικούς παγετούς επι εβδομάδες, ενώ στην Ελλάδα πίνουμε καφέ στις πλατείες με το φανελάκι.
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ λοιπόν.
    Για όλα φταίνε τα μικρά πρατήρια. Εκεί να ρίξουμε το μπαλάκι…
    Τις εταιρείες πετρελαίου, τα διυλιστήρια να μην τα πειράξουμε.
    Ίσως αγοράσουν κουπόνια για τον προεκλογικό μας αγώνα…

  • 19 Μαρτίου 2010, 08:29 | ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ

    Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΟΙ ΟΦΣΟΡΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100.000.- ΕΥΡΩ
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ 45 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΙΧ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΚΑΦΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΩΣ ΕΞΟΔΑ.ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 100.000.- ΕΥΡΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΟΣΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΣΗ ΝΑ ΠΩΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΛΑΤΤΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ.
    ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.

  • 19 Μαρτίου 2010, 07:02 | ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

    για να δορθωθει η κατασταση στα καυσιμα σταματηστε το λαθρεμποριο καυσιμων…Αν κυνηγησετε τους λαθρεμπορους με ζηλο θα τους συλλαβετε ολους σε 1 ημερα…..

  • 19 Μαρτίου 2010, 06:34 | Κωνσταντινος Κολοβαδης

    Εαν πραγματι θελετε να παταξετε την λαθραια διακινηση καυσιμων, πηγενετε λιγο πιο εξω απο τα Μεγαρα, πολυ κοντα στις ακτες, και απλα βαλτε περιπολιες απο αδιαφθορους λιμενικους και αστυνομικους,αφου πρωτα αντικαταστησετε ολους οσους υπηρετουν επι μακρο χρονικο διαστημα στα ποστα της περιοχης, διοτι ειναι οι περισσοτεροι διεφθαρμενοι.
    Καντε το ιδιο σε πολλα σημεια ταυτοχρονα , και συστηματικα οχι αποσπασματικα.

    Το 80% του λαθρεμποριου γινεται με μικρα σκαφη. Τροποι υπαρχουν θεληση δεν υπαρχει

  • 18 Μαρτίου 2010, 18:10 | matias

    Ροδος.Μηπως επρεπε να ειναι υποχρεωτικο η αποδειξη απο την αλλαγη
    του ΦΠΑ στις ταμειακες,γιατι γνωριζω πολυ καλα οτι σχεδον ολοι ειτε σου δινουν απλες αποδειξεις εισπραξεις ητε τιποτα’ λεγοντας σε να πεις
    σε περιπτωση που σε ρωτησουν στην εφορια οτι το εκανες μονος σου
    Δεν ειναι ντροπη αυτο εις βαρος των νομοταγων πολιτων.

