Άρθρο 03

1. Η παράγραφος 8 του άρθρου 9 του ν. 3252/ 2004 αντικαθίσταται ως εξής
« 8. Ο Πρόεδρος, οι Αντιπρόεδροι, ο Γενικός Γραμματέας, ο Αναπληρωτής Γραμματέας και ο Ταμίας του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ν.Ε. δικαιούνται άδεια απουσίας από την εργασία/ υπηρεσία τους, για όσο διαρκεί η θητεία τους, μέχρι δώδεκα (12) ημέρες το μήνα. Κατά το χρόνο αυτόν, τα μέλη του προεδρείου που είναι δημόσιοι υπάλληλοι διατηρούν όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από την υπαλληλική τους ιδιότητα. Τα άλλα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ν.Ε. δικαιούνται άδεια απουσίας πέντε (5) ημερών το μήνα.
2. Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 9 του άρθρου 9 του νόμου 3252/2004 αντικαθίσταται ως εξής:
« Το ύψος της αποζημίωσης καθορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις που διέπουν τις αποζημιώσεις για συμμετοχή σε συλλογικά όργανα.»
3. Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 8 του άρθρου 10 του ν. 3252/2004 αντικαθίσταται ως εξής:
« Το πρακτικό της εφορευτικής επιτροπής, υπογεγραμμένο από όλα τα μέλη της, υποβάλλεται στην αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Υγείας και επικυρώνεται από τον Υπουργό Υγείας.»
4. Στο άρθρο 11 του ν. 3252 /2004 προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:
«5. Κάθε μέλος της Ε.Ν.Ε. δικαιούται να διατελέσει Πρόεδρος ή Μέλος του προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου της ή Περιφερειακού Συμβουλίου μέχρι δύο (2) συνεχόμενες θητείες για κάθε θέση.»

  • 2 Οκτωβρίου 2017, 12:39 | Πασαλή Χριστίνα

    Στο άρθρο 11 του ν. 3252 /2004 προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:
    «5. Κάθε μέλος της Ε.Ν.Ε. δικαιούται να διατελέσει Πρόεδρος ή Μέλος του προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου της ή Περιφερειακού Συμβουλίου μέχρι δύο (2) συνεχόμενες θητείες για κάθε θέση.»

    Για ποιο λόγο να μπει πλαφόν στις θητείες του προεδρείου? Σε ποιο άλλο ΝΠΔΔ ή συλλογικό όργανο ισχύει αυτο; Θα το εφαρμόσετε και σε άλλα επιμελητήρια όπως ο Ιατρικός Σύλλογος?

  • 2 Οκτωβρίου 2017, 12:17 | ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΠΑΠΑ

    13 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥΕ ΕΚΛΕΓΕΙ ΤΟ 1/6ο ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΘΕΝΗΣ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΙΑ.ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΕΡΕΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑΤ ΤΗΝ ΕΞΙΨΩΣΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΦΕΛΙΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

  • 2 Οκτωβρίου 2017, 10:09 | Μαρία Κωστίκου

    Αφού θεωρείται τόσο αναγκαία και απαραίτητη η θέσπιση δύο θητειών μόνο πότε θα δούμε να το νομοθετήσετε και τους βουλευτές και για τις άλλες διευθυντικές Και άλλες καίριες θέσεις του ΔΗΜΟΣΊΟΥ???

  • 2 Οκτωβρίου 2017, 10:46 | Γιώργος

    Αλήθεια κύριε ΥΠΟΥΡΓΕ σε ποιο άλλο επιμελητήριο, σωματείο σύλλογο επιβάλλεται διά νόμου η εκλογή, για μόνο δύο εκλογικές θητείες ? Το σύνταγμα το προβλέπει μόνο για την εκλογή του προέδρου της δημοκρατίας. Πουθενά αλλού. Εσείς γιατί επιτρέπετε τους συμβουλάτορες σάς να σας οδηγούν σέ τέτοια ολισθήματα?
    Που είναι η δημοκρατικότητα και η ανεκτικότητα της αριστεράς.
    Δια της επιβολής και όχι μέσω των εκλογών θέλετε να επιβάλλετε την άποψη σας!

