- Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ορίζεται το πρώτο Δ.Σ. και συγκροτείται σε σώμα. Με τη συγκρότηση του Δ.Σ. άρχεται η λειτουργία του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου της παρ. 1 του άρθρου 4. Τα πρόσωπα που υπηρετούν ως Διοικητής και Υποδιοικητές της καταργούμενης αυτοτελούς υπηρεσίας «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας» ορίζονται στις αντίστοιχες θέσεις του Δ.Σ. του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου της παρ. 1 του άρθρου 4, για το υπόλοιπο της θητείας τους.
- Μέχρι την έκδοση του Οργανισμού της Υ.Π.Α., σύμφωνα με το άρθρο 20 του ν. 4622/2019 (Α΄ 133), οι αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων του άρθρου 17 καθορίζονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Υ.Π.Α. μετά από εισήγηση του Διοικητή, με την επιφύλαξη των αρμοδιοτήτων των μονάδων που προβλέπονται στα άρθρα 31 έως 63 του ν. 4427/2016 (Α’ 188) και στο π.δ. 85/2018 (Α’ 157). Κάθε αμφισβήτηση που προκύπτει από την ως άνω αναφερόμενη διαδικασία καθορισμού των αρμοδιοτήτων, όπως και κάθε θέμα σχετικό με την άσκηση των κατανεμημένων, στις οργανικές μονάδες, αρμοδιοτήτων, επιλύεται με απόφαση του Διοικητή της Υ.Π.Α..
- Μετά από τη συγκρότηση σε σώμα του Δ.Σ., κατά την παρ. 1, η Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού και Εξωστρέφειας, κατόπιν απόφασης του Διοικητή, εκδίδει πίνακα με κωδικούς αριθμούς Διευθύνσεων και των Τμημάτων τους.
- Το προσωπικό που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος υπηρετεί στην καταργούμενη αυτοτελή υπηρεσία «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας» με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, διατηρεί το υπηρεσιακό, μισθολογικό και ασφαλιστικό καθεστώς που το διέπει και αξιοποιείται στο σύνολό του για την κάλυψη των αναγκών του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου της παρ. 1 του άρθρου 4. Το εν λόγω προσωπικό εξακολουθεί να μετέχει στο Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων, επίσης με το ίδιο καθεστώς.
- Με απόφαση του Δ.Σ., μετά από εισήγηση του Διοικητή της Υ.Π.Α., το προσωπικό της καταργούμενης αυτοτελούς υπηρεσίας «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας» τοποθετείται στις αντίστοιχες οργανικές μονάδες του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου της παρ. 1 του άρθρου 4, σύμφωνα με τα τυπικά προσόντα και τον κλάδο στον οποίο ανήκει.
- Μέχρι τη λειτουργία της Υ.Π.Α. ως νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 4, για τα έσοδα της παρ. 1 του άρθρου 6, από 1ης.1.2025 οι πιστώσεις που εγγράφονται κατά την ψήφιση του τακτικού προϋπολογισμού, καθώς και οι πιστώσεις που εγγράφονται κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους με τη διαδικασία του άρθρου 74 του ν. 4270/2014 (Α΄ 143) στον τακτικό προϋπολογισμό της καταργούμενης αυτοτελούς υπηρεσίας «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας» και δεν δύναται να απορροφηθούν εντός του ίδιου οικονομικού έτους, επανεγγράφονται στα επόμενα οικονομικά έτη με μεταφορά πιστώσεων από το ειδικό αποθεματικό της παρ. 8 του άρθρου 59 του ν. 4270/2014, μετά από αιτιολογημένη πρόταση του διατάκτη.
- Μέχρι τη λειτουργία της Υ.Π.Α. ως νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 4, κάθε είδους δαπάνες της καταργούμενης αυτοτελούς υπηρεσίας «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας», του Ειδικού Φορέα 1039-401-0000000 του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που αφορούν στα οικονομικά έτη 2016 και εντεύθεν, για τις οποίες έχουν εκδοθεί αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης, αλλά δεν έχουν εξοφληθεί έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, θεωρούνται νόμιμες και κανονικές, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης, και εκκαθαρίζονται, επιφυλασσόμενων των διατάξεων περί παραγραφής των σχετικών αξιώσεων, σε βάρος των οικείων πιστώσεων των προϋπολογισμών των οικονομικών ετών 2025 και 2026 του ως άνω Ειδικού Φορέα. Οι εν λόγω δαπάνες δύναται να καλυφθούν και με μεταφορά πίστωσης στον εν λόγω Ειδικό Φορέα από το ειδικό αποθεματικό της παρ. 8 του άρθρου 59 του ν. 4270/2014. Από το εν λόγω ειδικό αποθεματικό, ειδικά για το πρώτο έτος λειτουργίας της Υ.Π.Α. ως νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, εξοφλούνται τυχόν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις της, κατόπιν μεταφοράς ισόποσης πίστωσης στον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και αντίστοιχης επιχορήγησής της.
- Το Υπηρεσιακό και το Πειθαρχικό Συμβούλιο της καταργούμενης αυτοτελούς υπηρεσίας «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας» εξακολουθούν να λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων ΝΠΔΔ.
- Μέχρι την έκδοση του Οργανισμού της Υ.Π.Α., η κατανομή και ανακατανομή των οργανικών θέσεων του προσωπικού όλων των κατηγοριών, κλάδων και ειδικοτήτων της Υ.Π.Α., γίνεται με απόφαση του Δ.Σ. μετά από εισήγηση του Διοικητή της Υ.Π.Α.
