• Σχόλιο του χρήστη 'Γ.Μ.' | 21 Απριλίου 2017, 12:38

    Γραφειοκρατικες διαδικασιες ,κοστοβορες και αναποτελεσματικες πατε να δημιουργησετε .Αμεσος κοινωνικος ελεγχος με απευθειας υποβολη ηλεκτρονικα(εαν ο πολιτης δεν εχει προσβαση τοτε να απευθυνεται σε ΚΕΠ που υποχρεωτικα να διευκολυνουν ) των προβληματων σε πανελλαδικο συντονιστικο κεντρο και τηλεφωνο και απαντηση αμεσα απο τον τοπικα υπευθυνο.Ακροασεις "δια υποθεσην σας ...."δεν θα λειτουργησουν. Αφου υπολογοι ειναι οι υπουργοι ας δημιουργηθει συντονιστικο κεντρο και να απαντα αμεσα ολο το 24ωρο .Επιτροπες ,ακροασεις καθε εξη μηνες δημιουργουν χρονιες παθογενειες σε ζητηματα υγειας που απαιτουν αμεσες λυσεις." το ερωτηματολογιο αξιολογησης να ειναι ηλεκτρονικο σε "tablet" και η υποβολη να γινεται αμεσα ηλεκτρονικα προς το πανελλαδικο συντονιστικο κεντρο ".Αναφορες , επιτροπες,καθε εξη μηνες , ακροασεις ,επεξεργασια στοιχειων,καθε χρονο απο ομαδες εργασιας θα δημιουργησουν γραφειοκρατια .Οσο πιο απλα ,αμεσα ,με χρηση τεχνολογιας( cloud)συντονιζεται το εργο ομαδων.Παραδειγματα πως ενημερωνονται για τα προβληματα υγειας σε αλλες χωρες με καλη βαθμολογηση συστηματων υγειας : https://www1.toronto.ca/wps/portal/contentonly?vgnextoid=24f74485d1210410VgnVCM10000071d60f89RCRD https://hbr.org/2016/12/a-simple-way-to-measure-health-care-outcomes Τελος η βελτιωση των συστηματων υγειας ειναι επιστημη. http://www.ihi.org/Pages/default.aspx