  • 1 Οκτωβρίου 2017, 20:43 | Γιάννης

    Το πλαφόν με τις θητείες να το βάλετε και στους Ιατρικούς Συλλόγους και στον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο.

    Εκεί το μόνο που βάλατε είναι αυτό:
    «Ο Πρόεδρος του Π.Ι.Σ. δεν μπορεί να είναι συγχρόνως και Πρόεδρος
    κάποιου Ιατρικού Συλλόγου ή συνδικαλιστικού οργάνου ή να κατέχει
    κυβερνητικές θέσεις του ευρύτερου δημόσιου τομέα όταν υπάρχει σύγκρουση
    εννόμων συμφερόντων με εκείνα των γιατρών. Εξαιρούνται οι θέσεις σε
    επιστημονικές εταιρείες.»

    Γιατί αυτή η διάκριση;

  • 1 Οκτωβρίου 2017, 17:21 | Ε.Φ.

    Από την στιγμή που ο συνδικαλισμός έγινε επάγγελμα στην Ελλάδα, έπαψε να έχει ελπίδα ο εργαζόμενος. Αυτός που θέλει να βοηθήσει μπορεί από όλες τις θέσεις. Όποιος θέλει να εξουσιάζει θέλει να είναι στην εξουσία.συχαρτηρια!!

  • 1 Οκτωβρίου 2017, 03:24 | Σωτήρης Ζαχαριάς

    4. Στο άρθρο 11 του ν. 3252 /2004 προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:
    «5. Κάθε μέλος της Ε.Ν.Ε. δικαιούται να διατελέσει Πρόεδρος ή Μέλος του προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου της ή Περιφερειακού Συμβουλίου μέχρι δύο (2) συνεχόμενες θητείες για κάθε θέση.»

    Να αντικατασταθει το <> με την λέξη <>…
    Ευχαριστώ!

  • 1 Οκτωβρίου 2017, 03:01 | Σωτήρης Ζαχαριάς

    4. Στο άρθρο 11 του ν. 3252 /2004 προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:
    «5. Κάθε μέλος της Ε.Ν.Ε. δικαιούται να διατελέσει Πρόεδρος ή Μέλος του προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου της ή Περιφερειακού Συμβουλίου μέχρι δύο (2) συνεχόμενες θητείες για κάθε θέση.»….Ζητω να αντικατασταθει ΄<> σε <>

  • 30 Σεπτεμβρίου 2017, 20:52 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΥΧΤΙΔΗΣ

    η πλέον απαράδεκτη και αντιδημοκρατική διάταξη, μακροπρόθεσμα δε θα υπονομεύσει την λειτουργία της ΕΝΕ

    4. Στο άρθρο 11 του ν. 3252 /2004 προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:
    «5. Κάθε μέλος της Ε.Ν.Ε. δικαιούται να διατελέσει Πρόεδρος ή Μέλος του προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου της ή Περιφερειακού Συμβουλίου μέχρι δύο (2) συνεχόμενες θητείες για κάθε θέση.»

    ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΊ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΈΛΘΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣΠΙΣΤΕΊ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΘΗΤΕΙΕΣ!

  • 30 Σεπτεμβρίου 2017, 12:21 | ΤΑΝΙΑ ΤΕΡΖΗ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΌΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΘΗΤΕΊΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΛΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ…ΑΛΛΩΣΤΕ,ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΕΦΌΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΈΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΈΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ…ΑΡΑ,ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΑ !!!
    ΑΛΛΩΣΤΕ,ΥΠΕΎΘΥΝΟ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ, ΕΙΝΑΙΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟΙ ΠΛΗΡΟΥΝ ΚΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ …
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΕ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΆΛΛΟ ΚΛΑΔΟ !!!!!!!

  • 29 Σεπτεμβρίου 2017, 11:06 | ANNA

    Πρώτα οριοθετήστε την δική σας θητεία κύριε Υπουργέ στις 2 φορές ( σ.σ. μέχρι δυο φορές να έχει το δικαίωμα να εκλεγεί κάποιος βουλευτής) και μετά αλλάχτε τις θητείες σε όλα τα επιμελητήρια.

