• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΣΤΑΚΗ ΑΝΝΑ' | 22 Ιουλίου 2011, 21:00

    Ως αρχή, η γενική ιδέα των συγχωνεύσεων με βρίσκει σύμφωνη. Πολύ πιθανό να υπάρχουν υπηρεσίες με αλληλοκαλυπτόμενες αρμοδιότητες. Η χώρα μας είναι μια μικρή χώρα, με μικρό αριθμό πολιτών ώστε να μπορούμε να εφαρμόσουμε τα εργαλεία που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία. Υπάρχουν για παράδειγμα τα ERP λογισμικά, τα οποία δίνουν λύσεις μετά απο εισαγωγή των κατάλληλων δεδομένων. Αν παραδεχτεούμε οτι το κράτος είναι "μια επειχήρηση" που έχει ένα εκατομμύριο υπαλλήλους (δημοσίους υπαλλήλους), μπορούμε να έχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα για τους υπαλλήλους-πόρους. Εργαλείο που χρησιμοποιεί ο ιδιωτικός τομέας. Υπάρχουν υπηρεσίες που έχουν ανάγκες ή υπηρεσίες με πληθώρα υπαλλήλων. Ένα ηλεκτρονικό οργανόγραμμα. Χρησιμοποιούμε συμβούλους εξωτερικούς συνεργάτες και αφήνουμε χωρίς δουλειά υπαλλήλους στις δημόσιες υπηρεσίες, με αιτιολογία ότι δεν έχουν την τεχνογνωσία, τη στιγμή που έχουμε οργανισμό εκπαίδευσης (ΙΝΕΠ). Πληρώνουμε ενοίκια σε ακίνητα, ενώ έχουμε ολυμπιακά ακίνητα ανεκμετάλευτα. Ένα υπουργείο πρέπει να είναι σε ένα κτίριο (εξοικονόμιση χρόνου και χρήματος στην εσωτερική επικοινωνία). Υπάρχουν υπάλληλοι που έχουν διάθεση να δουλέψουν, παρά τη συνεχή πλύση εγκεφάλου, οτι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι τεμπέληδες και μόνο ο ιδιωτικός τομέας εργάζεται. Σίγουρα ισχύει ο σωστός άνθρωπος, στη σωστή θέση. Ειλικρινά πιστεύω οτι με σωστή κατανομή, αναδιοργάνωση υπηρεσιών και σωστή διοίκηση της κάθε υπηρεσίας, ο δημόσιος τομέας έχει φοβερές δυνατότητες. Συγχώνευση υπηρεσιών δεν σημαίνει απαραίτητα απολύσεις. Είμαστε λίγοι για τις δυνατότητες των υπολογιστών και για την αρχή προσωπικών δεδομένων δεν πρέπει να υπάρχει θέμα, για το λόγο οτι σε οποιαδήποτε επιχείρηση του ιδιωτικού τομέα αυτά είναι αυτονόητα. Ας πάρουμε τα καλά παραδείγματα του ιδιωτικού τομέα και όχι μόνο χρηματικές περικοπές. Έχοντας ακόμα ελπίδα για την Ελλάδα μας. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.