  • 18 Μαρτίου 2010, 03:52 | Δημήτρης

    Αν κάποια στιγμή σε αυτό το ταλαίπωρο Κράτος υπάρξουν Πολιτικοί με την απαραίτητη βούληση να είστε βέβαιοι όλοι σας κυρίες και κύριοι Υπουργοί πως φαινόμενα σαν αυτό στο οποίο καλούμαστε να τοποθετηθούμε θα αποτελούσαν αφορμή για γέλια. Αν όμως, όπως μέχρι σήμερα συμβαίνει, δεν υπάρχουν τότε η όλη διαδικασία της Διαβούλευσης υπάρχει απλά για να δίνεται σε εμάς, τους αμνούς(για να μην πω πρόβατα) η εντύπωση της συμμετοχής ή της συναπόφασης στην περιβόητη διακυβέρνηση της χώρας. Οι προφάσεις λοιπόν και οι εύκολες δικαιολογίες μας έχουν κουράσει όλους. Προσέξτε μόνο να μη μας κουράσετε τόσο που να απεμπολήσουμε οικιοθελώς το δικαίωμα του Εκλέγειν και ασκήσουμε μόνο το δικαίωμα του Απέχειν.
    Θέλετε όπως λέτε να δημιουργήσουμε όλοι μαζί ένα Κράτος Δικαίου στα όρια του οποίου ο Έλληνας Πολίτης να αισθάνεται ασφαλής και ελεύθερος να «Επιχειρήσει«????? Τότε ακούστε προσεκτικά!!!!!!!!!!!!!!
    Φέρτε σε μια εβδομάδα το πολύ Νομοσχέδιο που να υποχρεώνει τις εταιρίες Πετρελαιοειδών να εμπορεύονται τα είδη τους με ηλεκτρονικά παραστατικά. Υποχρεώστε τα Ελληνικά Διυλιστήρια να ιδρύσουν Εσωτερικά Γραφεία Εμπορικών Συναλλαγών και σε καθένα από αυτά τοποθετήστε υπάλληλο ή υπαλλήλους του Υπουργείου με έργο τον έλεγχο των εισροών-εκροών από αυτά. Ελέξτε ηλεκτρονικά την κίνηση του πετρελαίου και των ειδών του στα σημεία διανομής. Στην πρώτη διαπιστωμένη παράβαση επιβάλλετε πρόστιμο ίσο με το 100πλάσιο της παράβασης. Στη δεύτερη παράβαση ανακαλέστε μόνιμα την άδεια λειτουργίας της επιχείρησης και αφαιρέστε το δικαίωμα στο συγκεκριμένο επιχειρηματία να «επιχειρήσει« για τα επόμενα πέντε χρόνια. Αν δε εμπλέκονται και κρατικοί λειτουργοί απαλλάξτε τους από τα καθήκοντα τους με το ερώτημα της υπαιξέρεσης δημοσίου χρήματος και αφαιρέστε τους το δικαίωμα της απασχόλησης στο δημόσιο ΄΄ή τη σύναψη πάσης φύσεωςεπιχειρηματική συμφωνία με αυτό για το υπόλοιπο του βίου τους.
    Όσο για εσάς κύριε Υπουργέ της Δικαιοσύνης(Θου Κύριε)την επόμενη φορά που θα ενημερωθείτε για μια παράβαση όπως την προαναφερόμενη μη θυμηθείτε «όλως τυχαίως« πως η συγκεκριμένη εταιρία χρηματοδότησε στις τελευταίες εκλογές ή και κατά το παρελθόν εσάς ή το Κόμμα σας και διστάσετε να επιτελέσετε το καθήκον σας!!!
    Πριν από όλα βεβαίως φροντίστε να εισπράξετε τους διαφυγόντες φόρους των τελευταίων 25 τουλάχιστον ετών(μην είμαστε και αχάριστοι)οι οποίοι,το ξέρετε καλύτερα από εμένα, ανέρχονται σε αρκετά Δισεκατομμύρια Ευρώ!!! Ιδού λοιπόν η Ρόδος(στην οποία παρεμπιπτόντως οι τιμές των καυσίμων φλέγονται) Ιδού και το πήδημα.
    Θα περιμένουμε ένα μήνα ακόμη το πολύ. Ύστερα ούτε τα νερά του Αμαζονίου δε θα σας φτάσουν για να ξεπλύνετε τη ντροπή σας. Μια συμβουλή για το κλείσιμο: «ΝΙΨΟΝ ΑΝΟΜΗΜΑΤΑ ΜΗ ΜΟΝΑΝ ΟΨΙΝ«