  • 29 Σεπτεμβρίου 2017, 11:17 | ΜΑΡΙΑ

    Όταν φέρετε και ψηφίσετε νόμο εσείς και η κυβέρνησή σας, ο οποίος να αναφέρει ρητά 2 χρόνια θητείας, για όλα τα επιμελητήρια, τους συλλόγους και τους βουλευτές τότε μόνο θα συμφωνήσω μαζί σας. Κοιτάξτε πρώτα να σουλουπώσετε τα νοσοκομεία μας και μετά ασχολείστε με την διάρκεια των προεδριών. Εδώ ο κόσμος χάνεται και ο ……………

  • 29 Σεπτεμβρίου 2017, 10:20 | Παντελής

    Παρ. 4: είναι ευθέως αντισυνταγματική η διάταξη που προβλέπει όριο στις συνεχιζόμενες θητείες καθώς αλλοιώνει επί της ουσίας και νοθεύει τη βούληση των νοσηλευτών. Είναι μία φωτογραφική διάταξη που είναι πέρα για πέρα απαράδεκτη.

  • 28 Σεπτεμβρίου 2017, 23:06 | Μαρία Μηλάκα

    Αυτή η χρονική οριοθέτηση της θητείας αποδίδει δικαιοσύνη… αλά κάρτ προφανώς. Γιατί δεν ξεκινάει λοιπόν το «δίκαιο» μέτρο από τις διοικήσεις των μεγάλων συντεχνιακών ομάδων της χώρας, οι οποίες εκπροσωπούνται από τα ίδια πρόσωπα επί δεκαετίες; Εδώ μιλάμε για περιορισμό του δημοκρατικού δικαιώματος του «εκλέγεσθαι», και θα ήταν φαιδρό στην εποχή μας, εάν δεν ήταν επικίνδυνο..

  • 28 Σεπτεμβρίου 2017, 22:47 | ΒΑΓΙΑ

    Συμφωνώ με το ανώτατο όριο αλλά να εφαρμοσθεί σε όλους τους κλάδους. Επίσης η άδεια 12 ημερών το μήνα πρέπει να μειωθεί.

  • Η εισηγούμενη διάταξη, που θέτει όριο στις συνεχόμενες θητείες συγκεκριμένων οργάνων διοίκησης, αλλοιώνει επί της ουσίας ή άλλως νοθεύει την εντολή του σώματος των νοσηλευτών, ενώ περιορίζει δραστικά και σε βάρος συγκεκριμένων προσώπων (φωτογραφική διάταξη) το δικαίωμα του εκλέγεσθαι, κατά παράβαση τόσο της αρχής της ισότητας, όσο και κάθε έννοιας δημοκρατικής αρχής.

  • 28 Σεπτεμβρίου 2017, 16:48 | Εύη Γιαννοπούλου

    Αλήθεια γιατί αυτή η παρέμβαση να ισχύει μόνο στην ΕΝΕ? Σε ποιο άλλο ΝΠΔΔ ισχύει αυτό? Τι θα λέγατε να ορίσετε κι εσείς ως υπουργοί την θητεία σας? Για να είναι δίκαιο λοιπόν εφαρμόστε το σε όλους!!! Στους γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς, φαρμακοποιούς κλπ., και όχι μόνο στους νοσηλευτές!!!

  • 27 Σεπτεμβρίου 2017, 22:32 | Θανασά Γεωργία

    Όλα τα όργανα οφείλουν να διασφαλίζουν την εξέλιξη τους με την είσοδο νέων προσώπων στα κεντρικά τους όργανα, νέων ιδεών και να προστατεύεται το όργανο από ψηφοθηρικές πρακτικές που μόνο εις βάρος της αποτελεσματικότητας του είναι. Η αλλαγή της θητείας και το όριο είναι απαραίτητο καθώς και το όριο απουσίας καθώς τα μέλη θα πρέπει να είναι ενεργοί νοσηλευτές για να μπορούν να αντιλαμβάνονται τα προβλήματα στους χώρους παραγωγής τους που είναι το Εθνικό Σύστημα Υγείας.

