• Σχόλιο του χρήστη 'Audiotex AE' | 10 Ιανουαρίου 2014, 13:15

    Τα διαφημιστικά σποτ και τρέιλερς, από την φύση τους και την μικρή διάρκειά τους, δεν μπορούν να περιέχουν την έκταση των πληροφοριών που προβλέπεται για τα Τυχερά Τηλεπαιχνίδια. Η τηλεπώληση από την άλλη πλευρά, μπορεί. Το άρθρο 5.6. του Μέρους Ι δεν μπορεί να εφαρμοσθεί όπως προτείνεται για την διαφήμιση και τα τρέιλερ. Ενα σποτ ή τρέιλερ έχει διάρκεια 15-30 δευτερολέπτων. Πώς μπορούν να εμπεριέχονται, π.χ. όλα τα πληροφοριακά/ ενημερωτικά στοιχεία του Μέρους ΙΙ σε ένα σποτ 15-30 δευτερολέπτων; Από την άλλη, αντιλαμβανόμαστε ότι τα παίγνια που ρυθμίζονται με την απόφαση αυτή θα μπορούσαν να μεταδοθούν μέσω χρονοθυρίδας τηλεπώλησης, στην οποία περίπτωση θα πρέπει να εφαρμόζονται όλες οι σχετικές προβλέψεις. Προτείνουμε για τους λόγους αυτούς την εξής αναδιατύπωση: «Σε όλες τις μορφές εμπορικής επικοινωνίας των Τυχερών Παιγνίων,όπως μέσω διαφημσιτικών μηνυμάτων ή μηνυμάτων τηλεπώλησης, συμπεριλαμβανομένων των ανακοινώσεων αυτοπροβολής, θα γίνεται ρητή αναφορά, έγγραφη ή προφορική κατά την επιλογή του Παρόχου, ότι πρόκειται για Τυχερό Παίγνιο. Εφόσον όμως το Τυχερό Παίγνιο μεταδίδεται από τον Πάροχο στο κοινό μέσω χρονοθυρίδας τηλεπώλησης, το περιεχόμενο της χρονοθυρίδας τηλεπώλησης θα υπόκειται σε όλους τους περιορισμούς και προβλέψεις της παρούσας Απόφασης.»