  • 16 Μαρτίου 2010, 09:09 | Ηλίας Κίτσος

    Αν έχω καταλάβει καλώς, όλη αυτή η ιστορία γίνεται διότι το καύσιμο δεν έχει σταθερό όγκο ανάλογα με τις θερμοκρασιακές μεταβολές. Ειδικός δεν είμαι, ομως σκεπτόμενος με απλή λογική δεν μπορώ να μην μπω στον πειρασμό να επισημάνω τα ακόλουθα:
    1. Εφόσον παραδεχόμαστε ότι η διαφοροποίηση στον όγκο είναι τόσο μεγάλη που απαιτείται εγκατάσταση ειδικού συστήματος εισροών εκροών, είναι σα να παραδεχόμαστε ότι κάθε φορά που βάζω καύσιμο το καλοκαίρι στο αυτικίνητό μου, το πρατήριο με κλέβει και μάλιστα αρκετά και αυτό είναι αποδεκτό από το κράτος.
    2. Αν η απάντηση στο ανωτέρω ερώτημα είναι ότι το χειμώνα ο όγκος μειώνεται άρα η πυκνότητα μεγαλώνει και κατά συνέπεια η καλοκαιρινή χασούρα γίνεται ώφελος το χειμώνα για τον καταναλωτή, το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τους πρατηριούχους, άλλες φορές παραλαμβάνουν καύσιμα με ζέστη και πουλάνε με κρύο και άλλες με κρύο και πουλάνε με ζέστη.
    Κατα συνέπεια, στατιστικά στο σύνολο του έτους η απόκλιση είναι κατά τη γνώμη μου ελάχιστη και πάντως όχι τέτοια που να δικαιολογεί την εγκατάσταση εξειδικευμένου συστήματος το οποίο είναι τόσο ακριβό που οι πρατηριούχοι ζητούν από το κράτος να το πληρώσει.
    Σε κάθε περίπτωση όμως μπορεί το υπουργείο σε συννενόηση με τους πρατηριούχους να αναθέσει στο ΕΜΠ να ερευνήσει το θέμα και να αποφανθεί πόση είναι πια αυτή η απόκλιση. Στη συνέχεια το υπουργείο να την κάνει δεκτή και να επιτρέπει μια διαφορά λογιστικού και πραγματικού υπολοίπου κατάτι μεγαλύτερη από την απόκλιση που θα αποφανθεί το ΕΜΠ προς ώφελος των πρατηριούχων και το θέμα να λήξει (το κόστος για το κράτος θα είναι ασύγκριτα μικρότερο).
    Κατά τη γνώμη μου, όλα αυτά περί συστήματος εισροών εκροών,είναι εφελκυστικές τακτικές των βενζινοπωλών προκειμένου να αποφύγουν την ταμειακή μηχανή, οι οποίες αβαντάρωνται από κάποιους ενδεχομένως και μέσα από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες που μυρίζονται μάσα (όπου προμήθεια συστήματος βλέπε μάσα)
    Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

  • 15 Μαρτίου 2010, 19:14 | περικλης Σ,

    ΝΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ. Μα δεν μπορω να καταλαβω πως γινετε να κανουν οτι θελουν.Τους φορολογιται με 10 λεπτα στο λιτρο κανουν αυξηση 20 και ολα καλα!!! δηλαδη ποσο δυσκολο ειναι να παρει μια αποφαση ενας ανθρωπος να βγαλει την αστυνομια στον δρομο να τους κλεισει ολους αυτους.Ενταξει θα μου πειτε ελευθερη αγορα μα στην πιο δυκολη στιγμη της χωρας μας αυτο θα κοιταμε? και κατι τελευταιο αν δικαιουνται να κανουν απεργια τοτε φανταζομαι πως θα ηταν πολυ δικαιο να γινουν και μπλοκα μπροστα στα βενζιναδικα. και κατι τελευταιο τιποτα μα τιποτα δεν υπαρχει πιο βασικο στην αλυσιδα της καταναλωσεις με την αυξηση τον καυσιμων αυξανουν τα παντα. Α και κατι τελευταιο δηλαδη εσεις τους περνετε 10 λεπτα και αυτοι τα περνουν πισω απο Μεσα Μαζικης Μεταφορας , τα οχηματα του δημοσιου (αστυνομια, Ε.Σ.Υ.,ασθενοφορα,οχυματα νομαρχιων, δημων κτλ κτλ) . Ε δεν ειναι λιγο περιεργο αυτο να το δεχομαστε.

