• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΕΡΜΗΣ ΘΕΟΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Μ.Κ.Ε' | 20 Νοεμβρίου 2023, 17:05
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Στο παρόν επιχειρείται η μετακίνηση μιας βάσης από την Θεσσαλονίκη στην Καβάλα. Επιχειρησιακά η αλλαγή αυτή δεν θα προσφέρει θετικά αποτελέσματα καθώς σαφώς θα μείνει ακάλυπτη περιοχή με σαφώς μεγαλύτερο πληθυσμιακά αριθμό ο οποίος επιβαρύνεται σημαντικά τους καλοκαιρινούς μήνες από τους παραθεριστές και τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής. Σε περίπτωση που η κίνηση αυτή γίνεται για την κάλυψη μεγαλύτερου μέρους της επικράτειας με επέκταση των κύκλων δράσεως πέραν των 100-120χλμ, που ήταν η αρχική πρόβλεψη και που πάλι είναι αρκετά εκτεταμένη σε σχέση με τη βέλτιστη ακτίνα κύκλων δράσεως 60-70χλμ η οποία μεταφράζεται σε προσέγγιση του θύματος εντός το πολύ 15 λεπτών της ώρας, μια πρακτική που αποτελεί διεθνές πρότυπο. Περαιτέρω επέκταση της ακτίνας δράσεως των κύκλων των ΒΕΕ θα έχει σαν αποτέλεσμα τα ελικόπτερα να καταντήσουν σαν τα επίγεια που απλώς δεν θα προλαβαίνουν να φτάσουν εγκαίρως στα θύματα, ενώ παράλληλα επιβαρύνονται με επιπλέον άσκοπες και κοστοβόρες ώρες πτήσεων ανα αποστολή, οι οποίες εμπεριέχουν πρόσθετο ρίσκο για τον ασθενή και την κατάστασή του. Στην παράγραφο 5. Να προστεθεί υποπαράγραφος γ) ως εξής: γ) Στην πορεία εξέλιξης του προγράμματος του ΕΣΕΔΑ θα υπάρξει μέριμνα για την αναζήτηση, βάση στρατηγικού σχεδίου, σημείων στα οποία μπορούν να δημιουργηθούν, εκτός χώρων αεροδρομίων, ΒΕΕ κατά τα πρότυπα αντίστοιχων υπηρεσιών του εξωτερικού, ώστε να υπάρξει σταδιακή αποδέσμευση των ΒΕΕ από αεροδρόμια, βοηθώντας έτσι την απρόσκοπτη λειτουργία και των αεροδρομίων αλλά και των ΒΕΕ και την ιδανικότερη τοποθέτηση τους ανά την επικράτεια.