• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΣ Γ.' | 13 Ιουλίου 2011, 23:19

    Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες(τρόπος του λέγειν)για την ατυχέστατη μη μετάφραση του crοwdsourcing,αλλά προσωπικά δεν θα κολλήσω εκεί. Μια πολύ απλή πρόταση για την κατά πολύ καλύτερη και άμεσότερη εξυπηρέτηση του πολίτη, η οποία θα διευκόλυνε άμεσα το σύνολο των Ελλήνων πολιτών που εισέρχονται σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες καθημερινά, είναι η διάθεση των εκάστοτε αναγκαίων(!) παραβόλων από την ίδια υπηρεσία η οποία τα ζητά,(π.χ. παράβολα για το Υπ. Μεταφορών να διατιθενται μόνο από αυτό, παράβολα για Διαβατήρια, από την Υπηρ. Διαβατηρίων κ.λ.π.) Όχι μόνο, εμείς οι πολίτες υφιστάμεθα απίστευτη ταλαιπωρία στο ψάξιμο και στο τρέξιμο, αλλά απασχολούνται άλλες υπηρεσίες, για εργασίες παντελώς άσχετες με το δικό τους αντικείμενο για αυτήν την εξυπηρέτηση! Γνωρίζω πως γίνονται ενέργειες για την δημιουργία ηλεκτρονικού παραβόλου (φυσικά το καλύτερο)αλλά επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, μέχρι να (και αν) εφαρμοσθεί αυτό, ας γίνει αυτό το μεταβατικό βήμα,που θα έχει απίστευτα οφέλη στην καθημερινότήτα μας άμεσα!Μπορούν ακόμη και να αγοράσουν τα παράβολα οι Υπηρεσίες για να τα διαθέτουν αυτές μέχρι να μεταβούμε στο επόμενο βήμα του ηλεκτρονικού παραβόλου ή της κατάργησης τους) προς άμεσο όφελος του πολίτη,που ξαφνικά θα σταματήσει να ταλαιπωρείται καθημερινά και άσκοπα, λόγω απλής ανοργανωσιάς,και θα ανακουφισθεί με την σκέψη ότι κάποιος επιτέλους τον σκέφτηκε!