• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Κανταρτζόπουλος' | 19 Ιουλίου 2011, 11:12

    Είμαι δικαστικός υπάλληλος του Εφετείου Πατρών. Εκ των καθηκόντων μου είναι και η προμήθεια υλικών της υπηρεσίας μου. Τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, από την έλλειψη γραφικής ύλης (χαρτί, μελάνια - τόνερ κ.λ.π.) είναι τεράστια. Είναι πολύ λυπηρό να λες στους δικαστές και στους συναδέλφους σου ότι δεν υπάρχει χαρτί ή μελάνι - τόνερ για εκτύπωση δικαστικών αποφάσεων ή για φωτοτυπίες, με συνέπεια εμείς και κατ' επέκταση οι δικηγόροι και οι πολίτες να ταλαιπορούμαστε αφάνταστα. Οι επιτηδευματίες, στους οποίους απευθυνόμαστε για προμήθεια υλικών, αδυνατούν να μας προμηθεύσουν με υλικά, αφ'ενός γιατί η έγκριση μιας προμήθειας π.χ. χαρτιού ή γραφικής ύλης, ξεπερνά τους οκτώ μήνες και αφ' ετέρου η πληρωμή των τιμολογίων αυτών γίνεται μετά από τέσσερεις μήνες. Η πρότασή μου είναι, ιδιαίτερα στις μεγάλες πόλεις της επικράτειας, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ, στις οποίες θα απευθύνονται οι εκάστοτε υπηρεσίες για την προμήθεια αυτών με υλικά. Με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθούν πολλά χρήματα, καθόσον θα μπορούσαν να γίνουν διαγωνισμοί από την κεντρική υπηρεσία, η οποία θα είχε μεγάλο οικονομικό όφελος στον προϋπολογισμό της, οι δε εκάστοτε υπηρεσίες θα ζητούσαν εγγράφως, την αποστολή σε αυτές, συγκεκριμένων ποσοτήτων, ανά είδος, για την κάλυψη των λειτουργικών τους αναγκών. Με αυτό τον τρόπο θα μειωνόταν η αλόγιστη σπατάλη χρημάτων, καθόσον, ως προς το χαρτί Α4, η δεσμίδα αυτού στοιχίζει μαζί με ΦΠΑ π.χ. στην Πάτρα 5,00 € , στην Αθήνα 4,00 €, στην Ρόδο 6,00 € κ.λ.π. και εάν μιλάμε για ποσότητες ύψους άνω των 100.000 δεσμίδων, πιθανόν η εξοικονόμηση χρημάτων να ξεπερνά τις 100.000 € ετησίως (μόνο για το χαρτί).