- Μέχρι την επιλογή προϊσταμένων σύμφωνα με τον Οργανισμό της Υ.Π.Α. και το άρθρο 21 του παρόντος, οι προϊστάμενοι όλων των οργανικών μονάδων της Υ.Π.Α. τοποθετούνται με απόφαση του Διοικητή της, σύμφωνα με το άρθρο 18 του ν. 4492/2017 (Α΄ 156), περί μεταβατικών τοποθετήσεων προϊσταμένων στις νέες οργανωτικές δομές.
- Μέχρι την έκδοση του Οργανισμού της Υ.Π.Α., δύνανται να διενεργούνται μεταθέσεις για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών με απόφαση του Διοικητή, μετά από γνώμη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.
- Το νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου της παρ. 1 του άρθρου 4, δύναται, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας που προβλέπεται στο άρθρο 30, περί της κινητικότητας του προσωπικού των παραχωρημένων αερολιμένων, η οποία διαπιστώνεται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, και για χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών, να διενεργεί μετατάξεις υπαλλήλων από οιαδήποτε δημόσια υπηρεσία κάθε μορφής ή ανεξάρτητη αρχή ή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, περιλαμβανομένων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού, εφόσον υφίσταται ανάγκη στελέχωσης των οργανικών της μονάδων αποκλειστικά στα περιφερειακά αεροδρόμια που τελούν υπό τη διαχείρισή της, κατά παρέκκλιση από κάθε αντίθετη γενική ή ειδική διάταξη, κατόπιν εισήγησης του Διοικητή της και απόφασης του Δ.Σ., μετά από σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης. Οι μετατάξεις διενεργούνται κατόπιν αίτησης του υπαλλήλου ή μετά από πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Δ.Σ. Η πρόσκληση του προηγούμενου εδαφίου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Υ.Π.Α. και στον ιστότοπο του προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Οι μετατάξεις που έχουν ήδη εγκριθεί από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών ολοκληρώνονται κανονικά.
- Κενές θέσεις, για τις οποίες έχει τηρηθεί η διαδικασία του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133), περί ετήσιου προγραμματισμού ανθρώπινου δυναμικού του δημόσιου τομέα, έχει εκδοθεί προκήρυξη και βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνιστική διαδικασία ή έχει ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία και βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία κατάρτισης της πράξης διορισμού, αντιστοιχίζονται με διαπιστωτική πράξη του Διοικητή της Υ.Π.Α. με τις θέσεις των μονάδων του παρόντος, οι οποίες αφορούν στα ίδια αντικείμενα εργασίας με αυτά των εγκριθεισών ή προκηρυγμένων ή προς πλήρωση με επικείμενο διορισμό θέσεων του οργανισμού της καταργούμενης αυτοτελούς υπηρεσίας «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας» και η διαδικασία πλήρωσής τους προχωρά με την τοποθέτηση των νεοδιοριζόμενων στις νέες οργανικές θέσεις, οι οποίες παραμένουν για τον λόγο αυτό δεσμευμένες, χωρίς την ακύρωση ή επανάληψη μέρους ή όλης της διοικητικής διαδικασίας πλήρωσής τους με νεοδιοριζόμενο προσωπικό.
Πράξεις της διαδικασίας πλήρωσης θέσεων κατά τα ανωτέρω με νέους διορισμούς, που προηγήθηκαν της έναρξης λειτουργίας του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου της παρ. 1 του άρθρου 4, παραμένουν ισχυρές και μετά από την αντιστοίχιση κατά τα ανωτέρω των δεσμευμένων θέσεων, θεωρείται ότι αφορούν τις νέες αντιστοιχισθείσες θέσεις, στις οποίες οι νεοδιοριζόμενοι, μετά την ολοκλήρωση της διοικητικής διαδικασίας του διορισμού τους, τοποθετούνται και αναλαμβάνουν υπηρεσία.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 33 Μεταβατικές διατάξεις"
#1 Σχόλιο Από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΑΝΤΟΣ Στις 1 Οκτώβριος, 2025 @ 09:47
Επιπροσθέτως πέραν του ανωτέρω υφιστάμενου προσωπικού μετέχουν στο Μ.Τ.Π.Υ. α) οι υπάλληλοι που διορίζονται στην Υ.Π.Α. μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου και β) οι υπάλληλοι οι οποίοι μετατάσσονται στην εν θέματι Υπηρεσία κατά παρέκκλιση γενικών και ειδικών διατάξεων.
#2 Σχόλιο Από ΕΥΤΥΧΙΑ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ Στις 2 Οκτώβριος, 2025 @ 15:19
Aν.Προϊσταμένη Διεύθυνσης Οικονομικού & Εφοδιασμού
Να τροποποιηθεί η παρ. 7 του άρθρου 33 ως εξής: «Τα έσοδα της παρ. 1 του άρθρου 6, έναντι των οποίων είτε είχαν προβλεφθεί πιστώσεις κατά την ψήφιση του τακτικού προϋπολογισμού είτε είχαν εγγραφεί κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους με τη διαδικασία του άρθρου 74 του ν.4270/2014 στον τακτικό προϋπολογισμό της Υ.Π.Α. και δεν είχε καταστεί εφικτή η ανάληψή τους εντός του ίδιου ή των επόμενων οικονομικών ετών, ή είχαν αναληφθεί και δεν είχαν εξοφληθεί, διατίθενται ως επιχορήγηση στην ΥΠΑ με την εγγραφή ισόποσης πίστωσης στον προϋπολογισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με μεταφορά πιστώσεων από τον ειδικό φορέα «Γενικές Κρατικές Δαπάνες» του τακτικού προϋπολογισμού του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών τμηματικά, σε ισόποσες ετήσιες δόσεις, μέχρι 31/12/2030. Η ρύθμιση του προηγούμενου εδαφίου ισχύει για τα έσοδα από 1.1.2015. Μέχρι την έναρξη της λειτουργίας της ΥΠΑ ως νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, τα έσοδα της παρ.1 επανεγγράφονται με μεταφορά πιστώσεων από το ειδικό αποθεματικό της παρ.8 του άρθρου 59 του ν. 4270/2014.».
