Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις του.
Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις του.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 36 Έναρξη ισχύος"
#1 Σχόλιο Από ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Στις 2 Οκτώβριος, 2025 @ 14:51
Σε καμία περίπτωση δεν είναι εφικτή η εν μέρει λειτουργία της υπηρεσίας ως νπδδ χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες για την έναρξη λειτουργίας της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη του κατάλληλου πληροφοριακού συστήματος για την οικονομική και λογιστική υποστήριξη της λειτουργίας της ΥΠΑ ως νπδδ, την έλλειψη προσωπικού με εξειδίκευση στην εκκαθάριση και στην υποστήριξη οργανωμένου Λογιστηρίου, γεγονός το οποίο θα επιφέρει καθυστερήσεις στις πληρωμές του φορέα όπως μισθοδοσία και λειτουργικές δαπάνες.
Προτείνεται η ισχύς του παρόντος να αρχίζει από την έκδοση της απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με την οποία διαπιστώνεται η ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων ενεργειών για τη μετάβαση της ΥΠΑ σε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου.
#2 Σχόλιο Από ΕΥΤΥΧΙΑ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ Στις 2 Οκτώβριος, 2025 @ 15:21
Aν.Προϊσταμένη Διεύθυνσης Οικονομικού & Εφοδιασμού
Προτείνουμε την αναδιατύπωση ως εξής: «Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από την έκδοση της απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με την οποία διαπιστώνεται η ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων ενεργειών για τη μετάβαση της ΥΠΑ σε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και όχι αργότερα από την 01 Ιουλίου 2026.».
Κατά την άποψή μας είναι απαραίτητη η τροποποίηση καθώς σε καμία περίπτωση δεν είναι εφικτή η εν μέρει λειτουργία της υπηρεσίας ως νπδδ χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες για την έναρξη λειτουργίας της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη του κατάλληλου πληροφοριακού συστήματος για την οικονομική και λογιστική υποστήριξη της λειτουργίας της ΥΠΑ ως νπδδ, την έλλειψη προσωπικού με εξειδίκευση στην εκκαθάριση και στην υποστήριξη οργανωμένου Λογιστηρίου, γεγονός το οποίο θα επιφέρει καθυστερήσεις στις πληρωμές του φορέα όπως μισθοδοσία και λειτουργικές δαπάνες.
#3 Σχόλιο Από ΔΑΡΣΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ Στις 3 Οκτώβριος, 2025 @ 09:39
Άρθρο 36 για την έναρξη ισχύος: Προτείνουμε την αναδιατύπωση ως εξής: «Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από την έκδοση της απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με την οποία διαπιστώνεται η ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων ενεργειών για τη μετάβαση της ΥΠΑ σε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και όχι αργότερα από την 01 Ιουλίου 2026.».
Κατά την άποψή μας είναι απαραίτητη η τροποποίηση καθώς σε καμία περίπτωση δεν είναι εφικτή η εν μέρει λειτουργία της υπηρεσίας ως νπδδ χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες για την έναρξη λειτουργίας της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη του κατάλληλου πληροφοριακού συστήματος για την οικονομική και λογιστική υποστήριξη της λειτουργίας της ΥΠΑ ως νπδδ, την έλλειψη προσωπικού με εξειδίκευση στην εκκαθάριση και στην υποστήριξη οργανωμένου Λογιστηρίου, γεγονός το οποίο θα επιφέρει καθυστερήσεις στις πληρωμές του φορέα όπως μισθοδοσία και λειτουργικές δαπάνες.
#4 Σχόλιο Από ΧΟΡΤΑΡΙΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ Στις 3 Οκτώβριος, 2025 @ 19:09
Προτείνεται να τροποποιηθεί ως εξής :«Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από την έκδοση της απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με την οποία διαπιστώνεται η ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων ενεργειών για τη μετάβαση της ΥΠΑ σε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και όχι αργότερα από την 01 Ιουλίου 2026.».
Κρίνεται απαραίτητη η τροποποίηση καθώς σε καμία περίπτωση δεν είναι εφικτή η εν μέρει λειτουργία της υπηρεσίας ως ΝΠΔΔ χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες για την έναρξη λειτουργίας της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη του κατάλληλου πληροφοριακού συστήματος για την οικονομική και λογιστική υποστήριξη της λειτουργίας της ΥΠΑ ως ΝΠΔΔ, την έλλειψη προσωπικού με εξειδίκευση στην εκκαθάριση και στην υποστήριξη οργανωμένου Λογιστηρίου, γεγονός το οποίο θα επιφέρει καθυστερήσεις στις πληρωμές του φορέα όπως μισθοδοσία και λειτουργικές δαπάνες.
#5 Σχόλιο Από ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΑΤΑΝΗ Στις 6 Οκτώβριος, 2025 @ 14:15
Για την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας ως νπδδ θα πρέπει πρωτίστως να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες λειτουργίας της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού αντίστοιχα, λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη του κατάλληλου πληροφοριακού συστήματος για την οικονομική και λογιστική υποστήριξη της λειτουργίας της ΥΠΑ ως νπδδ, την εκπαίδευση του προσωπικού στην εκκαθάριση και στην υποστήριξη οργανωμένου Λογιστηρίου, τον επικείμενο αυξημένο φόρτο εργασίας για την διοικητική οργάνωση, γεγονός το οποίο θα επιφέρει γενικότερα καθυστερήσεις στην μισθοδοσία, στις λειτουργικές δαπάνες και στις πληρωμές του φορέα και σε υπηρεσιακές μεταβολές.
Προτείνεται η ισχύς του παρόντος να αρχίζει από την έκδοση της απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με την οποία διαπιστώνεται η ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων ενεργειών για τη μετάβαση της ΥΠΑ σε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου.
#6 Σχόλιο Από ΠΑΥΛΟΣ Ι. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Στις 7 Οκτώβριος, 2025 @ 21:31
Συντάσσομαι πλήρως με τις θέσεις των : ΔΑΡΣΙΝΟΥ, ΛΑΤΑΝΗ, ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ, ΧΟΡΤΑΡΙΑ.
Να ληφθούν υπ´ όψιν.
Με εκτίμηση
Παύλος Ι Ασημακοπουλος
ATSEP