    ευχαριστω,

  • 15 Μαρτίου 2010, 15:18 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Για άλλη μια φορά πλήρωσα επισκευή αυτοκίνητου γιατί ένας υπέροχος βενζίνας μου έβαλε νοθευμένη βενζίνη ….Σας ευχαριστούμε που κοιμάστε σαν να λένε όλοι οι βενζιναδες ,το κράτος έχει σαπίσει εκ τον έσω οι έλεγχοι δεν υπάρχουν ,τα πρόστιμα δεν επιβάλλονται, τα κορόιδα οι καταναλωτές πληρώνουν την νύφη…ΕΓΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΝ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΝΟΘΕΥΜΕΝΗ ? Αφού την άλλη μέρα θα έχει εξαντληθεί το νοθευμένο απόθεμα .Μπορώ να αποδείξω την νοθεία ? όχι φυσικά ….μόνο αν υπάρχουν 24 ώρα συνεργεία έλεγχου ,που να μπορεί να τα καλεί ο πολίτης και να σπεύδουν άμεσα αλλά που……η Ελλάδα κοιμάται ….μην την ξυπνάτε! Δεν θέλουν να κόψουν απόδειξη …λογικό δεν είναι? σκεφτείτε πόσα είναι τα έσοδα κάποιου πρατήριου αν έχει 0,05’ πάνω την βενζίνη από κάποιο άλλο πρατήριο…. και αυτός πληρώνει την ίδια εφορία με τον σωστό επιχειρηματία που προσπαθεί να κρατήσει χαμηλά το ποσοστό κέρδους του δεν είναι άδικο αυτό ?Επίσης δεν βοηθάει καθόλου το τωρινό σύστημα στην πτώση των τιμών , αν είτε την έχει τσιμπημένη την βενζίνη είτε την έχει φτηνή πληρώνει τα ίδια κορόιδο είναι να την χαμηλώσει την τιμή ?ΤΑΜΙΑΚΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΔΙΧΩΣ ΣΚΕΨΗ ΤΩΡΑ!!

  • 14 Μαρτίου 2010, 19:45 | RG

    Η ΕΓΝΑΝΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΟΔΙΑ ?

  • 14 Μαρτίου 2010, 18:30 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΒΑΛΤΕ ΠΛΑΦΟΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ !!!!ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΕΦΤΑΣΕ ΤΑ 1.6 το λίτρο !!

    ΕΛΕΟΣ!!!
    Μόνο για τους ψήφους ενδιαφέρεστε!!!

  • 13 Μαρτίου 2010, 10:35 | βασιλης

    αυτοι οι γιατροι στο ΚΟΛΩΝΑΚΙ πως και δεν φοβουνται καθολου και δεν κοβουν αποδειξεις μετα απο τρεις διαδοχικους ελεγχους.
    αν ηξεραν οτι η εφορια θα τουν κοπανησει αγρια δεν θα μαζευονταν εστω και λιγο . απο που προερχετε αυτη η ανεδεια εμπρος στην εφορια και στις κυρωσεις. εκτος αν κατι ξερουν που εμεις δεν ξερουμε .εκτος αν εχουν τις καταλληλες γνωριμιες. εξαλλου υπαρχουν πολλοι γιατροι βουλευτες και ο ιατρικος συλλογος ειναι ισχυρο σωματιο .ειναι προφανες οτι εχουν γερες πλατες και ξερουν οτι ολα αυτα ειναι για το θεαθηναι.

  • 11 Μαρτίου 2010, 12:06 | Γιαχανατζης Αναστασιος

    Ειναι κοινη απαιτηση ολων των πολιτων να ελεγχθει σωστα και δικαια
    το εμποριο των καυσιμων και κυριως της βενζινης.
    Υπαρχουν τροποι οπως διαβασα στα παραπανω σχολια. Πρεπει να υπαρχει
    και διαθεση ομως. Πιστευω πως υπαρχει!! Καντε κατι γρηγορα!!
    Ειναι απαραδεκτο να αυξανεται η τιμη της βενζινης με δικαιολογια την αυξηση του ΦΠΑ πριν ακομη επιβληθει!!
    Οσοι ασχολουνται με την εμπορια καυσιμων δεν μπορει να μας εμπαιζουν
    με αυτον τον τροπο. Δεν μπορει να αυξανουν τις τιμες τους εν μια νυκτι, πριν ακομη παραλαβουν νεες ποσοτητες και πριν επιβληθει ο ΦΠΑ.