Διακρίνουμε τη διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 33 σε δύο μέρη (ένα μετά την έναρξη της λειτουργίας της ΥΠΑ και ένα πριν).
Να τροποποιηθεί η παρ. 8 του άρθρου 33 ως εξής: «Κάθε είδους δαπάνες της αυτοτελούς δημόσιας υπηρεσίας Υ.Π.Α του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που αφορούν το οικονομικό έτος 2016 και εντεύθεν, οι οποίες δεν έχουν εξοφληθεί έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, θεωρούνται νόμιμες και κανονικές, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης. Μετά την έναρξη λειτουργίας της ως νπδδ οι δαπάνες του πρώτου εδαφίου καλύπτονται με επιχορήγηση από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με μεταφορά των σχετικών πιστώσεων από το αποθεματικό της παρ.8 του άρθρου 59 του ν. 4270/2014. Μέχρι την έναρξη λειτουργίας της Υ.Π.Α ως νπδδ οι δαπάνες της παρ. 1 καλύπτονται με μεταφορά πίστωσης στον Ειδικό Φορέα 1039-401-0000000 από το αποθεματικό της παρ.8 του άρθρου 59 του ν. 4270/2014.».
Διακρίνουμε τη διάταξη της παρ. 8 του άρθρου 33 σε δύο μέρη (ένα μετά την έναρξη της λειτουργίας της ΥΠΑ και ένα πριν).
#3 Σχόλιο Από ΕΙΡΗΝΗ ΝΤΖΟΪΔΟΥ Στις 2 Οκτώβριος, 2025 @ 15:38
Στην παράγραφο 13 προτείνεται να αυξηθεί το χρονικό διάστημα (π.χ. σε έξι/6 μήνες), καθώς σε χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών σπανίως ολοκληρώνεται μετάταξη η οποία εκκινεί από την αίτηση.
#4 Σχόλιο Από ΑΝΝΑ ΠΛΟΥΜΗ Στις 2 Οκτώβριος, 2025 @ 16:08
«11. Μέχρι την επιλογή προϊσταμένων σύμφωνα με τον Οργανισμό της Υ.Π.Α. και το άρθρο 21 του παρόντος, οι προϊστάμενοι όλων των οργανικών μονάδων της Υ.Π.Α. τοποθετούνται με απόφαση του Διοικητή της, σύμφωνα με το άρθρο 18 του ν. 4492/2017 (Α’ 156), περί μεταβατικών τοποθετήσεων προϊσταμένων στις νέες οργανωτικές δομές.»
Να προβλεφθεί στο άρθρο 21 του σχεδίου Νόμου ότι η επιλογή προϊσταμένων θα γίνεται με τις διατάξεις των άρθρων 84-86 του Υ.Κ όπως ισχύει και να συμπληρωθεί και στην εν λόγω διάταξη καθώς το άρθρο 21 του προτεινόμενου νέου Νόμου της ΥΠΑ αναφέρεται αποκλειστικά σε προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων και στους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων λειτουργίας αερολιμένων των ομάδων (clusters) Α, Β και Γ του άρθρου 17.
#5 Σχόλιο Από ΔΑΡΣΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ Στις 3 Οκτώβριος, 2025 @ 09:37
Να τροποποιηθεί η παρ. 7 του άρθρου 33 ως εξής: «Τα έσοδα της παρ. 1 του άρθρου 6, έναντι των οποίων είτε είχαν προβλεφθεί πιστώσεις κατά την ψήφιση του τακτικού προϋπολογισμού είτε είχαν εγγραφεί κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους με τη διαδικασία του άρθρου 74 του ν.4270/2014 στον τακτικό προϋπολογισμό της Υ.Π.Α. και δεν είχε καταστεί εφικτή η ανάληψή τους εντός του ίδιου ή των επόμενων οικονομικών ετών, ή είχαν αναληφθεί και δεν είχαν εξοφληθεί, διατίθενται ως επιχορήγηση στην ΥΠΑ με την εγγραφή ισόποσης πίστωσης στον προϋπολογισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με μεταφορά πιστώσεων από τον ειδικό φορέα «Γενικές Κρατικές Δαπάνες» του τακτικού προϋπολογισμού του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών τμηματικά, σε ισόποσες ετήσιες δόσεις, μέχρι 31/12/2030. Η ρύθμιση του προηγούμενου εδαφίου ισχύει για τα έσοδα από 1.1.2015.
Μέχρι την έναρξη της λειτουργίας της ΥΠΑ ως νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου, τα έσοδα της παρ.1 επανεγγράφονται με μεταφορά πιστώσεων από το ειδικό αποθεματικό της παρ.8 του άρθρου 59 του ν. 4270/2014.».
Διακρίνουμε τη διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 33 σε δύο μέρη (ένα μετά την έναρξη της λειτουργίας της ΥΠΑ και ένα πριν).
