• Σχόλιο του χρήστη 'Γραφείο Υποστήριξης Τουρισμού Κω' | 27 Φεβρουαρίου 2014, 13:54
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Το διεθνές αεροδρόμιο της Κω το 2013 είχε 1.011.012 αφίξεις και σχεδόν πάντα βρίσκεται μέσα στην πρώτη 5άδα με τις περισσότερες τουριστικές αφίξεις αλλοδαπών. Στο λιμάνι της Κω το 2013 αποβιβάστηκαν, εκτός από τους τουρίστες που κατέφθασαν ακτοπλοϊκά, 44.837 επιβάτες κρουαζιερόπλοιων. Επίσης, πολύ μεγάλη άνοδος παρατηρείται και στις αφίξεις από την Τουρκία αλλά και στα σκάφη που ελλιμενίζονται στη μαρίνα και στο λιμάνι. Το 2013 στην Κω το γραφείο του ΕΟΤ ήταν το μοναδικό που λειτουργούσε όλο τo χρόνο παρέχοντας πληροφορίες, χάρτες, οδηγούς για όλα τα νησιά του Νοτίου αλλά και Βορείου Αιγαίου τόσο επιτόπου, όσο και απαντώντας στο email του γραφείου που βρίσκει κανείς το επίσημο site (www.visitgreece.gr). Στο χώρο του γραφείου υπάρχει η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης wifi για την μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση των τουριστών. Το γραφείο πληροφοριών του Δήμου αναζήτησε προσωπικό (σε συνεργασία με την τοπική ένωση ξενοδόχων) τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς και άνοιξε για μικρό διάστημα παράλληλα με το γραφείο του ΕΟΤ. Η Κως έχει από τα υψηλοτέρα ποσοστά τουριστικών καταλυμάτων ως προς το σύνολο της χώρας. Το σύνολο ΜΟΝΟ των ξενοδοχειακών κλινών του νησιού φτάνει τις 47.500. Οι επιχειρηματίες που θέλουν να βγάλουν ή να ανανεώσουν τα Ειδικά Σήματα Λειτουργίας ή απλά να θεωρήσουν τα «Βιβλία Αναφοράς» μπορούν να το κάνουν χωρίς να μεταβούν σε άλλο νησί. Ταυτόχρονα οι επιθεωρήσεις με μη επιτόπιο προσωπικό είναι χρονοβόρες και ακριβές για το δημόσιο. Ο νησιωτικός χαρακτήρας της περιοχής έχει ληφθεί στοιχειωδώς υπόψη; Το γραφείο της Κω, αν και υποστελεχωμένο, σε συνεργασία με τα γραφεία του ΕΟΤ εξωτερικού, έχει συνεργαστεί με ταξιδιωτικούς φορείς (π.χ. Kuoni Travel Ltd, εκδοτικό οίκο Merian) για την παροχή πληροφοριών/υλικού/συνέντευξης με Κώο ιστορικό, ιερέα, υπεύθυνο τοπικού ιδρύματος, μελισσοκόμο, για τη συγγραφή τουριστικών οδηγών κ.α., έχει προωθήσει αιτήματα φιλοξενίας, έχει μεσολαβήσει για παροχές αλλά και κανονίσει ραντεβού/συνοδεύσει δημοσιογράφους από Δανία και Γερμανία και γενικά έχει συμβάλλει τα μέγιστα στην δημιουργία θετικής εικόνας του νησιού (όπως το Σεπτέμβριο του 2010 στην πρόσκρουση του καταμαράν με 209 τουρίστες στο λιμάνι της Κω - με τη νοσηλεία των 4 τουριστών ή το περιστατικό που αφορούσε τους ραδιοερασιτέχνες - μετά από την σύλληψη του γερμανού τουρίστα ραδιοερασιτέχνη στην Κω και τη δυσφήμηση που προέκυψε, επικοινωνία με πρεσβείες αλλοδαπών λόγω απώλειας εγγράφων τους, έχει μεσολαβήσει για καταγγελίες τουριστών και διαβιβάσει αυτές στα κεντρικά κ.α.) και είναι έτοιμο να εκπροσωπήσει τον οργανισμό σε όποιο συμβάν έκτακτο ή μη.