    Εγω ζω στην Θεσσαλονικη. Δυο πρατηρια βενζινης, απο τα πεντε που υπαρχουν στην γειτονια μου, εχουν ταμειακες και δινουν αποδειξεις λιανικης. Πως αυτοι μπορουν και το κανουν?

    Λοιπον κυριοι, αν δεν μπορειτε να ελεγξετε το συστημα η αν αυτο θα σας
    παρει χρονια να το κανετε, η ακομη αν δεν εχετε διαθεση να ασχοληθειτε με αυτο το σημαντικο θεμα, παρ ολο που δεν ειναι και το καλλιτερο, βαλτε επι τελους πλαφον.

    Επι τελους ειναι απαραδεκτο μια ομαδα επαγγελματιων – οχι ολοι βεβαια – να εχει αυτη τη συμπεριφορα. Επι τελους ειναι προσβλητικο για ολους μας.

  • 10 Μαρτίου 2010, 14:01 | ΔΗΜΗΤΡΑ

    Αυτό το υπερσύστημα των ολοκληρωμένων ηλεκτρονικών συστημάτων εισροών-εκροών όγκου καυσίμων (επινόηση Ελληνική) προκαλεί ανατριχίλα στους λαθρεμπόρους και το παραεμπόριο καυσίμων.Το σύστημα αυτό πρέπει να το υιοθετήσουν όλοι στην ΕΟΚ γιατί τα βενζινάδικα τους βγάζουν μόνο μια απλή απόδειξη.
    Χαιρετίσματα.

  • 10 Μαρτίου 2010, 10:54 | Δημητριος

    δεν καταλαβαίνω σε τι αποσκοπεί το ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο ισως κ να μπορεί να αλλιωθεί απο ηλεκτρονικούς κ θα καθυστερήσει στην εφαρμογή του..φορολογία με αποδείξεις κ για τα πρατήρια όπως ολος ο κόσμος..τι κερδη έχεις? τόσο θα φορολογηθείς…επιπλέον να γίνεται σύγκριση με το τιμολόγιο η δελτίο αποστολής του βυτιοφόρου..και αυστηρές ποινές στους κερδοσκόπους..μονο με τιμωρία καταλαβαίνει δυδτυχώς πλέον ο Ελληνας..ολοι θέλουν εύκολο χρήμα κ ας είναι σε βάρος του αλλού..

  • 10 Μαρτίου 2010, 01:37 | Στέργιος Ισαακίδης

    Συμφωνώ με τα σχόλια που διατυπώθηκαν αναφορίκά με τον έλεγχο και τη φορολόγηση στο σημείο εισόδου των υγρών καυσίμων.

    Ως γνωστόν, η Ελλάδα δεν παράγει πρωτογενώς υγρά καύσιμα, αλλά επεξεργάζεται στα διυλιστήρια. Αυτά είναι και τα τελικά σημεία εισόδου της εμπορεύσιμης μορφής των υγρών καυσίμων και σε αντίθεση με τα σημεία λιανικής πώλησης (βενζινάδικα), ο αριθμός τους είναι πεπερασμένος, άρα μπορεί να ελεγχθεί. Εφόσον λοιπόν η τελική απαίτηση είναι η φορολόγηση των υγρών καυσίμων στο σύνολό τους και όχι στα επιμέρους στάδια διανομής, θα έπρεπε να εφαρμόζεται η φορολόγηση στην πηγή και στη συνέχεια το καύσιμο να κυκλοφορεί χωρίς επιπλέον κρατικούς δασμούς. Όσον αφορά στη φορολόγηση των βενζινοπωλών, αυτή μπορεί να εφαρμοστεί με βάση τα τιμολόγια πώλησης από τις εταιρείες στα βενζινάδικα. Στην περίπτωση αυτή εκτιμώ ότι δεν θα υπάρχουν πλαστά ή εικονικά τιμολόγια, διότι προεκειμένου να αποδόσουν το φόρο οι εταιρείες διανομής (οι μόνες άμεσα φορολογήσιμες έναντι του κράτους), θα αναγκαστούν να μεταβιβάσουν το φόρο στους βενζινοπώλες (και αυτοί με τη σειρά τους στον καταναλωτή). Σαφέστατα, με την παραπάνω μεθοδολογία δεν θα υπάρξει μείωση της τιμής, πλην όμως θα εξασφαλιστεί η απόδοση φόρους προς το κράτος.