Να τροποποιηθεί η παρ. 8 του άρθρου 33 ως εξής: «Κάθε είδους δαπάνες της αυτοτελούς δημόσιας υπηρεσίας Υ.Π.Α του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που αφορούν το οικονομικό έτος 2016 και εντεύθεν, οι οποίες δεν έχουν εξοφληθεί έως την έναρξη ισχύος του παρόντος, θεωρούνται νόμιμες και κανονικές, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης. Μετά την έναρξη λειτουργίας της ως νπδδ οι δαπάνες του πρώτου εδαφίου καλύπτονται με επιχορήγηση από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με μεταφορά των σχετικών πιστώσεων από το αποθεματικό της παρ.8 του άρθρου 59 του ν. 4270/2014.
Μέχρι την έναρξη λειτουργίας της Υ.Π.Α ως νπδδ οι δαπάνες της παρ. 1 καλύπτονται με μεταφορά πίστωσης στον Ειδικό Φορέα 1039-401-0000000 από το αποθεματικό της παρ.8 του άρθρου 59 του ν. 4270/2014.».
Διακρίνουμε τη διάταξη της παρ. 8 του άρθρου 33 σε δύο μέρη (ένα μετά την έναρξη της λειτουργίας της ΥΠΑ και ένα πριν).
– Παράγραφος 2 «2. Μέχρι την έκδοση του Οργανισμού της Υ.Π.Α., σύμφωνα με το άρθρο 20 του ν. 4622/2019 (Α΄ 133), οι αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων του άρθρου 17 καθορίζονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Υ.Π.Α. μετά από εισήγηση του Διοικητή, με την επιφύλαξη των αρμοδιοτήτων των μονάδων που προβλέπονται στα άρθρα 31 έως 63 του ν. 4427/2016 (Α’ 188) και στο π.δ. 85/2018 (Α’ 157). Κάθε αμφισβήτηση που προκύπτει από την ως άνω αναφερόμενη διαδικασία καθορισμού των αρμοδιοτήτων, όπως και κάθε θέμα σχετικό με την άσκηση των κατανεμημένων, στις οργανικές μονάδες, αρμοδιοτήτων, επιλύεται με απόφαση του Διοικητή της Υ.Π.Α..»
Παρακαλούμε να ληφθεί υπόψη ότι:
Το πρώτο εδάφιο παραπέμπει διατάξεις νόμου οι οποίες καταργούνται με τις περ. β) και γ) του άρθρου 34 του παρόντος νόμου. Περαιτέρω οι αρμοδιότητες που περιγράφονται στα αρ. 31 έως 63 του ν. 4427/2016 και στο π.δ. 85/2018 αναφέρονται σε διαφορετική οργανωτική δομή από αυτή που περιγράφεται στον παρόντα νόμο.
– Παράγραφος 10: «10. Μέχρι την έκδοση του Οργανισμού της Υ.Π.Α., η κατανομή και ανακατανομή των οργανικών θέσεων του προσωπικού όλων των κατηγοριών, κλάδων και ειδικοτήτων της Υ.Π.Α., γίνεται με απόφαση του Δ.Σ. μετά από εισήγηση του Διοικητή της Υ.Π.Α.»
Παραπέμπουμε στις παρατηρήσεις μας αναφορικά με την παρ. 1 του αρ. 19 του παρόντος νόμου.
– Παράγραφος 13 «Το νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου της παρ. 1 του άρθρου 4, δύναται, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας που προβλέπεται στο άρθρο 30, περί της κινητικότητας του προσωπικού των παραχωρημένων αερολιμένων, η οποία διαπιστώνεται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, και για χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών, να διενεργεί μετατάξεις υπαλλήλων από οιαδήποτε δημόσια υπηρεσία κάθε μορφής ή ανεξάρτητη αρχή ή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, περιλαμβανομένων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, εφόσον υφίσταται ανάγκη στελέχωσης των οργανικών της μονάδων αποκλειστικά στα περιφερειακά αεροδρόμια που τελούν υπό τη διαχείρισή της, κατά παρέκκλιση από κάθε αντίθετη γενική ή ειδική διάταξη, κατόπιν εισήγησης του Διοικητή της και απόφασης του Δ.Σ., μετά από σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης. Οι μετατάξεις διενεργούνται κατόπιν αίτησης του υπαλλήλου ή μετά από πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Δ.Σ. Η πρόσκληση του προηγούμενου εδαφίου αναρτάται στην ιστοσελίδα της Υ.Π.Α. και στον ιστότοπο του προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Οι μετατάξεις που έχουν ήδη εγκριθεί από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών ολοκληρώνονται κανονικά.»
Η ως άνω παράγραφος να τροποποιηθεί ως ακολούθως:
Στο πρώτο εδάφιο η φράση «για χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών» να μετατραπεί σε «για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών».
Στο τελευταίο εδάφιο μετά το «ολοκληρώνονται κανονικά» να προστεθεί «και μετά την παρέλευση του εξαμήνου».
