• Σχόλιο του χρήστη 'Γεράσιμος Παπαδόπουλος' | 19 Ιουλίου 2011, 08:55

    Γενικά τα προηγούμενα σχόλια έχουν στην πλειοψηφία τους κάποιες καλές ιδέες σε ότι αφορά την οργάνωσή και το ιδεολογικό-οργανωτικό πλαίσιό τους. Στην πρακτική εφαρμογή τους όμως μια καλή ιδέα νομίζω ότι είναι η χρήση των διαδικτυακών εφαρμογών ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να απολυθεί ΚΑΝΕΝΑΣ, απλά να μεταφερθεί σε πιο ουσιαστικά και παραγωγικά πόστα. Είναι κοινή παραδοχή ότι ο μέσος πολίτης υποφέρει σήμερα από την γραφειοκρατία. Στήνεται στις ουρές για να πάρει έγγραφα και πιστοποιητικά που στην μέγιστη πλειονότητά τους είναι παντελώς άχρηστα και ανούσια. Π.χ. γιατί να τρώει ένα ολόκληρο πρωινό στα ασφαλ. ταμεία για να του εγκριθούν οι ιατρικές δαπάνες? Γιατί να τρώει 2-3 μέρες για να βγάλει ένα πιστοποιητικό φόρου κληρονομιάς (εφόσον έχει ήδη το παράβολο πληρωμής του στα χέρια του?). Γιατί να χρειάζεται 1 μήνα πήγαινε-έλα στις πολεοδομίες και τα υποθηκοφυλακεία? Γιατί να πρέπει να φάει 2 μέρες ολόκληρες στην εφορία για να κάνει λήξη ελευθέριου επαγγέλματος? (Τα ανωτέρω παραδείγματα τα έχω υποστεί προσωπικά). Η λύση είναι απλή: TAXIS. Θερμή παράκληση προς την κυβέρνηση να εισάγει ΟΛΕΣ αυτές τις ενέργειες (και φυσικά και δεκάδες άλλες που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό αλλά σίγουρα βασανίζουν άλλους πολίτες) σε μια διαδικασία διαδικτυακής διεκπεραίωσης. Αν είναι τόσο απαραίτητο -τέλος πάντων- να υπάρχουν ακόμη στις μέρες μας τέτοιου είδους πιστοποιητικά (που σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν υπάρχουν) τουλάχιστον εισάγετε αυτές σε μια εφαρμογή ανάλογη του TAXIS (που έχει σώσει κόσμο) ή και ΜΕΣΑ στο ίδιο το TAXIS (με χρήση του ΑΦΜ, ώστε να υπάρχει και έλεγχος). Οι υπάλληλοι που θα χρησιμοποιούνταν ως σήμερα στις προαναφερθείσες υπηρεσίες (Εφορίες, πολεοδομίες, ασφαλιστικά ταμεία, ΚΕΠ κλπ. κλπ.) και ταλαιπωρούνται μέσα στο ατελείωτο χαρτομάνι, να μεταφερθούν στην ανάπτυξη, βελτίωση και συντήρηση του TAXIS. Και μιας και δεν γνωρίζουν όλοι οι υπάλληλοι την πληροφορική (κακώς) κάποιοι αναγκαστικά θα μεταφερθούν σε άλλες ποιο απλές θέσεις όπως ενημέρωση πολιτών ή και κρίσιμες όπως στον ΕΛΕΓΧΟ και την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ !. Μια εξοικονόμηση πόρων ούτως ή άλλως θα υπάρξει με αυτό τον τρόπο και μια ιδέα είναι να ΕΠΕΝΔΥΘΕΙ στην βελτίωση του ηλεκτρονικού συστήματος του TAXIS ώστε να μην πέφτει (κρασάρει) το σύστημα κάθε τόσο όπως γίνεται σήμερα. Τελευταίο σχόλιο: Σίγουρα κάποιος θα αναφέρει το παράδειγμα του ανίδεου από πληροφορική πολίτη που δεν θα ξέρει να χρησιμοποιεί το TAXIS (η κλασική γριούλα που όλοι ακούμε ως ..αντιπαράδειγμα). Ειλικρινά νομίζω ότι πλέον είναι απίστευτα μικρό το ποσοστό των ανθρώπων που δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν πληροφορική-ιντερνέτ και δεν πρέπει καν να το αναφέρουμε ως παράδειγμα. Αλλά ακόμα και έτσι ένας ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ (1/100 ίσως) αριθμός υπαλλήλων μπορεί να μείνει στις υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση αυτών των ανθρώπων (και πάλι όμως ο υπάλληλος να διεκπεραιώνει την υπόθεση του πολίτη μέσω διαδικτύου.