• Σχόλιο του χρήστη 'Dimitris D' | 15 Αυγούστου 2011, 20:00

    Εξωτερικά του φράχτη(πλευρά Τουρκίας) πρέπει να υπάρχουν εμπόδια για σκάλες, όπως λάστιχα αυτοκινήτου ή κλίση εδάφους που να διευκολύνει την απομάκρυνση από τον φράχτη. Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα διέλευσης από τα υπόλοιπα σύνορα των 110 χιλιομέτρων του νομού Έβρου θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε φράχτες για το νερό(στις όχθες) ή μέσα στο νερό. Η τεχνολογία για την προστασία από πετρελαιοκηλίδες έχει αναπτύξει κινητούς φράχτες για μέσα στο νερό, οι οποίοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να εμποδίζουν βάρκες να περάσουν το ποτάμι, έχουν ονόματα όπως Solid Float Rubber Boom, oil fence boom. Για την προστασία από τις πλημμύρες υπάρχουν κινητά φράγματα(flood protection fence) για τις όχθες. Και οι δύο παραπάνω λύσεις μπορούν να γίνουν leasing, ενώ θα μπορούσαν να διαμορφώσουν συγκεκριμένα περάσματα που θα φυλάγονται από λιγότερους άντρες της frontex και λιγότερους συνοριοφύλακες. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι με τις πλημμύρες του Έβρου καταστράφηκε η σιδηροδρομική γραμμή για 2-3 χρόνια και το κόστος ήταν πολύ υψηλότερο από τα 5 εκ. ευρώ του φράχτη. Την τελευταία φορά που πήγε να επισκευαστή από την ελληνική νομαρχία στην τούρκικη πλευρά με συνεννόηση με τον τούρκο νομάρχη, ήρθε και ο τούρκικος στρατός και τους έδιωξε. Οι τούρκοι δεν ενδιαφέρονται για επισκευές αναχωμάτων όταν έχει πρόβλημα μόνο η ελληνική πλευρά, δίπλα στον φράχτη που θα κατασκευαστή. Η μελέτη σας δεν φαίνεται να συμπεριλαμβάνει την προστασία του φράχτη από πλημμύρες.