#6 Σχόλιο Από ΔΑΡΣΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ Στις 3 Οκτώβριος, 2025 @ 09:52
στην παράγραφο 13 να προστεθεί «μετά των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης α΄και β΄βαθμού» ή από ΝΠΙΔ ή Ανώνυμες εταιρείες του Δημοσίου εντός γενικής κυβέρνησης, εφόσον υφίσταται ανάγκη στελέχωσης των οργανικών της μονάδων αποκλειστικα στα περιφερειακά αεροδρόμια΄που τελούν υπό τη διαχείριση της καθώς και στις οργανικές μονάδες Αττικής, κατά΄παρέκκλιση ……………………
Η προσθήκη θεωρείται αναγκαία καθότι λόγω υποστελέχωσης της ΥΠΑ, μη προσλήψεων σε Οικονομικούς και Διοικητικούς και λόγω του μεγάλου όγκου που θα πάρει η ΥΠΑ σε αναλήψεις εκκαθαρίσεις ισολογισμούς μεγάλες προμήθειες μετά την μετατροπή σε ΝΠΔΔ
#7 Σχόλιο Από ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΥΠΑ Στις 3 Οκτώβριος, 2025 @ 12:04
Σε ένα νέο Ν.Π.Δ.Δ. με νέο νομικό πλαίσιο, νέα οργανωτική δομή και σαφώς ορισμένα προσόντα για Διοικητή και Υποδιοικητές (άρθρο 13), δεν μπορεί να διατηρείται “κληρονομικώ δικαίω” η προηγούμενη διοίκηση χωρίς ανοικτή πρόσβαση σε υποψήφιους και αντικειμενική κρίση (προσβολή της αρχής της ισότητας, άρθρο 4 Σ.). Παράλληλα, ενώ το άρθρο 12 ορίζει αυξημένα και ειδικά προσόντα για τον Διοικητή και τα μέλη του Δ.Σ., με τη διάταξη του άρθρου 28 παρ. 1, παρακάμπτεται η ίδια η ουσία του άρθρου 13, αφού οι υφιστάμενοι δεν επανεξετάζονται καν με βάση αυτά τα προσόντα. Επίσης καταστρατηγείται η αρχή της πρόσβασης σε δημόσια αξιώματα (άρθρο 5 παρ. 1 Σ.) αφού τα Δημόσια Αξιώματα πρέπει να είναι ανοικτά σε όλους τους πολίτες που πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου. Ωστόσο η αυτοδίκαιη διατήρηση των υφιστάμενων στελεχών αποκλείει εξ ορισμού τους υπόλοιπους. Η μετατροπή της Υ.Π.Α. σε Ν.Π.Δ.Δ. συνιστά ριζική αλλαγή καθεστώτος. Σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις (π.χ. μετατροπή ΕΟΜΜΕΧ σε ΟΑΕΔ, ΤΕΕ σε Ν.Π.Δ.Δ. κ.λπ.), προβλέφθηκε νέα διαδικασία επιλογής των επικεφαλής.
Πρόταση για αντικατάσταση παρ. 1 & 2 στο άρθρο 33
«1. Οι υπηρετούντες κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου Διοικητής και Υποδιοικητές της Υ.Π.Α. παραμένουν στις θέσεις τους μέχρι την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης στο άρθρο 12 διαδικασίας επιλογής των αντίστοιχων θέσεων του Ν.Π.Δ.Δ. Σε κάθε περίπτωση, η διάρκεια παραμονής τους δεν μπορεί να υπερβαίνει τους έξι (6) μήνες από τη δημοσίευση του παρόντος, κατά το οποίο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί νέα προκήρυξη και επιλογή βάσει των προσόντων του παρόντος νόμου. Οι υπηρετούντες δύνανται να συμμετάσχουν υπό τις ίδιες προϋποθέσεις με κάθε άλλον ενδιαφερόμενο.»
#8 Σχόλιο Από ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΥΠΑ Στις 3 Οκτώβριος, 2025 @ 12:09
Γενικά, δεν υπάρχει περιορισμός ή φραγμός στις πράξεις του Διοικητή κατά την περίοδο των μεταβατικών διατάξεων ούτε προβλέπεται κάποια μεταβατική διάταξη που να ορίζει υποχρέωση ελέγχου/συντονισμού με το Υπουργείο ή το Δ.Σ. για κρίσιμες αποφάσεις.
Στην παρ. 10 του άρθρου 33 αναφέρεται: «Μέχρι την έκδοση του Οργανισμού της Υ.Π.Α, η κατανομή και ανακατανομή των οργανικών θέσεων του προσωπικού όλων των κατηγοριών, κλάδων και ειδικοτήτων της Υ.Π.Α., γίνεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, μετά από εισήγηση του Διοικητή.» Η διάταξη αυτή αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο αυθαίρετης μετακίνησης προσωπικού ή και αποδυνάμωσης μονάδων που σήμερα λειτουργούν σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές (π.χ. νησιωτικά αεροδρόμια, πύλες Schengen, επαρχία κ.λπ.). Απουσιάζει δηλαδή οποιαδήποτε δέσμευση ή θεσμική εγγύηση ότι η ανακατανομή θα σεβαστεί την υφιστάμενη κατανομή του προσωπικού στον χώρο (γεωγραφικά/λειτουργικά).
Πρόταση προσθήκης στην παρ. 10 του άρθρου 33:
«…Η κατανομή και ανακατανομή των οργανικών θέσεων του προσωπικού όλων των κατηγοριών, κλάδων και ειδικοτήτων της Υ.Π.Α. πραγματοποιείται με βάση την υφιστάμενη χωρική και λειτουργική τοποθέτηση του προσωπικού, ώστε να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη λειτουργία των υφιστάμενων υπηρεσιακών μονάδων και η προστασία της επαγγελματικής και οικογενειακής κατάστασης των υπαλλήλων».
Η ανωτέρω προσθήκη ενισχύει την αρχή της χρηστής διοίκησης (άρθρο 25 παρ. 1 Σ.), ευθυγραμμίζεται με την πάγια νομολογία του ΣτΕ περί μετακινήσεων υπαλλήλων (π.χ. απαιτείται αιτιολόγηση όταν θίγεται οικογενειακή ζωή ή θεμελιωμένο επαγγελματικό δικαίωμα) και παρέχει θεσμική προστασία απέναντι σε αυθαίρετες ανακατανομές από το Δ.Σ. ή τον Διοικητή, ενώ παράλληλα αφήνει λειτουργική ευελιξία.
