• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΟΓΙΒΑΝΗς ΓΕΩΡΓΙΟς' | 4 Ιανουαρίου 2012, 15:26

    καπετανιε μου, η πειρατεια στην δυτικη αφρικη δεν εχει τοσο γνωστη οσο στην περιοχη ινδικου για τρεις λογους. Πρωτος λογος ειναι οτι η εκει πειρατεια στοχευει κυριως σε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΦΟΡΤΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ , τα οποια φερονται απο ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΠΛΟΙΑ. Δεστε σχετικες ενημερωσεις που εχει εκδοσει κατα καιρους η Lloyd's Market Association. Ο Maxime Ahoyo, αρχηγος ναυτικου του ΜΠΕΝΙΝ, δηλωσε λιαν προσφατως οτι δεκαδες πλοια αποφευγουν την περιοχη λογω της πειρατειας. Ενας δευτερος λογος ειναι οτι στην περιοχη αυτη ασχετως της πολεμικης καταστασης που επικρατει δεν ειναι εφικτη για μακρο χρονικο διαστημα η ομηρια πλοιου και πληρωματων. Ουσιαστικα δεν υφισταται ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ τοσο στην Νιγερια οσο και στο Μπενιν της Σομαλικης μορφης. Ο τριτος λογος ειναι ειναι αποχρωσες!? ενδειξεις στενης συνεργασιας πειρατων-λεηλατητων, με τις τοπικες λιμενικες-στρατιωτικες αρχες κατι που δυσκολευει αφανταστα την οποια διεθνη συνεργασια μαζι τους. Υ.Γ Συγνωμη που δεν τοποθετηθηκα εγκαιρως, επαγγελματικες υποχρεωσεις.... Ευχομαι καλη χρονια και πασα ευδαιμονια.