• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΟΣ' | 19 Ιουλίου 2011, 22:58

    Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι η άμμεση μετακίνηση υπαλλήλων, οι οποίοι κάνουν άλλη δουλειά από αυτό που σπούδασαν, (μετατάξεις) σε φορείς που χρειάζονται προσωπικό (υγεία, παιδεία κλπ). Δέυτερον συγχώνευση των φορέων βάση αρμοδιοτήτων, γιατί η γραφειοκρατία και η σπατάλη και η έλλειψη ελέγχου δημιουργούνται επειδή πολλοί φορείς και υπάλληλοι αναμιγνύονται στην ίδια υπόθεση. Αν γίνουν τα 2 παραπάνω τότε ζωτικής σημασίας φορείς θα επιτελούν άριστα το έργο τους, οι υπόλοιποι φορείς θα αποσυμφορηθούν, θα συγχωνευθούν βάση αρμοδιοτήτων και αυτοί οι οποίοι θα μείνουν χωρίς αρμοδιότητα θα κλείσουν. Το όλο νόημα είναι πως κάπου χρειαζόμαστε πολλά άτομα για να γίνει σωστά μια δουλεία (πχ νοσοκομεία) ενώ αλλού χρειαζόμαστε λίγα άτομα για να γίνει μια δουλεία (πχ αδεια λειτουργίας ενός καταστήματος). Το πρόβλημα στην ουσία είναι το μπέρδεμα με τις αρμοδιότητές και ότι λάθος άτομα κάνουν λάθος δουλειά. Αν γίνουν τα παραπάνω τότε οι συγχωνεύσεις - εξοικονόμηση χρήματος θα γίνουν πολύ εύκολα χωρίς προβλήματα και αντιδράσεις.