Παρ. 11 – Τοποθέτηση προϊσταμένων από τον Διοικητή
Η δυνατότητα μονομερούς τοποθέτησης προϊσταμένων χωρίς ΑΣΕΠ, χωρίς αξιολόγηση, παραβιάζει τις αρχές του ν. 4369/2016 και του Υπαλληλικού Κώδικα καθώς και τις αρχές ισότητας, αξιοκρατίας και διαφάνειας (άρθρα 4 & 103 Συντάγματος). Η αναπλήρωση προϊσταμένων προβλέπεται ήδη από το ισχύον δίκαιο και υπερκαλύπτει το μεταβατικό στάδιο που επικαλείται η διάταξη του άρθρου 28 παρ. 13. Η συγκεκριμένη ρύθμιση του σχεδίου νόμου δεν είναι μόνο υπερβολική – είναι και αχρείαστη ενώ η δυνατότητα μονομερούς τοποθέτησης προϊσταμένων από τον Διοικητή ενέχει σοβαρό κίνδυνο στοχοποίησης υπαλλήλων ή/και εύνοιας «ημετέρων» χωρίς θεσμικό φίλτρο.
Πρόταση διατύπωσης παρ. 11 του άρθρου 33:
«11. Έως την έκδοση του Οργανισμού της Υ.Π.Α. και την πλήρωση των θέσεων ευθύνης σύμφωνα με αυτόν, οι προϊστάμενοι οργανικών μονάδων αναπληρώνονται κατά τις διατάξεις των άρθρων 87 του ν. 3528/2007 και 87 του ν. 4369/2016, με βάση την ιεραρχία και τα προσόντα.
Εξαιρετικά, και μόνο σε μονάδες χωρίς δυνατότητα αναπλήρωσης κατά τα ανωτέρω, ο Διοικητής δύναται να ορίζει προσωρινό υπάλληλο για χρονικό διάστημα έως δύο (2) μήνες, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.»
Με την ανωτέρω πρόταση, υπάρχει πλήρες θεσμικό πλαίσιο για αναπλήρωση προϊσταμένων, με ιεραρχικά και αντικειμενικά κριτήρια, δεν απαιτείται νέα τοποθέτηση με αυθαίρετη απόφαση, ορίζεται αυτόματα ο επόμενος κατά σειρά αρχαιότητας/προσόντων υπάλληλος και είναι προσωρινή λύση, πλήρως νόμιμη που προστατεύει τους εργαζόμενους από στοχευμένες μετακινήσεις ή παραγκωνισμούς.
Επιπρόσθετα, προκειμένου να διασφαλιστεί η μεταβατική προστασία και υπηρεσιακή αξιοποίηση των υπαλλήλων της Υ.Π.Α. μετά την πλήρη παραχώρηση των αεροδρομίων, να μην υπάρξει απώλεια θέσης εργασίας, να προκύψει νόμιμη ένταξη με μετάταξη σε συναφείς κλάδους/ειδικότητες και σύσταση προσωποπαγών θέσεων όπου απαιτείται, ακολουθεί η διατύπωση της παρακάτω πρότασης – νέας παραγράφου 19 στο άρθρο 28 ως εξής:
Πρόταση προσθήκης παρ. 15 στο άρθρο 33:
15. Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών παραχώρησης όλων των αερολιμένων που τελούν υπό τη διαχείριση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.), οι υπάλληλοι που υπηρετούν σε αυτούς μετατάσσονται σε κλάδους ή ειδικότητες της Αεροναυτιλίας ή του Διοικητικού – Οικονομικού, ανάλογα με τα τυπικά τους προσόντα, με απόφαση του αρμοδίου οργάνου και χωρίς να απαιτείται νέα προκήρυξη ή διαδικασία επιλογής. Σε περίπτωση που δεν υφίστανται αντίστοιχες κενές οργανικές θέσεις, συστήνονται ισάριθμες προσωποπαγείς θέσεις με κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών, για την πλήρη και αδιάλειπτη αξιοποίηση του προσωπικού. Η διάταξη αυτή εφαρμόζεται κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης.
Με την προαναφερόμενη διάταξη εφαρμόζεται το Άρθρο 10 ν. 3528/2007 (Υπαλληλικός Κώδικας) που προβλέπει δυνατότητα μετάταξης ανάλογα με τα προσόντα. Είναι μάλιστα, συμβατή με την πρακτική σύστασης προσωποπαγών θέσεων (π.χ. ν. 4765/2021 άρθρο 79), εμποδίζει φαινόμενα εκδίωξης ή υποχρεωτικής αποχώρησης, διασφαλίζει τη συνέχεια της διοίκησης και αξιοποιεί υφιστάμενο έμπειρο προσωπικό.
#9 Σχόλιο Από Ισίδωρος Τσούλλος Στις 4 Οκτώβριος, 2025 @ 16:49
Στην παρ. 10 του άρθρου 33 αναφέρεται: «Μέχρι την έκδοση του Οργανισμού της Υ.Π.Α, η κατανομή και ανακατανομή των οργανικών θέσεων του προσωπικού όλων των κατηγοριών, κλάδων και ειδικοτήτων της Υ.Π.Α., γίνεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, μετά από εισήγηση του Διοικητή.» Η διάταξη αυτή αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο αυθαίρετης μετακίνησης προσωπικού ή και αποδυνάμωσης μονάδων που σήμερα λειτουργούν σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές (π.χ. νησιωτικά αεροδρόμια, πύλες Schengen, επαρχία κ.λπ.).
