• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΥΡΙΑΚΟΣ' | 10 Ιουλίου 2011, 18:29

    Αναδιοργάνωση Δ/νσεων Β/θμιας Εκπ/σης.Κρίνω σκόπιμο σε κάθε νομό να υπάρχει μία Δ/νση εκπ/σης και να καταργηθούν τα γραφεία εκπ/σης.Η δ/νση θα έχει την δομή:1)τμήμα πρωτοκόλλλου,2)οικονομικό τμήμα(μητρώο δεσμέυσεων-δαπάνες,υπολογισμός αποστολή xml στην εαπ,ΑΠΔ στο ΙΚΑ)3)τμήμα εκπ/κών Θεμάτων(πανελλήνιες εξετάσεις-ενδοσχολικές, εκπ/κά θέματα σχ.μονάδων σε συνεργασία με τους σχ.Συμβούλους)4)τμήμα διοικ/κών θεμάτων( τήρηση φυσικών φακέλων,ενημέρωση μητρώου απογραφής, αποστολή ΔΑΥΚ στο ΓΛΚ ,ενημέρωση survey)5)τμήμα ελέγχου ωρολογίων προγραμμάτων σχ. μονάδων,προγραμματισμού αδειών υπαλλήλων,ενημέρωσης πραγματικών κενών στο υπουργείο μέσω εφαρμογής. Κάθε τμήμα μπορεί να στελεχωθεί από 4 έως 8 υπαλλήλους ανάλογα το πλήθος των υπαλλήλων του νομού με δικό του προϊστάμενο που να έχει χρόνια εμπειρίας στο αντικείμενο.Σίγουρα υπάρχουν και αντικείμενα που δεν χωρούν στις 250 λέξεις του κειμένου αλλά που με ευθύνη του Δ/ντή εκπ/σης επιμερίζονται σε κάποιο από αυτά που αναφέρω πιο πάνω. H χρησιμοποίηση παραμετροποιημένων εφαρμογών κρίνεται απαραίτητη ώστε εκτός του προϊσταμένου (που γνωρίζει τα αντικείμενα) να λειτουργεί η υπηρεσία με χρήστες των εφαρμογών που ενδεχωμένως να μην έχουν την απαραίτητη εμπειρία στο αντικείμενό τους.Less is best