  • 9 Μαρτίου 2010, 19:31 | Αθαν. Καστανας

    Δεν καταλαβαίνω γιατί καθυστερειτε κι εσεις και οι προηγουμενοι τις ταμειακές μηχανές στα βενζινάδικα.Εδω τις εβαλαν οι περιπτεράδες και αφηνετε τους βενζινοπώλες να οργιάζουν. ποσους μήνες θέλει να τοποθετηθεί μια ταμειακή μηχανη;Επι τέλους καντε κάτι. Βάλτε πλαφόν στα καύσιμα. Γιατί αδρανείτε εξοργιστικά;

  • 9 Μαρτίου 2010, 12:22 | Κωνσταντίνος

    Προτείνω οι μετρήσεις προς και από τις δεξαμενές να γίνονται με ροόμετρα ΜΑΖΑΣ (που μετράνε με το φαινόμενο coriolis). Ετσι η μετρήσεις είναι ανεξάρτητες της θερμοκρασίας και πολύ πιο αξιόπιστες.

  • 9 Μαρτίου 2010, 08:06 | ΗΛ

    ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΠΟΥ ΑΔΕΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ Ν.3325/05.

  • 8 Μαρτίου 2010, 20:28 | ΜΑΝΟΛΗΣ

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!
    ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΕΙΔΩΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ.
    ΒΑΛΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΣΤΟ ΒΥΤΙΟΦΟΡΟ ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΗΛΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΟ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΜΕ GPS.
    ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΗΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟ ??
    ΠΟΛΥ ΦΑΣΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ ΤΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΦΟΡΟΥ ΖΗΤΑ ΤΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΓΌΡΑΣΕ.
    ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΠΛΗ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΗ Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ??

  • 8 Μαρτίου 2010, 13:38 | ΠΑΝΤΕΛΗΣ

    Οι βενζινοπώλες μέχρι τώρα λένε ότι δεν είναι δυνατό να φορολογούνται βάσει ταμειακής μηχανής διότι το υγρό καύσιμο που μπαίνει στις δεξαμενές έχει »απώλειες» μέχρι να πουληθεί λόγω εξατμίσεων κ.λ.π.
    Με ένα τέτοιο ή παρόμοιο σύστημα το πρόβλημα αυτό λύνεται και άρα οι βενζινοπώλες μπορούν να φορολογούνται κι αυτοί με έσοδα-έξοδα επιτέλους!!!!
    Σχετικά με τις προδιαγραφές υπάρχουν οι ειδικοί Μηχανικοί για να τις ορίσουν επακριβώς και σωστά.
    Διότι ως γνωστόν άλλη η δουλειά του νάυτη κι άλλη του καντηλανάφτη.

  • 7 Μαρτίου 2010, 23:19 | Θεόδωρος

    Συμφωνώ με όποιο μέτρο θα επιφέρει πλήρη έλεγχο στην αγορά και διακίνηση όλων των καυσίμων.
    Να τοποθετηθούν επιτέλους ταμειακές στα πρατήρια.
    Να επαναλειτουργήσουν πρατήρια καυσίμων στα μεγάλα SUPER MARKET όπως ίσχυε πριν λίγα χρόνια.
    Οι πρατηριούχοι φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνουν από νομιμότητα και υπακοή στους νόμους που αφορόυν στα κάυσιμα. Πότε το Υπουργείο ανάπτυξης θα αναλάβει δράση και επιβολή κυρώσεων(εξουθενωτικών) στους παραβάτες,(ακόμη και αφαίρεση αδειών)?
    5,5 χρόνια κατηγορούσατε την ΝΔ ότι δεν μπορούσε να ελέγξει την λειτουργία της αγοράς καυσίμων.
    Εσείς μπορείτε? δείξτε το επιτέλους. Μην φορολογείτε μόνο επαχθώς τα καύσιμα.
    Ευχαριστώ