  • 27 Σεπτεμβρίου 2017, 13:56 | Μαρία

    Θα έπρεπε πριν συντάξετε το νομοσχέδιο για τον αριθμό των ΠΤ, ανά περιφερειακή ενότητα, να ζητήσετε Γενικές Συνελεύσεις και αποφάσεις Διοικητικών Συμβουλίων. Τώρα με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αυθαίρετα κάνετε τα ΠΤ 74 και μετά λέτε, μπορείτε να τα συγχωνεύσετε. Αυτά όλα είναι τουλάχιστον αστεία.

  • 27 Σεπτεμβρίου 2017, 13:07 | Μαρία

    Δεν μπορείτε να βάζετε πλαφόν στις θητείες του προεδρείου, κάτι τέτοιο δεν έχει ξαναγίνει σε φορέα. Σας ενοχλεί μάλλον το σημερινό ΔΣ.

  • 26 Σεπτεμβρίου 2017, 19:20 | Τολίκας Κώστας

    Γιατί αυτή η ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά της ΕΝΕ; Γιατί δεν παρεμβαίνετε με τον ίδιο τρόπο και στους γιατρούς, στις μαίες, στους επισκέπτες υγείας; Τόσο δημοκρατία γιατί;

  • 26 Σεπτεμβρίου 2017, 17:57 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΥΛΟΥ

    Πολύ σωστη η μέριμνα για θητεία ορισμένου χρονου .Βαρεθηκαμε τα ιδια προσωπα οπως η ανακυκλωση αυτων και σε συνδικαλιστικά οργανα.Η νοσηλευτική είναι επιστήμη και η συμμετεχοντες λειτουργοί.Όσοι συμμετέχουν στο Επιμελητήριο μόνο για κομματικούς και προσωπικούς σκοπούς να αποχωρήσουν και να δώσουν την θέση τους σε άτομα που πραγματικά θα βοηθησουν στην εξύψωση της νοσηλευτικής επιστημης

  • 26 Σεπτεμβρίου 2017, 17:07 | Βαΐα Κωνσταντικάκη

    Σε ένα ΝΠΔΔ που τα μέλη του ΔΣ εκλέγονται μέσα από εκλογική διαδικασία και αποτελούν έκφραση του βούλησης του εκλογικού σώματος γιατί μπαίνει ο περιορισμός των δύο (2) θητειών? Σε ποιά άλλα ΝΠΔΔ ή συλλογικά όργανα έχει εφαρμοστεί αυτός ο περιορισμός??? Άραγε γιατί δεν εφαρμόζεται για τους βουλευτές, τους υπουργούς, τους Πρωθυπουργούς?

  • 26 Σεπτεμβρίου 2017, 08:59 | Ιωάννης Χρυσοχοϊδης

    Συμφωνώ απόλυτα υπουργέ μου και αντιπροτείνω να το εφαρμόσουμε σε όλους τους κλάδους αλλά και στη βουλή. Προτείνω δηλαδή και οι βουλευτές, Υπουργοί και Πρωθυπουργοί να έχουν το δικαίωμα εκλογής 2 φορές (Μην παίρνουμε και τις καρέκλες στο σπίτι μας😊!). Πιστεύω ότι είστε δημοκρατικός άνθρωπος και πως εσείς και η κυβέρνησή σας θα φέρει μαζί για ψήφιση και το άρθρο 3 αλλά και ένα άρθρο ακόμα με το οποίο θα ορίζεται η θητεία των βουλευτών, Υπουργών και πρωθυπουργών έως 2 φορές. Συνεχίστε να χώνετε βαθιά το μαχαίρι στο κόκκαλο!!!…

  • 26 Σεπτεμβρίου 2017, 08:29 | Τσουμάνη Ναταλία

    Με την ίδια λογική ορίστε και σαν Υπουργοί επιτέλους τη θητεία σας…όπως στην Αμερική…μετά από 8 χρόνια διακυβέρνησης να αλλάζει…βάλτε πρώτα στους Βουλευτές όριο και μετά στα συλλογικά όργανα…συμφωνώ οτι πρέπει να αλλάζονται τα πρόσωπα… και βιβλιογραφικά ένα άτομα μπορεί να φτάσει στο ανώτατο όριο που μπορεί να προσφέρει στην ίδια υπηρεσία 6-7 χρόνια, μετά επιβάλετε να αλλάξει αντικείμενο ή κλινική ή νοσοκομείο κλπ.
    Για να υπάρχει λοιπόν δικαιοσύνη εφαρμόστε το ΠΑΝΤΟΥ!!!! Σε όλους τους συλλόγους…Φαρμακευτικούς, Ιατρικούς κλπ. όχι μόνο στους Νοσηλευτές!!!
    Τσουμάνη Ναταλία, Υπεύθυνη Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΠΕΔΥ Ηρακλείου Κρήτης- Κ.Υ Ηρακλείου