Απουσιάζει δηλαδή οποιαδήποτε δέσμευση ή θεσμική εγγύηση ότι η ανακατανομή θα σεβαστεί την υφιστάμενη κατανομή του προσωπικού στον χώρο (γεωγραφικά/λειτουργικά).
Πρόταση προσθήκης στην παρ. 10 του άρθρου 33:
«…Η κατανομή και ανακατανομή των οργανικών θέσεων του προσωπικού όλων των κατηγοριών, κλάδων και ειδικοτήτων της Υ.Π.Α. πραγματοποιείται με βάση την υφιστάμενη χωρική και λειτουργική τοποθέτηση του προσωπικού, ώστε να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη λειτουργία των υφιστάμενων υπηρεσιακών μονάδων και η προστασία της επαγγελματικής και οικογενειακής κατάστασης των υπαλλήλων».
Η ανωτέρω προσθήκη ενισχύει την αρχή της χρηστής διοίκησης (άρθρο 25 παρ. 1 Σ.), ευθυγραμμίζεται με την πάγια νομολογία του ΣτΕ περί μετακινήσεων υπαλλήλων (π.χ. απαιτείται αιτιολόγηση όταν θίγεται οικογενειακή ζωή ή θεμελιωμένο επαγγελματικό δικαίωμα) και παρέχει θεσμική προστασία απέναντι σε αυθαίρετες ανακατανομές από το Δ.Σ. ή τον Διοικητή, ενώ παράλληλα αφήνει λειτουργική ευελιξία.
#10 Σχόλιο Από ΒΛΑΣΙΟΣ ΔΑΓΡΕΣ Στις 6 Οκτώβριος, 2025 @ 14:30
Το άρθρο 33 απαιτεί περαιτέρω αποσαφήνιση, προκειμένου να διασφαλιστεί η θεσμική και λειτουργική συνέχεια της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) κατά τη μεταβατική περίοδο, έως την έκδοση του νέου Οργανισμού της.
1. Κατανομή αρμοδιοτήτων και οργανωτικών μονάδων:
Μέχρι την έκδοση του Οργανισμού, θα πρέπει να προβλέπεται ρητά ότι κάθε αμφιβολία ή ασάφεια ως προς την κατανομή αρμοδιοτήτων και οργανωτικών μονάδων επιλύεται με απόφαση του Διοικητή, κατόπιν γνώμης του Διοικητικού Συμβουλίου, ώστε να αποφεύγονται ερμηνευτικά κενά και λειτουργικές καθυστερήσεις.
2. Κατανομή και ανακατανομή οργανικών θέσεων:
Η κατανομή και ανακατανομή των οργανικών θέσεων όλων των κατηγοριών και κλάδων της Υ.Π.Α. δεν θα πρέπει να μεταβάλλεται μεμονωμένα με αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου, αλλά αποκλειστικά στο πλαίσιο εγκεκριμένου Οργανισμού.
Προτείνεται η ακόλουθη διατύπωση:
«Η κατανομή και ανακατανομή οργανικών θέσεων πραγματοποιείται σύμφωνα με τον εγκεκριμένο Οργανισμό της Υ.Π.Α. και όχι μεμονωμένα με αποφάσεις του Δ.Σ.»
3. Μετακινήσεις προσωπικού:
Είναι απαραίτητο να διατηρηθεί ρητά η πρόβλεψη ότι δεν επιτρέπεται η διαχείριση μετατάξεων ή μετακινήσεων υπαλλήλων προς τον κλάδο των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, καθώς η στελέχωση του κλάδου αυτού πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών του Α.Σ.Ε.Π. Η διάταξη αυτή αποτελεί θεμελιώδη εγγύηση διαφάνειας και αξιοκρατίας.
4. Είσοδος νέων υπαλλήλων στον κλάδο ΕΕΚ:
Προτείνεται να προστεθεί ρητή διατύπωση ότι η είσοδος στον κλάδο των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π., χωρίς καμία μεταβατική εξαίρεση ή δυνατότητα μεταφοράς υπαλλήλων από άλλες ειδικότητες.
Με τις ανωτέρω βελτιώσεις, το άρθρο θα εξασφαλίζει την ομαλή μετάβαση στη νέα νομική μορφή της Υ.Π.Α., ενισχύοντας παράλληλα τη θεσμική συνέχεια, τη διαφάνεια και την αξιοκρατική στελέχωση των υπηρεσιών της.
#11 Σχόλιο Από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΤΟΥΡΑΣ Στις 7 Οκτώβριος, 2025 @ 01:12
Είναι θεμελιώδους σημασίας να μην επιτρέπεται η διενέργεια μετατάξεων προς τον Κλάδο των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας.
Πρέπει να διασφαλιστεί ότι η είσοδος στον κλάδο των ΕΕΚ να γίνεται μόνο μέσω πολύ απαιτητικού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, σε συνεργασία με Διεθνείς Οργανισμούς (πχ Eurocontrol / FEAST) με απαρέγκλιτο όριο ηλικίας, το πολύ, 30 ετών.
#12 Σχόλιο Από Χ. Βενετόπουλος Στις 8 Οκτώβριος, 2025 @ 22:26
-Στην παρ. 2: δεν θα έπρεπε οι αρμοδιότητες που μέχρι τώρα καθορίζονται με το Π.Δ 85/2018 να καθοριστούν, έστω και προσωρινά από το ΔΣ. Το Π.Δ 85/2018 που μνημονεύεται στην παρούσα διάταξη, συμπεριλαμβάνεται στις καταργούμενες διατάξεις. Πρέπει το Π.Δ 85/2018 να παραμείνει σε ισχύ έως την έκδοση νέου Π.Δ.
