Στην παρ. 4 του άρθρου 66 του ν. 4632/2019 (Α’ 159), περί συντήρησης οχημάτων, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) το εισαγωγικό εδάφιο αντικαθίσταται, β) στην περ. α), πριν από τη λέξη «αναγνώρισης» προστίθενται οι λέξεις «διαπίστευσης και», γ) το τελευταίο εδάφιο αντικαθίσταται, και η παρ. 4 του άρθρου 66 διαμορφώνεται ως εξής:
«4. Όσον αφορά στις φορτάμαξες και στα άλλα σιδηροδρομικά οχήματα, κάθε υπεύθυνος για τη συντήρησή τους φορέας πιστοποιείται και λαμβάνει πιστοποιητικό υπεύθυνου για τη συντήρηση φορέα (Υ.Σ.Φ.) από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ή από οργανισμό πιστοποίησης, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΚ) 765/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 9ης Ιουλίου 2008, για τον καθορισμό των απαιτήσεων διαπίστευσης και για την κατάργηση του κανονισμού (ΕΟΚ) 339/93 (L 218), κατά τους ακόλουθους όρους:
α) οι διαδικασίες διαπίστευσης και αναγνώρισης βασίζονται σε κριτήρια ανεξαρτησίας, επάρκειας και αμεροληψίας,
β) το σύστημα πιστοποίησης παρέχει αποδεικτικά στοιχεία ότι ο υπεύθυνος για τη συντήρηση φορέας έχει καθιερώσει σύστημα συντήρησης, ώστε να εγγυάται την ασφαλή κατάσταση κυκλοφορίας όλων των οχημάτων για τη συντήρηση των οποίων είναι υπεύθυνος,
γ) η πιστοποίηση ΥΣΦ βασίζεται σε αξιολόγηση της ικανότητας του υπεύθυνου για τη συντήρηση φορέα να πληροί τις σχετικές απαιτήσεις και τα κριτήρια αξιολόγησης που ορίζονται στο παράρτημα III του άρθρου 81 και να τα εφαρμόζει με συνέπεια. Περιλαμβάνει σύστημα επιτήρησης για τη διασφάλιση διαρκούς συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις αυτές και κριτήρια αξιολόγησης μετά τη χορήγηση του πιστοποιητικού ΥΣΦ,
δ) η πιστοποίηση των συνεργείων συντήρησης βασίζεται στη συμμόρφωση με τα σχετικά τμήματα του παραρτήματος III του άρθρου 81 που εφαρμόζονται στις αντίστοιχες λειτουργίες και δραστηριότητες που θα λάβουν πιστοποίηση.
Αν ο υπεύθυνος για τη συντήρηση φορέας είναι σιδηροδρομική επιχείρηση ή διαχειριστής υποδομής, πλην εκείνων που αναφέρονται στην παρ. 2 του άρθρου 3 του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/779, η συμμόρφωση με τους όρους του παρόντος άρθρου ελέγχεται από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων σύμφωνα με τα άρθρα 62 και 64 του παρόντος και τις παρ. 4 και 5 του άρθρου 3 του ανωτέρω Εκτελεστικού Κανονισμού.».