  • 25 Σεπτεμβρίου 2017, 23:58 | Καυκιά Θεοδώρα

    Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 9 του άρθρου 9 του νόμου 3252/2004 αντικαθίσταται ως εξής:
    « Το ύψος της αποζημίωσης καθορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις που διέπουν τις αποζημιώσεις για συμμετοχή σε συλλογικά όργανα.»

    Πως θα αποζημιώνονται τα μέλη του ΔΣ όταν ήδη έχει καταργηθεί η αποζημίωση των μελών συλλογικών οργάνων με το νόμο του μνημονίου. Μήπως φάσκουμε και αντιφάσκουμε?

  • 25 Σεπτεμβρίου 2017, 20:22 | Μαρία Μοιρασγεντή

    Πολύ θετική η θέσπιση ανώτατου ορίου στις θέσεις των ΔΣ. Η εναλλαγή συμβάλλει στην ενίσχυση της διαφάνεια και τον περιορισμό φαινομένων «αιώνιων» ΔΣ.

  • 25 Σεπτεμβρίου 2017, 18:45 | Μιχαήλ Δρακομαθιουλάκης

    Σχολιάζω ανά παράγραφο:

    1. Η παράγραφος 8 του άρθρου 9 του ν. 3252/ 2004 αντικαθίσταται ως εξής
    « 8. Ο Πρόεδρος, οι Αντιπρόεδροι, ο Γενικός Γραμματέας, ο Αναπληρωτής Γραμματέας και ο Ταμίας του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ν.Ε. δικαιούνται άδεια απουσίας από την εργασία/ υπηρεσία τους, για όσο διαρκεί η θητεία τους, μέχρι δώδεκα (12) ημέρες το μήνα. Κατά το χρόνο αυτόν, τα μέλη του προεδρείου που είναι δημόσιοι υπάλληλοι διατηρούν όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από την υπαλληλική τους ιδιότητα. Τα άλλα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ν.Ε. δικαιούνται άδεια απουσίας πέντε (5) ημερών το μήνα.

    Θα πρέπει να προβλεφθεί ξεκάθαρα πώς εξασφαλίζονται από απόλυση οι νοσηλευτές που εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα, ώστε να δοθεί ισότιμα η δυνατότητα και σ’ αυτούς να μετέχουν στα όργανα της Ε.Ν.Ε. .

    2. Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 9 του άρθρου 9 του νόμου 3252/2004 αντικαθίσταται ως εξής:
    « Το ύψος της αποζημίωσης καθορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις που διέπουν τις αποζημιώσεις για συμμετοχή σε συλλογικά όργανα.»

    Λογικό.

    3. Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 8 του άρθρου 10 του ν. 3252/2004 αντικαθίσταται ως εξής:
    « Το πρακτικό της εφορευτικής επιτροπής, υπογεγραμμένο από όλα τα μέλη της, υποβάλλεται στην αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Υγείας και επικυρώνεται από τον Υπουργό Υγείας.»

    Δεν έχω κάποιο σχόλιο.

    4. Στο άρθρο 11 του ν. 3252 /2004 προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής:
    «5. Κάθε μέλος της Ε.Ν.Ε. δικαιούται να διατελέσει Πρόεδρος ή Μέλος του προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου της ή Περιφερειακού Συμβουλίου μέχρι δύο (2) συνεχόμενες θητείες για κάθε θέση.»

    Όχι. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να προβλεφθεί ανώτερος αριθμός για τις θητείες σε οποιαδήποτε θέση, π.χ. δύο (2) ή τρεις (3) θητείες συνολικά. Αλλιώς θα υπάρχει ανακύκλωση προσώπων, καθώς σ’ αυτήν την θητεία θα είμαι Μέλος του Περιφερειακού Συμβουλίου, την επόμενη Αντιπρόεδρος ή Ταμίας του Δ.Σ., μετά κάτι άλλο.
    Ίσως να πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα στα Περιφερειακά Συμβούλια και το Δ.Σ., αλλά οι θητείες να υπολογίζονται συνολικά κι όχι αν είναι συνεχόμενες ή όχι.