-Στην παρ. 10: η κατανομή δεν γίνεται να αλλάζει με απόφαση ΔΣ.
-Στην παρ. 11: πρέπει να οριστεί ανώτατη διάρκεια του ορισμού.
-Στην παρ. 13: πρέπει να προστεθεί «Δεν επιτρέπεται η διενέργεια μετατάξεων προς τον κλάδο των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας».
Πρέπει να διασφαλιστεί ότι η είσοδος στον κλάδο των ΕΕΚ γίνεται μόνο μέσω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.
#13 Σχόλιο Από Μανωλάκη Δέσποινα Στις 9 Οκτώβριος, 2025 @ 11:54
πρέπει η είσοδος στη υπηρεσία να γίνεται με ίσιους όρους μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ
#14 Σχόλιο Από Δημήτριος Παπαδημητρίου Στις 9 Οκτώβριος, 2025 @ 12:02
-Στην παρ. 2: δεν θα έπρεπε οι αρμοδιότητες που μέχρι τώρα καθορίζονται με το Π.Δ 85/2018 να καθοριστούν, έστω και προσωρινά από το ΔΣ. Το Π.Δ 85/2018 που μνημονεύεται στην παρούσα διάταξη, συμπεριλαμβάνεται στις καταργούμενες διατάξεις. Πρέπει το Π.Δ 85/2018 να παραμείνει σε ισχύ έως την έκδοση νέου Π.Δ.
-Στην παρ. 10: η κατανομή δεν γίνεται να αλλάζει με απόφαση ΔΣ.
-Στην παρ. 11: πρέπει να οριστεί ανώτατη διάρκεια του ορισμού.
-Στην παρ. 13: πρέπει να προστεθεί «Δεν επιτρέπεται η διενέργεια μετατάξεων προς τον κλάδο των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας».
Πρέπει να διασφαλιστεί ότι η είσοδος στον κλάδο των ΕΕΚ γίνεται μόνο μέσω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.
#15 Σχόλιο Από Michail Tsaleras Στις 9 Οκτώβριος, 2025 @ 17:44
-Στην παρ. 2: δεν θα έπρεπε οι αρμοδιότητες που μέχρι τώρα καθορίζονται με το Π.Δ 85/2018 να καθοριστούν, έστω και προσωρινά από το ΔΣ. Το Π.Δ 85/2018 που μνημονεύεται στην παρούσα διάταξη, συμπεριλαμβάνεται στις καταργούμενες διατάξεις. Πρέπει το Π.Δ 85/2018 να παραμείνει σε ισχύ έως την έκδοση νέου Π.Δ.
-Στην παρ. 10: η κατανομή δεν γίνεται να αλλάζει με απόφαση ΔΣ. Πρέπει να οριστεί με τον Οργανισμό της ΥΠΑ
-Στην παρ. 11: πρέπει να οριστεί ανώτατη διάρκεια του ορισμού.
-Στην παρ. 13: Πρέπει να διασφαλιστεί ότι η είσοδος στον κλάδο των ΕΕΚ γίνεται μόνο μέσω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.
#16 Σχόλιο Από ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ Στις 9 Οκτώβριος, 2025 @ 18:49
3 Να καταργηθεί) Τέτοια αλλαγή, ειδικά από τη στιγμή
που δεν αφορά κενή οργανική θέση, πρέπει να γίνεται με
νομοθετική ρύθμιση, όχι με απόφαση Διοικητή.
6) διάταξη αυτή δίνει απεριόριστη ισχύ
στην ΥΠΑ να διεξάγει προμήθειες εκτός του ισχύοντος
νομοθετικού πλαισίου, πέραν των συστημάτων
αεροναυτιλίας και για καθημερινές δαπάνες. Πρέπει να
υπάρξει συγκεκριμένο πλαίσιο είτε με νόμο είτε με ΚΥΑ και
σίγουρα όχι με απόφαση ΔΣ.
#17 Σχόλιο Από ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ Στις 9 Οκτώβριος, 2025 @ 18:52
2) Δεν είναι λογικό οι αρμοδιότητες που
μέχρι τώρα καθορίζονται με το Π.Δ 85/2018 να
καθοριστούν, έστω και προσωρινά από το ΔΣ. Το Π.Δ
85/2018 που μνημονεύεται στην παρούσα διάταξη,
συμπεριλαμβάνεται στις καταργούμενες διατάξεις. Πρέπει
το Π.Δ 85/2018 να παραμείνει σε ισχύ έως την έκδοση νέου
Π.Δ
10) Η κατανομή δεν γίνεται να αλλάζει με
απόφαση ΔΣ. Πρέπει να οριστεί με τον Οργανισμό της ΥΠΑ.
11) Πρέπει να οριστεί ανώτατη διάρκεια
του ορισμού. Όσοι είναι κριμένοι προϊστάμενοι πρέπει να
παραμείνουν στις θέσεις τους.
13) Πρέπει να διασφαλιστεί ότι η είσοδος
στον κλάδο των ΕΕΚ γίνεται μόνο μέσω διαγωνισμού του
ΑΣΕΠ.
#18 Σχόλιο Από Ρ. Μαλατέστα Στις 9 Οκτώβριος, 2025 @ 19:19
13) Πρέπει να διασφαλιστεί η είσοδος στον κλάδο των ΕΕΚ μόνο μέσω διαδικασίας διαγωνισμού ΑΣΕΠ.