Στον ν. 5167/2024 (Α’ 207), προστίθεται άρθρο 13Γ, ως εξής:
«Άρθρο 13Γ
Συνεργασία με το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας στην αξιολόγηση καταλληλότητας προσωπικού ασφαλείας
- Οι δοκιμασίες και οι εξετάσεις αξιολόγησης της καταλληλότητας προσωπικού του Διαχειριστή της Υποδομής που επιτελεί κρίσιμα καθήκοντα ασφάλειας σύμφωνα με τα άρθρα 13Α και 13Β του παρόντος, οι οποίες αναφέρονται στην περ. α) της παρ. 2 του άρθρου 13Α ή αυτές που καθορίζονται με την απόφαση της παρ. 4 του άρθρου 47, δύνανται να πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υγειονομικές Υπηρεσίες του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (Γ.Ε.ΕΘ.Α.), υπό τον συντονισμό της Διεύθυνσης Υγειονομικού του Γ.Ε.ΕΘ.Α., και εφόσον το επιτρέπουν οι υπηρεσιακές ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων.
- Οι δοκιμασίες και οι εξετάσεις της παρ. 1 διενεργούνται από επαρκώς εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Οδηγία 2007/59/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 23ης Οκτωβρίου 2007, σχετικά με την πιστοποίηση του προσωπικού οδήγησης μηχανών έλξης και συρμών στο σιδηροδρομικό σύστημα της Κοινότητας (L 315), ιδίως το άρθρο 20, και με τα κριτήρια ψυχολογικής αξιολόγησης του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/773.
- Για τη διενέργεια των εξετάσεων αξιολόγησης του παρόντος άρθρου, συστήνεται τριμελής Επιτροπή Επαγγελματικής Καταλληλότητας στην οποία, με την επιφύλαξη των Ειδικών Επιτροπών Επαγγελματικής Καταλληλότητας του άρθρου 7Ε, περί προσλήψεων προσωπικού αορίστου χρόνου, μετέχουν:
α) δύο (2) υπάλληλοι του Διαχειριστή της Υποδομής, με θέση τουλάχιστον προϊσταμένου Διεύθυνσης, από τις υπηρεσίες στις οποίες υπάγονται οι θέσεις του εξεταζόμενου προσωπικού, ένας (1) εκ των οποίων ασκεί καθήκοντα Προέδρου της Επιτροπής και
β) ένα (1) στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων με συναφή επιστημονική κατάρτιση.
Η Επιτροπή Επαγγελματικής Καταλληλότητας συγκροτείται με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Εθνικής Άμυνας.
Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης του προσωπικού του Διαχειριστή της Υποδομής, η Επιτροπή Επαγγελματικής Καταλληλότητας υποβάλλει τα αποτελέσματα στην Επιτροπή Αξιολόγησης Προσωπικού του άρθρου 7Ι.».
2 Σχόλια Στο "Άρθρο 12 Συνεργασία με το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας στην αξιολόγηση καταλληλότητας προσωπικού ασφαλείας – Προσθήκη άρθρου 13Γ στον ν. 5167/2024"
#1 Σχόλιο Από Vasilieios Psaromatis Στις 12 Ιούνιος, 2025 @ 13:32
Bravo
#2 Σχόλιο Από ANΔΡΕΑΣ Α. ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Στις 14 Ιούνιος, 2025 @ 21:54
Αναφορικά με το παρακάτω:
«β) ένα (1) στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων με συναφή επιστημονική κατάρτιση.
Η Επιτροπή Επαγγελματικής Καταλληλότητας συγκροτείται με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Εθνικής Άμυνας.», γιατί δεν γίνεται,
άμεσα, συνεργασία με την Στρατιωτική Διοίκηση Σιδηροδρόμων του Στρατού
Ξηράς -ΓΕΕΘΑ ,που λειτουργεί εντός μεγάλων Σιδηροδρομικών Σταθμών(Σ.Σ.ΑΘΗ-
ΝΩΝ, Σ.Σ. ΛΑΡΙΣΑΣ, Σ.Σ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) με δικά της Γραφεία εντός των Σταθμών αυτών και το ρόλο της στην χρήση του Στρατιωτικού -Στρατηγικού Μεταφορικού Μέσου του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, από ιδρύσεώς του το έτος 1863;;;
Eιδικότερα,στα θέματα εκπαίδευσης προσωπικού ασφαλείας Σιδηροδρόμων (Μηχανοδηγών ,Σταθμαρχών ,Κλειδούχων,Επισκεπτών Αμαξοστοιχιών) ,θα μπορούσε να γίνει συνεργασία με το Κέντρο Εκπαίδευσης Τεθωρακισμένων(ΚΕΤΘ) του Στρατού Ξηράς,και ,ειδικότερα, με το Κέντρο 23ης Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας Αλεξανδρούπολης-Κέντρο Εξομοιωτών Τεθωρακισμένων ΚRAUSS MAFEI WEGMANN -LEOPARD-2o ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ.
Η Γερμανική Εταιρεία KRAUSS MAFEI WEGMANN A.G.,που παράγει τα άρματα μάχης
LEOPARD,είναι η ίδια που έχει παράγει και την Ηλεκτράμαξα HELLAS SPRINTER,
σε κοινοπραξία με την SIEMENS A.G., και το Κέντρο Εξομοιωτών Τεθωρακισμένων
KRAUSS MAFEI WEGMANN(νυν KNDS -www.knds.com) στην Αλεξανδρούπολη έχει και
την σχετική συνάφεια στα θέματα Εκπαίδευσης Ασφαλείας Σιδηροδρόμων,κατά την
προσωπική μου γνώμη.