  • 23 Σεπτεμβρίου 2017, 22:25 | ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

    ΠΟΛΎ ΣΩΣΤΑ!!! ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΚΛΠ.ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ…ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ

  • 23 Σεπτεμβρίου 2017, 21:03 | Νικόλαος Κουκοτσικας

    στη σωστη κατευθυνση οι τροποποιησεις

  • 23 Σεπτεμβρίου 2017, 18:41 | Δημητρης

    Μηπως πρεπει να υπάρξει πρόβλέψη για συμμετοχη και των νοσηλευτων του ιδιωτικού τομέα στα όργανα?

  • 23 Σεπτεμβρίου 2017, 09:23 | ΣΟΦΙΑ ΜΠΟΥΚΗ

    Έχετε δει πουθενά, σε κάποια άλλη χώρα ή στην Ελλάδα, βοηθοί φαρμακείου να γράφονται στο φαρμακευτικό σύλλογο (ενώ στις Δημόσιες Υπηρεσίες, δεν υπάρχουν φαρμακοποιοί –εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων- και οι βοηθοί εκτελούν κανονικότατα χρέη φαρμακοποιού), βοηθοί φυσικοθεραπευτών να γράφονται στο σύλλογο φυσικοθεραπευτών, βοηθοί δικαστικοί επιμελητές στον δικηγορικό σύλλογο, κ.α. ; Ας ξεκινήσετε, λοιπόν να γράφετε στο σύλλογο μηχανικών όλους τους αποφοίτους των ΙΕΚ και μετά ασχολείστε με όλα τα υπόλοιπα επαγγέλματα! Ντροπή!

  • 22 Σεπτεμβρίου 2017, 00:20 | Βασιλάκης Άγγελος

    Η οριοθέτηση της θητείας, κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.
    Εντούτοις, θα πρέπει να αποκλειστεί η κυκλική αλλαγή θέσεων και η ισόβια αναπαραγωγή της θητείας, καθότι κάποιος, μπορεί να εκλέγεται για 2 θητείες Πρόεδρος, στη συνέχεια για 2 θητείες Αντιπρόεδρος, κατόπιν για 2 θητείες Γ. Γραμματέας στη συνέχεια ξανά Πρόεδρος κ.ο.κ
    Επομένως, θα πρέπει να απαγορεύεται να θέτει κάποιος υποψηφιότητα, σε όλα τα όργανα της ΕΝΕ (Κεντρικό ή Περιφερειακό Δ.Σ), μετά το πέρας των 2 θητειών, για τουλάχιστον μία εκλογική διαδικασία έτσι, ώστε να επιστρέφει στο Νοσοκομείο και το Νοσηλευτικό Τμήμα που ανήκει, υπηρετώντας κανονικά, σε βάρδια.

  • 21 Σεπτεμβρίου 2017, 22:32 | ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΔΑΓΛΑΣ

    Κάθε μέλος της Ε.Ν.Ε. δικαιούται να διατελέσει Πρόεδρος ή Μέλος του προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου της ή Περιφερειακού Συμβουλίου μέχρι δύο (2) συνεχόμενες θητείες για κάθε θέση; Σε ποιο άλλο ΝΠΔΔ ή συλλογικό όργανο ισχύει αυτο; Μηπως στους ιατρικους συλλόγους; Μήπως στους Φυσικοθεραπευτές; Μήπως στους Επισκέπτες; Μήπως στις Μαίες; ΟΧΙ.
    Γιατί να ισχύει στην ΕΝΕ;;; Μήπως φωτογραφίζετε κάποιους επίδοξους υποψηφίους;

  • 21 Σεπτεμβρίου 2017, 15:20 | Γιάννης Καναβός

    Η θέσπιση ανώτατου ορίου στις θέσεις των διοικητικών συμβουλίων είναι θετική, καθώς αποτρέπει φαινόμενα καρεκλοκενταυρισμού…